Volledige versie bekijken : Cherry (Sierraleoonse)
frits10
27 juli 2015, 19:10
Cherry (Sierraleoonse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:halfuur minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen
Extra info:
frits10
27 juli 2015, 19:30
Nog even ter aanvulling op het paspoortje dat ik zojuist aanmaakte van Cherry, die nieuw is in Babylon:
- Deze meid is echt een uitzonderlijke schoonheid, wat een fotomodel, zelf naar Babylonse maatstaven (en dat wil wat zeggen)! Zie haar fraaie foto's op de website. Voorbeeldig figuur, een mooi open gezicht, volle lippen en prachtige ogen.
- Ze is beslist ook een sympathieke meid en ze praat goed engels (geen duits).
- Helaas was ze op de kamer tijdens de seks nogal gespannen. Ook het pijpen kon beter. Toch deed ze op de kamer wel haar best. Het kan zijn dat ze gewoon nog moet wennen aan dit werk en/of aan de club. Ik denk daarom dat ik over een maand of wat nog eens met haar naar de kamer ga, misschien is ze dan wat meer op haar gemak in Babylon. Ze komt natuurlijk wel uit een land waar altijd veel oorlogsgeweld is, dus veel meiden uit die landen dragen die spanning vaak met zich mee.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere Babylongangers met deze zwarte schoonheid.
satanic surfer
28 juli 2015, 11:00
Misschien ongepast in de ogen van sommigen: betreffende dame heeft bij onze Franstalige collègues al een bedenkelijke reputatie na enkele dagen, onderhand een 5-tal berichten waarvan in 3 melding wordt gemaakt van "alternatief kloklezen en interpreteren van halfuurtjes", poetsdoekjes of in sommige gevallen zelfs enkel PMétC..dit ter eventuele Warnung voor lezers die geen Franse pap lusten...Opvallend dat ze zulke commentaren krijgt, vandaar de melding...Uiteraard niet uit eigen ervaring alvorens men me vanalles gaat verwijten enzo ik was niet in Babylon en dus Youppieinfo ter lijfsbehoud der Ijsberenpopulatie...
bettman
3 augustus 2015, 11:58
Am 24. Juli war ich im Babylon und habe da am Rande mehrfach etwas von Problemen mit Cherry mitbekommen.
Ein Luxemburger verließ deshalb not amused :boese: schon gegen 13:00 nach einem Gespräch mit Eddy das Babylon. Seine Zimmerzeit mit ihr betrug wohl nur ca. 10 Minuten.
Ein anderer Kollege erzählte Ähnliches über Cherry. :136[1]:
MiniME
3 augustus 2015, 13:59
Ben ik even blij.............was ik vanwege de schitterende optiek van Cherry bijna voor het eerst in mijn leven met een donkere dame de kamer op gegaan, kon ik me gelukkig inhouden (heb er gewoon geen enkele chemie mee, sterker, negatieve chemie) en was er voldoende andere keus in Babylon :cool:
Champollion
7 november 2015, 19:59
Cherry werkt nu in Magnum. Gezien op 06/11.
salitos
7 december 2015, 12:07
Ze staat nu weer op de AWL van Babylon voor de komende weken
wimfredrix
11 december 2015, 19:18
Ze staat nu weer op de AWL van Babylon voor de komende weken
Nu eens blij dat ik de recensies over Cherry niet gelezen heb. Vandaag een van de beste sessies sinds tijden gehad. Volgende keren weer met haar.
Nu eens blij dat ik de recensies over Cherry niet gelezen heb. Vandaag een van de beste sessies sinds tijden gehad. Volgende keren weer met haar.
Helemaal mee eens, wat een topper!!
Niks van horen zeggen maar zelf ervaren : je moet zelf ook een beetje actief zijn, maar dan wordt deze schoonheid toch een portie geil!
Het geplande halfuur (als eerste keer en afgesproken met de clubmaten om daarna wat te eten), liep uit tot een uur en een kwartier. Voor een uur afgerekend met nog een keer een minuut of wat tongzoenend in de kleedkamer, bijna op het gênante af. Aangezien clubmaten Cupido en pret zich in de tussentijd ook goed vermaakt hadden, hoefde ik mij niet schuldig te voelen ;)
En degenen die haar inmiddels goed kennen, weten ook waarom zij Cherry heet: zoekt en gij zult vinden!
Laatbloeier
2 mei 2016, 16:59
Ik sluit mij bij de laatste twee zeer positieve beoordelingen aan. Cherry is een plaatje, een superslanke black beauty met heerlijke billen, een mooie smile en met kleine maar lekkere rechtopstaande borsten. Ik viel als een blok voor haar uiterlijk. Gelukkig had ze meer kwaliteiten dan haar fraaie uiterlijk. Cherry (20 jaar, zei ze) bleek heel aardig, heel attent en heerlijk, ik kan het niet anders zeggen. Ik was van plan voor een half uur te kiezen maar na vijf minuten besloot ik al er een uur van te maken. En daar heb ik geen spijt van gehad. Strelen, knuffelen, kletsen in prima Engels, eerst op de bank daarna op de kamer. Ze pijpte me prima en liet zich daarbij goed aanraken. Een meisje met zulke fraaie billen moet je natuurlijk in doggy neuken en dat deed ik dus. Een feestje. In missio waarbij ik haar volop kon kussen en haar tieten kon kneden ben ik heerlijk in haar klaargekomen. Ze liet me geruime tijd lekker nastoten. Daarna lekker relaxt naast haar gelegen. Een topper.
Scrotum
6 mei 2016, 22:16
Toen het me te warm werd in de zon ben ik in de "oude" tuin in de schaduw gaan zitten. Daar vroeg een zwarte dame of ze naast me mocht zitten. Ze zag er aardig uit dus daar zei ik geen nee tegen. Bleek Cherry te zijn.
Ik heb wat meegemaakte ervaringen in Sierra Leone met haar uitgewisseld en besloot met haar op een kamer te gaan. Het werd een gedenkwaardig uurtje! Cherry kan lekker zoenen met haar stevige tong. Na een tijdje vroeg ze of ik zin had door haar mijn reet te laten likken! Ik dacht meteen aan mijn avonturen met Kim in YY, de latere miss Ijsbeer 2015. Dat was me goed bevallen en dus zei ik nu: okay. Mijn God, Cherry liet er geen gras over groeien. Ze ging stukken verder dan waar Kim ooit gegaan was. Het klinkt smerig, en is waarschijnlijk ook smerig, maar het voelde o zo lekker. Waarom zijn smerige zaken vaak zo fijn?
Na mij verwend te hebben was het de beurt aan mij om Cherry te verwennen. Haar clit begon al snel te groeien. Zelden zo'n grote gezien als die bij haar. Lekker om aan te likken totdat Cherry "af ging".
Ik moet ook nog vermelden dat het pijpen van C. top is; goed dt. Ook Scrotum's scrotum werd niet overgeslagen!
Neukend afgemaakt in de ruiterhouding. Daarbij toch nog twee minpuntjes: na alle lichaamssappen vond C. het toch nog nodig om wat smeermiddel op het condoom te doen. En ze hield tijdens het klaarkomen van mij al vlug op met me berijden. Daardoor hield ik nog een restvoorraadje dat er pas bij het schoonmaken met doekjes uitkwam.
Aan het einde nog een tiental minuutjes in elkaar verstrengeld relaxed op het bed gelegen.
Ik heb haar netjes het uur tarief gegeven. Vervolgens vroeg ze waar de 25 extra was voor het reetlikken. Ik zei tegen haar dat ze daarvan niets had gezegd. Okay, dan laten we het zo maar weet ik het voor de volgende keer zei Cherry. Vind ik goed afgehandeld door haar.
foefel
8 oktober 2016, 20:52
Vrijdag om 13 uur aangekomen en verwelkomt aan de receptie door 8 naakte dames het kan slechter.
Ik zag al 4 donkere dames rondhuppelen en na een kopje koffie naar de bar voor een gesprekje met een black meisje.
Haar naam was Cherry uit Sierra Leone een mooi slanke meid met lang zwart haar.
Voor een intiem samenzijn zijn me naar de banken gegaan en hebben getongzoend en heeft ze me heerlijk gepijpt.
Op de kamer gingen door waar we mee bezig waren en heb haar in standje 69 nog lekker gebeft.
Het duurde niet lang of ik ben met enkele standje waar ze ook van genoot heerlijk klaargekomen.
Cherry is een lekkere geile meid met goede service , ze gaat op vakantie van 15 tot 25 okt.
Sphinx
19 november 2016, 22:53
geknipt uit mn bericht
Hey once I was a boodie singer, playin' in a rock and roll band
I never had no problems yeah, burnin' down one night stands
And everything around me, yeah got to stop to feelin' so low
And I decided quickly, yes I did to disco down and check out the show
ik besloot NIET in de wachtrij van het avondeten plaats te nemen en eens te kijken wie er tijd voor een kamer had. Meteen een klein dilemma, Naomi en Cherry die naast elkaar zitten. Na enig twijfelen besluit ik Cherry aan te spreken. Eén ding is zeker, knap is Cherry zeker. Maar eerst liet ik me door de mindere ervaringen van anderen een beetje afschrikken, tijd om eens zelf te ondervinden hoe madame te werk gaat.
En dat valt eigenlijk reuze mee, al kan het ook zijn dat ik heb laten vallen dat ik er evt. een uur van wilde maken. Na wat inleidend geknuffel blijkt Cherry idd serieus op stoom te kunnen komen als je zelf ook een beetje moeite doet. Een toepasselijk disco-hitje (https://www.youtube.com/watch?v=qe1ScoePqVA) komt op de achtergrond mee doen: "And they were dancin' and singin' and movin to the groovin. And just when it hit me, somebody turned around and shouted "Play that funky music white boy, play that funky music right." Cherry werd er zelf ook een beetje Wild Cherry van, zeker na een befpauze. In cowgirl is ze erg beweeglijk, maar aan het eind van een uur blijkt doggy toch net iets gevaarlijker, omdat ze niet zoals de meeste dames haar rug hol houdt, maar een beetje kromt zodat je nog dieper gaat dan gewoonlijk. Zo knijpt ze zeer vastberaden turbo 1 eruit. Bam! Yup, weer een naam voor de liste noir, WGSA-rating: 9/10
Sphinx
18 december 2016, 16:07
"I believe in miracles, where you from
You sexy thing (sexy thing)
I believe in miracles
Since you came along. You sexy thing
Where did you come from, baby?
How did you know I needed you?
How did you know I needed you so badly?
How did you know I'd give my heart gladly?
Yesterday I was one of the lonely people
Now you're lying close to me, making love to me"
Het bleek niet nodig voor ronde 2 enige actie te ondernemen. Deze racebeer zat even te lezen na het eten, keek af en toe op hoe Piet Plezier Antonia achter zich aan kreeg, Ik zal niet zo ver gaan als Erroll Brown, maar Cherry kwam precies op het juiste moment. Alle vier de zwarte dames hadden die dag veel aanspraak, Naomi had Cupido ingepakt, Vanessa heeft volgens mij twee drie keer kamers van meer dan een uur gehad en Shana had ook weinig over belangstelling te klagen. Cherry liep een paar keer langs, kijkt me zo eens aan, komt dan pontificaal op mn schoot zitten. En dan ben ik eigenlijk al om.
Opnieuw een leuk uurtje met deze jongedame doorgebracht. Ze is slank, maar heel fit en goed belastbaar. Je zou haast gaan denken dat je met een getrainde atlete het bed deelt, maar dat gaat niet ten koste van haar gratie of souplesse. We hadden nog even een Aranca-momentje toen een Roemeentje een kamer inpikte zonder opschrijven / slecht opschrijven, maar die droop af na een death stare. Hoewel ook hier het begin heel rustig en het einde vrij fel was, verliep het toch iets rustiger omdat we wat langere pauzes inbouwden. Met stip binnengekomen in de liste noir dit jaar.
https://www.youtube.com/watch?v=E3fX2_bxEkg
Gkai
8 februari 2017, 20:35
A very nice Girl. She had mixed reviews when she started in Babylon, her service was not perfect, even if I always had a good feeling with her. Things have changed, she still is very pretty (a model-like body, but with breasts, and pretty face) but now her service is among the best in Babylon, at least from my point of view.
No complaints from others, so it's a safe bet. Energic GFE, probably PSE if you like it (not really my style, so not sure...), if you like her physique you can be sure you will have a nice room and she is also nice out of the room, smiling and no drama. Great girl.
romanmalec
11 februari 2017, 21:12
Where is she now ? Holiday ? How long ?
Gkai
12 februari 2017, 15:51
Where is she now ? Holiday ? How long ?
No idea, in the past she often left for about two weeks...just watch the Babylon planning: for day to day presence it's not always reliable, but for a known girl you can be sure she will be on it at most one day after she comes back...