PDA

Volledige versie bekijken : Sara, Dominicaanse, leeuwarden (Esperanza 10)

The Loner
26 juli 2015, 01:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Sara (Dominicaanse)
Leeftijd:36 jaarTaal:Onbekend
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been, Schouder(blad)
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:35 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:Dominicaaanse met de eigenschappen die door liefhebbers van latina's zo worden gewaardeerd. Spreekt alleen spaans

The Loner
27 juli 2015, 01:05
Na de melding van Latinalover dat op Esperanza 10 een nieuwe latina zat die geslaagd was voor zijn "handopdebillentest", deze week de proef op de som genomen.
Bij het melden aan haar deur trok ze me dadelijk tegen zich aan en werd ik de kamer ingetrokken. De hartelijke ontvangst werd na het sluiten van de gordijnen voortgezet middels kussen op de mond, gestreel en de nodige uitingen als rico, guapo, mi amor, enz.
Na het uitkleden richting de wastafel waar een grondige wasbeurt van het lid plaats vond. Daarna al kussend op bed beland en verplaatste haar aandacht en mond zich naar mijn kruis. Haar pijpwerk zorgde voor de nodige beweging aldaar maar ze ging onverdroten verder waarbij ze zich zo draaide dat zich boven mijn mond iets verscheen waar ik mijn orale kunsten op mocht botvieren. Dat ik daar geen bezwaar tegen had laat zich raden. Na het nodige pijp- en likwerk werd het tijd voor een andere houding.
Na het aanbrengen van een condoom werden de lichamelijke activiteiten op zijn hondjes voortgezet. Het uitzicht op haar mooie stevige billen zorgde voor een oplopende spanning mijnerzijds. Tijd voor de volgende wisseling en over naar de missionaris. Het kussen ging over in tongzoenen en het tempo werd opgeschroefd wat zich uiteindelijk vertaalde in een gevuld condoom :).
Nadat we ons gewassen hadden heb ik haar nog gemasseerd wat ze zeer waardeerde.
Al met al een aanwinst voor de latina-liefhebbers. Sara is uitermate vriendelijk en heeft een paar heerlijke stevige billen. Wel een buikje, maar ja dan kun je beter wat jongers uitzoeken. Enige kennis van het spaans is een pre want een andere taal beheerst ze eigenlijk niet, op wat losse woordjes nederlands en engels na.

Moontanner
6 augustus 2015, 17:20
Vandaag bewust gekozen voor een keer geen Julie :) of Aleida ;). Gewoon een keer iets anders proberen. Jessica de vriendin van Julie zou volgens de verhalen ook goed zijn. Maar Jessica had meer oog voor haar telefoontje dan voor mij en heeft soms zo'n verbeten trekje op het gezicht :confused:. Ook nu.
Dus doorgelopen naar Esperanza naar Sara. Ik kende haar tot dusverre niet.
Sara is absoluut een leuke, vriendelijke dame. Inderdaad groot van postuur. Maar dat is voor mij een pluspunt.
Ze was blij dat ik een klein beetje Spaans sprak (dat stelt niet veel voor maar ik red me er enigszins mee).
Alles wat The Loner heeft beschreven kwam ook bij mij voorbij. 50 Euros betaald. Grondig wassen. Tongzoenen. Daarna op het bed waar ze begon met pijpen ZC. Dat deed ze vol overgave. Het had wel iets rustiger gemogen en iets langduriger. Ik probeerde nog wat tijd te rekken door haar te vragen of ze dat wou voortzetten in de 69 positie. Zij boven. Dat deed ze en ik kon haar nog even lekker beffen. Wat een prachtig uitzicht!!
Tussen de bedrijven door kletsten we wat in het Spaans.
Nogal snel, ik vond het te snel, ging ze over op het neukwerk. Eerst in de cowgirl en toen in de omgekeerde cowgirl. Maar ook dat was vrij snel voorbij en terwijl we nog bezig waren, vroeg ze al wat mijn keuze was voor de finish: Doggy of normaal :frown:. Ik koos voor normaal. Dat was echt lekker. Maar ook vrij snel voorbij.
Na het neukwerk deed ze nog een massage. Vrij redelijk maar ook dit onderdeel heb ik op de Weaze beter gehad.
Bij het aankleden vroeg ze me of ik weer bij haar zou komen als ik weer in Leeuwarden kwam. Ik zei ja ... maar weet het zo net nog niet. Binnen het halve uur stond ik weer buiten.
Ik vond het al met al wel redelijk maar te gehaast. In mijn in top 5 van dit moment brengt ze geen verandering.

RoboCock
6 augustus 2015, 17:49
Bij het aankleden vroeg ze me of ik weer bij haar zou komen als ik weer in Leeuwarden kwam. Ik zei ja ... maar weet het zo net nog niet. Binnen het halve uur stond ik weer buiten.
Ik vond het al met al wel redelijk maar te gehaast. In mijn in top 5 van dit moment brengt ze geen verandering.

Heel herkenbaar Moontanner, heb haar afgelopen vrijdag bezocht, ondanks lichte twijfeling toch naar binnen. ze begint goed met omhelzen en knuffels maar daarna werd het allemaal wat plichtmatig en ook ik stond zo weer buiten :frown:
voor mij geen herhaling, helemaal niet toen ze moeilijk deed over wisselgeld, dit wilde ze ondanks afspraak niet teruggeven... ik heb het uiteindelijk wel gekregen na veel gezucht, gekreun en gesteun...