Volledige versie bekijken : Wat is nou de beste club?
kingz
1 augustus 2015, 00:06
Beste ijsberen,
Aankomende zondag zeg ik vaarwel tegen mijn clubleven. Zondag word de laatste keer. Nu is mijn vraag: Wat is nou de beste club???
Ik weet dat GoldenTime, Planet Happy Garden, YingYang en Sixsense de populairste en als beste bestempeld worden. Kunnen ijsberen een top3 schrijven voor mij? Een gunst voor een mede ijsbeer.
Alvast bedankt
MiniME
1 augustus 2015, 00:23
Er is niet 1 beste club, en populair en beste gaan sowieso niet vaak samen :cool:
Elke ijsbeer heeft andere eisen, als je inderdaad in de populairste club wilt zijn, dan ga je tussen alle mannen in de Gay Tent zitten, wil je club met de mooiste vrouwen, dan ga je naar Oase, wil je de beste muziek dan ga je naar Oceans, wil je het beste eten, dan is Magnum een optie, wil je de beste service van de dames, dan ga je naar Bernds (ook als je optiek totaal niet belangrijk vindt ;)), vindt je zowel optiek als service belangrijk, dan ga je naar Globe of Babylon, etc, etc.
Je bent nu 8 jaar lid van het forum, dus neem aan dat je zelf wel weet in welke club je het zelf het beste naar de zin hebt gehad. Zou daar dan heen gaan.
Dan is zondag trouwens nog een lastige dag, want heel erg rustig in vrijwel alle clubs. Golden Time is dan nog de beste optie.
Als je er helemaal niet uit komt, hier het overzicht met score per criteria: OVERZICHT. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7911-Zeeeeer-subjectief-club-overzicht-van-MiniMe!!&p=428104#post428104).
Nedlovefkk
1 augustus 2015, 06:37
Welke keuze je ook maakt, heel veel plezier buiten het "clubleven" toegewenst.
FKK Sharks lijkt me btw ook goede optie voor dergelijk laatste bezoek. Moet je wel bereid zijn om een flinke rit te maken.
Geen optie als je een kort maar krachtig bezoek wilt. Regio Frankfurt namelijk.
uurtje
1 augustus 2015, 07:36
we gaan je verschrikkelijk missen.... so long...
bergm550
1 augustus 2015, 10:02
Nu is mijn vraag: Wat is nou de beste club???
Ik weet dat GoldenTime, Planet Happy Garden, YingYang en Sixsense de populairste en als beste bestempeld worden. Kunnen ijsberen een top3 schrijven voor mij? Een gunst voor een mede ijsbeer.
Zoals MiniME al aangaf, er bestaat niet zoiets als de beste club. Wat voor de een de beste is, is voor de ander de slechste. Wat voor de een de mooiste vrouw is, is voor de ander de lelijkste. Het begint al met wat MiniME zei dat je in Oase de mooiste vrouwen treft. Ik was onlangs ook in Oase en ik vond de line up ondermaats. Dus hier lopen de meningen al uit een. Het is een volledig subjectieve weergave. Daarom mijn advies: ga naar een club waar jij de leukste herinneringen aan hebt.
Picasso 1
1 augustus 2015, 14:29
Beste ijsberen,
Aankomende zondag zeg ik vaarwel tegen mijn clubleven. Zondag word de laatste keer. Nu is mijn vraag: Wat is nou de beste club???
De 'beste' insinueert dat er verschillende goede zijn, die zijn er echter tegenwoordig niet echt meer; je kan het beter hebben over de minder slechte clubs. Het beste kun je er maar meteen mee stoppen zodat de mooie herinneringen die je hebt niet door een laatst mogelijk teleurstellende bezoek worden besmeurd.
uurtje
1 augustus 2015, 14:55
misschien nog een toevoeging aan de vraag; wel of niet voorzien van milieusticker? IK neem aan dat het bezoek binnenkort is. De winterbandenvraag is dus nog niet aan d orde...:)
Dalton
1 augustus 2015, 16:34
Beste ijsberen,
Alvast bedankt
eerste HAREM in BADLIPSPRINGE
tweede VILLA MARISOL in HAMMINKELN
derde ACAPULCO in VELBERT
Vergeet de andere clubs en vooral HAPPY,LR,VV,GT en een alternatief is MAGNUM voor de knip is ACAPULCO GOLD weer het beste.
Maar waarom nog een dagje naar de club wanneer je ermee stopt,dan is HAREM het beste om naar toe te gaan dan zie je eens een echte club met alles erop en eraan,stop je de leuter in een GLORIE HOLE ,eerst de rand goed schoon maken en met een telescoop kijken of de tuinman zonder tanden achter het gat staat,je weet maar nooit.
Bluebear
1 augustus 2015, 16:41
Maar waarom nog een dagje naar de club wanneer je ermee stopt,dan is HAREM het beste om naar toe te gaan dan zie je eens een echte club met alles erop en eraan,stop je de leuter in een GLORIE HOLE ,eerst de rand goed schoon maken en met een telescoop kijken of de tuinman zonder tanden achter het gat staat,je weet maar nooit.
Zoals mijne maat altijd zegt: "Als het lekker is mag je blijven staan. Al is het nun hond!!!". :rolleyes: :biggrin:
Sjeufke
1 augustus 2015, 17:57
Er is wel degelijk een beste en vooral gezelligste club in NRW. Althans dat heb ik hier vaker moeten lezen. Ergens net over de grens bij Boxmeer. :rolleyes:
SAS
1 augustus 2015, 18:15
Dat kan niemand je vertellen!
Dit moet je zelf beleven.;)
seksenfun
1 augustus 2015, 22:34
FKK Sakura :smoke:.
Liefje
2 augustus 2015, 02:21
Iemand de laatste tijd in Paradise in Stuttgart geweest?
Kapitein Knut
2 augustus 2015, 22:09
Waarom stop je met het clubleven als ik vragen mag Kingz?
Hopelijk heb je je toch niet ingelaten in een "vaste relatie"?
Als dat zo is kan ik je maar 1 ding zeggen: jongen, begin er niet aan!:gruebel: In het begin is het misschien nog allemaal leuk en aardig totdat ze jouw leven gaan domineren en jij gevangen zit in je eigen relatie.
Ik heb er zojuist een punt achter gezet en mij in het clubleven gestort. Ik moet zeggen: dat bevalt echt uitstekend! Voor mij never en nooit geen vaste relatie meer.:freu:
Waarom kopen als je ook leasen kan hè :biggrin:
Piet Plezier
5 augustus 2015, 10:42
Er is wel degelijk een beste en vooral gezelligste club in NRW. Althans dat heb ik hier vaker moeten lezen. Ergens net over de grens bij Boxmeer. :rolleyes:
inderdaad dat is zo.
En dat is in het mooie stadje GOCH.
Jan Verplancke
5 augustus 2015, 10:46
In het begin is het misschien nog allemaal leuk en aardig totdat ze jouw leven gaan domineren en jij gevangen zit in je eigen relatie.
Dat ligt dan toch vooral aan jezelf. Je bent er zelf bij namelijk.
Piet Plezier
5 augustus 2015, 10:49
Dat ligt dan toch vooral aan jezelf. Je bent er zelf bij namelijk.
dat vind ik dus ook.
Je moet het gewoon niet zover laten komen.
Maar de meeste zijn verliefd en dan worden het jaknikkers.
En voordat je het weet is het te laat.
Jan Verplancke
5 augustus 2015, 11:04
dat vind ik dus ook.
Je moet het gewoon niet zover laten komen.
Maar de meeste zijn verliefd en dan worden het jaknikkers.
En voordat je het weet is het te laat.
Precies en dan is alles "Ja en amen" en gaan ze (achteraf) klagen, terwijl ze er zelf bij waren en het niet zo ver had moeten komen. Hetzelfde geldt min of meer voor de figuren hier die altijd erover beginnen dat 'n "normale vrouw" duurder is dan veelvuldig bezoek aan "dames van plezier". Ook dan kun je je afvragen wat voor relatie iemand heeft of gehad.
Er zijn allerlei goede argumenten te bedenken om DVP's te bezoeken (je kunt veel vrouwen neuken, je kunt jonge vrouwen neuken, sommigen van die sletten kunnen heel goed neuken en zuigen, je hoeft met niemand rekening te houden en kunt vol voor je eigen plezier gaan, de gezelligheid in een club, etc), maar het geneuzel over gevangen zitten in een relatie en te dure vrouwen ligt toch vooral aan de man zelf eigenlijk. Conclusie is dan eigenlijk dat die mannen niet de ballen hebben om het niet zo ver te laten komen of relaties aangaan met verkapte hoeren, want daar hebben we het wel over als 'n relatie duurder is dan veelvuldig bezoek aan clubs. Dat ze dan hun heil zoeken in clubs, is natuurlijk prima, maar ze zijn niet de aangewezen personen om anderen ongevraagd advies te geven over relaties. Dat is dan toch een beetje als 'n analfabeet die iemand adviseert dat hij begrijpend moet lezen.
Eddy_V
5 augustus 2015, 13:04
Grappig!!!
Een opinie uitwisseling tussen PP en JV... Laat ik nou lange tijd gedacht hebben dat JV een alias van PP was (maar om de een of andere reden zonder Pietje z'n gevoel voor humor)
Jan Verplancke
5 augustus 2015, 15:20
Grappig!!!
Een opinie uitwisseling tussen PP en JV... Laat ik nou lange tijd gedacht hebben dat JV een alias van PP was (maar om de een of andere reden zonder Pietje z'n gevoel voor humor)
Iemand reageert serieus, dan krijg je daar een serieuze reactie op terug. Dat heb je weleens. Laat het denken ook maar over aan mensen die daar wel verstand van hebben. :wink2:
Jan_Wandelaar
5 augustus 2015, 16:25
Zondag word de laatste keer.
Dat lijkt mij sterk, gezien de fascinatie voor de ultieme club-ervaring. Wanneer aanstaande zondag niet het ultieme einde van de ijsberen-carrière vormt blijft het kriebelen. Zo werken verslavingen nu eenmaal:
Ik koop nog 1 pakje sigaretten, en dan stop ik ermee.
Ik gooi nog 1 keer 2 Euro in de gokkast in de hoop m'n verlies terug te winnen, en dan stop ik ermee.
Ik ga nog 1 keer naar een club op zoek naar de ultieme ervaring, en dan stop ik ermee.
Bekend verhaal.......
J.W.
Piet Plezier
5 augustus 2015, 18:14
Dat lijkt mij sterk, gezien de fascinatie voor de ultieme club-ervaring. Wanneer aanstaande zondag niet het ultieme einde van de ijsberen-carrière vormt blijft het kriebelen. Zo werken verslavingen nu eenmaal:
Ik gooi nog 1 keer 2 Euro in de gokkast in de hoop m'n verlies terug te winnen, en dan stop ik ermee.
Ik ga nog 1 keer naar een club op zoek naar de ultieme ervaring, en dan stop ik ermee.
Bekend verhaal.......
J.W.
dat telt niet voor ieder Jan de slangeman
Jan_Wandelaar
5 augustus 2015, 20:04
dat telt niet voor ieder Jan de slangeman
Dat zeg ik toch ook nergens, piet het stuk verdriet.....
J.W.
Eddy_V
5 augustus 2015, 23:01
Iemand reageert serieus, dan krijg je daar een serieuze reactie op terug. Dat heb je weleens. Laat het denken ook maar over aan mensen die daar wel verstand van hebben. :wink2:
Mijn reactie was ook serieus!
Ik weet niet hoeveel verstand je daar voor nodig hebt om dat te begrijpen..
Eddy_V
5 augustus 2015, 23:03
By the way, de beste club is gewoon Sixsens.
Oei, nu begin ik op Piet Plezier te lijken
stimpy3
6 augustus 2015, 00:00
Conclusie is dan eigenlijk dat die mannen niet de ballen hebben om het niet zo ver te laten komen of relaties aangaan met verkapte hoeren, want daar hebben we het wel over als 'n relatie duurder is dan veelvuldig bezoek aan clubs. Dat ze dan hun heil zoeken in clubs, is natuurlijk prima, maar ze zijn niet de aangewezen personen om anderen ongevraagd advies te geven over relaties. Dat is dan toch een beetje als 'n analfabeet die iemand adviseert dat hij begrijpend moet lezen.
Nou, als d'r kinderen komen dan wordt een relatie toch best wel duur. En al helemaal als je dan uit elkaar gaat..
rob45
6 augustus 2015, 00:37
Zo werken verslavingen nu eenmaal:
Bekend verhaal.......
J.W.
Ja maar Jan.......nog een keertje maar,echt de laatste keer.Weet je wat de een na laatste keer,of wacht ik ga naar een klein cluppie met lelijke dames om het af te leren,nee toch maar niet want het is mooi weer om aan een zwembad te liggen in een of andere club en ik beloof dat ik niet ga kameren maar na 10 minuten kom ik natuurlijk een leuke dame tegen en met knikkende knieën ga ik weer voor de bijl.
Maar na deze hemelse sessie stop ik echt hoor.
Dream on, ik zal met een stijve pik op z'n Daltons de laatste zucht uitblazen in een klein kamertje in een of andere club.
Maar dan ben je wel in het harnas naar het hiernamaals vertrokken,mooier kan niet toch ?
Jan Verplancke
6 augustus 2015, 23:01
Mijn reactie was ook serieus!
Ik weet niet hoeveel verstand je daar voor nodig hebt om dat te begrijpen.. ��
Laat maar, je snapt het niet.
Jan Verplancke
6 augustus 2015, 23:06
Nou, als d'r kinderen komen dan wordt een relatie toch best wel duur. En al helemaal als je dan uit elkaar gaat..
Nou, je betaalt dan gewoon de kosten van de opvoeding van je eigen kinderen. Niet meer dan normaal en ik zou het eigenlijk ook niet over m'n hart kunnen krijgen om m'n eigen kinderen aan hun lot over te laten. En... ook daar ben je zelf bij en de vraag is of het zo is. Kinderen kosten tot hun 18e hoeveel? 'n ton? twee ton? Hoeveel zou 18 jaar fanatiek clubben kosten? Ik denk zeker meer dan het dubbele van die twee ton, dan doe je nog niet eens heel gek en nemen we de eerder besproken punten niet eens mee.
Eddy_V
6 augustus 2015, 23:40
Laat maar, je snapt het niet.
Insgelijks.
Mocht je ooit nog eens een saunaclub bezoeken dan kunnen we desgewenst eens bijkletsen, want in een persoonlijk gesprek wordt vaak meer duidelijk dan in dit soort kaats- en terugkaats meldingen.
Chao!
Jan Verplancke
7 augustus 2015, 12:45
Insgelijks.
Mocht je ooit nog eens een saunaclub bezoeken dan kunnen we desgewenst eens bijkletsen, want in een persoonlijk gesprek wordt vaak meer duidelijk dan in dit soort kaats- en terugkaats meldingen.
Chao!
Dat lijkt me een prima plan. Al zal dat dan niet in Six Sens zijn. :)
Costana
7 augustus 2015, 19:22
Laten we ook het aspect conjunctuur niet vergeten....
Sommige clubs zijn goed voor een bepaalde periode, dan minder, dan nog slechter, dan plots terug goed, up and down... not only in the room.
over relaties ? Dit doe je jezelf aan
Jansen
7 augustus 2015, 23:03
Er is geen beste club,dame of wat dan ook.
Na 10 jaar sauna gebruik waarbij ik het laatste half jaar door omstandigheden maar een enkele club of dame gezien heb kan ik voor mezelf en ook voor andere laten weten dat wat jij het beste vind dan dat ook het beste is.
Een forum is bedoeld om kennis uit te wisselen waarbij goede info interessant kan zijn.
Maar op het ijsberenforum kan je ook de weg kwijt raken door meningen te gaan afdwingen of niet helder meer wil zien dat ook andere clubs en dames misschien niet jou keuze zijn maar wel voor een ander.
Ik zelf heb hier ook aan meegedaan, maar sta nu anders in het leven en wil genieten van elk moment en elke dag ook buiten de clubs.
Denk niet dat ik nu schrijf met een andere geloofsovertuiging maar wel als iemand die nu relativeert welke keuze hij maakt.
Ik wil daarom nog steeds naar PHG- GT - YY en zal ook nog steeds dames uit kiezen die blank - zwart - latino of getint zijn.
Pools, Duits,Roemeens of Afrikaans zal me een zorg zijn als ik maar geniet van de tijd dat ik in de club ben en daarna met een glimlach in de auto weer terug ga.
Eddy_V
8 augustus 2015, 02:04
Dat lijkt me een prima plan. Al zal dat dan niet in Six Sens zijn. :)
Doe maar een voorstel, weliswaar staat Sixsens momenteel bij mij met stip op nr 1 vanwege het totaal aan faciliteiten, sfeer en prettige houding van de medewerkers, maar zo eenkennig ben ik nu ook weer niet hoor.
Precies zoals Jansen schrijft zo ervaar ik het ook en mijn stellige stelling mbt Sixsens was dan ook meer als statement met een knipoog bedoeld naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic.
Morgen kan het PHG , Goch , Babylon of misschien zelfs PTX zijn waar ik mij die dag het beste op mijn plaats voel. Alleen GT zal om onverklaarbare redenen nooit door mij bezocht worden.
Alhoewel PTX en pauschalclubs mij nu niet meer zo bekoren, kan dat in de toekomst weer anders zijn.
Volgende week vrijdag misschien weer eens naar Babylon..is geruime tijd mijn favoriete cq beste club geweest.
Maar als mijn (ex)verloofde hier niet had gewerkt, dan had ik daar misschien wel heel anders over gedacht.
Piet Plezier
8 augustus 2015, 03:32
de beste en gezelligste club is gewoon FKK sauna van GOCH.
Maar dat is toch algemeen bekend.
Die Eddy lult met alle winden mee,dus daar moeten jullie je niet teveel van aantrekken. :biggrin:
seksenfun
8 augustus 2015, 22:36
FKK Sakura Stuttgart http://www.sakura-fkk.com/girls.html :smoke:.