PDA

Volledige versie bekijken : Jennifer (Italiaanse) Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 112



de duisburg spesjalist
31 augustus 2015, 16:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/italy.gif





jenefer (Italiaanse)


Leeftijd
:
26-29 jaar
Taal
:
Duits (matig), Engels (goed)


Haarkleur
:
Donkerblond
Haarlengte
:
Kort


Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Normaal


Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:



Cup-maat
:
D
Siliconen
:
Ja


Kleur ogen
:
Blauw





Prijs
:
30 euro
Tijdsduur
:
20 minuten minuten


Service
:
NMC, PMC


Extra info
:
gewerk in zwitserland

de duisburg spesjalist
31 augustus 2015, 16:51
Zaterdag 29-08 heb ik jenever bezocht jenever werk in eros 26 op kamer 112 en na eigen zeggen is ze van Italiaanse kom af .jenever heeft geen lange haren en zover ik me kan herinneren geen tatoeage geen piercing. Jenever bezit over een paar mooie borsten gemaakt ergens in een kliniek en zijn een half jaar oud . ik moet zeggen een mooi stukje vakwerk ze voelen natuurlijk aan .

Altijd het zelfde neuken is ook wat dus was ik zondag ochtend rond de klok van 02.45 over de drempel bij haar gestapt . ik vraag nooit om extra dienste van een dvp en heb die deze keer ook niet gekregen . na een pm beterende jenever me uit zich zelf in couwgul en ze vroeg vriendelijk om het op deze manier af te maken. toch kreeg ik het na een tijdje voor elkaar om in miljonairs over te gaan . daar lag ze op haar rug kreunend en steunend met haar rechte hand stimuleerde ze haar klit en met vragende ogen keek ze me aan . en hopla condoompje vol me eigen gewassen en kleertjes aan . jenever doet na de daad haar best om je zo snel mogelijk de kamer uit te krijgen . aftersals zijn er dus niet . dit bezoekje valt onder een standaard raam bezoek :wink2:

Willem2
31 augustus 2015, 18:34
Lieve duisburg spesjalist,
Ik ben al veel gewend van je maar ik wist niet dat jij zoveel dronk :rolleyes:

Het is volgens mij Jennifer (of Genoveva)

de duisburg spesjalist
31 augustus 2015, 18:42
Lieve duisburg spesjalist,
Ik ben al veel gewend van je maar ik wist niet dat jij zoveel dronk :rolleyes:

Het is volgens mij Jennifer (of Genoveva)

nou wilempie zoveel schrijf fouten staan er volgens mijn niet in met uitzondering van de . en hoofd leters :biggrin: hoe je haar naam presies schrijf weet ik niet exact ben een man van de numers he :hammer: hou jennifer ma even aan en dan kom ik er binnen 2 weken op terug ;) het kunnen ook de bijwerkingen zijn van de medicatie :wink2: