PDA

Volledige versie bekijken : Vliegen

pau
12 augustus 2015, 00:12
ik heb er laatst weer een middagje rondgewandeld. Het blijft een heerlijke grote club, goed welnessgedeelte en acceptabel eten. Ik snap alleen niet dat ze niets aan de vliegen doen en ik zie dat de hygiene in de kleedruimtes/douches ook niet altijd optimaal is... jammer

Dalton
12 augustus 2015, 00:29
De ijsberen moeten de vliegen in VILLA MARISOL tussen het sabbelen op de kamers gewoon leren lezen dan kan DANIEL overal bordjes hangen met als opschrift:VERBODEN VOOR VLIEGEN.
Hij kan ook overal vliegenmeppers neerleggen,zo kunnen de ijsberen dan nog eens gaan jagen.

SAS
12 augustus 2015, 09:22
Vliegen is een probleem!
Zelf heb ik dit probleem ook veel vliegen in de zomer.
Mijn huis is schoon en toch vliegen.
Van die dikke bromvliegen.
Nu woon in aan de rand van het boeren land en nog geen 200 meter verder een grote koestal.
Daar zijn veel vliegen.
Soms denk ik komen die vliegen gezellig even bij mij kijken?
Dus blauwe lamp en vliegen meppers altijd in de buurt.

Nu weet ik niet of dit ook geld voor de villa.
Maar het zou wel kunnen!;)

Cat
12 augustus 2015, 10:51
Misschien een idee om de deur dicht te doen van het washok. Als je nu naar de kleedruimte loopt kijk je altijd recht het washok in waar een berg vuile was ligt. Kan me voorstellen dat die vliegen daar op af komen en daarom zitten er ook zoveel in de kleedruimte zelf.

Dalton
12 augustus 2015, 11:12
Blauwe lampen doen wonderen en laten insecten en vliegen verdwijnen.
Jammer want een paar vliegen de vleugels uittrekken en op de kop van je lul zetten doet wonderen en geef je het gevoel dat je opnieuw geboren bent.
Je moet ze wel een kruimeltje brood voor de ogen houden zodat ze hard over je eikel lopen wat een heerlijk gevoel levert dat op is nog lekkerder dan blassen en fieken.
Komt natuurlijk bij dat de dvp's noppes meer kunnen verdienen in een club en je alleen nog maar ijsberen tegenkomt in een club met veel vliegen.

cath.leen
12 augustus 2015, 12:26
Vliegen is een probleem!

Nu woon in aan de rand van het boeren land en nog geen 200 meter verder een grote koestal.
Daar zijn veel vliegen.

Nu weet ik niet of dit ook geld voor de villa.
Maar het zou wel kunnen!;)

Hallo,

op de andere kant van de straat minder dan 100 meter staat een koestal.

Da komen de vliegen in de villa vandaan.

cath.leen
12 augustus 2015, 12:28
Je moet ze wel een kruimeltje brood voor de ogen houden zodat ze hard over je eikel lopen wat een heerlijk gevoel levert dat op is nog lekkerder dan blassen en fieken.
Komt natuurlijk bij dat de dvp's noppes meer kunnen verdienen in een club en je alleen nog maar ijsberen tegenkomt in een club met veel vliegen.

Wat moet je per uur an de vliegen betaalen?
Zijn dat ook 75 EUR
:biggrin::confused:

Dalton
12 augustus 2015, 15:02
Wat moet je per uur an de vliegen betaalen?
Zijn dat ook 75 EUR
:biggrin::confused:

De vliegen met een tasje om de nek die kosten geld maar zonder zijn graties.

de duisburg spesjalist
12 augustus 2015, 16:27
Misschien een idee om de deur dicht te doen van het washok. Als je nu naar de kleedruimte loopt kijk je altijd recht het washok in waar een berg vuile was ligt. Kan me voorstellen dat die vliegen daar op af komen en daarom zitten er ook zoveel in de kleedruimte zelf.

zijn het stront vliegen :rolleyes:

Cat
12 augustus 2015, 16:42
zijn het stront vliegen :rolleyes:

Als er aan poepsex wordt gedaan in de Villa dan zullen deze er ook wel rondvliegen ��

Piet Plezier
12 augustus 2015, 20:19
afgelopen vrijdag geen vliegen gespot in de villa.
Ze zullen wel op de personen afkomen die er op dat moment zijn.

amigo70
12 augustus 2015, 20:49
afgelopen vrijdag geen vliegen gespot in de villa.
Ze zullen wel op de personen afkomen die er op dat moment zijn.

Lijkt me een logische conclusie. Je kan alleen last hebben van de vliegen als je er op dat moment bent. Wanneer ga je zelf weer naar een club en schrijf je erover Piet? Mis toch wel je verhalen op dit forum.

Piet Plezier
12 augustus 2015, 22:27
Lijkt me een logische conclusie. Je kan alleen last hebben van de vliegen als je er op dat moment bent. Wanneer ga je zelf weer naar een club en schrijf je erover Piet? Mis toch wel je verhalen op dit forum.
afgelopen week 3 dagen naar een club geweest.
Schrijven word niet gewaardeerd dus geen zin meer in.
Laat al die betweters maar schrijven die net komen kijken hoe het in saunaland gaat.

der lickmeister
13 augustus 2015, 01:07
tips tegen vliegen

1 wees er vliegensvlug bij dan ben je de vliegen voor

2 spuit je zaad tegen het plafond dan blijven de vliegen er aan vastplakken

3 neem de dag ervoor voldoende uien te eten zodat je ze met een flinke ruft bedwelmd

4 trek de dame aan de kittelaar en ze slaat in het rond, geen last van vliegen maar pas op voor een klap voor de kop

5 neem een rolletje vliegengaas mee en bouw je eigen appartement

6 ????????????????????????????????????

m.v.g. lm