PDA

Volledige versie bekijken : Magarita (Bulgaarse / Turkse)



Johnsonxxx
25 juli 2015, 08:41
Magarita is een redelijk klein Bulgaars/Turks meisje van een jaar of 22 - 23 (schat ik). Prachtig slank figuur en een meisje met humor. Kan je gezellig even mee kletsen. Op de kamer levert ze erg goede service, alleen het pijpen was nogal beperkt. Liet zich ook heerlijk likken en vingeren. Uiteindelijk neukend (mc) afgemaakt, zij bovenop. Omdat ze zo klein en licht is is dit standje goed te doen en kwam ik heerlijk klaar.

Tijdens de seks doet ze wel aan upselling waarbij de prijzen niet misselijk zijn. Daar heb ik van afgezien, vond haar basis pakket meer dan voldoende :biggrin:

Al met al een leuke ca 35-40 minuten op de kamer geweest. Bij afrekenen wist ze niet goed hoeveel te vragen voor 40 minuten, heb haar 70 euries betaald, daar was ze tevreden mee.

The Major
28 juli 2015, 16:59
Vandaag mee gekamerd; van upselling niets gemerkt.
Ze zat een beetje stuurs voor zich uit te kijken op een bankje, maar was wat mij betreft van de aanwezige line-up met afstand de mooiste. Eerst een tijd met haar gekletst en daarna voor een ruim uur bezig geweest.
Deze Bulgaarse beauty schoot met stip mijn top 3 van kamergangen binnen. Pijpen was zeker niet beperkt, maar slaagde bijna in een volledige deepthroat, tongzoenen of haar leven ervan afhing en voor mij een perfecte combinatie van GFE én PSE....

The Major
7 augustus 2015, 19:05
Afgelopen zondag nogmaals mee gekamerd ; ik was toch in de buurt en ben ging eigenlijk voor een snelle wip naar binnen. Hoewel er nu duidelijk meer aantrekkelijke dames waren toch weer gekozen voor Margarita. Van een snelle wip was geen sprake want het was weer ronduit geweldig.....na 1,5 uur vroeg ze 120 euro...ik heb besloten haar maar een flinke fooi te geven...
Overigens vraagt ze absoluut niet om een drankje en probeert ze ook geen extra's te verkopen...

Big spender
6 september 2015, 21:44
Gezien de positieve verhalen over deze dame, ben ik donderdagmiddag ook met haar wezen kameren. Dat had ik beter niet kunnen doen. Zo zonde, want aan de bar, zittend naast haar nam zij al geen enkel initiatief, en deed zij zeer onverschillig, terwijl haar Bulgaarse collega's Galina en nog een ander superslank blond poppetje wel mij aan het uitdagen waren, vroeg ik toch aan deze Margarita de schlussel von zimmer. Pas op de kamer kwam ik erachter dat zij behoorlijk verkouden was, en uit haar mond geurde. Zij was alleen maar aan het kwebbelen, dat zij zaterdag voor het laatst zou werken hier, en dan in Barcelona Spanje zou gaan werken, als straatprostituee. Was erg veilig , bla, bla, bla, en vooral dat zij dan niet hoefde te pijpen zonder condoom. Dat pijpen zonder condoom deed zij overigens wel uitstekend. Namelijk lekker nat, et flink kwijlen en spugen eroverheen. Dat glijdt lekker door de vingers, net als in de films, en vind ik persoonlijk een geil gezicht. Uiteindelijk neuken. Ik moest haar flink extra bijbetalen voor de opties, maar voor 100,- extra ging ze akkoord. Omdat het uiteindelijk langer dan 30 minuten duurde moest ik voor de tijd € 70,- betalen i.p.v. 50. Dus 70 + opties 100,- = 170,-
Die 100,- extra was ijn eigen schuld, maar die 70,- i.p.v. 50,- kan ik nog kwaad om worden. Zij lag te hele tijd te kwebbelen, en kwam niet aan sex toe. Ik denk dat we 15 minuten bezig zijn geweest. Raar mens. Gelukkig is ze weg in Goch. ( als haar verhaal klopt.) Of ze had wellicht haar dag niet, of zat even niet lekker in haar vel. Ze had wel een heel verhaal over haar moeder, die niet spoorde, enz, enz. Allemaal onzin, waar ik niet voor kwam. Volgende keer beter....

Johnsonxxx
4 oktober 2015, 09:17
@moderator: Magarita werkt nu in AG svp topic verhuizen