PDA

Volledige versie bekijken : Het ideaal type van KP.



seksenfun
20 juli 2015, 20:11
SS verveelt zich weer duidelijk. Ik ken wel wat typetjes van KP: klein, fijn, niet te grote borsten, jong, S-lichaampje, lang haar, lekker kontje... toevallig waar ik ook op val. Wie ben jij om te stellen dat op een dag dat jij er niet was er daar niet veel knappe vrouwen waren (ha, g'ebt nen glazen bol; hebt ge ook geen Nederlands woordenboek bij de hand of iets: hoe schrijf ik vlot lezend?) :smoke:.

deket
20 juli 2015, 20:31
De grootste favoriete van KP, heden in Samya, is zeker niet superslank en heeft weelderige vormen

Sjeufke
20 juli 2015, 20:35
Ik heb laatst een fotootje mogen aanschouwen. Ze is behoorlijk wat kilootjes kwijt.......en lijkt een slanke dame te zijn.

KanariePiet
20 juli 2015, 20:37
De grootste favoriete van KP, heden in Samya, is zeker niet superslank en heeft weelderige vormen

Zij was inderdaad geen typisch KP-meisje. Ze was eerder de uitzondering die de regel bevestigde;). Maar: enkele maanden geleden is ze zo'n 15kg vermagerd en nu mag ze toch gerust slank genoemd worden hoor:cool:.

Peter020
20 juli 2015, 20:40
De grootste favoriete van KP, heden in Samya, is zeker niet superslank en heeft weelderige vormen

Ik ben haar na haar periode in Haus Panthera uit het oog verloren, maar in Ratingen was ze min of meer een dikkerdje met een weinig aantrekkelijk lichaam.

satanic surfer
20 juli 2015, 20:41
Ik hanteer het woordenboek: Hoe schrijf ik realistisch, ongeacht of het een sponsorende club is, laat staan als men er met vrijkaart is binnengekomen enzo...En degenen die sommige damesomschrijvingen van jou in levende lijve treffen (ik zeg maar bijvoorbeeld PSR) zullen behoorlijk schrikken van je zogezegde beschrijvingen, not to mention dat slechte kamergangen niet worden beschreven de sporadische keer dat ik het genoegen had je te treffen in die club. In PSR nog gekker, slank figuur in je omschrijving, excuus, KF40+ kwam id buurt, tja...Nothing ungood hoor...Dat vervelen valt wel mee, nogal druk eigenlijk maar tussen het neuken door wat typen bevordert het vingeren en binnen enkele daagjes een uit de kluiten gewassen tuinfeesje...Gelukkig loopt alles op wieltjes en kan 'k me wat vrije tijd permitteren vandaag&morgen, heerlijk.

Peter020
20 juli 2015, 20:42
Ik heb laatst een fotootje mogen aanschouwen. Ze is behoorlijk wat kilootjes kwijt.......en lijkt een slanke dame te zijn.

Er zijn tegenwoordig hele goede fotografen. :)

Jan Verplancke
20 juli 2015, 20:44
Ik heb laatst een fotootje mogen aanschouwen. Ze is behoorlijk wat kilootjes kwijt.......en lijkt een slanke dame te zijn.

Lang leve photoshop!

KanariePiet
20 juli 2015, 20:53
Ik ben haar na haar periode in Haus Panthera uit het oog verloren, maar in Ratingen was ze min of meer een dikkerdje met een weinig aantrekkelijk lichaam.

Dan moet je haar dringend eens gaan opzoeken in Samya. Ze weegt ondertussen nog zo'n 48kg, valt nu bezwaarlijk een dikkertje te noemen:cool:.

KanariePiet
20 juli 2015, 20:54
Lang leve photoshop!

Neenee. Ze is daadwerkelijk vele kilootjes vermagerd. Ze past nu perfect tussen al die Roemeense poppetjes in Samya.

Maar 'back on topic' nu. Het gaat hier over Penelope, niet over mijn gewezen furie;):cool:.

Nedlovefkk
20 juli 2015, 21:30
Tsja, sta je met zijn 2-en in Magnum en laat ik KP tot 2X toe heerlijk met rust (of was het nu 3X??) met een KP meisje. Stelt die vlerk daarna voor om mijn vangst van de dag te gaan kanariepieteren ;). Het was je btw gegund hoor zoals meermaals aangegeven.

Ik denk zijn type wel in te kunnen schatten maar toch, deze ijsbeer blijft redelijk onvoorspelbaar.

Peter020
21 juli 2015, 07:37
Dan moet je haar dringend eens gaan opzoeken in Samya. Ze weegt ondertussen nog zo'n 48kg, valt nu bezwaarlijk een dikkertje te noemen:cool:.

Dan heeft ze dat knap gedaan. Mijn complimenten aan haar.

KanariePiet
21 juli 2015, 08:43
Dan heeft ze dat knap gedaan. Mijn complimenten aan haar.

Het moet wel gezegd: ik heb haar daar goed bij geholpen;). We hebben samen immers nogal wat afgesport en afgezweet in al die kamers die we gemaakt hebben. We hebben samen serieus wat calorieën verbrand:cool:. En nu ze eindelijk dat droomfiguurtje heeft, neuk ik er (bijna) niet meer mee:eek:. Het leven kan toch wreed zijn hé;):biggrin:.

Peter020
21 juli 2015, 08:45
Ik wilde eigenlijk net vragen wat voor soort dieet ze heeft gevolgd, maar ik begrijp het nu volkomen. :)


Geen zin in de sportschool? Ga dan niet languit op de bank, maar duik met je partner het bed in voor een wip! Seks verbetert namelijk niet alleen de bloedtoevoer en maakt je hart sterker, je verbrandt er ook nog de nodige calorieën mee.

Volgens seksuoloog Dr. Yvonne K. Fulbright van het boek The Better Sex Guide moet je daarom van seks een sport maken. Met een vrijpartij van ongeveer een half uur verbrand je namelijk al tussen de 15 en de 350 calorieën. Zorg daarbij wel dat je de actieve rol op je neemt, want dan gaat de calorieteller nog harder. Ook een langere sekssessie zet zoden aan de dijk, want dan kun je wel tot 1650 calorieën verbranden.

Absolute calorieverbrander: Italiaanse Kroonluchter
De absolute topper onder de seksstandjes, gelet op aantal calorieën, is de Italiaanse Kroonluchter. Met deze seks-workout verbrand je 910 calorieën per uur. Hoe gaat dit standje in zijn werk? Let op: enige lenigheid is een pre. Hij gaat op z’n rug liggen met zijn benen bij elkaar. Zij gaat met haar rug naar de man toe op hem zitten en achterover liggen. Vervolgens maakt zij een rug door haar handen en voeten op de grond of matras de plaatsen. Zij moet in deze stand haar heupen optillen en weer laten zakken. De man maakt in tegengestelde richting met zijn heupen dezelfde beweging. Snap je ‘m nog?

KanariePiet
21 juli 2015, 09:01
Een topic genoemd: 'Het ideaal type van KP'. Dan kan ik niet anders dan daar een post over schrijven hé;).

Heb ik een ideaal type? Toch wel: in de loop der jaren is dat type al een paar keer (licht) gewijzigd, maar momenteel zijn onderstaande de fysieke kenmerken van mijn ideale meid:

-Oost-Europees (en dan bij voorkeur Roemeense)
-22-26 jaar
-klein (1,55m-1,65m)
-slank
-een stevige A of B-cup
-een lekker kontje
-lang, zwart haar
-een lief gezichtje
-een innemende glimlach
-van die grote reeën ogen

Seksenfun heeft mijn type met andere woorden redelijk goed ingeschat:) :freu:.


Wil dat zeggen dat ik enkel met meiden kamer die aan bovenstaande kenmerken voldoen? Uiteraard niet. Enige absolute afknappers voor mij zijn: meiden van 30+ (al heb ik recent dan toch eens gekamerd met een meid van 33:eek:), zwarte meiden en echt dikke meiden.

In se kan het voor mij volstaan dat een meid een lief gezichtje, een mooie glimlach en grote, intrigerende ogen heeft, dat ze een leuk karakter heeft en uiteraard dat ik er een klik mee heb, om er mee op kamer te trekken.
Zo ook met mijn favoriete uit het P6 circuit die hierboven al aangehaald is: qua figuur was het vroeger absoluut geen KP-meisje (ondertussen dus wel), maar haar mooie gezichtje, sprankelende ogen, lieve glimlach en de klik die er onmiskenbaar was, volstonden om niet 1, niet 2 maar héééééééél veel keer met haar op kamer te trekken.

En btw: als de nood echt héél hoog is, volstaat het dat de meid jonger is dan 30, er niet uit ziet als een trol, over borsten, billen en een poes beschikt en dan zal ik er heus wel mijn ding mee (kunnen) doen:biggrin:;).

seksenfun
21 juli 2015, 09:33
Maar zo zie je maar hoe één persoon er één dame probeert uit te lichten om mijn voorstelling van jouw favorietjes onderuit tracht te halen en de waarheid geweld aan te doen. Altijd mee oppassen. Wat je zelf niet zag ... :smoke:.


Seksenfun heeft mijn type met andere woorden redelijk goed ingeschathttps://www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies2/smile2.gif https://www.ijsberenforum.com/forum/images/smilies/freu.gif.

Eddy_V
21 juli 2015, 11:05
[QUOTE=KanariePiet;438928]Heb ik een ideaal type? Toch wel: in de loop der jaren is dat type al een paar keer (licht) gewijzigd, maar momenteel zijn onderstaande de fysieke kenmerken van mijn ideale meid:

-Oost-Europees (en dan bij voorkeur Roemeense)
-22-26 jaar
-klein (1,55m-1,65m)
-slank
-een stevige A of B-cup
-een lekker kontje
-lang, zwart haar
-een lief gezichtje
-een innemende glimlach
-van die grote reeën ogen

Heeeeee!!!! Zit je achter mijn favoriete dame aan??!!??!!
Fraai is dat ��
Het is maar goed dat zij haar zwarte haren momenteel lichter gekleurd heeft! ��

BefBeer
21 juli 2015, 11:15
Dit roept om een fototje!
Of kan je het tekenen?:tongue:

BefBeer

seksenfun
21 juli 2015, 11:32
btw, heeft Julia(na) geen bruin haar :confused: :smoke:.

KanariePiet
21 juli 2015, 11:38
btw, heeft Julia(na) geen bruin haar :confused: :smoke:.

Julia(na) heeft inderdaad donkerbruin haar, is Bulgaarse en heeft eigenlijk iets te kleine borstjes. Maar los daarvan voldoet ze perfect aan mijn 'voorwaarden';):cool:

KanariePiet
21 juli 2015, 11:44
@ Eddy:


Heeeeee!!!! Zit je achter mijn favoriete dame aan??!!??!! Fraai is dat.
Het is maar goed dat zij haar zwarte haren momenteel lichter gekleurd heeft!


Jouw favoriete dame voldoet inderdaad ook aan het merendeel van mijn criteria. Maar maak je geen zorgen:
1. Ik schiet nooit onder de duiven van een kameraad:cool:
2. Met de hierboven vermelde Julia(na) en uiteraard ook Meggi, heb ik in SS al genoeg andere favorietjes die aan voldoende criteria voldoen;):biggrin:

seksenfun
21 juli 2015, 11:45
Ja, ja... een geil opdondertje ;) :smoke:.