PDA

Volledige versie bekijken : Jenny (Poolse)



Sjeufke
23 juli 2015, 21:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif




Jenny (Poolse)
Leeftijd:35 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:70 euroTijdsduur:42 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken
Extra info:Een ballenzuigend monster

Sjeufke
23 juli 2015, 21:58
Vandaag ff een vluggertje in de middag gedaan aan Van Goch. Mijn enige date vandaag was met Jenny.
Ik trof haar in het restaurant. Ik zat er alleen tot een blonde dame met goed figuur met een gebakken eitje aan haar 'ontbijt' begon, zoals ze zelf zei. Over en weer wat grappen over eieren. Eieren lust ze wel graag. "Diese Eier und auch die andere Eier" :gruebel: Ik nodigde mezelf uit aan haar tafel en al snel kreeg het gesprek een lustopwekkende wending, waar het woord 'EIER' regelmatig viel. Een prettig gestoord persoon met veel spraakwater. Ik wilde haar een foto laten zien, maar een handy is not done in het restaurant. Dan laat ik je die wel zien op de kamer! "Op de kamer? En zo vluchtten we naar de kamer waar we om 16:09uur naar toe vertrokken. Yep de tijd op de minuut. Ik moest meekijken welke tijd Jenny op schreef. Op de kamer bij aanvang een GFE. Uitstekende tongzoen kwaliteiten. Langzaam maar zeker kwamen PSE trekjes boven water en die waren niet mis. Dat voorspel met die "Eier" werd werkelijkheid. En wel zodanig dat ik er de rem op moest zetten....... . Die lustte er wel pap van! In Doggy en Missio de kamer tot een tevreden einde gebracht. Kortom een uitstekende kamer met alles er op en er aan. Weer een favootje er bij!
Om 16:51uur werd afgetekend. Ze telde een half uur, dat ik uiteraard ruim naar boven heb afgerond.
Na Luna weer een Polska topper. Ik treed nog in de voetsporen van Teiresas.... ;)

Klatergoud
26 juli 2015, 18:18
Mij tweede ronde besteedde ik aan Poolse Jenny. Klein, blond, lang haar vanwege extensions, prachtige boobs ondanks de 35-jaar, en een spraakwaterval waar geen eind aan komt. Minder knap dan anderen, ….. maar met ervaring ……!!
Ze vertelde honderd uit over haarzelf, wat zij van dit of dat vindt en dat deed ze vooral op een hele leuke, spontane leuke manier. Als je voor een ‘quick-fuck’ gaat dan zou ik zeggen oren dicht en hoppa!! Topervaring!!

Maar door allerlei omstandigheden, en vooral mijn prettig verblijf in de tuin, raakten we in een geanimeerd gesprek waarbij ze geen enkel blad voor de mond nam. Over haar zelf en verleden maar ook over andere zaken. Best leuk om met een dame eens over andere zaken te kletsen.

Totdat het over seks ging. Dat was helemaal haar ding en kon ze geen genoeg van krijgen. En dat kan ik inmiddels bevestigen want ik vroeg haar om dat te bewijzen en ze ging een sleutel halen. My God, het is nu enkele dagen terug, maar …….. ze heeft gelijk!
Ik ben weer bijgekomen. Wat een passie, wat een energie, wat een lekker lijf, wat een lekker w…., wat smaakt ze heerlijk en fris, kortom wat een heerlijke sessie. Zo heb ik ze nog niet zo heel veel meegemaakt. Dit was gewoon een belevenis.
Voor mij een groot herhalingsgevaar en Jenny is een hele grote aanrader als je houdt van een ‘sportieve, energieke’ date.
Herhalingsgevaar heel erg groot, alhoewel ze er om de week ofzo is!

Peppino
27 juli 2015, 12:51
Houden jullie je nu zo dom of ben je het echt.........................
Iedereen heeft toch gelijk in de gaten wat er met dit (te) vlotte meiske aan de hand is !
Ze zal best hééél goed zijn op de kamer , dat is meestal onder die omstandigheden........
Nou ja doe je best maar !

Peter020
27 juli 2015, 13:03
Houden jullie je nu zo dom of ben je het echt.........................


Ik heb al enige tijd sterk de indruk dat jij met grote afstand het meest intelligente forumlid bent. Zo wil jij je in ieder geval in elke Goch-bijdrage voordoen. :)

Wij, alle anderen, zijn maar domme mensen. Probeer daar mee te leven, wil ik je vragen.

Sjeufke
27 juli 2015, 13:37
Ik heb met Jenny samen gegeten, niets bijzonders opgemerkt. Ben met deze Poolse op kamer geweest, niets bijzonders opgemerkt. Alleen gemerkt dat ze een goede service geeft (in mijn ogen, want wat ik goed vind hoeft een ander niet goed te vinden). Na de kamer heb ik nog even met haar zitten kletsen, niets bijzonders opgemerkt. De dame lacht veel en kletst graag. Zeker niet onder invloed van enig *middel, want daar doel je waarschijnlijk op.
Voor mij beter zo, dan een dame waarmee wegens beperkte kennis van Engels of Duits geen conversatie mogelijk is en alleen maar de woorden ficken, blasen, relaxen en Zimmer kent. En deze wel 20 keer herhaalt, zoals ik het laatst heb getroffen in VG aan de bar.

En inderdaad. Peter1966 doet de voorzet en ik kop hem nu in. Het zit al langer in mijn vingers om dit eens aan het digitale papier toe te vertrouwen. Als iemand hier op dit forum ook maar iets, hoe klein ook, negatiefs schrijft over Van Goch in het algemeen of over Peppi in het bijzonder, zitten hier 2 leden boven op de kast. Er wordt hier over alle clubs en dames geschreven, positief, neutraal of negatief. Het is elk forumlid zijn eigen ervaring. Mijns inziens niets mis mee en is dit forum ook voor bedoeld.
Uitzondering blijkt VG te zijn, daarover mogen alleen positieve ervaringen in de denklijn van die 2 heren worden geschreven.
Een van die twee heren ken ik er een als een aimabel persoon. Vaker contact mee gehad in AG (Panthera). Ik vraag me af wat er is gebeurd waarom hij op alles over VG zo overdreven reageert.

Peppino
27 juli 2015, 14:11
Dank , dank voor de komplimenten............
Jullie vergeten dat er ook lui zijn die alleen maar danken op negatief VG nieuws ,neem nou zo'n RMJ ,komt er NOOIT maar weet alles.................

vakantieganger24
27 juli 2015, 15:32
@ Sjeufke , dat heb jij heel goed opmerkt. Sinds dat laatste berichtje van mij over van goch loopt mijn mailbox overigens over van mensen die het met mij eens zijn. Ze doen alleen geen thanks uit angst.
Want het zal je ook maar gebeuren dat je lekker op de bank ligt voor de buis en dan komt ineens een brandweerauto door je voorgevel naar binnen

Tony M
8 augustus 2015, 18:57
Gisteren met dit "eierleckendesexmonster" half uur naar de kamer geweest.......echt HELEMAAL niks mis mee.
Daarna lekker samen douchen...cocktail van 15 eurootjes en ze heeft nog lekker 3 kwartier bij mij in de jacuzzi gezetten...toppertje!
Godnondeju......geniet er nou nog van!

Overigens heeft ze wel tatoe's, 2 op haar schouders en een 7 up manneke op haar rechter bovenbeen....en haar kleur ogen zijn bruin....dus graag ff aanpassen in paspoort

Tony M
6 juni 2016, 22:27
Weet er toevallig iemand waar dit lekker "gek" ding gebleven is?????