Volledige versie bekijken : Alexandra (Roemeense)
sofaking
15 augustus 2015, 15:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Alexandra (Roemeense)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Beffen, Aftrekken
Extra info:Kennis maken was een soort obsessie geworden, en daardoor waren de kameromstandigheden niet ideaal. Hoop op een terugmatch onder meer relaxte omstandigheden.
sofaking
15 augustus 2015, 15:36
Deze vrouw heeft me de laatste vier of vijf bezoeken erg geïntrigeerd. Ze is niet de mooiste, maar heeft een soort van dominante uitstraling die mij aanspreekt (en een magistrale kont en hammetjes). Jammer genoeg vond ik haar telkens in gezelschap, mannelijk of vrouwelijk. Als ze bij vriendinnen sigaretten zat te stoken heb ik verschillende keren geprobeerd om mijn interesse in haar te tonen maar dat werd niet opgemerkt of genegeerd.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=439390#post439390
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje&p=439398#post439398
Laatst was ik weer in Yin Yang en had al 3 sessies achter de rug. De laatste, met Roemeense Carla was al wat prematuur, te snel na een slopende sessie met Bianca. Carla was een ander "fetish meisje" waar ik al een zekere tijd kennis mee wilde maken, en ik vraag me af wat ze gedacht moet hebben toen ik nog geen half uur later met Alexandra voorbij paradeerde.
Maar toen ik Alexandra, na mijn kamergang met Carla, alleen aan een tafeltje zag zitten wou ik deze keer de kans niet meer laten weg glippen en ben op haar afgestapt om kennis te maken. Dat ging niet helemaal zoals gehoopt aangezien ik zelf geen vlotte prater ben en zij blijkbaar geen zin had om conversatie te maken. Ook op de kamer ging het wat stroef. Ik probeerde uit te leggen waarom ik zo graag met haar op kamer wou, ook al was ik wat moe, maar dat kwam niet echt over zoals ik het wou denk ik. De actie ging dan ook gebukt onder een zekere FUD, "fear, uncertainty and doubt" van mijn kant. De actie op zich was de (in mijn ervaring) typische Roemeense Yin Yang service. Zoenen op de mond wordt gemeden, maar de andere normale handelingen waren behoorlijk tot goed. PZC, beffen, NMC en handwerk in een poging om af te sluiten met vuurwerk, hetgeen uiteraard niet lukte onder de omstandigheden. Ik heb nu kennis gemaakt en hoop nog een revanche match onder betere omstandigheden te kunnen spelen. Alleen loopt mijn clubseizoen naar zijn einde, dus dat wordt piekeren over wat te doen de komende week. Tot zover kan ik hier nog geen sluitende eindbeoordeling geven over haar service. Ze krijgt zeker een voldoende, maar een onderscheiding (als we het zoenen even buiten beschouwing laten) behoort nog tot de mogelijkheden.
Zoals gewoonlijk vind ik de leeftijd heel moeilijk om in te schatten en kan er dus wel een aantal jaren naast zitten in de 2 richtingen.
Piercing was een gouden knopje naast de bovenlip. Een redelijk grote tatouage op schouder en gedeeltelijk rug.
NB100
13 december 2015, 20:54
Ik schrijf nooit damesrecensies, maar deze parel in de zee van middelmatigheid en oppervlakkigheid waar yy steeds verder in wegdrijft, verdient wel wat extra aandacht.
Ik kamer meestal met n vriendin van haar en daardoor had ik wel al ns af en toe n woordje met haar gewisseld. Ze gaf me de indruk een intelligente vrouw te zijn met gevoel voor humor, beroepseer en het nodige zelfrespect. Het is ook n erg vriendelijke dame en ze speelt soms wel het jagertje, maar meer als persiflage op het typische jaaggedrag, dan in de hoop er resultaat mee te boeken.
Ze is wat forser dan het gemiddelde in yy, maar zonder hakken en in bed is het een lief gevoelig meisje.
Anderhalf uur mee gekamerd en het leek tien minuutjes. Ze gaf correct en op een niet storende manier de tijd wel aan. Ze spreekt vlot engels, weet wat ze doet en doet het met overgave.
Wat details in trefwoordjes:
Tongpiercing
Deepthroat
Gfe/pse
Hygiëne en respect erg belangrijk
Vrolijk
Gewillig en meewerkend en ook initiatiefnemend.
Tot zo ver de reclame, maar ik wil de mannen die in yy nog wat service willen vinden en die niet persé n sprinkhaantje willen, wat op weg helpen.
sofaking
13 december 2015, 20:59
Ik schrijf nooit damesrecensies
Waaarom niet ?
NB100
13 december 2015, 21:35
Waaarom niet ?
Dezelfde reden als waarom ik ze nooit lees:
- Privacy
- momentopname
- persoonsgebonden / subjectief
sofaking
13 december 2015, 22:12
Dat weten we allemaal.
Maar als we daarom allemaal geen recensies meer zouden schrijven, dan was er geen forum meer.
NB100
14 december 2015, 07:22
Dat weten we allemaal.
Maar als we daarom allemaal geen recensies meer zouden schrijven, dan was er geen forum meer.
Laat de mods dit kleine discussietje maar verplaatsen naar de ongetwijfeld wel ergens bestaande thread over t nut van recensies, maar toch nog n reactie.
Dit forum blijft bestaan al was t maar omdat mannen nu eenmaal de behoefte hebben om over hun veroveringen te vertellen. En we kunnen wat we in dit wereldje uitspoken nu eenmaal niet altijd kwijt aan de ontbijttafel of op kantoor vDe paspoortjes zijn ook handig om n indruk van n club te krijgen, weten welke dame naar waar verhuist, voor verlegen mannen die niet elke dvp willen aanspreken en naar haar diensten vragen,...
Ik kies er gewoon voor om geen recensies te schrijven. Ik lever in ruil voor de info die jullie mij geven ook een regelmatige bijdrage in de vorm van n clubverslagje, of reacties op andere verslagen. Een uitzonderlijk slechte ervaring of uitzonderlijk goede zal ik ook delen met mijn lotgenoten.
Dus beste Sofaking, ik apprecieer dat je een voorvechter bent voor het schrijven van damesrecensies en ten strijde trekt om anderen hiervan te overtuigen. Maar het kon ook even via pm of je kan me gaan stalken in de clubs en interviewen als ik van kamer kom. Maar dan wel n dubbelinterview met de dame om n zo objectief mogelijk verslag te krijgen.
Strijd zeker verder voor het voortbestaan van de damesrecensie, maar ik schrijf ze niet. Verder alle respect voor je bijdragen, zoals voor die van iedereen.