Volledige versie bekijken : Picasso Masseur
Admin
24 augustus 2015, 20:56
124411244212443 (http://www.villavertigo.de)
Picasso, gediplomeerd masseur in de Villa. Werkzaam van donderdag t.m. zondag.
Admin
24 augustus 2015, 21:09
1244412445 (http://www.villavertigo.de)
pret
26 augustus 2015, 17:09
Wat zijn de ervaringen met deze masseur?
Bluebear
26 augustus 2015, 17:15
Het schijnt dat ie met zijn handen aan je komt. Dan heb ik al zoiets van.......................oke!!! :rolleyes: :eek:
Jansen
27 augustus 2015, 00:13
Goed.
Picasso is een Cubaan die vele jaren in Duitsland werkt en gestudeerd heeft.
Zie ook bij Vila mijn aanwezigheid in de villa afgelopen vrijdag bijna 2 uur massage gehad vanwege als gift van de eigenaar.
De man is echt een goede masseur alleen verteld hij graag wat voor diploma's hij allemaal heeft en zijn ervaringen.
Dit maakt hem niet slechter maar ik hoef niet alle diploma's en getuigenschriften te zien.
Of de man is echt blij en trots in zijn werk.
Maar het is een goede masseur die precies voelt waar iets geblokkeerd is en dit ook vrij maakt.
Herhaling : zeer zeker.
Don Rudo
31 augustus 2015, 16:26
Goed hoor, en aardige kerel!
Picasso was gisteren jarig.
De dames kwamen hem feliciteren met een envelopje en hadden een taart voor hem gebakken (of gekocht) die met hulp van Jola is gesneden en uitgedeeld.
Voor de massageliefhebbers hangen op enkele plaatsen posters met de diverse mogelijkheden en bijbehorende prijzen. Je kunt hem ook zelf zijn gang laten gaan.
Gisteravond heb ik een massage van een goed uur gehad, van top tot teen en achter- en voorkant van mijn lijf.
Buiten de diverse strijkingen schroomde hij bij mij niet om mijn ruggewervels lichtjes te manipuleren, en mijn schouders, armen en benen te verdraaien dan wel vingers en tenen ruim op te rekken.
In de behandeling werden ook hotstone massage en gezichtsmassage met geurige (menthol) olie meegenomen.
Ik was goed tevreden. Herhalingsgevaar: vanzelfsprekend als ik in de Villa langs kom.
Bluebear
31 augustus 2015, 22:02
In de behandeling werden ook hotstone massage en gezichtsmassage met geurige (menthol) olie meegenomen.
Ik was goed tevreden. Herhalingsgevaar: vanzelfsprekend als ik in de Villa langs kom.
En hoe waren de dames, Don Rudo? Krijgen we daar ook nog een verslagje van? Of is dat een geheim dat je alleen deelt met Sandeman? ;) :biggrin:
https://www.youtube.com/watch?v=HmgOwKUQOJA
Big30
12 september 2015, 18:59
1258912590
Een vakman deze Picasso!
Jansen
12 september 2015, 20:03
Ik kan er over mee praten het was gisteren weer top.
Big30
9 november 2015, 23:52
Zondag 8 november, Villa Vertigo
Zondagochtend verkenning...
Eerst een kopje koffie en daarna een ontbijtje, dat we door de gunstige weersomstandigheden (18°C) op het terras buiten konden nuttigen. Daar kwam Picasso, de masseur, zich al spontaan voorstellen en ons op de hoogte brengen van de zondagsaanbieding qua massage. Effe leuk gekletst met hem, en hem vertelt dat ie op de Nederlands forum met naam en foto's wordt genoemd en geroemd, de man werd er helemaal blij van...
Dit topic dus ;)!
Aardige kerel, altijd in voor een praatje maar bovenal een vakbekwame masseur.
rmjhexe
26 mei 2016, 13:06
Werkt hij nu in van goch of vergis ik mij?
Volgens de site heeft van Goch een nieuwe masseur. Zou kunnen dus.
Pietjepik
29 mei 2016, 20:23
Nooit van mijn leven laat ik me door een vent masseren!!!
Nooit van mijn leven laat ik me door een vent masseren!!!
Ook niet door een manwijf ? 😎
Eddy_V
4 juni 2016, 11:07
Gisteren kennis gemaakt met Picasso, die op vrijdag en zaterdag in Goch zijn praktijk voert.
Absoluut een aanwinst voor de club!
Hij jaagt nog meer dan de dames. In dit geval pakt de jaagverbod regel in VG goed uit.
Gisteren kennis gemaakt met Picasso, die op vrijdag en zaterdag in Goch zijn praktijk voert.
Absoluut een aanwinst voor de club!
Als hij de ex masseur van VV is dan is hij prima!
Dan klopt het ook dat het erg rustig is in VV anders was hij niet vertrokken daar.
Hij had altijd genoeg te doen.
Zo zie je maar weer de waarheid hij komt via een andere weg toch gewoon boven.
Hij is dus een aanwinst voor Van Goch.;)
Het is altijd moeilijk voor een masseur in een club.
Eddy_V
6 juni 2016, 10:50
Is dezelfde Picasso als VV, vandaar dat het draadje verplaatst is (zou ook bij GT kunnen want daar is hij kennelijk meestal op maandag en dinsdag.
Inderdaad heeft een masseur het niet altijd makkelijk in een club.
Kwestie van goede naam en vertrouwen opbouwen.
De massage ruimte in Goch is overigens prima ingericht in de wellness ruimte.
Weet je zeker dat deze masseur ook in GT werkt of haal je Picasso en Alexander door elkaar?
de duisburg spesjalist
6 juni 2016, 20:25
Dan klopt het ook dat het erg rustig is in VV anders was hij niet vertrokken daar.
Hij had altijd genoeg te doen.
Zo zie je maar weer de waarheid hij komt via een andere weg toch gewoon boven.
Hij is dus een aanwinst voor Van Goch.;)
ben beniewd hoe lang hij daarblijf hangen voor dat je het weet voert hij ze werk uit op de vulkaanstrasse :biggrin:
ben beniewd hoe lang hij daarblijf hangen voor dat je het weet voert hij ze werk uit op de vulkaanstrasse :biggrin:
Klinkt als de afdalende miljonair van de telecom aanbieder: Van een masseur in VV naar een kneder in Vulkanstrasse :biggrin:
Eddy_V
6 juni 2016, 23:07
Weet je zeker dat deze masseur ook in GT werkt of haal je Picasso en Alexander door elkaar?
Nu breng je mij inderdaad aan het twijfelen!
Ik was vrijdag nogal moe na Freude, files en Madalina... En als Picasso eenmaal aan het woord is!
Oproep aan V Goch gangers om het hem te vragen, volgens de recente Advertentie aanwezig op vrijdag, zaterdag en zondag ik Goch.
Er zal vast wel iemand met hem contact hebben, maar ik pas op z'n vroegst weer op de 24e juni.