Volledige versie bekijken : Pasta Party 31.07.2015
cath.leen
28 juli 2015, 08:22
Volgend de website is er en event in Villa Marisol: "Pasta Party"
http://www.villa-marisol.de/index.php/Marisolevents.html
"Am 31.07.2015 Servieren wir zusätzlich zu unsren Speisen eine kleine Auswahl an Pasta Gerichten.
17:00 - 22:00"
Ik denk, dat ik er ben. :wink2:
(Maar dat heft nix met de Pasta te doen. :biggrin:)
Kom je voor het buiten zitten?:biggrin:
cath.leen
3 augustus 2015, 09:51
Kom je voor het buiten zitten?:biggrin:
Vrijdagavond naar de Villa.
Nadat ik een bord pasta gegeten had, heb ik alleen buiten gezeten. :tongue:
Maar ik was niet lang alleen. :)
Er kwam een meid naar mij toe, die ik al ruim een half jaar kende.
Ruim een half jaar geleden zei MIRELLA tegen mij, dat ze er en nieuwe collega had, die nu de eerste dag in de Villa is. Ik mocht toch met haar naar de kamer toe.
Ze heft mij met dat meisje bekend gemakt, maar ik heb gezegd dat ik niet met haar wil kameren. :gruebel:
Ik heb de laatste weeken wel vaaker gedacht, dat het wel stom van mij was niet met haar te kameren. :wand:
Ik zat er nu alleen buiten te roken, en was nu echt verrast, als ze naar mij toe kwam.
Ze ded verbaasd omdat ik ze met haar naam kon aanspreeken.
Naar een tijd buiten te liggen had ze het toch een betje kould en wilde binnen naar de bioscoop toe, waar wij een hele tijd laggen te knuffelen.
Wij zijn dan de kamer op. Dat was een uur van elkar genieten. Ze staat nu boven op mijn persoonlijke vaforieten lijst. :love:
Naar de kamer zijn wij zamen beneden naar de kleedruimte. Da stond toevallig die meid waar ik deze avond voor naar de Villa toe kwam.
Voor dat ik de eerste meid had betaald, had ik al een afspraak met de volgende meid klaar.
Dus even de eerste meid betaalen, douchen, dan met die andere meid zamen naar boven in de Bar. Naar een paar drankjes met haar gekamered.
Ook deze kamergang was naar mijn zin. :love:
Naar deze beide kamergangen had ik nu wel rust nodig. :sleep:
Ruim 04:00 kwam de erste meid weer bij mij zitten, een en half uur later, de laatste chance voor de sluiting weer de kamer op.
Heel trevreden met deze avond in de Villa ben ik dan kort naar 5 vertrokken. :wink2:
palimo
3 augustus 2015, 16:10
Was de dame "heet"?
Was de dame ook "gekomen"?
En die dame waarvoor je speciaal naar de Villa was "gekomen heet"?
Vrijdagavond naar de Villa.
Nadat ik een bord pasta gegeten had, heb ik alleen buiten gezeten. :tongue:
Maar ik was niet lang alleen. :)
Er kwam een meid naar mij toe, die ik al ruim een half jaar kende.
Ruim een half jaar geleden zei MIRELLA tegen mij, dat ze er en nieuwe collega had, die nu de eerste dag in de Villa is. Ik mocht toch met haar naar de kamer toe.
Ze heft mij met dat meisje bekend gemakt, maar ik heb gezegd dat ik niet met haar wil kameren. :gruebel:
Ik heb de laatste weeken wel vaaker gedacht, dat het wel stom van mij was niet met haar te kameren. :wand:
Ik zat er nu alleen buiten te roken, en was nu echt verrast, als ze naar mij toe kwam.
Ze ded verbaasd omdat ik ze met haar naam kon aanspreeken.
Naar een tijd buiten te liggen had ze het toch een betje kould en wilde binnen naar de bioscoop toe, waar wij een hele tijd laggen te knuffelen.
Wij zijn dan de kamer op. Dat was een uur van elkar genieten. Ze staat nu boven op mijn persoonlijke vaforieten lijst. :love:
Naar de kamer zijn wij zamen beneden naar de kleedruimte. Da stond toevallig die meid waar ik deze avond voor naar de Villa toe kwam.
Voor dat ik de eerste meid had betaald, had ik al een afspraak met de volgende meid klaar.
Dus even de eerste meid betaalen, douchen, dan met die andere meid zamen naar boven in de Bar. Naar een paar drankjes met haar gekamered.
Ook deze kamergang was naar mijn zin. :love:
Naar deze beide kamergangen had ik nu wel rust nodig. :sleep:
Ruim 04:00 kwam de erste meid weer bij mij zitten, een en half uur later, de laatste chance voor de sluiting weer de kamer op.
Heel trevreden met deze avond in de Villa ben ik dan kort naar 5 vertrokken. :wink2:
cath.leen
4 augustus 2015, 11:13
Was de dame "heet"?
Was de dame ook "gekomen"?
En die dame waarvoor je speciaal naar de Villa was "gekomen heet"?
Vrijdag avond op weg naar de Villa had ik wel gedacht an: AIDA, CHRISTINA, ROXANA. Maar belangrijk vond ik, dat ik deze avond met CLARA op kamer zal komen. Dat was dan ook makkelijk.
ALINA was de meid, die naar mij buiten zitten kwam.