Volledige versie bekijken : Klara (Roemeense) ex-Alexa PSR-Babylon
satanic surfer
5 april 2015, 02:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Klara (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, FT, Beffen
Extra info:vreemd toch, al geruime tijd in Bab, voorheen in het Frankfurtse onderweg, gemiddelde clubservice zonder zwakte- noch hoogtepunten...mooie ietwat profi-dame...
satanic surfer
5 april 2015, 02:24
Goh, aangezien het halve peleton Nederlandstaligen het blijkbaar vertikt een paspoortje aan te maken aangaande deze Roemeense schone die toch al geruime tijd consequent aanwezig tekent in Babylon maar eentje vanuit de bezemwagen dan maar...Mooie dame met fijne proporties, fraai gezichtje, leuke babbels en na wat getater ergens maar ns de betrekkelijke rust opgezocht van de sofa op de benedenverdieping om te checken of dat wat kon worden...Tongzoenen degelijk zonder meer, ietwat rappe tong somtijds maar mits kleine aanzet tot...ietwat vertraging en somtijds dus smeuiige tongzoenen zonder superlatieven te dienen op te zoeken voorts. PZC degelijk, ietwat variabeler kan doch niet van verkeerden huize. Aangezien ss geen kwartbekkenbreuk op geschaafde botten wenstte op te lopen rondom die sofa beffen en vingeren quasi geskippt, NMC dan maar in leuke poses op en in de sofa, rechtstaand doggy gezellig, in reiter best capabel en in missio stuntelde ss zoals gebruikelijk. Leuk halfuurtje zonder noemenswaardig zwaktepunt of uitermate performante lofbenodigdheid, erg correct allemaal en gezien haar looks kan ss zich weinig ontevreden heerschappen bij haar voorstellen. Ietwat profi aandoende attitude, doch ze kan het zich permitteren lijkt me gezien haar toch drukke agenda viel me op. Wie weet is het in een bed allemaal nog wel wat leuker en variantrijker, niets sluit een herhaling uit, doch net als bij het gros der andere Roemeensen in la Bab ook generlei prioritair...De meeste clubbers kan ik haar desondanks zonder twijfel lichtjes aan het hart drukken...
jos5185
9 april 2015, 14:53
Goh, aangezien het halve peleton Nederlandstaligen het blijkbaar vertikt een paspoortje aan te maken aangaande deze Roemeense schone die toch al geruime tijd consequent aanwezig tekent in Babylon maar eentje vanuit de bezemwagen dan maar...Mooie dame met fijne proporties, fraai gezichtje, leuke babbels en na wat getater ergens maar ns de betrekkelijke rust opgezocht van de sofa op de benedenverdieping om te checken of dat wat kon worden...Tongzoenen degelijk zonder meer, ietwat rappe tong somtijds maar mits kleine aanzet tot...ietwat vertraging en somtijds dus smeuiige tongzoenen zonder superlatieven te dienen op te zoeken voorts. PZC degelijk, ietwat variabeler kan doch niet van verkeerden huize. Aangezien ss geen kwartbekkenbreuk op geschaafde botten wenstte op te lopen rondom die sofa beffen en vingeren quasi geskippt, NMC dan maar in leuke poses op en in de sofa, rechtstaand doggy gezellig, in reiter best capabel en in missio stuntelde ss zoals gebruikelijk. Leuk halfuurtje zonder noemenswaardig zwaktepunt of uitermate performante lofbenodigdheid, erg correct allemaal en gezien haar looks kan ss zich weinig ontevreden heerschappen bij haar voorstellen. Ietwat profi aandoende attitude, doch ze kan het zich permitteren lijkt me gezien haar toch drukke agenda viel me op. Wie weet is het in een bed allemaal nog wel wat leuker en variantrijker, niets sluit een herhaling uit, doch net als bij het gros der andere Roemeensen in la Bab ook generlei prioritair...De meeste clubbers kan ik haar desondanks zonder twijfel lichtjes aan het hart drukken...
Ok paspoortje aangemaakt Dame spontaan verdwenen van de AWL
Shit [emoji22]
licky luke
9 april 2015, 15:43
Ok paspoortje aangemaakt Dame spontaan verdwenen van de AWL
Shit [emoji22]
Vakantie, als ik het goed heb gehoord.
Dus geen zorgen, komt (misschien) wel weer terug...
Je weet het echter nooit... het schijnt dat de dames fors meer entree moeten gaan betalen als de verbouwingen klaar zijn... dat zou voor wat dames wel eens reden kunnen zijn om rond te kijken...
N.B. Ze mag wat mij betreft gerust eens naar Sixsens komen... :biggrin: Ik vang haar daar graag wel op...
Note W2 : Enkele berichten verplaatst naar algemeen vanwege de eventuele entreeprijsverhoging van vrouwen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=424510#post424510
why not me
3 mei 2015, 17:45
Planet Eden :eek:
Tjeppah
28 mei 2015, 11:38
Alexa (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Nek
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen
Extra info:Ze heeft een kleine tattoo met 3 sterren. Ik ben niet meer zeker ofdat die nu net onder haar sleutelbeen zat.
Tjeppah
28 mei 2015, 11:39
De laatste meid met wie ik op de kamer belandde was de zeer aantrekkelijke Alexa. Save the best forum last zoals ze zeggen. Nou de beste van de dag was ze zeker. Alexa is 23 jaar en heeft blond geverfd haar. Ze heeft bruine ogen, cup 85c en is 1.65m groot. Verder heeft ze een navelpiercing en 1 kleine tattoo met 3 sterren. Alexa is voor mij een erg mooie meid met een zeer goede service. PZC was zeer goed ook DT hoorde daarbij. TZ was erg veel en wild. Niet voorzichtig met het puntje van de tong maar heel haar tong gebruikte ze. Ik kreeg bijna het gevoel dat ik met mijn vriendin aan het zoenen was. Maar laat ik die niet hebben***. Het TZ was zeer goed. Nmc in diverse standjes haar in doggy hard geneukt zo ben ik ook klaargekomen. Cowgirl was heerlijk, met een mooi zicht op haar erg mooie lichaam. Ze heeft voor mij perfecte borsten en ze kwam heerlijk met haar borsten dan op me liggen toen ze me in cowgirl aan het neuzen was. Ik heb haar tijdens het neuken verschillende keren moeten stoppen om niet te vroeg klaar te komen. Ik ben 1 u met haar op de kamer geweest. Ze vertoonde erg veel inzet ondanks dat ze doodop was*omdat ze al 14 kamergangen gemaakt had. Ze kon op het laatst niet meer neuken in cowgirl positie zo moe was ze. Het was veruit de beste sessie van de dag voor me. Herhalingsgenot 100 %
satanic surfer
28 mei 2015, 15:43
het betreft hier ex-Klara uit Babylon...
NeverEnough
20 juni 2015, 11:19
Later zat ik in de lounge wat te kletsen toen de blonde schoonheid (Alexa) die alsmaar bezet was langs liep. Ik had al meerdere keren haar een blik toegeworpen om te laten zien dat ik geinteresseerd was. Blijkbaar had het effect want ze kwam toch even polsen. Als ze dicht naast me gaat zitten was ik eigenlijk al zo goed als over voor de kamergang. Wat een lekker ding, een natural beauty, niks fake of plakplaten, geen makeup te bekennen, lekker puur. Waar deed ze me toch aan denken en toen schoot het binnen, dit kan zo maar de jongere zus van luana (phg) zijn. Mezelf inhoudend om niet gelijk schlussel te gillen toch maar even gevraagd of vrijen tot de mogelijkheden behoorde. En zo ging ik na een korte kennismaking toch snel overstag. Op de kamer was al vrij snel duidelijk dat ze er zelf ook zin in had. Na elkaars sappen geproefd te hebben over naar het neuken. Toen ik haar eenmaal penetreerde kantelde ze zelf haar heupen zodat ik volledige toegang naar binnen had, haar handen gingen legde ze op mijn billen en trok ze vervolgens naar haar toe. Het was duidelijk dat het tempo omhoog moest, ze had er kennenlijk zin in. Toen het tempo zover omhoog ging begon ze zich maar vast te klampen aan het bed. Waarop het hele bed wild op en neer ging. Door het krakende geluid was ik even bezorgd dat het hele bed in elkaar ging zakken. Maar dat liet me niet stoppen en ging gestaag door. Het bed heeft het uiteindelijk overleeft net zoals ik. Bezweet en voldaan kroop ik van het bed af.
Brad Clitt
20 juni 2015, 17:41
Waarop het hele bed wild op en neer ging. Door het krakende geluid was ik even bezorgd dat het hele bed in elkaar ging zakken. Maar dat liet me niet stoppen en ging gestaag door. Het bed heeft het uiteindelijk overleeft net zoals ik. Bezweet en voldaan kroop ik van het bed af.
Toevallig kamer 12 ? :biggrin:
NeverEnough
21 juni 2015, 16:46
Het was een kamer dat lijkt op een grot met 1 rond klein raampje dat niet open kan. Met groot houten bed in het midden.
Klinkt bekend ? :)
Toevallig kamer 12 ? :biggrin:
biged
29 augustus 2015, 00:29
Klara (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Rimmen bij haar
Extra info:Dame met een iets te profesionele instelling ook handelingen met iets te veel terughoudendheid uitgevoerd.Er zijn in babylon dames met een betere service daarom geen kans op herhaling.
satanic surfer
29 augustus 2015, 08:37
Mag worden toegevoegd aan reeds bestaande topic van haar (Alexa/Klara psresidenz) aangezien wieder im Bab
MiniME
29 augustus 2015, 18:26
En nu blond / lichtbruin. Heeft voorkeur voor trio's met Sascha.
satanic surfer
30 augustus 2015, 17:19
vrij vertaald komt dat neer op: heeft voorkeur om voor de helft van de inspanning het gelijke ereloon te mogen incasseren met des mogelijks nog de olijke Lesbishowextra als toetje...Mooi toch. Voorts een mooie dame met correcte service zoals bovenstaand aangegeven in het paspoortje doch verheffend kan men dit met de beste wil van de wereld niet noemen, wat dat betreft leunt dit aan bij Sascha...
biged
31 augustus 2015, 22:09
Heb donderdag 28/8 ook genoten van de seksuele diensten van Klara.
Was het slecht? nee dat niet.
Was het top? nee dat ook weer niet.
Het was maar een gemiddelde performance naar Babylons maatstaven.
Klara was iets te professioneel en vertoonde voor mij een storende terughoudendheid bij het tongzoenen. Ook wanneer ik aanstalte maakte om haar te vingeren liet ze merken dat ze dat niet wou ze sloot haar benen en draaide zich om.
Niettegenstaande dat ze een mooie verschijning is met een indrukwekkende stel borsten. Indrukwekkend niet naar grote maar naar schoonheid. Wordt ze niet veel geboekt.
Dat was al voor dat ze tijdelijk vertrok naar andere clubs en ook nu niet bij terugkomst. Althans de donderdag heeft ze niet veel gekamerd.
Ze zat meestal samen met Bianca en Sascha in de zetels.
Voor mij zijn er meerdere dames in Babylon die mij een betere illusie verkopen dan Klara. Zoals bijvoorbeeld Tina misschien even professioneel maar zeker niet zo terughoudend en de illussie van stevige gepassioneerde seks(die ik zoek in de betaalde seks) zo veel beter uitvoerend.
MiniME
1 september 2015, 08:50
Voor mij zijn er meerdere dames in Babylon die mij een betere illusie verkopen dan Klara. Zoals bijvoorbeeld Tina misschien even professioneel maar zeker niet zo terughoudend en de illussie van stevige gepassioneerde seks(die ik zoek in de betaalde seks) zo veel beter uitvoerend.
Helemaal mee eens, Klara is voor Babylon begrippen zeker niet een highlight, optisch gelukkig wel :cool:
satanic surfer
16 november 2015, 11:07
fkkCariibic im Hessen, naam: Lari
Willem2
16 november 2015, 11:10
fkkCariibic im Hessen, naam: Lari
koek ?
;)
licky luke
10 februari 2016, 09:39
Gisteren weer gespot in Babylon.
Het lijken wel duiven, die dames daar... Waar ze ook heen vliegen, ze komen (bijna) altijd weer terug bij Babylon... :biggrin:
lustman
12 februari 2016, 18:45
Wil nu net dat Klara op men to-do-lijst stond dus...Ondertussen ook al weer lang geleden dat ik met Alice op de kamer was. Alice kwam naar me toe en fluisterde in men oor : today we make a sandwich and you are the meat ! Snel verscheen ook Klara op het toneel. Snel afgesproken dat er voor 100€ een trio ging volgen.
De sessie ging van start met tongzoenen en strelingen van vier handen. Al snel volgde een pijpbeurt van Alice en trakteerde Klara me op een face-sitting. Even later nam ook Klara plaats naast Alice. Klara knipoogde en zei : now it's time for the elevator ! Beide dames gingen met hun tong op en af men penis : zalig !
Dan condoom om en begonnen met Klara te neuken in missionaris. Ondertussen streelde Alice op verschillende plaatsen van men lichaam. Ik kwam volledig op stoom. Dan condoom gewisseld en Alice in doggy genomen. Op hetzelfde moment tongzoende ik met Klara en deze stimuleerde men ballen. De geiligheid kwam tot een hoogtepunt en ik versnelde het tempo en afneuken maar.
Even later kwam ik geweldig klaar. Alice sprak me toe : i forget you are a sex-machine ! Ha, ha...
Heel vaak staan trio's garant voor snel geld verdienen en matige service. Meestal zijn de dames niet op elkaar ingespeeld , is er ééntje passief of mag je er maar één neuken. Echter bij deze twee is hier niets van aan. Alles ging vlotjes zonder fake gedoe. Ze speelden hun rol beide heel goed.
Op al die jaren clubben , nog maar men tweede trio dat ik doe.
Maar deze zal ik niet snel vergeten : gewoonweg top !
lustman
5 maart 2016, 14:07
Klara blijft een lekker ding. Neemt ruim de tijd voor pre-en aftersales. Goede inzet van haar kant op de kamer. Geen GFE of PSE , maar ergens tussenin. Laten we het houden op een lekkere vrijpartij indien de klik er is in mijn geval. Mede doordat het men vierde sessie was de boel afgesloten met een FT. Goede sessie op het niveau van de Babylon standaard.
lustman
12 april 2016, 11:31
Al snel gezelschap gekregen in de bar van Klara. De klik is nog steeds aanwezig , ook op de kamer. Topsessie !
lustman
12 juni 2016, 15:10
Klara zag er super goed uit. Ze fluisterde in men oor : I'm still a virgin ! ( today ) Grrr , grr...
Na de plakkerij richting kamer vertrokken.
Deze meid blijft gewoon een super leuk geil ding. We kennen elkaar ondertussen al wat beter en de klik is nog steeds aanwezig. Een intense tijdloze pijpbeurt , overgegaan in 69 : lekker !
Tijd voor een rubbertje en al tongzoenend intens aan het neuken gegaan in missionaris , meer hoeft dat niet te zijn : zalig. Het gevoel van de virgin pussy was zo goed dat ik dan ook na één standje klaargekomen ben.
Score : zonder moeite 9/10 !
why not me
27 augustus 2016, 02:20
Klara (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, FT, Anaal, GFE, PSE, Massage, Aftrekken, Rimmen bij jou, SM
Extra info:Occasional
why not me
27 augustus 2016, 18:26
Pictures (http://www.saunaclub-babylon.com/bilder.php?ID=419&ge=3&name=Klara&a=173&b=317)
why not me
12 september 2016, 19:24
--> https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42641-Alexa-Klara-(Roemeense)-ex-PSR :a_t_ho02:
Firehawk
14 september 2016, 20:52
171181711917120
forgetskinnyletsgetfatty
5 februari 2017, 16:03
Zaterdag met Clara op de kamer belandt.
Degelijke sessie, echter geen hoogvlieger, en komt profi over.
Herhalingsgevaar: 40%
Sjeufke
2 juli 2017, 12:46
Met Bianca en Klara al heel vaak zitten (en liggen) sodemieteren en klieren op het terras. Het zijn twee dolle grieten die graag sfeer maken. Met Bianca al heel veul op kamer geweest, met Klara nog nooit.
Een paar bezoekjes terug zag ik Klara op het terras allerlei kunstjes vertonen die mij wel tot de verbeelding spraken. Twee weken geleden al min of meer een afspraak gemaakt. Echter vorige week kwam het er niet van.
Gisteren dus wel. Ze was nog 'virgin', dus alles was nog fris en fruitig. Voor beiden de eerste kamer van de dag.
Je merkt direct dat Klara al wat meters op de teller heeft staan. Ten aanzien van haar service valt niets op te merken. TZ en blasen, erg goed. Afgesloten met een FT. Er is duidelijk gemeenschappelijk DNA met Bianca.....tot de laatste druppel.
VAZKOR
4 juli 2017, 23:01
KLARA (Babylon) - optick fick
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=563293#post563293)
Ingekorte versie
Waar hij haar heeft ontmoet - Ik lag aan het zwembad en ineens was er een zonsverduistering toen Klara's hoofd voor de zon schoof en me wat respijt gaf terwijl ik me vollenbak aan 't verbranden was. Ze zat op me en ging op me liggen. Een vrolijke dame die me meteen aan Bianca deed denken.
Bijzonderheden - Gewoon een prachtige meid om zien en ik hield ervan haar zachte lichaam te strelen en vast te pakken, haar mooie naturel borsten te beroeren. Ze is innemend en speels en je kan er goed mee praten. Toffe dame! Cfr Bianca praktisch.
Presales - Ze lag me te plagen en te bespelen en te kussen aan het zwembad en ik maakte m'n wensen voor de kamer nadien duidelijk want ik was al snel voor haar gewonnen. We gingen voor een kamer beneden.
Kamer 12 - Standaard kamer beneden. Nee ik kan niks meer over zeggen.
Sessieverloop
Het is niet zo lang terug, gek genoeg weet ik er nu minder over te vertellen, behalve dat de sessie redelijk parallel verliep als deze met Bianca op een verschil na dat ik al bij de sessie met Ella had ervaren: ik begin te veranderen in wat ik precies leuk vind tijdens de kamergang. Terwijl ze voluit met overgave m'n dominantie fantasie uitspeelde verloor ik er de interesse in en concentreerde me voluit op hoe mooi ze wel niet is.. O ze deed alles zeer goed, daar niet van. Klara is behoorlijk sexy, kan lichtjes dominantie uitbeelden, een type ondeugend schoolmeisje maar wel niet zo uitgesproken als Lola (SixSens). Tijdens de seks werd soms wat gas werd terug genomen. Nee ik schudde m'n hoofd dat ik nog niet klaar kwam, we gingen door en ik verdronk verder in het beeld van haar goddelijke lijf, concentreerde me meer op haar langzame pompende beweging en schoof haar kont links en rechts, op en neer tot ik heerlijk klaar kwam.
Afsluiten - We lagen dan zwetend naast elkaar (wel ik lag zwetend naast haar..). In de kamers hier kan het best snel warm zijn als er geen venster openstaat. We praatten wat en ruimden dan af. Na de sessie was ik vooral in gepeins verzonken en vergat bijna haar kus bij het overhandigen van het briefje. De tijd werd net niet vol gemaakt gewoon omdat ik al voldaan was.
Aftersales - Ze maakte nog vaak gebaren naar me en zwaaide naar me. Zat bij vriendinnen en stelde me voor aan Diana de volgende dag.
Conclusie en score - Klara is een toffe correcte vrolijke meid, je scheurt er bepaald je Babylonische handdoek niet aan haar service. Zeer aan te bevelen!
Score: 7,5 / 10
vanKees
16 september 2017, 23:03
Fast aktuell,
Klara ist wieder aus dem Urlaub zurück.
vanKees
satanic surfer
2 oktober 2017, 20:22
buitengekegeld uit Baylonia dixit Stammies...to be confirmed
licky luke
3 oktober 2017, 21:31
buitengekegeld uit Baylonia dixit Stammies...to be confirmed
Klopt niet, dixit betrouwbare bronnen. Deze dame heeft er zelf gekozen om elders te gaan werken vanwege de te grote toestroom van nieuwe dames. En deze dame zal wellicht niet de enige zijn...
Jammer dat dit soort onbevestigde geruchten door iemand op dit forum worden geplaatst. Zeker iemand die zelf d'r uit gekegeld is (met behoud van entreegeld en het verzoek om niet meer te komen). Bevestigd door de chef overigens. ..
Egal... maar wel jammer...
Mag wat mij betreft ook geveegd worden.
VAZKOR
3 oktober 2017, 21:42
Wat jammer, ze is een leuke dame.
Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
satanic surfer
7 oktober 2017, 12:57
==> ParkSaunaResidenz (Quelle:FC)
licky luke
7 oktober 2017, 14:04
==> ParkSaunaResidenz (Quelle:FC)
En ook dat klopt per vandaag al niet meer... :rolleyes:
(Gisteren wel nog)
Firehawk
8 oktober 2017, 00:59
Kom net van h7 en haar daar samen gezien met Bianca/Kami.
yylover
1 december 2017, 23:17
Klara (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:Mooie lieve dame met een prima GFE service
vrije jongen
1 december 2017, 23:38
Hier bestaat echt al een draadje van. Dame zit al jaren in Babylon
yylover
1 december 2017, 23:45
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42641-Klara-(Roemeense)-ex-Alexa-PSR&highlight=klara
Even verder gezocht, maar dame stond nog in Heaven7. Heeft in meerdere clubs gewerkt.
@admin, kan worden samengevoegd
Hooker lover1
17 december 2017, 21:41
Deze meid liep recentelijk een gehele dag in mijn vizier op een relatief rustige dinsdag.
Ze viel mij al vrij vroeg op de dag op,doordat haar natuurlijke schoonheid als gezonde beer moeilijk te negeren valt.
Verder zat/lag ze meestal op de hoek van de zitbank recht tegenover de bar waar ze zonder schroom veelal met de beentjes wijd open wat aandacht opeiste.Verder viel ze mij ook op,doordat ze op een gegeven moment rechtsprong,om deel uit te maken van het ontvangst ritueeltje.Hierbij liet ze duidelijk aan de binnenkomende gasten verstaan,dat ze de grootste slet van het huis was.
Dit alles met de nodige humor trouwens,het is een erg vlotte meid.
Ondanks alle voorgenoemde positieve kenmerken,was er afgelopen dinsdag weinig actie te beleven voor Klara.
En hoezeer ik ook mijn best deed,enige aandacht op te eisen van haar....wou dat maar niet lukken.
Uiteindelijk dan maar zelf enig initiatief genomen me opzichtig in haar buurt op te houden.
Dat viel haar dermate op,dat ze al snel vroeg of ik wat nodig had van haar:biggrin:
Toen ik duidelijk stelde dat ik haar wel leuk vond,ging ze hier onmiddelijk op in en plaatste we ons op de zitbank aan de bar.
Tot een echte conversatie kwam het niet,Klara speelde onmiddelijk in op mijn zwakte.
Haar fantastisch mooie lichaam confisceerde mijn denkvermogen,haar tongzoen inferno gaf dit alles nog een turbo effect.
Subtiel daalde ze af naar mijn goede vriend,die op dat moment nog veilig verscholen zat achter mijn handdoek.
Maar Klara was snel meesteres van de handdoek,en toen ze finaal op het punt stond het stukje textiel weg te toveren....maakte ze spontaan de opmerking dat ik geen verlegen type leek.
Ik bevestigde,en liet haar maar begaan....
Aangezien ik niet tegenstribbelde en ze merkte dat ze vrijspel kreeg,stuurde ze aan op een public blow job.
Uiteindelijk werd het zelfs een public fuck,hoewel dat oorspronkelijk niet echt mijn bedoeling was.
Klara speelde het gewoon klaar,mij even uit de realiteit te halen door mij overweldigend op te geilen.
Door dit overweldigende gevoel,had ik geen notie meer van wie of wat er stond toe te kijken.
Klara scoorde erg hoge punten op haar gehele attitude,zeer aangename meid met de nodige ervaring.
Een meid zonder schroom,die best zelf van een potje neuken houd!
Voor dit soort meiden gaan we naar de club toch:)
Herhalingsgevaar,100%
vanKees
28 mei 2018, 19:00
Laut ihrer eigenen Aussage gestern im Pool, ist Sie heute erstmal für
unbestimmte Zeit (vielleicht 2,3 Wochen) nach Hause geflogen.
vanKees
beer2
13 oktober 2018, 00:35
iemand enig idee waar deze kanjer is gebleven? Zie haar al geruime tijd niet meer op de aanwezigheidslijst.
toko-9
17 oktober 2018, 14:49
iemand enig idee waar deze kanjer is gebleven? Zie haar al geruime tijd niet meer op de aanwezigheidslijst.
Terug in Roemenie vanwege een aantal (familie-)problemen, naar ik begrepen heb.
vanKees
26 oktober 2018, 20:03
Klara is back in the house.
vanKees
swazontneuf
11 november 2018, 16:19
Klopt als een bus! Duidelijk wat kilo's kwijtgeraakt en voorzien van een nieuwe coupe (categorie "kort koppie"), hetgeen haar zeker niet misstaat.
mentholbear
28 december 2018, 00:34
Vandaag middels een heerlijk kamertje kennis gemaakt met deze blondine. Ietwat terughoudend afwachtend kwa houding, maar liet me er niet door afschikken, want ze doet prima mee.
Snap wel wat sommige beren zien in een line up zoals dat van Babylon waar de service in orde is...
Agronymus1
14 juni 2019, 13:29
Uit mijn algemeen verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=662040#post662040
Het feit dat ik toch naar Babylon ga komt vanwege de line-up en dan met name de aanwezigheid van Klara.
Er wordt relatief weinig over haar geschreven. Misschien komt dit ook omdat ze al diverse malen voor langere tijd in Roemenië heeft verbleven.
Ik weet dat smaken verschillen maar ik denk dat een samenzijn met haar voor de meeste ijsberen positief zal verlopen.
Klara heeft een knap gezicht en een mooi postuur met zachte borsten en goedgevormde billen. Haar lichaam is vrij van (storende) plakplaatjes. Haar haarkleur varieert. Bij mijn vorig bezoek had ze grijs-witte haren terwijl ze nu een veelkleurige haardos had.
Klara loopt al wat langer mee in het metier. Men kan zich prettig met haar onderhouden in het Engels. Helaas rookt ze maar dit is niet te merken aan haar mondgeur.
Klara is meestal te vinden in de loungeruimte in de eerste rij stoelen. Vanuit haar positie kan ze zien wie er de club binnenkomt. Haar vriendin is de vriendelijke, brildragende, Rebecca die meestal naast haar zit.
Omdat het al bijna twee maanden geleden was dat ik Klara voor het laatste had ontmoet heb ik drie uur met haar doorgebracht. Alles wat je normaal met een vriendin doet heb ik nu met Klara gedaan. Helaas was het vanwege de wind te koud om samen te dollen in het zwembad hoewel het water wel een aangename temperatuur had.
Op het overdekte terras was het wel uit te houden en samen met de kino en kamer 11 hebben we hier dan ook elkaars erotische zones optimaal verkend en gestimuleerd.
Tussen de bedrijven door heeft Klara nog even haar nicotineverslaving moeten bevredigen en ik mijn maag moeten vullen. Ik wist dat een collega-ijsbeer ook aanwezig zou zijn maar trof hem pas in de lockers bij het aankleden. Hij had ook langere tijd met dezelfde dame doorgebracht waardoor we ons misgelopen zijn. In de kleedruimte hebben we de ruim de tijd genomen om elkaar bij te praten over onze ervaringen met dames en clubs.
Klara moet vanwege privéredenen op 3 juli weer naar Roemenië. Ze komt op 12 juli in de avond weer terug.
Agronymus1
11 juli 2019, 20:50
Update op vorig bericht: Klara komt helaas 12 juli nog niet terug. Wanneer dan wel is nog niet bekend.
Siberische tijger
4 augustus 2019, 23:23
Klara was gisteren, 3 augustus aanwezig in Babylon.
Agronymus1
18 augustus 2019, 10:18
Uit mijn algemeen verslag:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=668981#post668981
Na een verfrissende douche heb ik van een prima lunch genoten en vervolgens Klara opgezocht.
Na wat inleidend geschermutsel werd kamer 14 opgezocht.
Door de vakantie was Klara iets aangekomen. Dit was echter niet te zien en zeker niet te voelen.
Haar poesje lag er weer prima bij. Sabbelen was dan ook het onderdeel dat volgde. Klara ondergaat dit met merkbaar plezier. Na twintig minuten werden de rollen omgedraaid en was het haar beurt om mij plezier te geven middels het creëren van onderdruk in haar mond. Dit ging zo goed dat ik haar tot stoppen moest dwingen. Mijn pielemans werd voorzien van een rubbertje waarna Klara in cowride op mij kwam zitten. Het blijft altijd weer een genoegen om de mooie, zachte borsten boven mijn ogen te zien bengelen. De conditie van Klara is blijkbaar niet zo goed want al vrij snel vroeg ze of ik het werk wilde overnemen. Ze ging op haar ellebogen en knieën zitten en stelde doggy voor. Al kijkend in de spiegel was het toen (helaas) snel gebeurd.
Na een schoonmaakbeurt volgde een knuffelpartij. Ik wist van Klara dat ze eerder veel trio’s had gedaan met haar nichtje Bianca. Deze is echter uit het vak gestapt en heeft een normale baan in England. Klara trekt nu veel op met haar streekgenoot Rebekka. Zij is veel minder knap dan Klara maar wel erg vriendelijk en vol humor. Ik had eerder al begrepen dat Klara ook al trio-ervaring had met Rebekka en besloot haar uit te nodigen voor een trio.
Rebekka was op dat moment echter inkopen aan het doen in de lokale supermarkt waardoor het even duurde voordat ze in de kamer verscheen. De wachttijd werd door mij benut om met Klara de rolverdeling door te spreken.
Met twee dames op één bed was even wennen voor mij omdat ik nog nooit een trio had gedaan. De vertrouwdheid van mij met Klara en van Klara met Rebekka zorgde er echter voor dat alles gesmeerd en volgens plan verliep. De dertig minuten waren veel te snel voorbij. Vanwege een andere afspraak kon ik het verblijf met beide dames helaas niet verlengen.
Met een dubbele zoenpartij nam ik afscheid. Rebekka is sinds 12 augustus op vakantie en Klara vertrekt op 26 augustus. Voor die datum zal ik zorgen dat ik nog eens heb gespeeld met haar.
Agronymus1
26 augustus 2019, 17:22
Klara is vanaf vandaag in Roemenie. Haar planning is om zeker een maand verlof te nemen.
Siberische tijger
17 november 2019, 22:46
Na een 'Guten Morgen' kreeg ik een uurtje later toch de gelegenheid om Klara even aan te spreken. Klara is een mooie dame met een mooie, volle boezem. Ik ken haar sinds 2017, dus ik wist dat zij niet op een ijsbeer afstapt, maar dat je zelf initiatief moet nemen.
Zo geschiedde en op mijn vraag of er een kamer met haar inzat, kreeg ik een big smile te zien.
Op de kamer was Klara uitzonderlijk spraakzaam en relaxed, meestal is zij het type van stil en ik laat mijn prestaties wel voor zich spreken.
Vandaag niet, uitzonderlijk veel gepraat over privédingetjes, over van alles en nog wat. Zij had tijd, ik had tijd en na een peuk van haar kant, was het tijd voor actie.
Na de eerste pijpsessie, wilde ik even op adem komen. Maar Klara friemelde net zolang tot ze in mijn armen lag en ondertussen haar handje het werk lieten doen.
Toen mijn penis weer 'model Eiffeltoren' had, werd de turbo ingeschakeld en in positie 69 werd ik vakkundig uitgemolken.
De ballen werden niet vergeten en op mijn teken stopte ze en kon ik de uitbarsting zijn gang laten gaan.
1-0 voor Klara.
Nu weet ik wel dat de meeste dames niet klaarkomen en/of dit meestal goed kunnen acteren, maar als het niet te overdreven gebeurt in de eerste paar seconden, heb ik daar geen moeite mee.
Het kutje van Klara lag er kaal en uitnodigend bij, dus ik nestelde mij tussen haar benen en toen op een gegeven moment mijn handen vastgepakt werden, wist ik dat ik toch niet al te knullig bezig was. Op het eind waande ik mij een tegenspeler van Famke Janssen, de turbo dijen van Klara knepen mijn gezicht bijna fijn.
Fake of niet: eindstand 1-1.
Nog rustig nageknuffeld en glimlachend van elkaar afscheid genomen na anderhalf uur.
Mijn beste sessie met Klara tot nu toe.
WANDELAAR5
2 december 2019, 20:12
Klara is ook heerlijk in de kamer. Ze kan super pijpen. Alleen het tongzoenen was terughoudender dan hoe ik het graag zie. Snel overgegaan naar beffen. Daar werd ze heerlijk nat van, maar geen neporgasme, dus ik denk dat Siberische Tijger betere befvaardigheden heeft dan ik ;) en dat het daar een echt orgasme was. Ook standje 69 gedaan en geneukt in missionaris. Wow als je die borsten onder je voelt en dat prachtige gezicht voor je ziet. Dat is echt neuken 2.0 (of zijn we al aan 3.0 toe)? Toch weer sneller klaargekomen dan ik eigenlijk wilde na zo'n 25 minuten. Ze vertelde me dat ze 9 december terug gaat naar Roemenië en wil stoppen met het werk. Nu schijnt ze dat al vaker te hebben gezegd en dan na een paar maanden toch weer op te duiken. Maar Klara fans moeten snel zijn, dat is wel duidelijk!
Siberische tijger
8 december 2019, 18:14
Klara had gisteren haar laatste dag in Babylon. Om 19.15 uur hield ze het voor gezien en heb ik haar een stevige knuffel gegeven en haar het allerbeste gewenst voor de toekomst.
WANDELAAR5
8 december 2019, 21:45
En ook ik heb met een knuffel afscheid van haar genomen gisteren. Laten we hopen dat het stoppen haar weer niet lukt en dat ze over een paar maanden terug is ;).
Sjeufke
8 december 2019, 21:53
Haar nichtje Bianca is ook tig keren teruggekomen na een definitief afscheid. Niettemin, uiteindelijk is nu toch ze alweer ruim een jaartje weg. Werkt elders nu!
Laten we maar eens afwachten hoe het afloopt met Klara. Het gras is niet altijd groener bij andere clubs:smoke:
Agronymus1
9 december 2019, 08:31
Klara vertrekt vandaag naar huis. Eind januari besluit ze definitief over stoppen als DVP. Als ze terugkomt, dan is ze weer te vinden in Bab. Ik heb afgelopen vrijdag 3 uur met haar doorgebracht. Tussen de sex door zijn haar plannen voor de toekomst uitvoerig besproken. Ik hoop dat ze allemaal uitkomen. Haar nichtje Bianca is alweer geruime tijd gelukkig met een partner en werkt in een Engelssprekend land.
lustman
6 februari 2020, 10:46
Staat alweer op de aanwezigheidslijst !
https://www.saunaclubs.org/gpl/
noglangnietuitgewandeld
6 februari 2020, 14:39
Klopt, was afgelopen zaterdag aanwezig. Wel een paar kilo meer Klara voor hetzelfde geld.