Volledige versie bekijken : Kim (Juna /Kim / Sandra /Kiki (Koreaanse) ex GT
Haarkleur/-lengte : Zwart/lang
Lengte dame : 1.72
Postuur/Cupmaat : slank/C
Nationaliteit/Taal : ZuidKoreaans/Engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen
Service: Pzc,Gim,Rimmen, masseren, tongkussen,Slikken.
Voordelen:
Zeer servicegericht.
Nadelen: Geen
Tijdsduur :<
60 min.
Prijs :
€ 100
Extra’s bij het bezoek: Rimmen,Pzc tot eind,Slikken.
Kort nadat de Banaan mij gemeld heeft (En mij op scherp zet) dat hij die nieuwe Koreaanse vandaag gespot heeft die veelvuldig kamert en nauwelijks in de club te bewonderen, doemt de beeldschone gestalte van haar op bij de ingang van de bar.
Ze loopt vlak naast ons voorbij richting terras en het flitst door me heen dat het nu of misschien wel nooit is en sprint achter haar aan en bij de terras deuren tik ik haar op de schouder en en met een glimlach draait ze zich om en stelt zich voor als Sandra van Zuid-Korea.
Ze stelt voor om eerst even op het terras te gaan zitten en ze rookt daar een flinterdunne mintsigaret.
SFL zou helemaal wegsmelten want hij melde mij enige tijd geleden dat hij in Zuid-Korea uit het vliegtuig was gestapt en dat ik beter Thailand kon vergeten want die Koreaanse dames waren veel geiler en wat langer en roken deden de meeste dames wel.Maar de kans dat ik een Koreaanse zou treffen in de saunaclubs zou zeer klein zijn maar toch zat ik nu met een Koreaanse op het terras van YY.
Naast mij nog een een waterpistool gevecht tussen wat beren en een dame en we praten daarna wat verder en ze vertelt me dat ze pas een week in YY is en in een ander land van Europa een gewone Job heeft.Vers van de pers dus en ik verheug me al zeer op een kamergang met haar.
Ook vertelt ze later dat dit soort clubs in haar thuisland niet bestaan en dat de contacten tussen dames en heren verlopen via karaoke-bars waar wat gedronken en gedanst word en daarna eventueel met een dame naar je huis of hotel.
Ze rookt haar sigaret op en we gaan richting kamer 12,beneden dus en zoals we van YY gewend zijn een ruime kamer met een douche.
Al staand gooit ze mijn badjas open en trekt eerst met haar tanden het bandje los waarna ze al strelend en kussend afzakt naar mijn pik en op rustige wijze met veel gevoel begint te pijpen.
Dan gaan we op bed liggen en we zoenen en we knuffelen wat.Zoenen eerst wat voorzichtig met de lippen en puntje tong maar al gauw tongen wel vol en ze proeft schoon en lekker.Weer daalt ze af en nu volgt er een uitgebreide pijpbeurt met veel gevoel en afwisseling en ook de balzak likt ze heel sensueel.
Dan is het tijd voor de daad zelf en ik pak haar eerst missio en het voelt lekker strak aan en het is daarom geen luchtfietsen maar echt lekker wippen met haar.
Dan draaien wel om en komt ze boven op me zitten cowgirl forwards en heb ik een prima uitzicht op haar prachtig geproportioneerde lichaam.
Het is moeilijk om niet klaar te komen maar hier mijn TIP, denk aan de meest ellendige dingen die je kent en dat helpt gegarandeerd.
Ik vraag aan haar of ze het prettig vind dat ik haar lik en ze knikt gretig van ja en zo komen we in standje 69 terecht en lik ik haar schone lekkere poesje uit.
Na een tijdje schokt ze wat met haar onderlichaam en is ze verder stilletjes dus mogelijk is ze klaargekomen ? Maar zeker weet ik het niet maar het leek er wel op.
Dan zegt ze dat ze mijn zaadcellen wil proeven en begint aan een intensieve pijpsessie en na een tijdje spuit ik haar mondje vol en hap slik, alles weg en ze schijnt een echte zaadliefhebster te zijn.
Het blijft een geil gezicht als je zaadcellen niet worden uitgespuwd maar geslikt worden.Een volgende keer wil ik nog een stapje verder gaan en de zaadcellen swappen met haar (Badslippers ben je er nog?).
Heb met haar twee keer gekamerd eerst een uur daarna een half uurtje vanwege tijdgebrek maar beide sessies waren perfect met de tweede keer een nog betere klik waar ze zich nog wat meer liet gaan en ze mij ook rimde met haar lange tong.Dat was letterlijk en figuurlijk een diepgaande sessie en rest mij nog te vermelden dat ze ook rond haar poesje keurig geschoren is en dus geen bos hout voor de deur zoals sommige Japanse meiden dat wel hebben.
Ik heb er in ieder geval weer een verslaving bij !!!
Nedlovefkk
25 juli 2015, 12:04
Enig idee met welke regelmaat ze er is rob45? Lijkt me geen dame die hier iedere week 1 a 2 dagen verblijft.. Of toch wel?
Enig idee met welke regelmaat ze er is rob45? Lijkt me geen dame die hier iedere week 1 a 2 dagen verblijft.. Of toch wel?
Toch wel,komende week is ze elke dag aanwezig in YY. Het bevalt haar goed in deze club dus naar eigen zeggen blijft ze voorlopig daar.Alleen in augustus gaat ze een weekje ertussenuit naar dat andere land in Europa waar ze haar gewone Job heeft.
Ik ben zaterdag ook naar Yinyang geweest. Ook ik heb gekamerd met een Zuid-Koreaanse, maar zij heet Kim. Omdat jullie ook al zeggen dat je niet snel een Koreaanse tegenkomt vind ik dit erg toevallig/vreemd. Zij ging regelmatig als enige paaldansen. De sex was geweldig nu moet ik zeggen dat ik wel op Aziatische vrouwen val.
Scrotum
26 juli 2015, 20:45
Duif1 ik had hetzelfde:
Tijdens het eten in YY afgelopen zaterdag bespeurde ik een Koreaanse schoonheid die daar ook zat te eten.
Ik ben later in de aanloop naar de bar een gesprekje met haar aangegaan, en ze vertelde me dat ze Kim was uit Korea. Ik was even in verwarring want ik enkele goede verhalen gelezen over de enige Koreaanse die in YY rondhangt en die had toch een andere naam (Sandra dacht ik).
Even later, terwijl ik op de lange bank in het dansgedeelte van de bar zat, ging Kim tegenover me staan. Eens te meer vond ik haar er mooi en zeer sexy uitzien. Ik wenkte naar haar en ze ging naast me zitten. Leuk met haar gesproken en ik kreeg steeds meer zin in haar. Toen bleek dat ze een dansje moest gaan opvoeren bij de danspaal (waar ik een halve meter vandaan zat). Ze voerde een sensuele dans uit waarbij ze me aankeek en langzaam haar topje uittrok. Heel geil allemaal.
Toen ze weer naast me ging zitten, zei ze dat ze drie keer op een dag een nummer danst en dat ze daarvoor 50 euro krijgt en daarmee de clubtoegang betaald. Ook vroeg ze me hoe ik de dans vond, want ze was bang dat die "boring" was. Ik verzekerde haar dat het allesbehalve "boring" was en ging snel met haar de kamer op.
Op de kamer was staande tongzoenen. Na een tijdje ging ze door de knieën om me staande een pijpbeurt te geven. En die voelde heel goed!!
Ik verzocht haar om op het bed te gaan liggen en daar werd het zoenen voortgezet en kon ik ook haar mooie borsten onder handen (en mond) nemen.
Langzaamaan daalde ik af naar haar liefdesgrotje en die bood ze gewillig aan. En zo proefde ik voor het eerst van mijn leven een Koreaanse kut, en mensen, ik kan het aanbevelen!
Kim onderging het verwennen duidelijk met plezier. Ze ging er helemaal in op. Toen werden de rollen omgedraaid en werden mijn pik en ballen door haar mond bewerkt. En wat voelde dat lekker. Ze kan het retegoed.
Toen ze op een gegeven moment mijn pik tussen haar borsten nam en heen en weer bewoog, hield ik het niet meer en ontplofte.
Okay, bewaar ik het neuken met haar voor de volgende keer. Want die komt er zeker als het aan mij ligt!
Duif1 ik had hetzelfde:
Ik ben later in de aanloop naar de bar een gesprekje met haar aangegaan, en ze vertelde me dat ze Kim was uit Korea.
Op de kamer was staande tongzoenen. Na een tijdje ging ze door de knieën om me staande een pijpbeurt te geven. En die voelde heel goed!!
Ik verzocht haar om op het bed te gaan liggen en daar werd het zoenen voortgezet en kon ik ook haar mooie borsten onder handen (en mond) nemen.
Langzaamaan daalde ik af naar haar liefdesgrotje en die bood ze gewillig aan. En zo proefde ik voor het eerst van mijn leven een Koreaanse kut, en mensen, ik kan het aanbevelen!
Kim onderging het verwennen duidelijk met plezier. Ze ging er helemaal in op. Toen werden de rollen omgedraaid en werden mijn pik en ballen door haar mond bewerkt. En wat voelde dat lekker. Ze kan het retegoed.
Toen ze op een gegeven moment mijn pik tussen haar borsten nam en heen en weer bewoog, hield ik het niet meer en ontplofte.
Okay, bewaar ik het neuken met haar voor de volgende keer. Want die komt er zeker als het aan mij ligt!
Al deze verrichtingen met ongeveer dezelfde volgorde komen mij erg bekend voor, al ging ze bij mij wat betreft slikken en rimmen nog een stapje verder.
Sofaking had een vooruitziende blik want hij voorspelde de naam Kim al en ga er maar 100% vanuit dat Sandra en Kim dezelfde dame zijn.
Leuk om te lezen dat jullie ervaringen ook top zijn met deze Koreaanse Beauty.
@mod. Zet de naam Kim er in ieder geval maar bij ivm 3 meldingen dat ze nu deze naam schijnt te gebruiken.
sofaking
26 juli 2015, 21:12
Sandra Kim is het in elk geval niet, want da's een Belgische. :biggrin:
http://i.ytimg.com/vi/SJKFT0VUyf4/hqdefault.jpg
Davedv
26 juli 2015, 22:04
Vandaag gekamerd met Kim, naar eigen zeggen was ze 25 maar naar mijn bescheiden mening jokt ze dan een paar jaartjes. Naar Aziatische maatstaf vond ik Kim niet slank, eerder een normaal postuur en zelfs een tikje breed in de heupen, echt knap vond ik ze ook niet, maar wellicht waren mijn verwachtingen wel wat te hoog.
Ze zat buiten te roken waar ik haar aan tafeltje kwam zitten, na een kort praatje stelde ze de kamervraag en ondanks dat ik niet gigantisch ondersteboven van haar was toch toegestemd. Ik gaf aan even naar de wc te gaan en te gaan douchen en dat we dan naar kamer konden, was ok wat haar betreft. Tot mijn verbazing zag ik haar toen ik bij m'n locker stond naar de receptie lopen en toen ik een handdoek ging halen stond ze al ingeschreven op de lijst voor een kamer. Nu zal ze vast niet alvast daar op mij liggen wachten, dus schijnbaar vond of dacht ze dat ze nog een kamer kon doen voor ik terugkwam. Een half uurtje later stond ze bij me in de bar en vertelde me iets wat ik niet helemaal begreep, maar het kwam er op neer dat ze nu ok was en of ik klaar voor de kamer was. Ik twijfelde even, maar ach....lost in translation wellicht.....
De kamer dan, zoenen was eigenlijk amper aan de orde, enkele pogingen tot (tong)zoenen werden eigenlijk wat gelaten voor wat ze waren en vrij snel ging ze door haar knieen voor een blowjob. Over PZC absoluut geen klachten, dat was echt uitstekend, ook tussen de borsten was prima. Vervolgens ging ze weer over naar PZC waarbij ik uiteindelijk vroeg om te gaan neuken. PMC in een paar standjes en uiteindelijk na het douchen met een klein half uurtje van de kamer.
Al met al, leuk voor een keertje maar voor mij geen herhalingsgevaar.
sofaking
31 juli 2015, 21:27
Ik heb exact dezelfde ervaring als Davedv. Ik zag ze binnenkomen in de bar en glimlachte naar haar en dan kwam ze naar me toe. Even voorgesteld en ik vroeg of ze wat met me wou drinken, maar zij vroeg al direct om naar de kamer te gaan. Ik stemde toe en op weg naar de kamer was ze heel geil en verleidelijk, toonde mij haar tongetje en zo. Op de kamer was het echter maar een gewone doorsnee sessie. Geen tongzoenen, en ook gewoon zoenen leek haar niet te bekoren. Ik zag haar blik regelmatig naar de klok gaan, en het gekreun was ook wel wat overdreven.
Pijpen was goed, ook wat beffen, even tussen de borsten en wat standjes. Zelfde routine als Davedv.
Ze zei dat ze alle dagen aanwezig was omdat ze nog nieuw was hier en geld moest verdienen...
Jef Beffer
15 augustus 2015, 10:18
Nog nooit een Aziatische geneukt, vandaar toch maar eens de stap gewaagd met deze Kim. Uiterlijk zeker in orde, niet de mooiste die ik al gezien heb, maar niet mis. Eerst een vriendelijk gesprekje in de bar, al is haar Engels toch een beetje gebrekkig waardoor bepaalde zaken lost in translation gingen. Geen probleem, op naar de kamer dan maar.
Daar kan ik de vorige recensies enkel maar onderschrijven. Overall zeker niet slecht, maar toch wat minpuntjes. Geen tongzoenen, en wel erg service gericht. Pijpen was wel heel goed, gevarieerd en ze weet alle erogene plekjes te vinden met haar lekkere tong. Beffen kreunde ze wat overdreven, maar lekker nat kutje. Neuken ok, paar leuke standjes. Ik mocht klaarkomen waar ik wou zei ze, dus toch maar haar mondje volgeschoten. Op moment zelf niet over extra kosten gesproken, achteraf vroeg ze hier 25 euro meer voor. Op zich wel terecht, maar in the heat of the moment zo niet echt aan gedacht en niet vermeld door haar.
Uiteindelijk dus een leuk half uurtje gehad (bij mij keek ze niet echt op de klok, of is me alvast niet opgevallen). Herhalingsgevaar is er zeker, maar was mij allemaal net iets té professioneel en te weinig GFE.
PS: ze is in principe elke dag aanwezig, nog tot eind volgende week. Dan weekje verlof, en dan nog maand in YY voor ze eind september terug gaat naar Korea. Als ze genoeg verdiend had, zei ze. Maar dat leek me niet echt een probleem aangezien ik haar vaak richting kamers zag stappen. Een niche-product heeft nu eenmaal succes, ook in YY. :)
george101
21 september 2015, 20:19
Sandra/Kim noemde zich gisteren Kiki!
Maar gelet op wat er reeds over het superservicepakket van deze fraaie Z. Koreaanse is geschreven betreft het hier 100% zeker dezelfde dame. Die er inderdaad zelf ook van geniet!
Na de inleidende beschietingen ( staand zoenen, door de knieeën en gevoelvol zacht pijpen ) overgegaan tot het horizontale offensief: lul tussen haar tieten, nog meer pijpen en uiteindelijk een briljante befpartij. Ze werd behoorlijk nat, en na enkele verrassende befvariaties ( o.a. benen plat samen zijwaarts, eigen vingertje erbij ) vroeg ze me of ik haar wilde bekijken" while playing with myself". Ja hoor graag, en na dat spektakel enkele minuten bekeken te hebben er zelf maar eens een vinger bij geschoven, Uiteindelijk zat ik met mijn duim volledig in haar, rest van mijn hand plat op haar venusheuvel, en haar van binnen gemasseerd hetgeen uiteindelijk resulteerde in een klein warm nat regenbuitje tegen mijn hand aan. Inmiddels stond ik op ontploffen, en omdat ik nog lang niet uitgekeken was op haar poes heb ik haar gevraagd me af te rukken " met uitzicht op zee". Wijdbeens en met stevige hand bracht ze me vakkundig naar mijn verlossing en uiteindelijk, met weer twee vingers in haar natte kut, knallend klaargekomen waarbij zij met korte krachtige rukjes doorging tot aan het aller-, aller-, allerlaatste druppeltje. Poefffff.....daarna nog even gekroeld, naar de lockers gewankeld, en vervolgens op hartelijke wijze afscheid van elkaar genomen.
yylover
21 september 2015, 20:55
Ben normaal meer van het GFE gehalte, maar een ordinaire sexpartij met deze Kim mag je niet gemist hebben. Pffffffff
VAZKOR
28 september 2015, 21:59
Koreaanse Kim, mijn eerste Aziatische DVP
Bij recensie 27 September 2015:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=448099#post448099
Ik zag Kim lachend in de bar verschijnen en ik wist dat het perfect ging worden. Soms voel je dat gewoon, die klik. We bestelden elk een water en gingen op ons gemak naar het terras buiten. Het weer viel nog mee: niet te koud. We praatten wat en het werd een leuke conversatie, dit meidje is niet dom. Ze vroeg nog hoe ik wist dat ik haar moest hebben en hoe ik van haar wist. Ik kon het niet laten te zeggen dat er veel goeds over haar gezegd wordt. 'Of course I know: I am very good' repliceerde ze lachend. Een grote dosis ongeveinsde zelfzekerheid, dat beloofde veel. Wat heen en weer veteld over België en Zuid Korea. Ik gaf aan dat blowjobs niet m'n favoriet waren. Verwonderd vroeg ze waarom en beloofde plechtig me de beste blowjob te geven, ze zou dat diep en zacht doen. Want 'I am good'. Zo 100% zeker van haarzelf. Ondertussen streelden we elkaar al. We gingen daarop de sleutel halen. Ik hield in mijn hoofd een half uur of misschien meer in gedachten.
Ik haalde nog wat uit m'n locker en zij naar de theke voor de sleutel. Daarna was het wachten geblazen, hier is het nummertje trek. We zaten zelfs in een wachtzaaltje, ik ken het nog van Cila. Vertelde haar over die keer en vroeg voor de zekerheid de deur toch maar op slot te doen maar dat doet ze zoiezo. Onder het wachten volgde wat presales. Ze verleidde me streelde over m'n been, m'n arm en speelde met haar mooie borsten terwijl ze mee geil aankeek :betrunken:. Veel Aziatische vrouwen hebben eerder A-cups maar zei heeft zeker min. B naar C toe. Ik streelde over die borsten. Zalig. Het was onze beurt. Er was even een probleem met de sleutel maar dan kregen we kamer 30 toegewezen. Ze noteerde de tijd en weg naar boven waren we. Altijd spannend, die gang naar de kamer. Die erotische spanning. Die afwachting. Ganz geil. :freu:
We betraden de kamer en ze legde de deken over 't bed. Ik legde m'n GSM en meer op 't bed en legde me. Deze Kim houdt er van een show'tje te geven. Kronkelend met haar lichaam, buik heen en weer wiegend, deed ze haar BH af en speelde met haar borsten. Ze klom op bed en ze likte me eerst: m'n benen, ballen, m'n pik en begon aan een blowjob die ik maar weinig dames zo goed heb weten doen sinds die keer in Praag. Kim pijpt zeer goed, period! Zacht, stevig, diep en gewoon supergoed, zoals een blowjob hoort te zijn. Tijdens de orale seks had ik zicht op m'n genietende zelf met haar prachtige lichaam. Bewegend. Pijpend. Ik streeld haar haar. Ze keek terug met die geile Aziatische ogen. Prachtige lippen heen en weer bewegend over m'n stijve soldaat. Haar geile blik, dat beeld in de speigel boven het bed. Gewoon grrrr. :betrunken:
Ze ging verder en vroeg me m'n benen omhoog te doen. Ze likte m'n reet. Uh Ok? Dit doet ze toch echt niet met iedereen denk ik, ik heb me zelf al 10x gedoucht van top tot teen en overal maar toch... Geen enkele dame deed haar dit ooit voor. Geen enkele. Zij wel. Haar tong likte zacht overal en heen en weer en ze deed dat zeer goed. Toch maar een raar idee. Hierop volgde een standje Russisch neuken. Met haar borsten klemde ze m'n stijf lid tussen haar prachtige borsten en ging met die borsten op en neer. Dit is nog van Nancy (the scorpio girl) geleden dat dit eens werd gedaan. Ik heb het niet verteld in dat verhaal, nu Kim dit ook deed, herinner ik het me. En Nancy had ook grote borsten.
Het werd tijd om te neuken en m'n favoriet te laten meespelen: ik hou wel van die mooie gevormde lippen van vrouwen. En haar lippen waren mooi rood. Laat haar haar tanden likken, haar tong gebruiken. Kussen. Ze nog wat kleding af en deed het condoom met haar mond om. Zacht. Zeer goed zoals een pro. Eenmaal dat dit heikele punt achter de rug is, ging ze on top. U weet het van m'n Keulen-verslagen: girl-on-top is m'n grote favoriet. En ik hield het moment in m'n gedachten dat een Aziatische dame me de eerste maal besteeg. Dat feest werd compleet: deze dame kan echt goed neuken, man! Kitty van Babylon kon het zeer goed, zij deed dit fantastisch! Op en neer. Traag. Naar links, op, rechts, neer, met langzaam draaiende bewegingen. En met een prachtig zicht op dat Aziatische lichaam van haar. Die zachte grote borsten in m'n handen. Waauw-gevoel³ :betrunken:.
Ze wou plots van standje veranderen maar ik niet dus we gingen verder met haar on top. Ik versnelde full force vooruit en deze Korean fury ging full force mee en plaatste haar handen op de muur. Sneller, dan weer trager. Ze speelde ook m'n spelletje mee, welke dat vertel alsnog niet maar ik heb een kink. En zij deed ook dat perfect. Kim is good and she knows it! Die zelfzekerheid van haar, dat te ervaren is al supergeil. Ik kwam met een uitbarsting klaar. En ik bleef ook nu weer in m'n klaarkomen. Vasthouden, in het moment van het orgasme meegaan. Nog wat lekker doorneuken. Zij draaiend langzaam draaiend en op en neer gaand met haar sexy lichaam. Na dit even te hebben laten doorduren gingen we van elkaar af. Er was een half uur gepasseerd maar ik was voldaan. Een massage van haar zoals ze voorstelde had ook zeer goed geweest maar ik hield het daarbij. Ik zeg later nog: de tijd gaat sneller in de clubs. En ik was voldaan. Compleet.
We deden TZ en praatten nog wat. en kleden ons weer aan. We verlieten de kamer en ze noteerde de eindtijd. Deze bleek 40' te zijn en in plaats van te melden dat het 1u zou kosten, stelde ze een fooi voor. Had ik haar 10€ gegeven. Ik zal niet herhalen wat ik ook al bij Kitty heb gezegd over budget-beren, daar was dat ongeveer hetzelfde. Met een beter betaalde job gaf ik met plezier meer. Ze weet daarover vanop kamer en kloeg niet.
Deze eerste sessie met een Aziatische was rake rake goede sex geweest en Kim krijgt *****, de hoogste score :freu:. Dit jaar heb ik die al vaak mogen toekennen. Kim verdient het dubbel en dik. Ik hoop echt dat ze nog eens terugkomt. Daar was ze wel niet zeker over.
Nulnulzeseneenhalf
25 oktober 2015, 21:37
Ik heb me "per ongeluk" door har laten verleiden. Ze was horny, zei ze. Aan het bovenstaande hoef ik weinig meer toe te voegen. Na de verplichte gymnastiek oefeningen was er nog wat tijd over. Daar heeft ze me eigenlijk een beetje verrast. Deze dame heeft zeker meer in haar mars. Overigens, ze stelde zich aan mij voor als Kimi.
rob45
25 oktober 2015, 22:06
@Nulnulzeseneenhalf , was jouw sessie met Kimmie van al weer en tijdje geleden of is Kim al weer terug van weggeweest ??
Nulnulzeseneenhalf
25 oktober 2015, 23:54
Was vandaag.
jansenroy
20 november 2015, 14:01
Kimmie. En of ze terug is. Zag haar laatsts op een zaterdagavond al rondlopen. Druk bezet als altijd, kon nog net ff Hi tegen haar zeggen en haar een glimlach schenken, meer zat er toen niet in. Maar na een eerdere super ervaring met haar wilde ik haar nog wel eens. Paar dagen later, het was inmiddels maandag, maar weer terug naar YY. Deze keer had ik geluk. Lekker rustig qua beren, en Kim was er ook. Tijdens het eten in het restaurant werd het eerste oogcontact al gelegd. Naderhand begon ze wat te spelen aan de overkant van de bar. BH bandje wat af laten zakken, borsten vastpakken en kneden, met haar tongetje uit de mond geil lopen doen. Its ok Kim, doe niet zo gek, kom gewoon naast me zitten! Dat deed ze vervolgens ook, mijn hoofdbeweging die haar hiertoe uitnodigde werd begrepen. Nog even geinformeerd waar ze op vakantie geweest was. Tegen mij zei ze Zweden, en jiet Korea, dat zou te duur zijn. Tsja, voor wat het waard is, er wordt wel meer afgelogen in een sauna club heb ik de indruk. Daarna een half uurtje met haar gekamerd. De start is super als altijd: ff lekker tongetje draaien, im zakt wat door de knieeen en gaat via tepels, borst en buik naar beneden toe, zakt noch wat verder door, gooit je berevel af en begint lekker te pijpen. Begin goed, al goed zou je zeggen. En dat was ook zo. Alles komt voorbij bij deze dame, rimmen, DT noem maar op. Ze houdt er zelf overigens niet van gerimd te worden, maar ja, zij was zelf begonnen en ik had haar beloofd dat ze die terug kreeg :tongue:
Kimmie heeft 45 minuten onafgebroken liggen likken en daarbij telkens mijn lozing uitstellend als ik dat aangaf. Uiteindelijk met een geweldige explosie in haar mondje klaargekomen. Top sessie wederom. HHG blijft altijd 100% aanwezig wat mij betreft.
Patjax
30 december 2015, 17:30
Afgelopen zondag een top sessie van twee uur gehad met Kim. Van GFE naar kinky porn naar GFE naar porno avant le lettre naar GFE. Ik zal summier een beeld schetsen en later in mijn algemeen verslag van het bezoekje aan YY uitgebreider er op in gaan. Absoluut mijn meest gevarieerde sessie ooit. Staand DT pijpen, tongzoenen,liggend DT pijpen, rimmen bij mij, massage bij haar, DT pijpen, Beffen en vingeren, standje 69, footjob, titty fuck, diverse varianten van droogneuken en pussysliden, tittyfuck, DT pijpen, gehurkte cowgirl, close intimate cowgirl, gehurkte cowgirl en uiteindelijk in een zeer intieme missio het rubbertje gevuld.
Een vervolg afspraak staat al gepland voor januari. Is naar eigen zeggen de hele maand januari elke dag aanwezig. Beren geniet ervan.
yylover
30 december 2015, 18:47
Ook ik afgelopen zondag een kamer mogen delen met Kim. Ik laat de beschrijving graag over aan Patjax, en kan nu alvast melden dat alles wat hij in details gaat beschrijven, helemaal klopt.
Ik dacht dat ik na een jaartje YY alles wel had meegemaakt, maar Kim heeft mij laten zien dat dit BS is.
En net als Patjax, dezelfde aanbeveling, geniet ervan. Ze gaat in februari definitief terug naar Korea.
pret
30 december 2015, 18:51
Ook ik afgelopen zondag een kamer mogen delen met Kim. Ik laat de beschrijving graag over aan Patjax, en kan nu alvast melden dat alles wat hij in details gaat beschrijven, helemaal klopt.
Ik dacht dat ik na een jaartje YY alles wel had meegemaakt, maar Kim heeft mij laten zien dat dit BS is.
En net als Patjax, dezelfde aanbeveling, geniet ervan. Ze gaat in februari definitief terug naar Korea.
Ze komt wel weer terug als de centjes op zijn :biggrin:
yylover
30 december 2015, 18:53
Tja, ze zei 2 maanden geleden ook al dat ze nooit meer terug zou komen.
pret
30 december 2015, 18:57
Tja, ze zei 2 maanden geleden ook al dat ze nooit meer terug zou komen.
Dit bevestigd alleen maar mijn stelling :znaika[1]:
VAZKOR
30 december 2015, 23:55
In September werd dat ook al gezegd en dan heb ik 3 uur naar YY getuft op een zondagavond. Nie meer met mij, goeie truk van de foor btw en dat voor een Koreaanse :D
laplagne
1 januari 2016, 09:46
Kim heeft aangegeven om in februari definitief terug naar Korea te gaan. Weet of zij voorkennis had, maar het zal deze maand vermoedelijk wel druk bij haar worden aangezien Kim tot Miss IJsbeer 2015 is gekozen. Dat noem ik dan nog eens op je hoogtepunt stoppen.
rob45
1 januari 2016, 09:54
Kim heeft aangegeven om in februari definitief terug naar Korea te gaan. Weet of zij voorkennis had, maar het zal deze maand vermoedelijk wel druk bij haar worden aangezien Kim tot Miss IJsbeer 2015 is gekozen. Dat noem ik dan nog eens op je hoogtepunt stoppen.
Juist door deze uitverkiezing en bijbehorende drukte zal Kim zeker nog 2 keer definitief tijdelijk terugkeren om haar buideltje te vullen.
Verder was het al druk met klandizie voor haar want ze is zowat onzichtbaar in de club vanwege de vele kamers die ze draait.
yylover
1 januari 2016, 10:21
Voel me bijna vereerd dat ik afgelopen zondag met miss ijsbeer 2015 heb mogen kameren. Overigens kan je in de voorgaande recensies lezen dat niet iedereen even enthousiast is, als ondergetekende.
Mijn eerste keer met haar was een half uurtje en toen was ik al onder de indruk, maar de 2e keer wilde ik een uur met haar kameren, en toen begon ze vooraf al wat in mijn oren te fluisteren over, massage the asian way, en I will make you relax. En pas toen ontdekte ik wat Kim echt in haar mars heeft. Deze titel is dan ook volkomen terecht.
Blijkbaar krijg je pas de full service na een 2e keer, of als je minimaal een uur met haar kamert. Make your choice.
Heb daarna met haar nog gegeten en gerookt, en ontdekt dat deze meid zeer aangenaam gezelschap is.
Ook ik trek de conclusie dat we haar, na het winnen van deze titel, nog wel vaker zullen terug zien.
Tip: zorg dat je vooraf goed gedouched hebt en dan ontdek je het zelf wel :biggrin:
Patjax
1 januari 2016, 13:34
En een flesje massage olie niet vergeten. :baeh:
jansenroy
1 januari 2016, 19:38
Congratulations Kim. Wat mij betreft terechte uitverkiezing tot miss Ijsbeer 2015, voor zo ver ik er over kan oordelen. Sessies met haar afgelopen jaar waren absoluut de beste die ik gehad heb.
SFL
2 januari 2016, 10:15
Hmmmm... Ik moet dus eens naar YY gaan... Om de ouwe Lulu van GT te vervangen. Als ik het zo lees en verneem, dan is dit mokkel een knaller!!!
Patjax
2 januari 2016, 10:42
Ere wie ere toekomt. Had voorheen een verkorte versie van onze sessie geplaatst, maar hierbij dan alsnog de versie uit mijn algemeen verslag.
Op de kamer was ze achter me aangeslopen en toen ik me omdraaide zat dat Koreaanse tongetje al gelijk in mijn mond. Tijdens het potje tongworstelen opende ze mijn berenvel en ging door haar knieën. De ballen werden gelikt en toen ze merkte dat pielemans begon te groeien, nam ze hem in haar mond en op een waanzinnige manier begon ze hem met gevoel zeer langzaam diep te pijpen waarbij hij volledig verdween. We verplaatsten ons naar het bed en wederom begonnen we volop te tongen, terwijl onze handen elkaar streelden. Al kussend ging ze weer op zoek naar mijn lid om hem wederom diep in haar mondje te laten verdwijnen. Na een tijdje draaide ze me om en ik dacht dat ze me een massage wilde geven, maar voor ik er erg in had zat haar tongetje al in mijn ster. Nu heb ik helemaal geen anale fixatie, maar moet toch bekennen dat het een apart en plezierig gevoel is om gerimd te worden. Het leek wel of ze er geen genoeg van kon krijgen. Na een tijdje heb ik haar omgedraaid en haar de beloofde massage gegeven. Ze ontspande helemaal en genoot zichtbaar. Na afloop even mijn handen gewassen en samen een sigaretje gerookt voor we aan de tweede akte begonnen. Ze nam hem weer DT in haar mond. Ditmaal met meer druk. Langzaam voelde ik mijn zaadjes opkomen, dus was het tijd om de rollen om te draaien en begon haar te beffen. Al snel werd ze kleddernat en zei dat ze er van hield om tijdens het beffen ook gevingerd te worden. Geen enkel probleem. Vingertje erbij en ze konkelde er lekker op los. Na een tijdje moest ik even overeind komen anders was ik verzopen in kutvocht, waarop haar handje naar haar klit ging en zij deze volop begon te masseren terwijl mijn vinger haar poes stimuleerde. Wat een geil gezicht om haar zo te zien. Ik daalde weer af naar beneden en in 69 gingen we verder. Ze was duidelijk opgewarmd, want vanaf dat moment ging de porno modus volledig open bij haar. Ze pakte de massage olie en smeerde haar voeten in en er volgde een footjob met zeer veel gevoel. Ondertussen was ze haar borsten in de olie aan het zetten. Ze gleed naar voren en plaatste hem tussen haar lekkere borsten. Ook het Russische gedeelte beheerst ze goed. De olie werd ditmaal aangebracht aan de binnenkant van haar dijen en poes. Ze schoof naar voren en klemde hem tussen haar dijen en poes en begon in een rustig tempo ritmisch te bewegen in verschillende variaties. Langzaam boog ze voorover en ging pussysliden om naar een tijdje weer af te zakken en hem weer tussen haar borsten te laten verdwijnen. Waarna ze hem weer in haar mondje nam en hem nu stevig DT te pijpen. Ik voelde een orgasme opkomen en richtte me even op, zodat ze stopte. Ik reikte naar achteren naar mijn eigen rubbertjes en ze begreep de hint. Ze bracht hem aan met haar mond, nog even anblasen en ging in de gehurkte kikker variant van de cowgirl. Ik begon in haar ritme mee te stoten en ze liet zich langzaam voorover zakken waardoor ik op een intieme manier diep en langzaam kon doorgaan. Ze richtte zich op en ging in gehurkte variant verder. Ik trok haar naar me toe en draaide haar om zodat we in missio verder gingen. Lekker langzaam, intiem en tongzoenend. We zaten beiden tegen een orgasme aan. Tempootje langzaam opvoerend en tegelijkertijd tot een waanzinnig hoogtepunt gekomen, waarbij haar geilheid langs mijn ballen stroomde. Ze liet me lekker doorgaan tot werkelijk de laatste druppel eruit was. We waren beiden toe aan een sigaret en ze bedankte me uitvoerig en maakte een compliment over de manier waarop ik haar gebeft had. Schijnbaar was het precies op een manier die zij het lekkerst vond en ervoor gezorgd had dat ze supergeil was geworden. Ik zei haar dat zij de perfecte dame was geweest om het jaar op seksueel gebied mee af te sluiten en dit mijn geilste sessie van het jaar was. Ze kroop nog even lekker tegen me aan en maakten de afspraak dat we absoluut op herhaling moeten gaan bij een volgende keer. Na twee uur volledig gesloopt de kamer verlaten. Ik ben een echte GFE +++ liefhebber, maar dit was werkelijk PSE buitencategorie met een vleugje GFE. Bij het schrijven van dit relaas is inmiddels bekend geworden dat zij Miss ijsbeer 2015 is. Afgaande op onze sessie kan ik bevestigen dat dit in mijn ogen zeer verdiend is.
Jef Beffer
3 januari 2016, 14:32
Ik heb net even mijn vorige recensie van afgelopen zomer teruggelezen, en toen was ik niet zo positief over haar (te professioneel etc.). Ik vraag me toch af wat mij toen bezielde: slechte dag bij mij, bij haar, verkeerde moment op de verkeerde plaats. Ik heb het in ieder geval op dat moment zo aangevoeld. En ik kan nu enkel maar zeggen dat ik enorm blij ben dat dit forum er is, en dat ik me die dag geweldig vergist heb. Zonder al die positieve recensies hier (en bijhorende titel) had ik nooit opnieuw met haar gekamerd, en had ik nu al een aantal geweldige ervaringen moeten missen. Een kort beschrijf van mijn dag (of toch uurtjes) met haar:
Toen ik op weg was naar de eerste kamer met Ellen, zag ik haar al lopen. Toen al beslist dat ik absoluut nog eens met haar wou kameren. Paar uur nadien gingen voorbij, tot ze ineens plots naast mij aan de bar stond. Uit het verleden ondertussen geleerd dat je op dat moment niet mag twijfelen, en meteen gesprek moet aanknopen. Zo gezegd zo gedaan, en al snel aan de praat geraakt en het Aziatische visje binnen gehengeld. Of was het omgekeerd, want ze bleek zowaar mijn naam & woonplaats nog te kennen van de vorige keer. Verwonderend, na een al bij al normale sessie van 13 in een dozijn. De reden hiervoor was wel grappig, maar die ga ik in het midden laten. In ieder geval, dat charmeerde mij dus zeker, maar ik was toch al overtuigd op voorhand. Ondertussen werd small talk al snel dirty talk, en gingen koetjes en kalfjes over in mondjes en kontjes, dus voor mijn erectie echt te hard werd, maar snel een kamer opgezocht.
Daarin gebeurde dus zowat alles wat patjax hierboven al beschreven heeft, en anderen in wat meer bedekte termen. Maar zij haalt echt alles uit de kan. Moest ik evengoed kunnen schrijven als zij haar tong kan gebruiken, ik won de AKO literatuurprijs. Ook ik heb niet meteen homo-erotische gevoelens, maar ik liet me tijdens de sessie toch tot volgende woorden verleiden 'If you had a dick, I would let you fuck me right now'. Wat ze wel grappig vond. Ik kon er enkel maar van genieten. WOW. Echt een lekkere sessie met alles erop en eraan. Afscheid genomen na een uurtje, maar had wel bepaalde klik nu met haar, en ergens het gevoel dat ik nog meer wou van dat lekkers.
Uren gingen voorbij, en ik was al een tijd aan het uitkijken naar andere visjes in de vijver, tot ik haar in de lockers pardoes tegen het lijf liep. Ze had net afgerekend na sessie van 2 uur zei ze, en ik kon maar aan 1 ding denken: 'hopelijk heb je nog wat reserve, want jij gaat opnieuw met mij mee'. Zij was duidelijk meteen akkoord, en 5 minuten later zat ze opnieuw mijn keiharde erectie af te zuigen zoals er weinigen dat kunnen. Deze tweede sessie was zowaar nog beter, aangezien we elkaars lichaam nu toch al wat beter kenden, en dus heb ik weer een vol uur genoten van al haar capaciteiten. Vrij unieke capaciteiten, dat zullen de collega's die het geluk hebben gehad met haar te kameren kunnen beamen.
In de aftersales over nog wat vanalles en nogwat gesproken. Onder andere ook over dit forum en de positieve kritieken die zij krijgt. Ze zei mij ook dat diegenen die voor een uurtje boeken wel een wat uitgebreidere service krijgen dan de halfuurtjes (wat ik bij iedere dame voor de eerste keer doe). Misschien dat daar dan de vorige keren mijn fout lag, hoewel ik die regel toch zal behouden. In ieder geval blijft ze wel een prof die goed weet wat ze wil en kan, maar toch zit er in haar gewoon ook een geile slet die ervan geniet. Denk ik dan, want ik heb me al eens in haar vergist. :)
Enige minpunt: ik heb waarschijnlijk mijn beste seks van 2016 al achter de rug. En dat laatste is ook enigszins letterlijk te nemen ;). Hopelijk zie ik haar nog eens terug. Opnieuw het verhaaltje van 'in februari terug naar Korea', maar dan zal ze toch afscheid moeten kunnen nemen van de hopen centjes die zij nu dagelijks binnensleept.
In mijn persoonlijke lijst is ze alvast met stip gestegen naar een plaatsje op het podium.
Terrabyte
10 januari 2016, 09:50
Ik ben dinsdag 5 januari een half uurtje met haar op een kamer geweest, nieuwsgierig als ik was over de vele positieve verhalen over haar. Achteraf vertelde ze mij dat ze net op het punt stond om naar huis te gaan. Wellicht kan dat verklaren dat ik het idee had dat, hoewel ze haar erg haar best deed, ik toch een beetje het gevoel had dat ze alles op de automatische piloot deed. Dat neemt niet weg dat haar orale techniek meer dan subliem te noemen is. Wellicht dat ik een betere ervaring met haar had gehad als ik haar voor een uurtje had geboekt. Maa ja, het was al laat op de avond en ik had nog een lange reis terug voor de boeg (Ik woon in Rotterdam).
Na afloop heb ik nog even met haar gekletst. Ze vertelde mij dat ze in Zweden (Stockholm) woont en dat ze in Duitsland werkt omdat in Zweden, zoals bekend, prostitutie verboden is.
Herhalingsgevaar: 50%
jansenroy
11 januari 2016, 06:01
Na afloop heb ik nog even met haar gekletst. Ze vertelde mij dat ze in Zweden (Stockholm) woont en dat ze in Duitsland werkt omdat in Zweden, zoals bekend, prostitutie verboden is.
@ terrabyte: YY is dan wel een eind rijden vanuit Rotterdam. En je zal het bijna niet geloven, maar het ligt echt nog wel in NL. ��
Terrabyte
11 januari 2016, 08:40
@ terrabyte: YY is dan wel een eind rijden vanuit Rotterdam. En je zal het bijna niet geloven, maar het ligt echt nog wel in NL. ��
Hahahahahahaha, Oeps! Ik ben zo gewend dat die clubs in Duitsland liggen en de dag voor de post had ik ook nog eens nog Golden Time bezocht. En dat ligt naar mijn weten echt in Duitsland ;-)
jansenroy
11 januari 2016, 15:52
Dacht ik al, haha. Vergissing is menselijk. Als we maar plezier hebben dan maakt het niet uit of YY of GT of welke club dan ook nu net aan deze kant van de grens liggen, of aan de andere kant.
Tropische_verrassing
12 januari 2016, 17:59
Op welke dagen is zij aanwezig?
yylover
12 januari 2016, 18:18
Volgens eigen zeggen, iedere dag deze maand
Tropische_verrassing
12 januari 2016, 18:30
Top, hopelijk krijg ik de kans om van haar te genieten.
langlekker
19 januari 2016, 12:42
Allereerst een vraagje aan de mods, kunnen jullie de naam van dit topic veranderen naar Kim? heb me rot gezocht naar het topic van dit pareltje ;)
Wat een mazzel had ik dan toch gisteren, ik heb al best wat ervaring in privehuizen en bij dames thuis maar dit was mijn eerste bezoek aan een saunaclub en wat voor een bezoek.
Net na het middageten glimlachte deze Kimmie zoals ze zichzelf noemt (iedereen hier kennelijk gewoon Kim) naar me vanaf de andere kant van de bar. Het was rustig begreep ik van mijn vrienden en daarom had ik kennelijk de mazzel om Kim te leren kennen.
Een knipoog en een subtiele wenk waren voldoende om ze aan mijn zijde te krijgen en voor ik kon vragen of ze goed in zoenen was had ik mijn eerste tongzoen al te pakken.
Na een heel kort kennismakingsgesprek was al duidelijk dat ik meer wilde dus al snel liep ik achter haar aan naar de receptie en vervolgens naar een kamer.
Ik zal niet helemaal in geuren en kleuren vertellen wat er is gebeurd maar een pijpbeurt waarbij haar tong kwam op plaatsen waar weinig dames haar zijn voorgeweest ;) een lekkere likbeurt van haar poesje en een perfect intiem ga ik dit uurtje mijn leven niet meer vergeten;) en niet te vergeten aan het begin van de avond weer een herhaling met dit toppertje. Sorry voor de andere aanwezige heren op deze maandag maar ik heb ze lekker ruim 2 uur voor mezelf gehad. en dan vergeet ik nog de tijd die we samen aan het avondeten zaten;)
jansenroy
22 januari 2016, 07:34
Naar eigen zeggen is Kimmie er a.s. woensdag voor het laatst. Dan pakt ze een paar dagen vrij om haar spulletjes te pakken. Gaat naar Stockholm om haar vriendin op te halen, en dan gaat ze voor 5 maanden terug naar Korea. Je ziet me hier niet meer terug in YY zei ze me. Maar na enig doorvragen gaf ze aan toch weer terug te keren na afloop van haar periode in Korea.....Lekker onduidelijk allemaal, maar dat is wel vaker bij Kimmie het geval als het over haar aanwezigheid gaat. Wil je op nummer zeker gaan en haar nog treffen, dan kan je beter snel naar YY gaan.
Teiresas
22 januari 2016, 11:48
Naar eigen zeggen is Kimmie er a.s. woensdag voor het laatst.
Dan wordt er donderdag een hele bus beren - die allemaal kennis met haar willen maken - teleurgesteld.... :eek:
Als ik haar was zou ik nog een dagje langer blijven. Goede omzet verzekerd :biggrin:
rob45
22 januari 2016, 19:11
Naar eigen zeggen is Kimmie er a.s. woensdag voor het laatst.
Dat maakt het dan weer moeilijk om me aan de planning van de donderdag te houden.Ik zal er nog een paar nachtjes over slapen.
Nedlovefkk
22 januari 2016, 19:19
Bijpraten met YBF brothers is wel ff stukkie wichtiger dan miss Seoul drillen..;)
(ga ervoor rob45 :wink2:)
langlekker
22 januari 2016, 19:34
Bijpraten met YBF brothers is wel ff stukkie wichtiger dan miss Seoul drillen..;)
Het eerste kan altijd nog en het tweede maar tot woensdag:biggrin:
En waar ga je nu voor naar een saunaclub:cool:
rob45
22 januari 2016, 19:37
Maar ik ben ook een beetje verliefd op deze berensloper dus het blijft moeilijk. ☺
Tropische_verrassing
22 januari 2016, 20:21
daarom bewust voor maandag gekozen om langs te wippen.
langlekker
25 januari 2016, 11:01
zaterdag avond weer een heerlijk rendez vous met Kim gehad, een kompleet verslag komt nog maar het was zeker geen standaard bezoekje wat ze afgewerkt heeft. Sorry voor de andere Kim fans maar ik heb ze heel egoistisch 3 uur ingepikt en daarna is ze direct op huis aangegaan net als ik moe maar voldaan:biggrin:;)
Verslag ben ik op aan het blokken, maar komt deze week;)
langlekker
25 januari 2016, 21:12
Afgelopen maandag een bezoek gebracht aan Yin en Yang in Roermond waarvan ik al een verslagje heb geplaatst.
Ik ben 2 keer op de kamer geweest met Kim en het was beide keren stikgezellig. Ik had gelukkig haar nummer gekregen zodat ik voor ze terug gaat naar Korea nog een keer kon afspreken.
Dus werd het zaak om deze plannen snel uit te werken.
Het eerste contact was al op maandag avond waarbij we elkaar na de twee heerlijke uurtjes nog bedankten en er al het nodige werd opgegeild.
Op dinsdag heb ik al het plan geopperd of ze zaterdag in de club was om dan laat af te spreken en daar kwam al gelijk een enthousiaste reactie op van Ja ik wil je graag weer zien! (in haar beetje gebrekkige engels....)
Zo gezegd zo gedaan en een alibi voor de zaterdag avond geregeld en op donderdag de afspraak vast gezet met Kimmie.
Ongeveer 22.00 uur stapte ik YY binnen en na afrekenen richting de lockers.
Omgekleed en ondertussen kontakt gezocht met het object van mijn begeerte, Kimmie :)
Helaas bleek ze al anderhalf uur op een kamer te wachten met een andere heer en daar baalde ze vreselijk van.
Op zich niet zo'n punt want als ze die niet had gehad was vanaf nu de wachttijd bijna 2 uur geweest en door deze situatie werd dat een krap uurtje want ze zou de kamer aanhouden en mij appen dat ik kon komen na die date.
Awel ik moest het voor dit moment dus alleen even doen met een bescheiden zoen en een oprecht sorry. Dus na het omkleden op weg naar de bar en eens een drankje gescoord en het aanwezige schoon bewonderd. Hier en daar ben ik aangesproken of uitgedaagd door de jagertjes maar ik was er afgezien van wat kijken niet in geinteresseerd.
Af en toe een cola, een beetje appen en wat forumwerk op mijn mobiel gedaan en een peukje die i.t.t. afgelopen maandag zelfs buiten werd gerookt kom je er achter dat de tijd best redelijk snel voorbij gaat.
Eens even naar het toilet dan maar, maar helaas bleek het superschone toilet van afgelopen maandag nu echt een volgepist en volgescheten schithok, wat kunnen mensen toch varkens zijn :confused::mad:
Dan maar ophouden want op de kamer hebben ze ook wc's en als dat moet in bijzijn van de dame zit ik daar niet mee, maar dan moet het wel direct na binnenkomst anders krijg ik er alleen een natte kin van ;)
Een tripje naar de bios gaf mij een hele orgie op mijn netvlies. Of het altijd zo is weet ik niet maar kan ook door de kamerschaarste zijn gekomen.
Ongeveer een uurtje achter op de planning krijg ik het verlossende bericht van Kim, ze heeft kamer 37 en is onderweg naar de lockers. Komt goed uit want ik ben daar niet ver vandaan dus zie haar daar.
De begroeting is intens, daarna op weg naar de kamer waarna we ons allebei even opfrissen en ik onder de douche, er is op deze kamer geen toilet, maar even mijn blaas geleegd heb.
Vervolgens kwam ze er ook bij en hebben we elkaar lekker gewassen waarna we bibberend elkaar hebben afgedroogd.
Daarna op bed beland waarna we erg lang verwikkeld zijn in de meest bizarre orale activiteiten :redface::biggrin: Je moet wat doen om weer lekker warm te worden toch :biggrin:
Helaas dit keer niet mijn toverstaf(Europe magic wand) meegenomen want die past niet in het bescheiden tasje maar wel het heerlijke trillertje in de vorm van de We Vibe.
De We Vibe aangebracht en daarna heb ik ze op bed neergelegd en onder het lekkere knuffelen de We Vibe op max en met af en toe een tikje en een beetje kriebelen haar lekker laten kronkelen tot ze klaarkwam :biggrin: Als ze daarbij dreigde te veel te kreunen heb ik haar mondje maar volgestopt :cool:;)
Bovenop haar liggend kon ik met kleine ll mijn trilspeeltje lekker tegen haar klitje aanduwen, wel oppassen geen verkeerde beweging te maken want met een we vibe kun je gewoon ook intiem gaan en het rubbertje was nog niet gepakt.
Heerlijk lekker en in slowmotion hebben we van elkaar liggen genieten. Alhoewel van elkaar? ik van haar en zij misschien wel alleen van mijn meegebrachtte speeltje:)
Ongeveer 1,5 uur zijn intussen al verstreken en allebei waren we nog steeds niet verzadigd en kimmie begon nu tegen me aanliggend een gevoelvolle maar heerlijk langzame pijpbeurt die lekkerder was dan ik me kon voorstellen bij een intiem.
Kimmie hield iedere keer het tempo pesterig net een tikje te laag waardoor ze me helemaal gek kreeg. Uiteindelijk kwam met een versnelling toch het verlossende moment daar en heb haar mondje volgespoten :biggrin:
Na opruimen met een paar doekjes, gelukkig de eerste van de avond, zijn we in elkaars armen liggend aan de nodige afkoeling begonnen. Alhoewel afkoelen? meer uithijgen en uitrusten want erg warm was het niet en al snel hebben we de badjas over ons heen gegooid :)
Tijd om eens lekker nagenietend van de seks tegen elkaar aangekropen na te kletsen. En zo na het leren kennen van de pornstar Kimmie ook de girlfriend Kimmie te leren kennen en daar slaagt ze ook met vlag en wimpel voor :biggrin:
Bijna 3 uur hebben we zo totaal op de kamer doorgebracht waarna ik toch echt aan de terugreis moest gaan denken.
Dus de benodigde kleding weer aan, de rotzooi opgeruimd en de club mar weer even in, we snakten allebei naar een rokertje. Mijn tas onderweg even snel in het kluisje en op weg naar het rookhok. Daar lekker tegen elkaar aan staand een sigaret op en door de bar terug naar de lockers. Bij de bar zag ik de reactie van een aantal mannen die kennelijk ook Kimmie fans zijn want er werd naar haar gewezen en ik hoorde ze zeggen ja ze is er wel :cool:
Kimmie had het kennelijk ook door want opeens werd mijn hand stevig vastgegrepen en met een blik van deze is van mij werd die mannen duidelijk gemaakt dat ze bezet was :redface::cool:
Bij de lockers aangekomen werd ik tegengehouden en met mijn rug tegen de muur gezet, of ik wilde of niet, ik ontkwam niet aan een langdurige afscheidsknuffel met heerlijke tongzoen. Gelukkig wilde ik maar al te graag :biggrin:
Na het afscheid in de auto naar huis terug waar ik net voor vier uur met nog steeds een grote grijns uitstapte.
Tropische_verrassing
26 januari 2016, 12:01
Gisteren ook een sessie met haar gehad.
Optisch niet mijn type maar de sex was inderdaad zoals iedereen het hier beschrijft.
Voor de heren die donderdag naar yy gaan hebben geluk. Zij is dan aanwezig en is haar laatste dag.
Teiresas
26 januari 2016, 12:23
Voor de heren die donderdag naar yy gaan hebben geluk. Zij is dan aanwezig en is haar laatste dag.
:freu::freu::freu:
Nedlovefkk
26 januari 2016, 16:10
Praise the Lord!
Bluebear
26 januari 2016, 18:09
Mijn twee voorgaande posters mogen lekker strijden met de andere beren om deze Koreaanse DVP. Twee beren strijden om een been en de Blue ijsbeer loopt met alle andere DVP's heen. :tongue: :biggrin:
13945
Patjax
26 januari 2016, 19:03
We zien het donderdag wel. Niets is veranderlijker als een dvp. Zullen wel zien of ze aanwezig is. De heren mogen van mij rustig voorgaan. Geduld is een schone zaak.
Nedlovefkk
26 januari 2016, 22:14
Samen spelen, samen delen... ;)
rob45
27 januari 2016, 20:21
We zien het donderdag wel. Niets is veranderlijker als een dvp. Zullen wel zien of ze aanwezig is.
Ze heeft tegenover mij plechtig verklaard en bevestigd dat ze morgen haar laatste dag zal draaien in YY.
Belangrijke info voor de collegaberen die morgen acte de présence geven,ze is er van 12.00 tot 18.00.
Ik zag ze vandaag per toeval pas iets voor 16.00 aan de bar zitten.Verder is ze compleet onzichtbaar in de club want ik was er al vanaf 12.30.
Met een beetje geluk kan ze morgen 3 a 4 beren naar de berenhemel sturen en weer terug.
Nulnulzeseneenhalf
27 januari 2016, 23:07
@rob45 Dán heb je waarschijnlijk net de hele tijd de verkeerde kant uitgekeken. Ik was zelf om iets na 12.00 binnen. In het restaurant wat in mijn maag gegooid tegen het rammelen. Toen ik weer in de bar kwam zat ze aan de bar. Ben er langs gaan zitten, heb iets gedronken met haar, en tegen half een zijn we naar een kamer vertrokken. Voor 2 uur kwamen we daar weer uit. Zij ging naar boven om zich te douchen, zelf ging ik naar de loungeruimte. Rond een uur of 3 zag ik haar weer van een kamer af komen. Heb haar later nog alleen in de rookruimte zien staan toen ik in het restaurant nog wat in mijn maag aan het gooien was tegen het rammelen. Daarna nog aan de bar met haar wat gedronken en gepraat. Rond een uur of 4 zag ik haar richting receptie lopen vanuit de welness, met in het kielzog een grijze badjas.
Ik heb haar veel plezier gewenst in Korea, en gezegd dat ik noop dat ze daar haar levensgeluk zal vinden.
rob45
28 januari 2016, 00:33
@rob45 Dán heb je waarschijnlijk net de hele tijd de verkeerde kant uitgekeken. Ik was zelf om iets na 12.00 binnen. In het restaurant wat in mijn maag gegooid tegen het rammelen. Toen ik weer in de bar kwam zat ze aan de bar. Ben er langs gaan zitten, heb iets gedronken met haar, en tegen half een zijn we naar een kamer vertrokken. Voor 2 uur kwamen we daar weer uit. Zij ging naar boven om zich te douchen, zelf ging ik naar de loungeruimte. Rond een uur of 3 zag ik haar weer van een kamer af komen. Rond een uur of 4 zag ik haar richting receptie lopen vanuit de welness, met in het kielzog een grijze badjas.
Om mee te beginnen,die grijze badjas dat was R45 die net daarvoor een zeer hartelijk weerzien had aan de bar met Kim.
Verder was ik net iets na 12.30 in de club en was ze dus met jou aan het kameren.
Rond tweeën heb ik de hele club gecheckt (kwam er speciaal voor uit de wellness) maar nergens geen Kim te bekennen.
Rond half drie versierde een andere dame mij aan de bar waar ik een uurtje mee ging kameren.Om half 4 weer terug in de barruimte,weer geen Kim te bekennen,maar misschien te haastig gekeken want ik ben toen eerst de inwendige beer gaan versterken in het restaurant.Nu komt het.....ik loop met mijn handdoek over mijn schouder buiten om naar de welness om te douchen,Deur op slot ! Dus dan maar terug via de barruimte waar ik Kim aan de bar zag zitten en ze mij enthousiast omhelsde en een zoen gaf.
Op naar de berenhemel en snel naar de kamer dus.Moraal van het verhaal,het draait om momenten of je elkaar net wel of net niet tegen het lijf loopt,het verhaal word nog mooier maar dat bewaar ik nog even voor het relaas van deze clubdag want er gebeurde weer veel ondanks dat het relatief rustig was in de club.
Flipper
28 januari 2016, 07:13
Misschien moeten er toch wat meer koreaanse dvp's deze kant op, kunnen we haar niet als madam inschakelen. Ze houd de gemoederen nogal bezig zeg. Ik ken de hele griet niet maar ze is volgens mij al een half jaar naar huis aan het gaan.. laat gaan die wagen... :) is niet gewoon haar visum verlopen en moet ze een maandje terug naar noedelland.
Wentelt Eefje
28 januari 2016, 08:33
Don't Don't Don't (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26858-Over-Popmuziek-en-kwaliteit&p=465300#post465300)
:tongue:
langlekker
28 januari 2016, 08:41
Misschien moeten er toch wat meer koreaanse dvp's deze kant op, kunnen we haar niet als madam inschakelen. Ze houd de gemoederen nogal bezig zeg. Ik ken de hele griet niet maar ze is volgens mij al een half jaar naar huis aan het gaan.. laat gaan die wagen... :) is niet gewoon haar visum verlopen en moet ze een maandje terug naar noedelland.
Als alle Koreaanse dames net zo'n service geven als Kim hoeven ze niet hierheen te komen hoor, dan emigreer ik nog volgende week naar Korea:biggrin:;)
Ricardo Banana
28 januari 2016, 09:32
Lin in GT (ex marisol/ex LR) geeft in feite een zelfde soort service, alleen Kim ziet er natuurlijk beter uit. Rob45 kan dit bevestigen.
Flipper
28 januari 2016, 10:12
Ik moet zeggen dat ik met name. Koreaanse en japanse dames wel iets vind hebben... Al hoeven die japanse dames niet zo'n kokosmat tussen de benen te hebben das dan weer vies.
rob45
28 januari 2016, 19:09
Lin in GT (ex marisol/ex LR) geeft in feite een zelfde soort service, alleen Kim ziet er natuurlijk beter uit. Rob45 kan dit bevestigen.
De looks van Kim zijn zeker beter als van Lin, de service van beide dames zijn zeer goed maar verschillen toch enigszins.
Bij Kim kan je terecht voor laten we zeggen wat extremere handelingen en ze is meer PSE.Bij Lin meer GFE en wat meer doorsnee handelingen die ze wel heel goed uitvoert.Ook is ze echt een knuffeldier,tenminste dat is mijn ervaring.
langlekker
28 januari 2016, 20:28
Lin weet ik niet maar Kim had nadat ik mijn lusten had bevredigd ook een heerlijke knuffel erna hoor.
daar was gelukkig ook tijd voor want we hebben 3 uur aan een stuk gekamerd:cool:
enne wat PSE betreft ik heb geen nee gehoord bij wat ik wilde:biggrin::cool:
en nee neuken zonder of anaal stond niet op mijn verlanglijstje:cool:;)
En gelukkig herft ze zojuist beloofd terug te komen. voor wat het waard is maar ik reken er wel op.
Ik zal het contact proberen in stand te houden als ze weg is.
Damn wat was ze lekker:)
rob45
28 januari 2016, 20:38
Ik zei tegen Kim gisteren,kom tegen de zomer gezellig terug want ik zal je missen. Ze lachte wat geheimzinnig maar beaamde wel dat het zeker tot de mogelijkheid behoorde.Dus wie weet.......
Heb haar een mooie tijd gewenst in ZuidKorea met haar familie en natuurlijk een goede vlucht.
Het klimaat in Zuidkorea komt trouwens momenteel overeen met het weer in Nederland.
Sexperience
31 januari 2016, 22:33
De uitverkiezing van onze Koreaanse schoonheid tot miss 2015 steun ik van harte en ik wil mijn ervaring met haar graag aan het platform toevoegen. Hoewel mijn kamergang met haar alweer bijna twee maanden geleden is ben ik nog steeds onder de indruk van deze Kimi (zoals ze zich bij mij noemde). Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds mij bezoek aan haar ineens hevig geïnteresseerd ben geraakt in Oosterse dames en dan met name uit (zuid-)Korea. Maar waarschijnlijk is Kimi ook in haar land geen doorsnee dame. Ik was verrast over haar vanzelfsprekende (oosterse?) service, haar vermogen aan te voelen wat ik prettig vond en haar vermogen om tussen alle diverse en uitgebreide seksuele handelingen ook nog een onderhoudende conversatie te voeren. Kortom een klassedame.
Ik zag haar op de bewuste avond aan de bar zitten. Ze glimlachte meermalen naar mij en bewoog lichtjes met haar schouders, vanaf een vaste plek aan de bar. Ik aarzelde of ik haar lichaamstaal wilde beantwoorden, ik denk omdat ik geen ervaring had met oosterse meisjes en daarom onzeker of ik haar lichaamstaal juist begreep. Terwijl ik met mezelf aan het overleggen was zag ik een andere beer met haar wegglippen. Misschien later dan, dacht ik nog. Dat later duurde niet erg lang. Ik vroeg de beer die ik eerder in de sauna ontmoet had en die zojuist met haar gekamerd had en hoe zij was. Dat was wel heel speciaal. De blik die daarbij hoorde liet mij geen misverstand en ik besloot af te wachten tot zij weer aan de bar zou verschijnen. Dat duurde niet erg lang. Vanaf een andere plek maakte zij opnieuw avances, heel duidelijk met herkenning van onze eerdere woordloze sessie. Ditmaal besloot ik er geen gras over te laren groeien en ging direct op haar af. Zij stelde direct voor aan de kant te gaan zitten en ging rechtop de beer af met haar vraag of ik wel eens anale stimulatie had gehad. Ik liet haar weten dat ze me nieuwsgierig maakte, dat ik geen ervaring had, maar dat ik dat wel wilde proberen. Kennelijk stelde ze me vanaf het eerste moment op mijn gemak. Ik volgde haar naar de receptie en vervolgens naar de kamer. We hadden niet meer dan een paar knuffels uitgewisseld en een voorzichtig zoentje. Eenmaal op de kamer wachtte ze af wat ik ging doen. Ik heb haar vastgenomen en ze zakte al snel door haar knieën om achter mijn berevel mijn inmiddels rechtopstaande vriend zacht te strelen en voorzichtig in haar mond te nemen. Dat deed ze zo gevoelvol dat ik me direct geheel op mijn gemak voelde bij haar. Ik liet mijn berevel nog niet zakken en nam haar nog ingepakte borsten in mijn handen en drukte mijn lichaam dicht tegen haar aan en wreef mijn harde paal ritmisch tegen haar leren slipje. We bleven elkaar staand een hele tijd betasten tot we samen op bed gleden. Ik ben een tamelijke schoenfetisjist. Dus toen ze haar stiletto’s aanhield kronkelde ik al helemaal van geiligheid terwijl ik haar voeten kuste. Ze deed wat ze gezegd had. Ik ging op mijn buik liggen, ze masseerde mijn rug en al snel verdween ze met haar tong in mijn anus. Een voor mij nieuwe ervaring, waarvan ik nooit gedacht had dat ik die zonder gêne kon toelaten. Maar haar hele optreden was vanzelfsprekend en overtuigend. Ik kon het allemaal laten gebeuren en behalve haar tong gebruikte ze nu ook haar handen om mijn anus en ballen heerlijk te masseren. Ze vroeg of ik doggy wilde zitten dan kon ze me dieper stimuleren. Ze nam plaats achter me en ging verder met stimuleren van mijn anus en gebruikte haar handen om zacht over de volle lengte van mijn penis heen en weer te bewegen. Het was nooit te snel. De angst te vroeg klaar te komen verdween geheel, zodat ik me steeds meer aan haar strelingen kon overgeven. Ze maakte de boel tussendoor helemaal schoon terwijl we praatten over haar geboorteland de verhouding tussen noord en zuid Korea, Seoul, Stockholm. Deze dame had een hoop te vertellen. Er was geen vraag over tijd, het tijdsbesef verdween eenvoudig weg. We veranderden van positie. Ik ging streelde haar met mijn tong tussen haar schaamlipjes, terwijl mijn vingers de toegang tot haar behoorlijk natte en warme grotje zochten. Zij bleef mijn penis en ballen stimuleren met van die zachte uithalen. Ik wilde haar weer in de ogen kijken en draaide me om, terwijl zij op haar rug bleef liggen. Alsof ze direct begreep wat ik zocht maakte ze de ruimte tussen haar borsten met haar spuug nat en nodigde me uit om daar mijn harde paal tussen te steken. Met heerlijk zachte uithalen bewoog ik heen en weer terwijl ik haar lieve gezichtje streelde. Tussendoor bewoog ik me steeds wat omhoog en dan nam ze moeiteloos mijn penis in haar mond en neukte ik met zachte bewegingen mij harde paal tot achter in haar keeltje. Dat hielden we een hele tijd vol zonder dat haar aandacht verslapte. Ik weet niet hoe ze het deed. Ze voerde een toneelstukje op, maar met zulk een perfectie dat ik me vrijwel volledig aan de suggestie kon overgeven dat het echt was. Dat was voor mij ongekend, maar voerde mijn genot steeds verder op. Tijd voor het rubberen jasje. Ook hier geen haastig gebeuk maar zalig op en neer bewegen over haar prachtige lichaam. Met mijn handen ging ik steeds omlaag om haar stiletto’s bij de hakken stevig te omklemmen en haar knieën omhoog te trekken. Geiler kan ik me echt niks voorstellen. Hoe lang kan een mens dit volhouden. In gedachten mogelijk eeuwig, maar in deze werkelijkheid voelde ik mijn lichaam langzaam tot explosie komen. Ook hier begreep ze als vanzelf dat doggy mijn favoriete standje is. Ik besteeg haar langzaam en stopte mijn vingers naast mij kloppende paal rond haar kletsnatte opening. Veel beweging was er niet meer nodig om al mijn zaad door de schacht omhoog te voelen komen en ik kon mijn geluk niet op. Ik weet niet wat de aangrenzende kamers mee hebben gekregen en eerlijk gezegd kon het me ook niets meer schelen. Ik zakte op haar rug in elkaar en mocht een hele tijd dicht tegen haar aangedrukt blijven zitten, terwijl ik haar bedankte en uitgebreid prees voor alles wat ze in dat uur voor me gedaan had. Voor haar was het toneelstukje nog niet afgelopen en ze prees op haar beurt mijn likbeurt van haar gladde overheerlijke kutje. Ik sta nog steeds versteld van zoveel professionaliteit en overgave en dat voor een stupide 100 euro. We spraken niet over tijd en niet over geld en dat hield de suggestie van echtheid maximaal. Zeer bijzonder, inderdaad. We liepen samen naar de bar en gaven elkaar een afscheidskus. Het was inmiddels etenstijd. Ik dook het restaurant in en daar zat Kimi al aan een tafeltje. Ik vroeg haar of ze geen bezwaar had als ik bij haar aanschoof. Ze beantwoorde mijn vraag met een uitnodigende glimlach. We spraken nog over haar voorgenomen terugreis naar Korea en ik liet haar verder vertellen over haar land. Terwijl ik nog zat te eten stond ze resoluut op en nam vriendelijk afscheid. Ik vermoed dat ze direct na dit avondmaal nog heel wat beren aan hun trekken heeft laten komen. Miss 2015, volkomen terecht!
Terrabyte
1 februari 2016, 08:37
Ik was gisteren in YinYang en daar vertelde de Theke mij dat onze Koreaanse schone voor onbepaalde tijd een sabbatical heeft genomen :(
Hopelijk zal deze sabbatical niet eeuwig duren
langlekker
1 februari 2016, 12:00
ze zegt zelf dat ze terugkomt maar noemt nog geen tijdstip
jansenroy
1 februari 2016, 15:29
Als het opgespaarde geld op is komt ze wel terug. Yy is een goudmijntje voor Kimmie.
rob45
1 februari 2016, 19:04
Als het opgespaarde geld op is komt ze wel terug. Yy is een goudmijntje voor Kimmie.
En zo is het precies........
Wentelt Eefje
1 februari 2016, 19:56
Er zal op pornhub wel een forse toename van de zoekterm "slant eye slut" geconstateerd worden sinds afgelopen vrijdag...
Jaja, ze is terug.
En de service uitstekend.
Nulnulzeseneenhalf
24 juni 2016, 12:30
Zondag naar YY geweest, de bijdragen die ik toen in het live-topic heb geschreven dient U te beschouwen als ontsproten aan de dikke duim.
Bij binnenkomst eerst maar even naar het restaurant gegaan om het geknor te verhelpen. En daar stond ze toevallig net voor me. Netjes goedendag gewenst en gekregen. Daar het leek dat ze al met een andere heer was, het daar voorlopig bij gelaten. Na het eten ben ik me gaan douchen, buiten een glaasje leeg gedronken, genoten van het aanwezige uitzicht, en dat is divers bij YY.
Terug in de bar leek ze in gesprek, dus ben ik iets verderop maar gaan zitten en nog een drankje gevraagd, om eens rustig te kunnen rondkijken.
Toevallig zag ik een paar minuutjes later dat ze toch weer alleen zat. Na wat aarzelen er toch weer bij gaan zitten. Toen bleek dat ze zich mij toch wel herinnerde, iets wat mij eigenlijk verbaasde. Ze is 5 maanden naar huis geweest, en gezien al het bovenstaande, was ik zeker niet haar meest belangrijke afspraakje. Of het meest intensieve. Maar na wat babbelen bleek ze toch wel wat dingen van mij te herinneren. Daarna hebben we ons maar terug getrokken voor een aangenaam uurtje.
Voor al diegenen die denken dat er hier of daar wat pondjes bij zijn gekomen, ze heeft het roken opgegeven. Bij sommige mensen kan dat leiden tot andere geneugten.
jansenroy
24 juni 2016, 12:36
Geen smoking blowjobs dus meer? :biggrin:
Jef Beffer
24 juni 2016, 13:24
Zoveel extra kilootjes zijn het nu ook weer zeker niet. Ze was inderdaad gestopt met roken zei ze me. Maar moest ik het hier niet gelezen hebben, ik betwijfel of het mij opgevallen was. Voor mij was haar figuur nog hetzelfde als in mijn fijne herinneringen. En gisteren heb ik weer een aantal extra zeer fijne herinneringen gemaakt. Verdere details kennen de gelukkigen onder ons hier vermoedelijk wel, maar het was weer zeer lekker.
Ze zei mij nog dat ze inderdaad al aan het rondhoren was voor andere landen of clubs te werken, zeker gezien de beperkte opkomst in YY de voorbije week. Maar gisterenavond zei ze zeer tevreden te zijn over de dag, en het even zou aankijken wat het wordt in YY met haar klandizie. Gezien ze bijna continu bezet was, kan dat alvast geen probleem zijn. Dan zijn er anderen die pas echt reden tot klagen hebben.
Hopelijk zie ik Kim nog eens terug bij een volgend bezoek. Voorlopig nog even nagenieten van de herinneringen dus.
langlekker
24 juni 2016, 13:28
Donderdag 23 juni 2016
17 juni krijg ik van Elmo een appje met een schermafbeelding van het ijsberenforum waarin vermeldt wordt dat Koreaanse Kim weer terug is in YY. Direct begint het bij me te kriebelen want Kim is een heel leuke meid waarmee ik helaas eind januari het kontakt heb verloren toen ze naar Korea is verkast. Kennelijk is toen haar telefoonkaartje verlopen want het was volledige radiostilte en mijn apps kwamen ook niet meer bij haar aan.
Maar gelukkig heeft ze haar belofte dat ze terug zou komen wel gehouden.
Na mijn laatste date in Januari waarbij we ongeveer drie uur bezig zijn geweest stond ze hoog op mijn verlanglijstje dus zodra ik wist dat ze terug was heb ik lopen broeden op plannen om naar Roermond af te reizen, helaas dus zonder vooraankondiging en dan is er toch die twijfel: wat als ze nu net de dag dat ik ga een lange date heeft of erger, gewoon een dagje vrij neemt......
De enige echte mogelijkheid om nog te gaan voor mijn vakantie is donderdag 23 juni, als dat niet lukt moet ik het tot in augustus uitstellen en wie weet is Kim dan allang weer naar Korea of een andere werkplek want ook daar wordt over gekletst op het YBF.
Donderdag is aangebroken en op mijn werk de nodige voorbereidingen getroffen, een klein tasje met een handje speel en knoopwerk moet in tegenstelling tot mijn rugzakje wel door de poort van YY kunnen komen en verder gezorgd voor voldoende kontanten.
Overdag blijkt uit de weerberichten dat het wat het weer betreft dramatisch kan worden in Limburg dus twijfels heb ik wel of ik dit avontuur aan moet gaan.
acht uur in de avond, ondanks alarmbellen in mijn achterhoofd stap ik toch in de auto voor de rit van ruim 1,5 uur naar Roermond, het is drukkend warm en in de buurt van Den Bos wordt de lucht vrijwel zwart, met zeer hoge frequentie afgewisseld met helwitte strepen door het forse onweer. Het lijkt er warempel op dat alle raketten van Noord Korea boven mijn hoofd ontploffen. Als dan ook nog eens een regenbui van formaat losbarst en als het verkeer bijna stapvoets verder rijdt door de riviertjes die over de weg stromen zegt mijn verstand omkeren en afblazen dit avontuur!
Dit was echter buiten mijn kleine vriend gerekend want het was net of hij zijn deurtje had opengedaan en met kracht mijn stuur vastpakte om te voorkomen dat ik een andere koers uit zou zetten.
Ongeveer half tien reed ik zo de parkeerplaats van Yin Yang op waar het intussen lekker zomeravondweer was.
Na binnenkomst afgerekend en bij de lockers mijn berenvelletje aangedaan.
Na een korte verkennende toer door de diverse ruimtes was er helaas geen Koreaanse schone te ontdekken in Yin Yang.
De moed zonk me in de schoenen, maar wat wil je ook, Kim is populair dus is vast al door een andere ijsbeer geschaakt.
Mijn plannetje om desnoods als ik ze in gesprek zou zien met een andere beer even mijn briefje met telefoon en email adres te geven zou misschien ook wel de prullebak in kunnen want ik kan moeilijk op alle kamers aankloppen om Kim te vinden.
Als troost maar eens een cola besteld en buiten op het terras gaan zitten waarbij ik de aanwezige dames eens kon bekijken.
Het was drukker met dames als heren dus verscheidene dames liepen zich te vervelen, ik daarentegen verveelde me niet want de eyecandy was zeker aanwezig, leuke dames in de gebruikelijke lingerie en sommigen zelfs topless is altijd leuk als je je ogen de kost wil geven.
De dames die zich beschikbaar stelden heb ik echter even afgewimpeld want mijn eerste plannetje was toch echt Kim spotten en dat gaat nu eenmaal niet als je op een kamer met een ander ligt te vozen......
Het was ondanks de weervoorspellingen heerlijk buiten maar het was wel te merken dat de buien niet ver weg waren.
Toen mijn sigaret op was en mijn glas leeg ben ik weer naar binnen gegaan voor een volgende verkenningsronde, onderweg naar binnen voelde ik nog een dameshandje naar me grijpen in de hoop dat ze me een kamergang kon afsnoepen.
Helaas voor haar was ik dit keer nul komma nul geinteresseerd in jagertjes want er waren dames genoeg om zelf een leuke keus te maken.
Binnengekomen kijk ik naar de hoek van de bar waar ik Kim half januari voor het eerst geschaakt heb en jawel, daar zit de reden van mijn lange reis.
Noord Korea met de o zo bekende lange afstands raketten, lange afstand? jazekers want op afstand hadden ze al een oncontroleerbare uitwerking op mij. De raketten waren klaar voor gebruik want alle verpakking was in dit geval achtrwege gebleven dus keken ze me onverpakt zeer uitnodigend aan.
Zuid Korea was verpakt in een paar nylons waarvan eentje met een ladder van formaat, een leuk gekleurd slipje en de voor Kim volgens mij gebruikelijke brede riem met glitters. Voor het gemak geef ik Rob45:biggrin: maar de schuld van die ladder waar ik ter plekke graag in geklommen was......:)
Kim zag er weer prachtig uit, volgens sommige bezoekers van YY een paar kilootjes aangekomen en wat blonder.
Dat blond kan ik beamen maar die extra kilo's kon ik niet ontdekken. Zodra ze mij gespot had kreeg ze een verleidelijke lach op haar gezicht en werd ik als door een magneet aangetrokken, jawel ik werd dus ook door haar herkend en kreeg bij de begroeting gelijk een heerlijke tongzoen.
Direct wist ze weer dingen boven te halen van onze laatste date eind januari dus die herkenning was niet gespeeld, toen ze daarna zei dat ze me gemist had en mij erg leuk vond had ik wel zo iets van: Yeah right, tegen hoeveel beren heb je dit deze week al gezegd, wat ik dan ook in het engels tegen haar zei waarop ik een pruillip kreeg en de opmerking dat dit niet waar was. Afijn de tijd zal leren hoeveel daarvan waar is.
Na wat handtastelijkheden is een kamergang uiteraard onvermijdelijk en al snel lopen we hand in hand richting de theke waar ze een sleutel regelt voor een kamer. Boven op de kamer stijgt al snel de temperatuur en verhit en hitsig begint het plagerige spelletje van uitkleden waarbij we in een heftige omstrengeling kort op bed belanden. Na dit korte voorspel wordt het tijd onze zweterige lijven op te poetsen onder de douche waar we samen verder genieten.
Na het afdrogen beland ik bovenop haar op bed en begint een heftige zoenpartij. Dat afdrogen had ik overigens ook achterwege kunnen laten want al snel loopt de temperatuur zo op dat we weer kletsnat zijn van het zweet.
Van haar afkruipend trek ik ze met haar billen naar de rand van het bed waar ik naast het bed zittend met mijn tong haar intieme delen kan verkennen waarbij ze lekker ligt te kronkelen.
Met haar benen hoog opgetrokken kan ik heerlijk overal bij maar op het moment dat mijn tong iets te zuidelijk komt krijg ik te horen nee daar niet waarop ik zeg: ik ben nu de baas, desnoods bind ik je vast.....
Door deze verwennerij is mijn kruisraket volledig schietklaar en zet ik hem in lanceerpositie met de zijkant van de schacht tegen haar klitje, verder durf en kan ik niet gaan zonder het beschermende rubbertje.
Met haar benen op mijn schouders vouw ik ze bijna dubbel en geilen we elkaar heftig zoenend op tot ze aangeeft dat ik nu voor een pijpbeurt in aanmerking kom.
Ik ga naast haar op bed liggen en pesterig begint ze me overal te zoenen en daalt langzaam af naar mijn kruisraket terwijl ze naast me zit. Met veel zweterig lichaamskontakt weet ze me zo geil als boter te krijgen.
Uiteindelijk gaat ze tussen mijn benen zitten en komt de Koreaanse specialiteit van Kim aan bod en voel ik haar flitsende tongetje echt overal.
Ik geef aan dat ze voor ik echt mijn verstand verlies ze een rubbertje moet pakken wat ze pesterig langzaam gaat doen.
Tussendoor pijpend krijg ik het rubbertje om waarna ze op haar rug gaat liggen en een kussen onder haar billen legt zodat ik in missionaris ongegeneerd diep weet te penetreren. Lang en loom beginnen we zo waarna het al snel een heftig hijgend en zweterig samenspel wordt waarbij we weer heftig zoenend naar het hoogtepunt toewerken.
Zodra het rubbertje zijn werk heeft gedaan plof ik bovenop haar in een stevige omstrengeling, dit was geen seks maar dit leek meer op de liefde bedrijven.
Uitgeput plof ik daarna nahijgend naast haar en pakt ze wat tissues om het rubbertje te verwijderen om vervolgens in mijn armen tot rust te komen.
Minuten lang liggen we zo elkaar te strelen en liggen we te praten over de afgelopen maanden en over haar plannen voor de komende tijd. Het is niet zeker of ze bij YY blijft en ze is diverse opties aan het doornemen waarbij ze honderduit vraagt over ramen, priveontvangst en escort, ook werken in privehuizen komt aan bod.
Wat ze in de toekomst gaat doen? geen idee maar ze is erg nieuwsgierig naar de diverse mogelijkheden.
Intussen is het ergste zweet weer een beetje opgedroogd en hoor ik het buiten heftig regenen, blij dus dat ik nu niet op het terras zit, wat er zich daarbuiten afspeelt weet ik niet helemaal want mijn aandacht gaat uiteraard uit naar de dame in mijn armen die me op dat moment de hele wereld even laat vergeten.
langzaamaan wordt de sfeer weer wat hitsiger en grijp ik in mijn tasje naar de WeVibe welke ze begroet met een grote glimlach waarbij ze haar benen optrekt en ik hem in haar poesje laat glijden.
Een paar minuten laat ik ze zo heerlijk kronkelen op dit speeltje terwijl ik tussen haar benen zittend ook de rest van haar lichaam verwen met strelen en kussen. Mijn kruisraket is intussen weer op sterkte en ik schuif naast haar op bed om die heerlijke lippen er weer op aan het werk te zetten, intussen met 1 hand het speeltje tussen haar benen bedienend.
Bijna oneindig lang zijn we zo in stilte met elkaar bezig en genieten we er volgens mij allebei met volle teugen van.
Buiten onweert het intussen hevig maar ik krijg er nauwelijks wat van mee, enige bijeffect is dat het erg benauwd wordt en we daardoor allebei kletsnat van het zweet zijn, maar het kan ons beiden niets schelen.
Intussen zijn we van positie gewisseld en krijg ik de in mijn geheugen langste pijpbeurt ooit, langzaamaan voert ze het tempo op en brengt me tegen de rand van een orgasme aan maar door de hitte lukt het helaas niet meer om echt klaar te komen.
nagloeiend komt ze bovenop me liggen en lig ik nog naschokkend een beetje bij te komen maar na een paar minuten begint deze pikverslaafde alweer opnieuw te pijpen, ze lijkt er geen genoeg van te krijgen.
Na een paar minuten vind ik echter dat zij ook nog aan de beurt is voor wat verwennerij en begin ik haar te vingeren en te likken, haar schokkende heupen vertellen me dat dit gewaardeerd wordt.
Een blik op de klok vertelt me dat het bijna tijd wordt er een eind aan te breien dus liggen we in een stevige omstrengeling nog even na te genieten waarna we samen onder de douche liters zweet wegspoelen, teder wordt ik door haar ingezeept en gewassen waarna we afdrogen en aankleden.
Ze levert de sleutel van de kamer in en intussen heb ik het geld al uit mijn kastje gehaald en overhandig ik dat aan haar. Hand ik hand lopen we naar de bar om wat drinken te bestellen, het is erg rustig er zijn maar heel weinig beren meer tegen 12 uur en het aantal dames is nu niet iets meer maar heel veel meer dan er heren zijn. als ik niet net zo'n super avontuur had gehad zou ik mezelf in de hemel wanen maar de uitputting van twee uur seks zorgde ervoor dat ik er weinig oog voor had. Wel voelde ik de nieuwsgierige blikken van een paar heren en de jaloerse van de dames die op dat moment geen geld meer konden verdienen.
Met de drankjes gaan op het intussen weer droge terras zitten waar we nog even nakletsen. Hand in hand terug naar de lockers waar we op nogal innige wijze afscheid nemen waarna ik de terugreis begin.
Hollandmale
25 juni 2016, 13:39
.....En gisteren heb ik weer een aantal extra zeer fijne herinneringen gemaakt. Verdere details kennen de gelukkigen onder ons hier vermoedelijk wel, maar het was weer zeer lekker.
Ze zei mij nog dat ze inderdaad al aan het rondhoren was voor andere landen of clubs te werken,..... Maar gisterenavond zei ze zeer tevreden te zijn over de dag, en het even zou aankijken wat het wordt in YY met haar klandizie. Gezien ze bijna continu bezet was, kan dat alvast geen probleem zijn.....
Hopelijk zie ik Kim nog eens terug bij een volgend bezoek. Voorlopig nog even nagenieten van de herinneringen dus.
Begrijp dat JB's sessie met Kim eergisteren was.
HM's ontmoeting was 4 dagen eerder, op zondag :
Inderdaad zei ze te overwegen om te verkassen, zelfs morgen al. Daarom fijn om te lezen dat deze week goed was voor Kim, zowel voor haarzelf als voor de beertjes die Kim graag langer in YY zien. Ben sinds afgelopen zondag een van hen, tevens de aanleiding tot deze post. Ook HM hoort nu bij de gelukkigen die JB's details kennen, maar wil hier toch wat meer posten, zonder afbreuk te doen aan een gepaste discretie.
Het betreft 2 lange sessies :eek: :
Halverwege de middag betrouwbaar getipt over Kims topservice. Had haar vorig jaar enkele keren gezien in YY, toen ook kort gesproken. Diep gewortelde voorliefde voor Aziatisch schoon, doe daar eigenlijk veel te weinig mee. Tot afgelopen zondag. Ben er met Kim aan de bar eens goed voor gaan zitten, waarbij elk sein meteen op groen sprong. Zachte tongzoenen aan de bar, wederzijds verkennen van heuvels, bergpieken en valleitjes. Heb dat hooguit 10 minuten kunnen rekken alvorens zelf de kamervraag te stellen, waarna hand in hand de bar uit gelopen.
Kim heeft the best of both worlds, Oost en West. Hele lieve meid, fluweelzachte aanpak, vasthoudend als een tijgerin, communicatief en authentiek.
Heb meer dan genoeg ervaring opgedaan om te kunnen zeggen dat het met Kim buitengewoon goed is. Wie niet van Asian girls houdt, mist iets !
Kortgezegd verlopen topsessies met Kim volgens 3-eenheid :
tongzoenen, pijpen en intiem gaan alledrie lang, nat en diep.
Bleef met Kim moeiteloos en langdurig knuppelstijf, brrr :betrunken:
Had me 's avonds voorgenomen om m'n verstand te gebruiken.
Tja, kansloos voornemen toen Kim weer aan de bar verscheen.
Resultaat: nog betere 2e sessie, nog meer klik, meer dan top !
Hopelijk blijft Kim in YY. Een pareltje, in welke club dan ook :luvlove:
Hollandmale
2 juli 2016, 08:05
.....was Kim aanwezig, getuige citaat :
.....Kim had vandaag 'n wit doorzichtig topje aan.....
Kennelijk heeft ze besloten om langer in YY te blijven :)
laplagne
2 juli 2016, 12:40
Tongzoenen - zacht of hard - aan de YY-bar lijkt mij erg sterk, want dat mogen de dames in YY toch niet. En dat weet Kimmie ook.
langlekker
2 juli 2016, 13:42
Tongzoenen - zacht of hard - aan de YY-bar lijkt mij erg sterk, want dat mogen de dames in YY toch niet. En dat weet Kimmie ook.
Hangt er toch echt vanaf wat je er onder verstaat. Bij een begroeting een tongzoen van een paar seconden is geen probleem, ook aan de bar niet. Een sessie "kopkluiven" van een paar minuten zal vast niet door de beugel kunnen maar dat bewaar ik toch liever voor de kamer:biggrin: en bovendien laat ik dan liever iets anders als mijn tong tussen haar lippen verdwijnen:cool:
Bij een begroeting een tongzoen van een paar seconden is geen probleem, ook aan de bar niet.
Klopt helemaal,ik had mijn tongzoen al te pakken bij de ingang,recht voor de ogen van de thekevrouw, op dat moment geen enkel probleem.Ook aan de bar zie je dat regelmatig,wel is het idd zo dat het de kortere versie betreft van het "Kopkluiven"
JonnyFontane
4 juli 2016, 20:13
Wat een wereldwijf......
Gisteren kennis met haar gemaakt.....
Ze was vaak bezet, maar uiteindelijk toch met haar naar de kamer geweest....
Het was pure porno.....
Wat een wereldwijf......
Gisteren kennis met haar gemaakt.....
Ze was vaak bezet, maar uiteindelijk toch met haar naar de kamer geweest....
Het was pure porno.....
Ja Jonny, ik heb je het vorig jaar nog verteld van Kim,toen was ze er net even niet en was ik met Koreaanse Lin aan het rollebollen in GT.Die is meer GFE maar Kim is meer van de PSE pure porno met alle extremen die er bij horen. Ik moet eigenlijk nog een verhaaltje schrijven hier maar ik schaam me er diep over.
Godverdomme Rob, Kimmy hier en Kim daar... In plaats van muren te bepleisteren zou je beter eens een fatsoenlijk, educatief, informatief en essentieel verslag posten.
Deel het met ons... Wat heb je gedaan met haar??? zonder rubber, in haar bek gepist, op haar buik gekakt, samen drugs gebruikt of heeft ze bij jou een lavement gestoken???
Ik ben benieuwd en zal het haar zeer binnenkort zelf eens gaan vragen :smile2: .... Maar het zou me niet verbazen dat ze na een flinke poos rimmen, jouw prostaat zo gemolken heeft dat je er zoveel emmers mee gevuld hebt, dat je 100 vierkante meter muur kan witten.
Godverdomme Rob, Kimmy hier en Kim daar... In plaats van muren te bepleisteren zou je beter eens een fatsoenlijk, educatief, informatief en essentieel verslag posten.
Deel het met ons... Wat heb je gedaan
Ok, ok, je hebt me over de streep getrokken,wel na morgen,want dan moet ik nog heel wat beren onder de ogen komen in PHG.In een iets gekuiste versie zal ik hem neerpennen en dan valt het denk ik nog wel mee.😎
Ok, ok, je hebt me over de streep getrokken,wel na morgen,want dan moet ik nog heel wat beren onder de ogen komen in PHG.In een iets gekuiste versie zal ik hem neerpennen en dan valt het denk ik nog wel mee.��
Niks gekuist... we want to know all!!��
Ok, ok, je hebt me over de streep getrokken,wel na morgen,want dan moet ik nog heel wat beren onder de ogen komen in PHG.In een iets gekuiste versie zal ik hem neerpennen en dan valt het denk ik nog wel mee.��
Gortig, vuil, vulgair, over the top, pervers en ranzig. Zo moet een verslag wezen. Dus laat je gaan, Rob... Schaamte moet je niet kennen op dit door SOA-gebroed bevuilde forum. Er is hier altijd iemand erger, moet je maar denken.
..............En ik loop achter Kim aan richting theke waar zij de sleutel oppikt en samen betreden we beneden op de hoek aan de voorkant een riante kamer.
De deur naar buiten staat open en ik opper al het idee van buitenseks maar zij sluit de deur kordaat en trekt het schermpje dicht,ik realiseer me dat ik nu echt opgesloten zit met dit Koreaans tijgertje.
We vrijen nog een beetje naast het bed en laten ons langzaam op het bed zakken en zoenend en zuigend zakt ze af naar mijn pik omdie vervolgens te passeren en ze neemt dan mijn ballen onder handen met haar tong.Heel plagerig gaat haar tongetje langs mijn ballen en ook zuigt ze er zachtjes op.
Dan weer via de wortel langzaam naar boven toe en ze begint me te pijpen en hij verdwijnt helemaal in haar mondje.
Het duurt niet lang voor dat hij goed hard is en ze daalt opnieuw af en via mijn ballen daalt ze nog verder af naar mijn anus waar ze ook weer heel plagerig begint te rimmen.
Eerst heel voorzichtig maar al gauw zit ze met haar tong in mijn endeldarm en neukt ze me met haar tong terwijl ze mijn prostaat masseert.Ik zie er gewoon sterretjes van en er ontploft iets in mijn hoofd.
Na een tijdje pijpt ze me weer even totdat hij weer stijf staat,cd eromheen en ze komt bovenop me zitten en berijd ze me cowgirl forwards ik bijna klaarkom.Daar krijg ik geen kans voor want voor dat het zo ver is stopt ze en trekt het cd eraf.Ze begint me te pijpen, eerst rustig maar dan sneller en sneller en ik voel de pap al weer omhoog borrellen.Kim vind sperma ook heel lekker en ik spuit haar mond vol met een flinke lading zaad.En nu komt het ultieme moment waar ik al een tijd van droom,het zogezegde "snowballing" ik richt mezelf op en we tongen de spermazaadjes heen en weer en ik moet zeggen,het smaakt prima dus al die meiden die in het verleden vertelden dat mijn zaad lekker was hebben niet gelogen.Als ik de zaadjes weer na een tijdje terug tong in haar mond slikt ze het sperma vliegensvlug door en oeps ze zijn weg.
Wat een climax en om af te bouwen masseert ze mijn vermoeide rug nog even en nemen we met een diepe tongzoen afscheid.Ik beloof haar om weer snel terug te komen en inderdaad het smaakt naar meer........
Gortig, vuil, vulgair, over the top, pervers en ranzig. Zo moet een verslag wezen. Dus laat je gaan, Rob... Schaamte moet je niet kennen..........
Citaat SFL
Wat een schandaleuze viespeuk en dan concludeert ie nog dat zijn eigen pap lekker smaakt... Tjonge jonge jonge, gekker moet het niet worden. Hij is al een even notoire smeerlap als die Badslippers met zijn swapspelletjes.
Nou word ie mooi ! Ben ik over de schaamtedrempel heen door de bovenstaande peptalk is het weer niet goed.Nog sterker,men overweegt niet meer te kameren met Kim vanwege het uitwisselen van bepaalde lichaamssappen wat wel vaker voorkomt.
Ik zou zeggen,gewoon niet te veel over nadenken en gewoon je oerlusten voorrang geven.
Citaat SFL
Wat een schandaleuze viespeuk en dan concludeert ie nog dat zijn eigen pap lekker smaakt... Tjonge jonge jonge, gekker moet het niet worden. Hij is al een even notoire smeerlap als die Badslippers met zijn swapspelletjes.
Nou word ie mooi ! Ben ik over de schaamtedrempel heen door de bovenstaande peptalk is het weer niet goed.Nog sterker,men overweegt niet meer te kameren met Kim vanwege het uitwisselen van bepaalde lichaamssappen wat wel vaker voorkomt.
Ik zou zeggen,gewoon niet te veel over nadenken en gewoon je oerlusten voorrang geven.
Hehehe je moet de opmerkingen met een korreltje sperm euhm zout nemen. :biggrin:
Nedlovefkk
8 juli 2016, 13:30
Ik kijk zondag (als ik haar al tegen kom) wel even of ergeen witte/glanzende vlekken op haar gezicht zitten.
Lust ze hond btw? Heb hier in de tuin nog iets liggen voor haar...
Ik kijk zondag (als ik haar al tegen kom) wel even of ergeen witte/glanzende vlekken op haar gezicht zitten.
Kim heeft een puntgaaf schoon gezichtje, en Aziaten eten van alles maar Kim is netjes opgevoed 😎 .Ik heb haar zelfs belangrijke info gegeven in hoe het hier in Europa allemaal globaal in elkaar zit.
Teiresas
8 juli 2016, 14:38
Wij eten graag pussy, dus waarom zou zij geen hond mogen eten?
Wij eten graag pussy, dus waarom zou zij geen hond mogen eten?
Tuurlijk zou ze hond mogen eten,maar poes en hond bijten elkaar nu eenmaal.
En dat laten we over aan de Roemeense vampirinnen met die o zo scherpe tandjes,Ep Oorklep weet er alles van 😊
langlekker
8 juli 2016, 14:52
Hond eten? ach er zullen best dames zijn die zo'n beest, ongeacht de plaats, naar binnen proppen:biggrin::cool:
16178
sofaking
8 juli 2016, 17:09
Ga even langs een forensisch labo langs, daar hebben ze speciale lampen om dat gemakkelijk op te sporen.
Ik breng de mijne nooit mee, want men zou waarschijnlijk niet meer op het bed durven plaatsnemen. :biggrin:
langlekker
8 juli 2016, 17:42
Ga even langs een forensisch labo langs, daar hebben ze speciale lampen om dat gemakkelijk op te sporen.
Ik breng de mijne nooit mee, want men zou waarschijnlijk niet meer op het bed durven plaatsnemen. :biggrin:
Dat is gewoon een UV lamp en die kun je inderdaad beter niet naar een DVP meenemen, overigens ook niet naar studentenfeestjes of populaire vakantie bestemmingen voor de jeugd:biggrin::cool:
Maar ik begin me nu wel schuldig te voelen voor het bevuilen van het recensie topic van 1 van mijn favoriete dames....
mathiou
8 juli 2016, 19:15
kim service look good according to your evaluations. I hope she will still be there next month.
Nedlovefkk
11 juli 2016, 09:24
Gisteren een kamer met haar gedraaid. Had haar al vrij vroeg op de dag gespot en even kort kennis gemaakt in de bar. Omdat ik een Aziatisch ogende dame zag staan trok ik direct de conclusie dat dit miss ijsbeer 2015 moest zijn. Bingo dus! Leuk en knap gezicht imo met ook een mooi postuur. Klein buikje maar who cares about that. Vind haar een stukkie knapper dan Lulu uit GT bijvoorbeeld. Nu zal ze ook wel ietsjes jonger zijn maar toch. Al kan ik over Lulu niet oordelen.
Kim uiteindelijk na haar avondmaal kunnen boeken. Helaas een klein half uur op een kamer moeten wachten waardoor ik maar tijd over had voor een 30 min kamergang. Maar in die 30 minuten kwam alles aan bod.
Pzc: technisch hoogbegaafd.
Nmc: idem dito
Tongzoenen: dit heb ik overgeslagen
Ik voelde me gewoon schuldig dat deze geweldige sessie maar een schamel bedrag kostte.
Zeer leuke dame in de omgang, Engels gaat haar goed af maar verwacht geen native speaker.
Ik ben normalitdr niet zo vd Aziatische dames maar heb hiervoor toch graag een uitzondering gemaakt.
Als ik haar ooit nog eens tegen kom dan hoef ik geen 3 seconden na te denken.
Kameren!!!
Hahaha na recensie van Rob45 durft vast niemand meer met haar te zoenen.
Gisteren een kamer met haar gedraaid. Had haar al vrij vroeg op de dag gespot en even kort kennis gemaakt in de bar. Omdat ik een Aziatisch ogende dame zag staan trok ik direct de conclusie dat dit miss ijsbeer 2015 moest zijn. Bingo dus! Leuk en knap gezicht imo met ook een mooi postuur. Klein buikje maar who cares about that. Vind haar een stukkie knapper dan Lulu uit GT bijvoorbeeld. Nu zal ze ook wel ietsjes jonger zijn maar toch. Al kan ik over Lulu niet oordelen.
Kim uiteindelijk na haar avondmaal kunnen boeken. Helaas een klein half uur op een kamer moeten wachten waardoor ik maar tijd over had voor een 30 min kamergang. Maar in die 30 minuten kwam alles aan bod.
Pzc: technisch hoogbegaafd.
Nmc: idem dito
Tongzoenen: dit heb ik overgeslagen
Ik voelde me gewoon schuldig dat deze geweldige sessie maar een schamel bedrag kostte.
Zeer leuke dame in de omgang, Engels gaat haar goed af maar verwacht geen native speaker.
Ik ben normalitdr niet zo vd Aziatische dames maar heb hiervoor toch graag een uitzondering gemaakt.
Als ik haar ooit nog eens tegen kom dan hoef ik geen 3 seconden na te denken.
Kameren!!!
Ryuhayabusa
11 juli 2016, 12:27
Het tongzoenen overgeslagen... Heeft dat toevallig iets te maken met rob zijn recensie? :biggrin:
Edit: ik merk nu dat pret net hetzelfde vraagt hahah
Nedlovefkk
11 juli 2016, 12:48
Laat ik het zo zeggen. Als ze al sabbelend aan je ballen je pik nadert dan denk je niet meer aan tongzoenen. Zonde vd tijd en kwaliteit van nmc en pzc. ;)
Is neergestreken in GT als Juna en zit nu mijn zaadjes aan het herkauwen.
Is neergestreken in GT als Juna en zit nu mijn zaadjes aan het herkauwen.
Is het haar toch gelukt ! Ze had het er met mij al een paar weken over om naar GT te verkassen maar zij ze met een bedrukt gezichtje,ze had gehoord van zowat iedereen dat je Duits moest kunnen praten
Ik heb haar opgebeurt door te zeggen dat zij met haar uitstekende looks en charisma zich geen zorgen hoefde te maken over het niet kunnen spreken van de Duitse taal en niet geschoten is altijd mis.Ze werd er helemaal blij van en we deden een boks.Ik denk dat ze in GT heel blij zijn met haar. (behalve de concurrentie dan)
Nedlovefkk
12 juli 2016, 19:20
Jaja Lulu en co! Ga er maar aan staan met deze concurrente! Als je normaliter niet vd Aziatische dames bent is dit de turnaround bij uitstek!
JonnyFontane
12 juli 2016, 19:28
Dat wordt waarschijnlijk zondag uitzoeken of ze al een beetje gesetteld is in GT....
16272
Zo te zien komt het goed ! 😎
Nedlovefkk
12 juli 2016, 20:59
Ze verstaat Ji Sung Park en Young-Pyo Lee. Wellicht neem ik mijn PSV shirt voor haar mee zondag. Staat weliswaar geen Hiddink op de achterzijde maar toch.
Mooie foto Rob! Aziatische brunettes zijn wat speciaals
Teiresas
18 juli 2016, 16:37
Nou, gisteren in GT heb ik deze Koreaanse dan voor het eerst in levende lijve mogen aanschouwen. Dat viel me zo op het eerste gezicht niet mee. In niets lijkt ze op de foto die Rob45 hierboven plaatste, op de ogen na misschien. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
Moer goed, looks zeggen niet alles. Mijn beste sessies waren ook niet met de mooiste dames, dus ik stond en sta er voor open.
Helaas was ze gisteren niet te pakken te krijgen. De godganse dag volgeboekt. Bij een volgende ontmoeting ga ik weer een poging wagen...
PS: Admin, deze kan dus naar de GT folder....
JonnyFontane
18 juli 2016, 17:24
Ja.....heb haar ook proberen te pakken te krijgen.
Heb haar bij binnenkomst getroffen in de kleedkamer......afspraak met haar proberen te maken.
Oké geen probleem ze was voor een paar uur bezet.
Na een paar uur komt ze naar me toe.....sorry zegt ze......ik ben besproken voor drie uur....
Helaas volgende keer op een rustigere dag gaan.
langlekker
18 juli 2016, 18:00
drukke dame dus, dat wordt dus van tevoren met haar afspreken als ik tijd heb.
Nou, gisteren in GT heb ik deze Koreaanse dan voor het eerst in levende lijve mogen aanschouwen. Dat viel me zo op het eerste gezicht niet mee. In niets lijkt ze op de foto die Rob45 hierboven plaatste, op de ogen na misschien. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
Moer goed, looks zeggen niet alles. Mijn beste sessies waren ook niet met de mooiste dames, dus ik stond en sta er voor open.
Helaas was ze gisteren niet te pakken te krijgen. De godganse dag volgeboekt. Bij een volgende ontmoeting ga ik weer een poging wagen...
Haha,je was misschien te gefocust op de foto die ik geplaatst had.Maar laat ik je een ding vertellen,niets is wat het lijkt.....
Misschien is het beste bewijs wel dat ze moeilijk boekbaar is en eigenlijk onzichtbaar in de club.Dat was zo in YY en dat blijft zo blijkbaar in GT. Juna/Kim bied een zeer uitgebreide goede service en is bovendien iemand die zeker voor een dvp echt ok is als persoon.Dat maakt dat vele beren voor meerdere uren boeken.
Ik zal denk ik wel een kijkje gaan nemen woensdag.
rokkenjager
18 juli 2016, 18:40
Voor de liefhebbers van Koreaanse dames....... vanaf vandaag staat in Babylon ook een Koreaanse ingeroosterd met de naam Lynn
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-aachen-koeln/586.php
Ik zal denk ik wel een kijkje gaan nemen woensdag.
Haha, ik dacht het wel!
foefel
20 juli 2016, 15:11
Lynn stond 3 dagen gepland bij Babylon en ik wilde ze wel ontmoeten,maar ze staat er niet meer ingepland.
Lynn stond 3 dagen gepland bij Babylon en ik wilde ze wel ontmoeten,maar ze staat er niet meer ingepland.
Volgens mij verwar je Kim met Cindy.
Hollandmale
8 augustus 2016, 09:19
Zie posting GT over twee sessies gisteren :luvlove:
Juna's/Kims draadje kan verplaatst worden !
Hollandmale
12 augustus 2016, 11:51
Gisteren GT bezocht, vanwege Juna (Kim ex-YY).....
.....Wordt vervolgd,....., want heb vakantie..... ;)
Gisteren in GT wederom een topmiddag met Kim* doorgebracht. Samen koffie gedronken, daarna eerste lange kamersessie.
Bij elkaar gebleven en gaan eten, vervolgens samen gerelaxt op de bank. Tweede lange topsessie, toen was HM's pijp leeg.
Hele fijne meid, ook buiten de kamer, totaal 6 uur samen geweest. Heb vakantie, dus wordt wederom vervolgd met Kim :smkiss:
* Heet Juna in GT, maar blijf haar Kim noemen.
mynasch
14 augustus 2016, 09:50
Golden time 13 augustus 2016 sessie met Juna
:):blume::):blume::):blume::):blume::):blume:
uit mijn GT verhaaltje
Ik had al veel gelezen over Juna (Kim in YY), en nadat ik in januari wel gezellig met haar een kennismakings gesprekje had gehad was het er toen net niet van gekomen. Ik zag haar aankomen, en meteen voelde ik een siddering door zowel mijzelf als door GT gaan… Ben er niet bovenop gesprongen, maar plaatste me een beetje op het terras, zodanig dat als ze haar ontbijt op had ze langs mij heen zou komen. Goede tactiek deze keer. Uit de eettent kwam ze op weg naar de bar, en draalde een beetje toen ze langs mij liep. Ik dorst haar een goede morgen toe te wensen en het ijs was gebroken. Even staan kletsen, toen ons op een bankje genesteld en heerlijk zitten keuvelen. Af en toe een onschuldig streeltje viel mij deel, en de grote verleidingstruc was begonnen. Een 30-jarige Koreaanse schone (mooie vormen) claimde dat ze veel van seks hield, daad bij het woord voegende en de kleine mynasch activeerde! Ze blijft nog tot 26 augustus in GT, en daarna was nog onduidelijk.
Na dit kwartietje presales Juna gevraagd of ze een sleutel wilde bemachtigen. Het werd hut 17, met grote spiegel. Heren beren, alles wat er geschreven is blijkt op zijn minst waar. Ik heb er enorm van genoten: heerlijke tongzoenen staande voor het bed, Juna afdalend met haar mond over mijn borst en tepels (zalige kusser), uiterst zacht in haar touch van mij lichaam, handen heel zacht maar o zo zeker van haarzelf op alle lekkere plekken, verder dalend, en een eerste orale kennismaking met de kleine mynasch zo zacht en uitgekookt, oh oh, levensgevaarlijk. Ik moest op het bed gaan liggen, en Juna zette haar verovering tocht verder eerst verder borduren op haar blow job, maar besloot dit naar beneden uit te breiden, en ik werd me een partij gerimmed, dat was al een poosje geleden dat iemand mij zo wist raken. Toen werd het tijd dat ik met Juna aan de slag ging. Nu: ze lust er inderdaad pap van. En gelukkig kon ze mijn kwaliteiten waarderen met allerlei stimulerende bewegingen en geluidjes! Altijd leuk om te weten dat je gewaardeerd wordt. Vervolgen smoest ik er weer aan geloven, ik had al snel door dat met de technieken van Juna ik niet zo heel lang partij kon bieden en besloot mij aan haar orale kunsten over te geven. Het blijft zeer boeiend te ervaren hoe ze haar hele lichaam inzet om het jou naar je zin te maken. Wat een variaties. Ik kwam klaar toen ze met haar hand even masseerde en geil op de kleine mynasch spuugde. Hele lading over haar borsten. Wow, mooi gezicht! Hierna (we hadden volgen Juna nog tijd) liggen nakeuvelen, terwijl zij mij heerlijk masseerde. Een fantastisch uurtje (a 100 €) met een sensuele seksueel geraffineerde dame! Ook aftersales voorbeeldig. Druk bezet bleek ze, maar als ik haar nog eens tegen kwam: brede glimlach, aaitje, kusje, paar leuke woorden. Voorbeeld funktie!
een dame om voor terug te komen....
:):blume::):blume::):blume::):blume::):blume:
bierbeer
15 augustus 2016, 20:26
Vandaag ook mee gestart : na eerdere kennismaking in yy. Terug een uur en elke euro zuurverdiend (ahum) :baby2: Grensverleggend zoals eerder aangegeven. Wowowowowow... :freu::freu::freu:
Hollandmale
19 augustus 2016, 12:18
.....Grensverleggend zoals eerder aangegeven.....
Helemaal mee eens :) !
Afgelopen dinsdag weer een topmiddag met Kim in GT, want heb nog steeds vakantie.
Ideaal programma, samen eten en relaxen op de bank, afgewisseld met 2 lange sessies.
Kroatische Suzan peilde bij binnenkomst: Wartest Du auf Deine asiatischen Freundin ?
Tamelijk bijzonder, want had Suzan verder nog nooit opgemerkt. Zij HM kennelijk wel :cool:
Laat het vele vrouwelijk schoon in GT graag voorbijgaan. Dat zegt genoeg :smkiss:
Ace2
19 augustus 2016, 13:00
Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij zelden laat leiden door de verhalen op dit forum. Wat bij de een een topper is, is bij de ander een tobber. Natuurlijk check ik wel eens of een meisje waar ik interesse in heb goed staat aangeschreven, maar daar blijft het wel bij. Toch waren de verhalen over Koreaanse Kim van dien aard dat zij mij in beweging kregen. Zo was ik enkele weken geleden in Eindhoven en keek richting een middag zonder afspraken. “Laten wij het nuttige met het vunzige verenigen” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Mijn primaire reactie was om door te rijden naar GT. Mijn secundaire gedachte was dat ik ook wel eens naar YY zou kunnen gaan om die Kim eens uit te proberen. Dat kan zij mijn persoontje ook weer van haar bucketlist afstrepen. Het risico dat daarin school was dat als die Kim er niet was (ik had haar ook nog nooit gezien) of de hele tijd bezet was dat ik verder niets in YY te zoeken had. Ik besloot te bellen naar YY, waar een vriendelijk heerschap de telefoon op nam. Op mijn vraag of Kim vandaag werkte antwoordde hij dat in YY geen enkele meisje werkte (????). YY faciliteerde een ruimte waar zelfstandige dames “toevallig” ook waren. Even was het stil. Uiteraard begreep ik het antwoord van de man, maar ik had er niets aan. Alsof hij mijn gedachten kon lezen (altijd eng, zo’n mentalist) vervolgde hij dat Kim nog niet aanwezig was, maar dat dat niets zei over de rest van de dag. Ik twijfelde en twijfelde zoals alleen Ace2 kan twijfelen en tijdens dat twijfelen reed mijn auto automatisch richting Duitsland. Altijd handig, zo’n afgerichte auto.
Zo arriveerde ik alsnog in GT. Ik stapte snel de kleedkamer binnen, al waar ik een Aziatische dame omver liep. Ik had haar nog niet eerder gezien. Ze keek onwennig rond en ik veronderstelde dat ze nieuw was. Even later trof ik haar weer in de barruimte waar ze op een krukje zat. Ze deinde wat op de maat van de muziek mee. Daardoor trek je onbewust, als vrouw, toch de aandacht van mannen. Eerlijk gezegd was ik niet heel erg onder de indruk van haar uiterlijk. Zonder haar dik te noemen was ze wat mollig. Terwijl ik zat in te schatten vanwaar zij vandaan kwam, merkte ik dat zij mij ook volgde met haar ogen. Nu is inschatten niet mijn sterkste punt en daarom besloot ik kennis te maken. Ze stelde zich voor als Juna uit Zweden. Verbaasd keek ik haar aan. “Machen sie in Sweden, neben Volvo und ABBA, auch aziatische frauen?” vroeg ik. Ze begreep er niets van en wij moesten het gesprek vervolgen in het Engels. In de verte vanuit mijn geheugen pikte ik op dat ik had gelezen dat Koreaanse Kim uit YY ook woonachtig in Zweden was. “Het zal toch niet waar zijn?” dacht ik en ik begon gericht te vragen en inderdaad bleek ik met Kimmetje te maken te hebben. Ze vertelde dat ze mij bij binnenkomst had gezien. “You have nice face” zei ze. Ik nodigde haar uit voor een kamergang.
Nadat ik had gedoucht stond ze te wachten met de sleutel. Ze wist bij goed niet waar wij heen moesten gaan. Gelukkig heb ik in mijn jeugd bij de patvinderij gezeten, zodat ik al ras de juiste kamer had gevonden: achter de kino met douche.
Al staand begon ze mij te zoenen, waarbij ze langzaam mijn badjas uittrok en aan mijn half harde lul begon te trekken. Voorzichtig gingen wij al tongzoenend liggen en wreven met elkaars handen over onze lijven. “You are strong” zuchtte ze. Ik liet mijn spierballen extra rollen. “Als dat geen indruk maakt in mijn verhaaltje dan weet ik het ook niet meer” dacht ik.
Aan het zoenen leek geen einde te komen, maar ik rolde haar op haar buik. Ik begon met een massage. “I give horrormassage” lichte ik al knedend toe. Juna wist niet goed hoe ze daar mee moet om gaan. Ze liet mij maar mijn gang gaan, maar ik had niet het idee dat ze daar nu zo van genoot. Dat veranderde toen ik haar bilspleet en aarsje onder handen nam. In no time werd ze klets nat. Wild trok ze mij naar haar toe en zoende mij uitbundig. “You make me horny” fluisterde ze. “Jij anders mij wel” dacht ik.
Tijdens het zoenen draaide ze zich op haar rug. Ik kroop naar beneden en voorzichtig likkend begon ik haar te beffen. Ondertussen vingerde ik haar zowel vaginaal als anaal. Ze kreunde en steunde alsof het een lieve lust was. “Van een kreunende vrouw krijg je geen berouw” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd.
Ik boog mij voorover om haar te zoenen, terwijl mijn harde piemel over haar kletsnatte kutje gleed. Juna bewoog haar bekken wild, terwijl ze mij gulzig tongzoende. Ineens wierp ze mij van haar af en kwam op mij zitten. Met haar natte gleuf wreef ze over mijn lul, op en neer, op en neer. Ze sloot haar ogen en al pussy slidend zuchte ze: “I want to come” Ze begon steeds sneller te wrijven over mijn penis en ik hoorde allerlei soppende geluiden uit haar kut komen. Het leek alsof het water er uit spoot, toen ze kierde: “I commmmeeeeeeee” Daarna liet ze zich naast mij neer zakken. Een paar minuten lagen wij in elkaars armen. “Thank you” zei Juna “It was a long time ago that I come” en ze glimlachte lief. “Now it is your turn” zei ze en ze gebood mij te gaan staan naast het bed. Op haar knieetjes kwam ze voor mij zitten en begon mij te pijpen. Ze slurpte mijn lul naar binnen alsof ze dagen niet had gegeten. “Ik krijg ‘m toch wel terug?” piepte ik. Juna greep met haar handen mijn billen en duwde mij dichter tegen haar aan waardoor zij mij deep throatend pijpte.
Ze pijpte geweldig en dan overdrijf ik niet. Terwijl ze mij pijpte gleed haar vinger over mijn aars en met de andere hand kietelde ze de achterkant van mijn ballen. Ik wist dat ik snel zou klaar komen en ik wist ook dat het veel zou zijn. Ik spoot een grote lading zaad in haar keel en zonder enig probleem slurpte ze alles op. Ik was wel een beetje verbaasd, want vaak spuit ik te hard en teveel de eerste keer zodat meisjes niet alles kunnen verwerken. Zo niet Juna. Als zoete pap slikte ze alles door. Glimlachend keek ze mij aan: “because I like you”
Kort samengevat zijn alle lovende verhalen over haar niet gelogen. Juna is een lekker geil ding die een grensverleggende service heeft, die je zeker een keer moet hebben mee gemaakt. Toegegeven ze zal in GT nooit het predikaat “het mooiste meisje van de maand” krijgen, maar haar service compenseert dat ruimschoots. Mijn advies: zet haar op je bucketlist.
mynasch
20 augustus 2016, 07:26
GT 19 augustus 2016: sessie met Juna
:):betrunken::):betrunken::):betrunken::):betrunke n:
uit mijn GT verhaaltje...'
zag dat zelfs Ace2 Kim prees!
Hoewel ik vreesde dat Juna afwezig zou zijn (berichtje op dit forum) was helemaal oprecht blij toen ik haar alsnog de barruimte ik zag schrijden. Met Juna had ik jl zaterdag een absolute topsessie, en het primaire doel vandaag zou een herhaling met haar zijn. Dat bleek gelukkig vrij eenvoudig. Ik was denk ik haar eerste klant vandaag. Een absolute top sessie waarin bij mij alle prikkels door haar geraakt werden: super tongzoenen, met hele zachte aanrakingen middels haar handen, een body to body waar ik nog lang van zal dromen, een rim partijtje om te zoenen een van haar prachtig orgasme. Ik wilde echt neuken, en vroeg Juna dat te doen: bleek dat ze eerst even condooms moest halen. Beetje onderbreking, maar gelukkig kon ze de kleine mynasch middels een fantastische blow-job weer snel op oorlogssterkte brengen. Zacht, gevoelvol, heerlijk nat, oh my god, wat een techniek. Maar, door deze super blowjob en een paar trekjes tussen haar borsten kwam ik me toch een partij klaar…. Heerlijk alles tussen haar borsten en op haar keel. Echt fantastisch. Daarna heeft Juna me nog heerlijk gemasseerd, en na een sessie van een uurtje kon ik nog nauwelijks lopend de weg naar de douche met moeite vinden. Wat een vrouw zeg. Ongekend. Juna denkt er nu over om nu 26 augustus toch nog een paar weken te blijven (goed nieuws!)
:):betrunken::):betrunken::):betrunken:
@moderator: misschien kan de naam van Juna ook in de titel van haar paspoortje
Teiresas
25 augustus 2016, 11:37
Admin: svp naam van topic aanpassen naar Juna?
Johnny Stromple
25 augustus 2016, 11:53
Beter terug sturen naar YY deze "miss ijsbeer"...
Ze mag niet eens naar de schaduw kijken van citroentje als deze een pestbui heb!!
rob45
25 augustus 2016, 12:10
Beter terug sturen naar YY deze "miss ijsbeer"...
Ze mag niet eens naar de schaduw kijken van citroentje als deze een pestbui heb!!
Dat is ook, tis helemaal niks man, gauw overslaan.....
Trouwens in YY willen ze ze ook niet terug ! 😎
Hollandmale
28 augustus 2016, 06:40
.....Kort samengevat zijn alle lovende verhalen over haar niet gelogen. Juna is een lekker geil ding die een grensverleggende service heeft, die je zeker een keer moet hebben meegemaakt. Toegegeven, ze zal in GT nooit het predikaat “het mooiste meisje van de maand” krijgen, maar haar service compenseert dat ruimschoots.
Mijn advies: zet haar op je bucketlist.
Sluit me van harte aan, bij A2's advies :)
.....Juna denkt er nu over om nu 26 augustus toch nog een paar weken te blijven.....
Uit Juna's/Kims* aanwezigheid gisteren en HM's navraag bij haar, blijkt gecontinueerd GT-verblijf.
Verval alweer in herhaling; heb wederom genoten van Juna's/Kims grensverleggende topservice :betrunken:
* Herkenbaarheid: de enige Aziatische dame met brilletje in GT.
Nedlovefkk
4 september 2016, 20:07
Juist die bril zou ze naar mijn idee af moeten doen. Toen ik haar in YY voor het eerst zag zonder bril was ik direct om. En vrijdag jl zag ik haar in GT en had ik echt zoiets van, pleur die bril van je mooie GND gezicht af.
Teiresas , als Anastacia je ding is qua service dan moet en zul je ook met Juna mee moeten. Je weet niet wat je mist. Maar eerlijk is eerlijk, ook ik ben niet altijd in voor Juna's optiek.
rob45
4 september 2016, 20:15
Juist die bril zou ze naar mijn idee af moeten doen. Toen ik haar in YY voor het eerst zag zonder bril was ik direct om.
Die bril die houd ze op tijdens de sessie op de kamer want dat voorkomt heel wat spettertjes van allerlei lichaamssappen in haar ogen. 😎 Maar idd zonder bril ziet ze er nog lekkerder uit.
rokkenjager
4 september 2016, 22:25
Het is dus een veiligheidsbril!
rob45
4 september 2016, 22:29
Het is dus een veiligheidsbril!
Precies man, ik kon even niet op de naam komen. ☺
Teiresas
4 september 2016, 22:31
Juist die bril zou ze naar mijn idee af moeten doen. Toen ik haar in YY voor het eerst zag zonder bril was ik direct om. En vrijdag jl zag ik haar in GT en had ik echt zoiets van, pleur die bril van je mooie GND gezicht af.
Teiresas , als Anastacia je ding is qua service dan moet en zul je ook met Juna mee moeten. Je weet niet wat je mist. Maar eerlijk is eerlijk, ook ik ben niet altijd in voor Juna's optiek.
Al de laatste vier bezoeken aan GT probeer ik haar te pakken te krijgen, maar tot op heden zonder succes.
Volgende keer ga ik het gewoon weer proberen. Het zal toch wel een keer gaan lukken?
cameltoe slide
4 september 2016, 23:21
Al de laatste vier bezoeken aan GT probeer ik haar te pakken te krijgen, maar tot op heden zonder succes.
Volgende keer ga ik het gewoon weer proberen. Het zal toch wel een keer gaan lukken?
Meanwhile Juna has some regular customers which enjoys her service for hours, receives her
telefonnumber and makes booking by message. Sometimes Juna is on saturday or sunday
at 11 o´clock inside Golden Time but invisible because long time booking.
After my session with Juna this weekend I asked her if she will return to Ying Yang. She likes
Golden Time and not intend to go back because she prefers the mix of customers inside Golden
Time. Juna is not pleased about the behavior of a growing ethnic group of customers inside
Ying Yang.
Das
5 september 2016, 07:57
Juna is not pleased about the behavior of a growing ethnic group of customers inside
Ying Yang.
Niet alleen Kim/juna vind dit.
Meerdere beren storen zich hieraan.
Gisteren was dit onderwerp meermaals ter sprake gekomen.
Hollandmale
9 september 2016, 15:30
Afgelopen zondag Kim weer in GT bezocht, raak de tel kwijt. Beperkt tot middagsessie vanwege diner 's avonds.
Herhaal de beschrijving van haar service: tongzoenen, pijpen en intiem volgens drie-eenheid; lang, nat en diep :betrunken:
Overigens was Kim minder druk bezet, was de latere namiddag goed beschikbaar.
Tevens haar presentie besproken, neemt gewoonlijk woensdag en donderdag vrij.
Beertjes die haar willen treffen, gaan dus het beste op de overige dagen naar GT.
Voorlopig heeft Kim geen langere vakantie ingepland, pas na de jaarwisseling.
Haar draadje zal dus nog wel even aangevuld blijven worden, ook door HM :rolleyes:
Befferke3
9 september 2016, 23:25
KimJuna is een heel lekker zaadsletje. Vorige zondag voor het eerst gezien. Had al zoveel goede dingen van haar gelezen op het forum en kan dit alleen maar bijtreden. Een uur door haar heerlijk gepijpt en afwisselend werd mijn kontgaatje door haar tongetje gelikt. Gewoon af !! Grote diepe schrokkende bewegingen minuten aan een stuk, ballen likken enz. gewoon heel geil. Op het einde met enkele harde explosies haar mondje volgespoten met mijn warme zaad en alles werd met veel plezier doorgeslikt :biggrin:
Hollandmale
17 september 2016, 09:59
.....Vroeg me later nog af of ze aan anaal deed, geen idee eigenlijk.....
.....bij Kim, 2 weken geleden. Ze zegt geen anaal te doen :nee:
bergm550
25 september 2016, 11:42
Vandaag aanwezig.
Das
25 september 2016, 11:53
Vandaag aanwezig.
Hoera, twee weken niet gezien.
Hollandmale
26 september 2016, 05:17
Zoals B550 en Das opmerkten, was Kim gisteren present.
Ze was er 2 weken tussenuit op vakantie, niet heel ver weg.
Dat heeft haar goed gedaan, ze was gisteren in topvorm :)
De gelegenheid van het uitzonderlijk mooie weer te baat genomen,
en de middag met Kim doorgebracht, met twee lange topsessies.
Tussendoor samen genoten van hapje, drankje, zonnetje buiten.
Kim is nu nog beter herkenbaar, zo dat nog nodig is,
want nu de enige Aziatische in GT met blonde lokken.
En haar brilletje gaat tegenwoordig af, op de kamer.
Heb Kims drie-eenheid al vaker omschreven, herhaal nog 'ns:
tongzoenen, pijpen en intiem gaat erg lang, erg nat en erg diep.
Deze topservice bieden maar weinig dames, ook buiten GT.
Bovendien met een veelheid aan variatie en positiewisselingen.
Kim heeft HM gisteren werkelijk langs alle plinten genomen :betrunken:
Wordt ongetwijfeld vervolgd !
Nedlovefkk
3 oktober 2016, 19:51
Was zondag jl aanwezig. Wederom heeft ze me vriendelijk begroet ook al heb ik haar in Gt nog niet gekamerd.. Tsja..
rob45
3 oktober 2016, 21:24
Was zondag jl aanwezig. Wederom heeft ze me vriendelijk begroet ook al heb ik haar in Gt nog niet gekamerd.. Tsja..
Misschien wil ze je nog een keer ergens van verlossen. (of ontfutselen) 😎
Nedlovefkk
3 oktober 2016, 21:29
Zou ze dusdanige kwade bedoelingen hebben ja? Ik weet/heb ervaren dat ze top is op de kamer maar ik ben en blijf geen Aziaatfan. Zondag had ze weer een raar pakje aan. Zo'n riemending. Waar je de mannenliefhebbers vaak in ziet lopen.
rob45
3 oktober 2016, 21:36
Ik weet dat ze top is op de kamer maar ik ben en blijf geen Aziaatfan.
Aziaten hebben een lange adem,dus misschien ga je ooit nog wel eens op herhaling....☺
popey01
3 oktober 2016, 21:56
Moet je haar toch eens proberen echt een topper van de bovenste plank,geen gezeur gewoon gaan niets is haar te gek supermeid en idem service.
rob45
3 oktober 2016, 22:43
Zondag had ze weer een raar pakje aan. Zo'n riemending. Waar je de mannenliefhebbers vaak in ziet lopen.
Haha, zo'n sm-achtig pakje met een riem ook om haar nek. Ze is nu ook meer van de stevige aanpak want tijdens de massage klapte ze er flink op los in het kader van de spieren los slaan maar het was veel heftiger dan anders en vaker.
Ach,ik kan wel een stootje hebben ☺.
gignnl
4 oktober 2016, 01:18
Oeioei,volgende keer bind ze je vast aan het andreas kruis����
Hollandmale
16 oktober 2016, 08:43
Afgelopen zondagen weer met Kim geweest,
inderdaad zwartlederen riempjes, borsten vrij.
Kim is nu een nog opvallendere verschijning :
blonde Aziatische, zwart brilletje en dito setje,
was al niet te missen, nu helemaal niet meer.
Wat gelukkig hetzelfde is gebleven; haar service:
Heb het al vaak omschreven, herhaal nog maar 'ns:
tongzoenen, pijpen en intiem gaat lang, nat en diep,
inclusief uitgebreid rimmen, als je daar schoon bent.
Afgelopen week was ze hoogstwaarschijnlijk absent,
komende week nog niet duidelijk of / wanneer terug.
Haar looks zijn wel of niet je smaak,
voor topservice is ze een must :betrunken:
Zo zijn er maar weinig, ook buiten GT !
langlekker
8 november 2016, 01:38
Oeioei,volgende keer bind ze je vast aan het andreas kruis����
dan moet je van goede huize komen wil je dat lukken ;)
rob45
9 november 2016, 20:44
Heeft iemand Juna nog gezien in GT ?
Met de Halloweenparty 31-10 was ze niet aanwezig in ieder geval.
langlekker
9 november 2016, 23:45
Nee, inderdaad. Ik heb af en toe kontakt met haar en ze zat toen in ieder geval te genieten van haar vakantie.
Ze duikt vast binnenkort weer ergens op maar vermoedelijk niet voor de 2e helft van november.
Das
10 november 2016, 09:09
Heeft iemand Juna nog gezien in GT ?
Met de Halloweenparty 31-10 was ze niet aanwezig in ieder geval.
Gisteren was ze er ook niet...
Hollandmale
19 november 2016, 09:49
.....Ze duikt vast binnenkort weer ergens op maar vermoedelijk niet voor de 2e helft van november.
....., is dit weekend terug, niet in GT maar in YY :smkiss:
rob45
19 november 2016, 11:41
....., is dit weekend terug, niet in GT maar in YY :smkiss:
Klopt, ik heb ze afgelopen woensdag al opgewarmd voor je.Ze was vers van de pers en ik was de eerste klant die woensdagmorgen.
Anderhalf uur zinderend genot volgde en ik heb er al vaak over geschreven dus nu geen heel verhaal.
We hebben weer heel wat lichaamssappen uitgewisseld en ik verliet met knikkende knieën de kamer met een keurig uitgelikt sterretje.
Hollandmale
26 november 2016, 08:07
.....Anderhalf uur zinderend genot volgde en ik heb er al vaak over geschreven dus nu geen heel verhaal.
We hebben weer heel wat lichaamssappen uitgewisseld en ik verliet met knikkende knieën de kamer met een keurig uitgelikt sterretje.
Na 5 weken Kim-loos te zijn geweest, was het weer opperbest:
Zoals altijd weer van Kims service-drie-eenheid mogen genieten.
Of beter vier-eenheid: tongzoenen, pijpen, intiem en rimmen,
zoals voorheen, gaat alle vier nog even lang, nat en diep :betrunken:
Of Kim ook langer in YY blijft, of toch terugkeert naar GT,
zal de tijd leren. HM zal het melden, zodra-ie meer weet.
laplagne
26 november 2016, 09:31
Voor de leden van de Kim-fanclub zal het geen nieuws zijn, maar deze dame met lekkere borsten is in Yin Yang razend populair. Vorig weekeinde was Kim aan de lopende band bezet. Kreeg bij het gevoel dat ijsberen op de 1e etage in de lounge op haar zaten te wachten. Als de kassa zo voor je rinkelt, zou ik voorlopig niet mijn rentree in Golden Time maken. Maar wij moeten als geen ander weten dat soms de dames totaal niet te doorgronden zijn. Overweeg de volgende keer heel vroeg naar Yin Yang te gaan om die dag de eerste bij Kim te zijn.
rob45
26 november 2016, 09:58
Als de kassa zo voor je rinkelt, zou ik voorlopig niet mijn rentree in Golden Time maken. Maar wij moeten als geen ander weten dat soms de dames totaal niet te doorgronden zijn.
Hoeft ook niet, ik weet meer......
Er is nog een reden te meer waarom Kim in YY zou willen blijven.Helaas kan ik hier niet zeggen waarom maar de kans is groot.We zullen het gaan zien.....
langlekker
26 november 2016, 11:22
Op dit moment zit ze nog in Roermond, terug gaan naar GT sluit ik niet uit maar nu nog geen concrete plannen in ieder geval!
Ace2
26 november 2016, 12:43
Voor de leden van de Kim-fanclub zal het geen nieuws zijn, maar deze dame met lekkere borsten is in Yin Yang razend populair. Vorig weekeinde was Kim aan de lopende band bezet. Kreeg bij het gevoel dat ijsberen op de 1e etage in de lounge op haar zaten te wachten. Als de kassa zo voor je rinkelt, zou ik voorlopig niet mijn rentree in Golden Time maken. Maar wij moeten als geen ander weten dat soms de dames totaal niet te doorgronden zijn. Overweeg de volgende keer heel vroeg naar Yin Yang te gaan om die dag de eerste bij Kim te zijn.
Mij lijkt dat bovenaan het lijstje van clubkeuze de mogelijkheid om (veel) verdienen staat. Ik had de indruk dat dat in YY bets goed ging. Toch ging ze naar GT, met name vanwege de soort klanten (en natuurlijk de geruchten over de pot goud in GT). Ook in GT had ze goede klandizie. Dat ze terug keert naar YY zou dan niet vanwege het geld hoeven te zijn. Ze gaat terug naar een club waar ze eerst op zijn zachts uitgesproken wat aversie tegen had. Logisch lijkt dat niet, of drukt iemand anders op de knopjes bij een zweeds meisje dat uit Korea komt..........................................?
sofaking
26 november 2016, 14:01
Is het in GT niet verplicht om Duits te kunnen praten ? Ik ben niet zeker dat Kim dat al kan. Misschien geen zin om die taal te moeten leren ?
rob45
26 november 2016, 14:13
Is het in GT niet verplicht om Duits te kunnen praten ? Ik ben niet zeker dat Kim dat al kan. Misschien geen zin om die taal te moeten leren ?
@Nee, hier heeft het niets mee te maken Sofaking.
langlekker
26 november 2016, 14:41
of drukt iemand anders op de knopjes bij een zweeds meisje dat uit Korea komt..........................................?
Nee dat kan ik je 100% garanderen, ze is volledig eigen baas en maakt haar eigen keuzes.
Ik heb regelmatig digitaal kontakt met ze ondanks dat ze voor mij helaas veel te ver weg zit voor afspraakjes.
Maar ik weet intussen behoorlijk goed hoe de vork in de steel zit en weet dus ook 100% zeker dat ze eigen keuzes maakt.
De reden dat ze ook regelmatig afwezig is in Nederland is dat ze gewoon haar rust pakt zodra er genoeg verdiend is.
Brad Clitt
26 november 2016, 17:26
Gisteren aanwezig en even naast haar aan de toog gezeten, zij had in tegensteling tot zo'n 30-40 andere dames (te weinig beren voor te veel dames) regelmatig klandizie.
vosje63
26 november 2016, 18:26
Zou leuk zijn als ze er morgen ook is.Ik ga namelijk voor het eerst naar YY. Weet toevallig iemand of zij er ook is ?
langlekker
26 november 2016, 19:04
Zou leuk zijn als ze er morgen ook is.Ik ga namelijk voor het eerst naar YY. Weet toevallig iemand of zij er ook is ?
is gevraagd maar ze is niet heel trouw in het lezen van Messenger:rolleyes:
Dus of ik op tijd antwoord voor je heb? dat wordt afwachten:cool:
CWP
26 november 2016, 21:31
Waarschijnlijk gelijk met je neus in de boter als ik het nieuws zo zie...
Elmo3108
26 november 2016, 21:35
Het zal eerder een dicht hek worden, ben ik bang....
langlekker
26 november 2016, 21:43
afwachten maar ik krijg ze in ieder geval niet te pakken.
misschien zit ze wel in de boeien en dat had ik nu net graag zelf gedaan ;)
vosje63
26 november 2016, 21:59
Ik denk dat ik het naar even ga uitstellen na het lezen van laatste nieuws.
rob45
27 november 2016, 08:29
Ik denk dat ik het naar even ga uitstellen na het lezen van laatste nieuws.
Na wat ik gelezen heb over YY zou ik idd even schuilen in een holletje.
Zelf heb ik geen plannen momenteel want ik lig helaas in de lappenmand.😕
vosje63
1 december 2016, 15:04
Zou vorige week naar YY gaan,maar door de ontwikkelingen zaterdag maar even uitgesteld.Wil er nu zondag naartoe gaan.Is dat aan te raden en zitten er wel leuke dames dan ?Is mijn eerste keer dus ben nog steeds benieuwd.
rob45
1 december 2016, 16:05
Ik zou nog even de ervaringberichten in de gaten houden vrij. en zat. van YY maar ik denk dat a.s. zondag wel weer redelijk ok zal zijn.Als ik de boel in mag schatten (lees de berichten) word er nu met man en macht gewerkt om de club weer vlot te trekken.
Hollandmale
4 december 2016, 07:22
....misschien zit ze wel in de boeien.....
.....niet in de boeien van de politie. Daags na de inval was Kim absent,
maar dat was tijdelijk. Doe snel verslag van nieuwe ontmoeting in YY :)
Hollandmale
7 december 2016, 19:32
.....Doe snel verslag van nieuwe ontmoeting in YY :)
Afgelopen zondag weer een topdag met Kim in YY ! Ook nog J99 onverwacht getroffen.
Eerst goed gebruncht en na een half uur gekriebel in de nek, aan de bar, het was Kim :
Ze was al blond, maar heeft nu heel lang haar, tot onder aan de rug :eek:
Dus geen zand over laten groeien en vlotjes richting kamer voor een lange topsessie.
Na terugkomst samen gegeten, nog een drankje en nogmaals lang gekamerd, top !
Ben de laatste maanden eenkennig geworden,
het is Kim, Kim, Kim, Kim en nog eens Kim :betrunken:
rob45
8 december 2016, 18:59
het is Kim, Kim, Kim, Kim en nog eens Kim :betrunken:
Haha, hoezo verslaafd ? ☺ Heel gek is het niet want geiler kan je ze niet hebben.
Ik droom nu al van een Kim in een heel gewaagd sexy kerstpakje die met haar mooie lange haar de vamp van het feestje zal zijn komende week.Hopelijk is ze dan aanwezig....
langlekker
12 december 2016, 10:03
weer een klusje voor de moderators:
waarschijnlijk is het vanaf vandaag weer Juna;)
In ieder geval zegt ze vandaag te vertrekken naar GT:cool:
langlekker
12 december 2016, 21:50
update: woensdag weer aan het werk in GT.
zal wel alle dagen tot en met zaterdag zijn dus voor de liefhebbers: grijp je kans;)
Zondag is ze er bijna zeker niet....
weer een klusje voor de moderators:
waarschijnlijk is het vanaf vandaag weer Juna;)
In ieder geval zegt ze vandaag te vertrekken naar GT:cool:
rob45
12 december 2016, 21:55
update: woensdag weer aan het werk in GT.
Hmmm, dat word een moeilijke keuze dan woensdag.YY Kerstparty of GT waar ook nog favo Lucky wacht.😏
Hollandmale
21 december 2016, 18:36
.....Zondag is ze er bijna zeker niet....
Kim was afgelopen zondag aanwezig in GT, voor HM althans wel.
Heerlijke middag met 2 lange kamergangen, zoals vanouds !
Volgende ontmoeting na Kerst, zou YY kunnen zijn :rolleyes:
Hollandmale
25 december 2016, 22:27
Volgende ontmoeting na Kerst, zou YY kunnen zijn :rolleyes:
....., dat zal niet gebeuren, want Kim is inmiddels thuis.
Wat ze na de feestdagen doet, is nog afwachten :confused:
Hollandmale
31 december 2016, 05:52
....., dat zal niet gebeuren, want Kim is inmiddels thuis.
Wat ze na de feestdagen doet, is nog afwachten :confused:.....weleens lang duren, voordat Kim weer opduikt :redface:
rob45
31 december 2016, 09:12
.....weleens lang duren, voordat Kim weer opduikt :redface:
Haha, geloof me vroeg of laat komt ze wel weer opduiken.Niet alleen voor het geld maar deze dame heeft er ook (nog) wel zin an.😎
Hollandmale
17 maart 2017, 22:43
Haha, geloof me vroeg of laat komt ze wel weer opduiken.😎
..... FKK Palast Freiburg :eek:
Da's wel heeeel ver weg :heul:
langlekker
18 maart 2017, 09:44
FKK Palast Freiburg
En het erge is nog dat ze zegt het er naar haar zin te hebben ook.
Dus een terugkeer naar YY of GT zit er zeker op korte termijn niet in.
Ze is er tot begin mei en dan vertrekt ze naar Korea.\
Tot zo ver haar planning op korte termijn maar bij haar weet je het nooit.
Half december heb ik ze voor het laatst in het echt gezien en toen zei ze tot half januari te werken maar toen kreeg ik opeens een berichtje dat ze rond de kerst al was vertrokken naar Zweden dus bijna een maand vroeger, dus haar plannen kunnen veranderen.....
langlekker
18 maart 2017, 12:54
Maar ik ben druk aan het plannen om volgende maand een weekendje naar het zwarte woud te gaan, dus als dat lukt is het denk ik wel de langste rit die ik ooit heb gedaan voor een wip ;)
Hollandmale
23 april 2017, 07:14
En het erge is nog dat ze zegt het er naar haar zin te hebben ook.
Dus een terugkeer naar YY of GT zit er zeker op korte termijn niet in.
Ze is er tot begin mei en dan vertrekt ze naar Korea.
Tot zo ver haar planning op korte termijn maar bij haar weet je het nooit.....
Draadje kan verplaatst worden naar FKK Palast Freiburg.
Kim is t/m 30 april aanwezig, vertrekt daarna op reis.
Keert hoogstwaarschijnlijk ook terug in FKK Palast.
Helaas binnenkort geen recensie van HM :heul: