PDA

Volledige versie bekijken : eros 26 kamer nr 605 Dia(na) hongaars



de duisburg spesjalist
16 augustus 2015, 13:05
ik ben de laatste tijd op de hongaarse tour in duisburg :roll3: zo ook weer vrijdag 24 juli diana is een wat volwassen vrouw van 27 jaar (milf) en beschikt over een natuurlijke d cub en een bos zwart haar :freu: vrijdag avond trof ik haar tijdens me rondje vulkaan en jawel eros 26 daar is ze werkzaam . ik was vrij nieuwschierig hoe ze op de kamer was made vulkaanspesjalist laat zich niet zomaar vangen :betrunken: .eerst even verder kijken wat er allemaal wel weer te koop was op de vulkaanstrasse en voor de kabab reis in niet na de vulkaanstrasse . :bibber_2: omstreeks 02 uur was ik weer op de parkeerplaats van eros 26 nadat ik ale huizen was doorgesjokt . de line up was eigenlijk overal oke . ma ik had dit keer geen zin in dames van onder de 25 :heul: en die ma aan me trekken en verkondigen doe immer spaseren :rolleyes: . om 02.05 sprak ik haar aan en het was al weer zaterdag 25-07 .30 euro was het start tarief op de kamer vertelde ze me dat ze voor de 30 euro niks extra uitvoerder kein problem ig brauche nur gute sex gein blazen one heute das mach ich nu alleine in sauna clubs :baby2:. haar antwoord was oke en haar body stoking ging uit :smoke: wat kwam daar een mooie milf te voorsien met een tattoo op de rechte kant van haar zij. ik was zo uit de kleren en terwijl ik me pielemans aan de schone was tafel waste waste diana zich aan het bided . tja een bidet op de kamer vind ik een voordeel bij veel sauna clubs hebben die niet auf den zimmer :bibber_2: .diana weet hoe ze een man oraal moet verwennen en gewaard hygiene bij de man. ik zorg altijd dat het zakje glad is ;) dat heeft meestal ze voordelen zo ook deze vrijdag diana sloeg me bal zak niet over. en tot mijn grote verbazing begon ze te snuffelen an den anus :thefinger: .even dacht ik aan thuis. tja we hebben een loze een hond en die snufel ook aan den anus van onze hond de verrassing werd nog grote toen ze me aan me anus begon te likken wat te fuk . ze draaide zich 170 graden zodat ik leker met haar kutje kon spelen voor dat ze zich draaiden zat ze geknield tussen me benen :biggrin:. ze liet veel toe en met me wijs en midel vinger in haar kut en duim in haar anus probeerde ik haar te verwennen. ik voelde afentoe die anus leker over me duim aanspannen .ik voelde haar sappen langs mijn vingers over me pols onderarm boven arm zo me oxel in lopen diana zetten er een tandje bij en begon me vol passie te pijpen en hopla weg was pielemans geheel verdwenen . tot tiep achter in haar keel wat te fuk und das auf der vulkanstrasse :cool: . ik gaf haar aan dat ik gaarne nog einfach wilde fiken en in amozone kroop ze op mijn ze was van haar zelf zo nat dat de fles wed stuf onberoerd bleef ze bood me haar D cub aan en ik moch vol overgave aan haar gevoelige tepels zuigen . bitte deine ars is zo sjeun machen wir dogy met groote geile ogen keek ze me aan . en een grote glimlach verscheen op haar gezicht ze lag al gelijk plad op haar buik en in deze positie heb ik niet lang nodig een 5 tal stoten en hopla condoom tutje afgevuld :bibber_2:

voor 50 euro bied diana ook een sauna club service aan met blaze one moesi liken ;)


opheden is deze dvp op vakantie in eigen land verwachte terug komst medio september ;)

de duisburg spesjalist
6 september 2015, 09:41
dame werk nu op kamer 605 en heeft haar naam verandert in dia mod aanpassen graag

poefboy
18 september 2015, 15:51
Gisteren wederom weer Diana bezocht. Ik heb weer gekozen voor saunaclubservice (pzc, tz en nmc). 50 euro overhandigd en direct overgegaan tot de vrijpartij. Wat heeft deze dame toch zo'n lieve lach met die schattige lachkuiltjes..


"MSV DUISBURG FOREVER"