PDA

Volledige versie bekijken : Romina (Roemeense)

Champollion
19 juli 2015, 19:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

ROMINA (Roemeense)
Leeftijd:18 jaarTaal:Onbekend
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:Romina is een jonge Roemeense, gekruld haar, aanwezig sinds een paar dagen. Ze spreekt alleen Roemeens. GFE type. Ik denk niet dat anaal of FT op het menu zijn. Zeer goed voor een dame die begint. Herhaling ==> zeker.

spirou
20 juli 2015, 09:13
Young romanian girl 18 y.o, curly haired, nice face, perfect body with lovely ass, told me she comes again to school and university in september, GFE type, sex open minded, not anal but "maybe if not too big and not too strong...", excellent for the club,

MiniME
25 juli 2015, 10:19
Inderdaad zeer goede aanwinst voor Babylon deze 19 jarige krullebol. Begrijpt ondanks haar leeftijd precies hoe het spel werkt (in tegenstelling tot de 18-jarige newbee Sabrina die ook net begonnen is maar geen idee heeft) en heeft heerlijk GND lijf met naturel cup C. Oraal prima, en gaat zich hopelijk net zo goed ontwikkelen als die andere 19-jarige in Babylon (Luna) die in 4 maanden tot een volleerde GFE / PSE combi ontwikkeld heeft.

Sjeufke
25 juli 2015, 10:21
Dat het maar snel 7 augustus mag zijn na al deze werbung ;)

ButtinSky
25 juli 2015, 17:14
Dit nieuwkomertje was me bij binnenkomst al opgevallen en na nog een positief advies van MiniMe uiteindelijk voor dit " Mädchen von nebenan" gekozen. Geen spijt van gehad, Romina heeft me een uurtje heerlijk verwend op kamer 7 en ik vraag me dan ook af wat ze op terug op school dit najaar nog kan leren. (behalve een beetje Duits of Engels). Ze is inmiddels ontzettend populair en vraag me af of ze het geld dan nog kan laten lopen.
In de bar was het sfeertje 's avonds nog eens als van ouds, waarschijnlijk van wegen de regen waardoor alles weer net als vroegen lekker samen klitte rond Theke en danspaal.

Champollion
26 juli 2015, 17:17
Gisteren, opnieuw een uurtje met Romina. Ik was zeer tevreden :love:

De fotograaf was ook aanwezig :

12339
12340

makok
9 september 2015, 19:34
Op de verjaardagsparty van « Why not me » heb ik voor het eerst gekamerd met Romina. Ik had toen een lang en aangenaam “social time” met deze schone gehad gevolgd door een uitstekende GFE sessie op de kamer. Zaterdag heb ik weer met haar gekamerd. Het was weer heel aangenaam hoewel niet zo goed als de vorige keer (ze zag er echt moe uit). Ze geeft jou echt het gevoel dat ze met jou geniet en je ervaart de sessies met haar niet als een sessie met een pro. Aangename jonge dame die binnenkort terug naar haar land zal keren om te studeren maar die tijdens volgende vakanties waarschijnlijk terug naar de Bab zal keren.

Champollion
13 december 2015, 12:37
Romina is in YinYang opgedoken (bron : youppie (http://www.youppie.net/forum/showthread.php?97348-ROMINA-%28roumaine-ch%E2tain%29)).

satanic surfer
18 december 2015, 09:45
wieder im Babylon (bron: Youppie)

MiniME
18 december 2015, 13:22
wieder im Babylon (bron: Youppie)
En nu met rode haren.

Laatbloeier
2 mei 2016, 17:01
Romina is een heerlijke meid. Volle tieten, een romig en toch slank lichaam, mooie ronde billen en een heel jong uiterlijk. Ze is 20 jaar, ziet er uit alsof ze 18 is, bleek te praten als een vrouw van pakweg 24 jaar. Intelligent, leuk, heel erg aardig. Een schoolmeisje met een leuk gezicht omlijst met prachtige krullen, om haar tanden een beugeltje. Ik heb een heel aangenaam uurtje met haar doorgebracht. Romina is een echte gfe-knuffelaarster. We hebben eerst geruime tijd op en tegen elkaar aan gelegen. Heel sensueel, heel relaxt en heel opwindend. We kusten voortdurend, ze geniet er duidelijk van overal gekust en gestreeld te worden. Pas na een half uur wat hardere actie. Romina is een uitstekende pijpster, zachtjes met veel aandacht. Haar cowgirl is eveneens prima, ze leunde goed achterover waardoor ik een heel goed zicht op mijn pik in haar kutje had. Doggy met haar was top. Missio eveneens met een prachtig uitzicht op haar mooie lichaam. Ik neukte haar stevig. Daarna een cowgirl reverse en uiteindelijk afgerond in missio. Naknuffelen. Een heerlijke sessie.

Scrotum
6 mei 2016, 22:17
Ik had al een paar keer een erg leuke verschijning langs zien komen die dag. Een mooie meid met een blije vrolijke uitstraling. En daar zat ze opeens alleen op een bank!! Toen ik naast haar ging zitten bleek het om Romina.
te gaan. En het was een goed keuze. Wat zeg ik, alleen al voor Romina kom ik graag terug in Babylon. Wat een leuke meid, vol met onbevangenheid, grappig en nog beeldschoon bovendien. En ze heeft een beugel ) Wanneer ik voor het laatst gekust heb met iemand met een beugel kan ik me echt niet meer herinneren. Maar je merkt er eigenlijk niets van. Ook wel fijn trouwens, met het oog op het pijpen;).
Qua sex, eigenlijk niets echt speciaals. Maar ik had gewoon een heel leuke en geile tijd met haar. Gewoon top.
Ja, ik geloof dat ik vandaag gevallen ben voor Romina. Maar goed dat Babylon zo ver weg is

Piet Rodebaard
8 augustus 2016, 06:59
I've met Romina in April, I was quite attracted in her glamourous breast.
After a short talk in sofa, I decided to go further. Her face remind me (a bit) the actress Barbara Mori (in telenovela 'Ruby'), but just a bit... with a less harmonius face (mostly GND).
On that time, she had red hair, very flashy.
While talking, she gets a nice mood, and smiles many times; her ensligh is good enough to communicate well.

Once in room, the masterword is : sweetness.
Delicate blowjob, and multipositions, everything is sweet for whose like affection. :)

Piet Rodebaard
4 februari 2017, 18:33
I've met ROMINA on 26 January in Babylon.

It was my second experience with this kind and shy girl.

The feeling and talk is so easy with her, she made me very comfortable indeed.

Still nice and slim body, with natural Cup-B breast, she's very appreciated in this club.

Once in room, nice service, she's doing sex with tender, without forcing, she's so sweet (for who likes)...

It's a very charming girl, maybe a bit distant compare to the other girls, but she deserves your attention, because she supplied service with quality and sweetness. :rolleyes:

Sjeufke
4 februari 2017, 21:51
Ik heb haar vandaag mogen aanschouwen in Bab.
Als ik haar foto's bekijk zijn er in mijn beleving heel wat kilootjes vanaf!