PDA

Volledige versie bekijken : IJsberen en Voetbal

Pagina's : 1 [2]

Big30
18 april 2010, 00:57
Wat wel een structureel probleem is zijn de wielren prestaties van de nederlandse wielrenners. Ik vermeld dit maar aangezien jij een wieler analyticus bent :biggrin:

Zijn er Wielrenners in Nederland? Theo Middelkamp, Gerrit Schulte, Henk Nijdam, Wim van Est, Wout Wagtmans, Gerben Karstens, Jos van der Vleuten, Ab Geldermans, Sjefke Jansen, Wimke Prinsen ja die ken ik en daar heb ik verstand van. Maar das al zooooo lang geleden!

:biggrin:;):tongue:

Jetliner
18 april 2010, 12:31
Zijn er Wielrenners in Nederland? Theo Middelkamp, Gerrit Schulte, Henk Nijdam, Wim van Est, Wout Wagtmans, Gerben Karstens, Jos van der Vleuten, Ab Geldermans, Sjefke Jansen, Wimke Prinsen

Ik dacht dat dat stukadoors waren :gruebel:

We hebben het nu wel over Spanje, maar ook Engeland is in hetzelfde bedje ziek. Toch de bakermat van het voetbal, altijd grote spelers uit toonaangevende clubs, maar nooit ècht meedoen voor de hoofdprijs. Op die ene titel in een ver verleden na.

Een land met zulke status, dat steeds maar een figurantenrol speelt.
Zonder alle WK en EK-resultaten te gaan opsnorren weet ik uit mijn blote hoofd dat Engeland twee keer een halve finale heeft gespeeld... WK '90 en EK '96 en beide keren ging Duitsland op penalty's naar de finale :eek: Je zou toch voor minder :angryfire:

Voor ieder groot tornooi vraag ik me niet af wie kampioen wordt, maar of Spanje en Engeland ook zullen meedoen voor de knikkers.
Maar voor dit jaar verwacht ik de definitieve doorbraak van de Afrikaanse landen op het WK! Twee Afrikaanse landen bij de laatste 8 en misschien wel eentje in de halve finale! Wie weet tegen Spanje :wink:

Picasso 1
18 april 2010, 12:38
Maar voor dit jaar verwacht ik de definitieve doorbraak van de Afrikaanse landen op het WK! Twee Afrikaanse landen bij de laatste 8 en misschien wel eentje in de halve finale! Wie weet tegen Spanje :wink:

Volgens degenen die menen over een glazen bol te beschikken wordt een afrikaans land wereldkampioen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5594354/___Afrikaans_land_wint_WK___.html

Jetliner
18 april 2010, 13:50
Ik heb thuis een orakel in het bezemhok staan en dat zegt dat Ghana, Ivoorkust en Nigeria kansen hebben op de kwartfinale. Eén van hen haalt zelfs de halve finale.

Maar de wereldkampioen is ook zwart gekleurd. Zwarte broeken :rolleyes:

SFL
19 april 2010, 01:25
Ik heb thuis een orakel in het bezemhok staan en dat zegt dat Ghana, Ivoorkust en Nigeria kansen hebben op de kwartfinale. Eén van hen haalt zelfs de halve finale.

Ik weet niet wie er allemaal in een zwarte broek gaat spelen, maar schrijf het of (want SFL weet het zeker en heeft al vaker duizende euro's gewonnen door toernooiwinnaars aan te duiden): Arg, Dui of heel misschien NL!

2EK's geleden was ik ook de enige die geld zette op Griekenland en iedereen maar lachen... Ik ben met mijn winst bijna een jaar naar de walletjes geweest + een luxereis naar Bora Bora, 2 weken lang!

Wie wil er wedden??? :gruebel:

SFL
19 april 2010, 01:34
No problem, ben al die anti-Spanjaarden op het forum al gewoon! :cool:

NEEEEEEEEEEJJJJJ,
SFL is zeker niet anti-spanjool... SFL is zelfs gek op Spanje als vakantiebestemming, zeker Andalucia en Canarische eilanden. Zelfs de Spaanse dames kunnen me bekoren en dat heb ik in het verleden al bewezen.
Hartelijke bevolking zijn jullie, echt waar!

Maar ik ben geen fan van het Spaanse voetbal (geef mij maar Engelse of Italiaanse competitie). De Spaanse keuken heeft wel wat, maar is ook niet mijn ding (liever de Griekse). En als Bull ben ik natuurlijk radicaal tegen stierenvechten :mad_6:

Voor de rest niets dan goeds over jullie land, bevolking en taal! Respect :wink:

Big30
19 april 2010, 01:54

http://www.voetbalbookmaker.com/wedden-op-het-wk-2010-weddenschappen.html

Zet een leuk bedrag in op Nieuw Zeeland en dan maar hopen dat ze wereld kampioen worden ;)!

Picasso 1
19 april 2010, 02:16
http://www.voetbalbookmaker.com/wedden-op-het-wk-2010-weddenschappen.html

Zet een leuk bedrag in op Nieuw Zeeland en dan maar hopen dat ze wereld kampioen worden ;)!

In het WK van Korea viel ook erg veel geld te winnen door in te zetten op Zuid Korea. Zoveel 'blunders' als de scheidsrechters hebben gemaakt zowel in de wedstrijd Italie-Korea alsook Spanje-Korea in het voordeel van de Koreanen doet mij vermoeden dat een aantal mensen erg veel geld daaraan hebben verdiend. In bepaalde opzichten heeft het voetbal inderdaad een structureel probleem :cool:

Het is niet voor niets dat de FIFA al decennia lang tegenhoudt dat moderne technologie ingezet wordt om doorslaggevende vergissingen van een scheidsrechter te corrigeren.

Big30
19 april 2010, 12:36
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball-wm-2010-suedafrika/2010/04/19/sex-skandal-um-frankreich-stars/franck-ribery-von-polizei-als-zeuge-vernommen.html

Der Sex-Skandal um das französische WM-Team – welche Spieler sind in die Affäre verwickelt?

In Frankreich schlug der Skandal schon am Sonntag hohe Wellen. Alles diskutiert über eine mögliche Verwicklung von französischen Nationalspielern in eine Prostitutionsaffäre. Ob Nachrichtensender „LCI“, Sportzeitung „L'Equipe“ oder das Newsmagazin „Le Point“ auf seiner Internetseite. Und dabei fällt auch immer wieder der Name Franck Ribéry (27).

Big30
21 april 2010, 23:10
http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/champions-league/2010/04/21/live-ticker-champions-league-halbfinale/bayern-muenchen-olympique-lyon.html

Was für ein Champions-League-Krimi! Bayern gewinnt 1:0 gegen Olympique Lyon. Ausgerechnet Franck Ribéry fliegt früh mit Rot (38.) vom Platz. Arjen Robben rettet den Rekordmeister mit seinem Tor (69.) zum so wichtigen Sieg im Champions-League-Halbfinale

Der Bayern-Schock nach 38 Minuten. Franck Ribéry sieht Rot. Nach einem unnötigen Tritt im Mittelfeld gegen Lyons Lopez. Ribéry trifft den Argentinier mit den Stollen voraus am Knöchel. Schiedrichter Roberto Rosetti (Italien) zieht sofort Rot. Die Bayern nur noch zu zehnt im wichtigsten Spiel des Jahres.

:freu::wink2::lostit:

RAUL7
23 april 2010, 11:48
BARCELONA - Niet de beste voetballer ter wereld, Lionel Messi, maar David Beckham is nog altijd dé grootverdiener op de internationale voetbalvelden. De Engelsman, die vanwege een hamstringblessure het WK mist, verdiende in 2009 liefst 35 miljoen euro. Dat meldt zakenblad Forbes. Messi staat niet eens in de top-5.

Na Beckham (Los Angeles Galaxy/AC Milan) volgen in de top-10 Cristiano Ronaldo (Manchester United/Real Madrid, 22,5 miljoen), Kaká (AC Milan/Real Madrid), Ronaldinho (AC Milan, 18,7), Thierry Henry (FC Barcelona, 18), Lionel Messi (FC Barcelona, 15)...

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/478615/2010/04/22/De-beste-op-het-veld-Messi-niet-de-beste-in-geld.dhtml

RAUL7
23 april 2010, 11:51
AMSTERDAM - Als het aantal kijkers naar de finale van de Champions League (CL) tegenover de Super Bowl-finale als graadmeter mag worden genomen om de populariteit van een sport te meten, dan is voetbal football voorbijgestreefd als populairste sport van de wereld.
Voor het eerst in de geschiedenis werd in 2009 de finale van de CL beter bekeken dan de finale van in het American Football, de Super Bowl.

Naar de finale tussen Manchester United en FC Barcelona keken in 2009 wereldwijd 206 miljoen mensen, terwijl de finale van het 'Amerikaanse voetbal' tussen Pittsburgh Steelers en Arizona Cardinals 162 miljoen kijkers trok. Dat is overigens ook voor football een record...

http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule-1/article/detail/478679/2010/04/23/Voetbal-haalt-football-in-als-populairste-sport.dhtml

Jetliner
24 april 2010, 21:20
Nog altijd geen witte rook aan de Houba De Strooperlaan.
En over drie weken staat er een interland gepland.

CLUBSPORT
25 april 2010, 09:33
En ik voorspel dat Ajax bekerkampioen word:gruebel:
wie durft deze gewaagde voorspelling tegen te spreken:rolleyes::biggrin::biggrin:

RAUL7
26 april 2010, 20:52
Het seizoen zit erop voor Raul, die deze campagne al nauwelijks in actie kwam voor Real Madrid. De 32-jarige aanvaller blesseerde zich zaterdag aan de ligamenten van zijn rechterenkel en is minstens vier weken buiten strijd...

http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1097954/2010/04/26/Seizoen-voorbij-voor-Raul.dhtml

RAUL7
27 april 2010, 10:59
Christoph Metzelder verlaat op het einde van het seizoen Real Madrid voor Schalke 04...

http://www.hln.be/hln/nl/1298/Bundesliga/article/detail/1098298/2010/04/27/Metzelder-ruilt-Real-Madrid-voor-Schalke-04.dhtml

RAUL7
27 april 2010, 11:01
Het seksschandaal rond de Franse nationale ploeg blijft het land in bedwang houden.
France Soir deed een enquête en daaruit blijkt dat meer dan de helft van de Franse bevolking niet wil dat bondscoach Domenech Ribéry selecteert voor het WK van deze zomer in Zuid-Afrika...

http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voetbal-2010-in-Zuid-Afrika/article/detail/1097071/2010/04/23/Franse-bevolking-wil-Ribery-niet-op-WK.dhtml

Stiffmaster
27 april 2010, 17:10
Het seksschandaal rond de Franse nationale ploeg blijft het land in bedwang houden.
France Soir deed een enquête en daaruit blijkt dat meer dan de helft van de Franse bevolking niet wil dat bondscoach Domenech Ribéry selecteert voor het WK van deze zomer in Zuid-Afrika...

http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voetbal-2010-in-Zuid-Afrika/article/detail/1097071/2010/04/23/Franse-bevolking-wil-Ribery-niet-op-WK.dhtml

En dat in het land van Amour, kan Ribéry waarschijnlijk toch ook niets aan doen als ze zegt dat ze ouder is, dit zou zomaar een van ons ook kunnen gebeuren, wat moet je dan doen? Vragen om een bewijs van geboorte?? Domme Fransen :hammer::hammer:

Stiffmaster
28 april 2010, 09:49
Bayern Munchen is de eerste finale kandidaat, tegen het uiterst pover spelende Olympic Lyon was het een makkelijk avondje voor de record meister uit Duitsland. Hoe is het mogelijk dat dit Lyon het "grote Real Madrid" naar huis stuurde :confused:, geen schim van dat elftal was gisteren terug te zien. Stiffie die zowaar moet bekennen dat ik voor Bayern was, nu Inter nog. Maar hoop stilletjes toch op Barcelona. :smile2::smile2:

Big30
28 april 2010, 18:42
Gisteren genoten van een superieur Bayern dat Lyon op alle vlakken letterlijk volkomen overvleugelde. Let wel het Lyon dat eerder de met dubieus geld bijeen gekochte zogenaamde sterren formatie van Real uit de CL kieperde.

Vanavond zal Inter laten zien dat het Spaans club voetbal zwaar overschat wordt en dus zal het Finale Affiche in uitgerekend Madrid heten: Bayern - Inter oftewel Arjen -Wesley oftewel De Meester en zijn Leerling :freu:!

CLUBSPORT
28 april 2010, 18:57
Ik ga maar weer eens lekker het tegenovergestelde beweren BIG :biggrin:.
en ik zeg dat barcelona alsnog de finale gaat halen ten koste van INTER.

Jünther
28 april 2010, 19:34
Barca! Barca!

Vóór het voetbal.
Tegen communisme en Twente.

Sphinx
28 april 2010, 19:53
Inter! Inter!

Voor Communisme, Voor Alfa, Voor Ferrari.... en voor Twente! :freu:

Big30
28 april 2010, 20:27
Inter! Inter!

Voor Communisme, Voor Alfa, Voor Ferrari.... en voor Twente! :freu:

@Sphinx,

You 're my man! Hoeveel vrijkaartjes wil je hebben :biggrin:?

@J,

1000 strafregels:

Gott mit dir, du der Land Bayern,
deutsche Erde, Vaterland! Erde deutsche Vaterland!
Über deinen weiten Gauen Über deinen Weiten Gauen
ruhe seine Segenshand! Ruhe seine Segenshand!
|: Er behüte deine Fluren, |: Er behüte deine Flüren,
schirme deiner Städte Bau schirme deiner Städte Bau
Und erhalte dir die Farben Und erhalte richt sterven Farben
seines Himmels, weiß und blau! :| zegennetten Himmels, Blau und Weiss!:

B30

Jünther
28 april 2010, 20:39
OK, ik ben klaar met mijn strafregels.
Twente moet wel kampioen worden, en niet 020.

Big30
28 april 2010, 20:45
OK, ik ben klaar met mijn strafregels.
Twente moet wel kampioen worden, en niet 020.

je bent weer in genade aangenomen ;), wel op voorwaarde dat je dit kado accepteert en zult dragen, viel Spass!
http://farm3.static.flickr.com/2098/1751935416_ccf6f2a0eb_o.jpg

Picasso 1
28 april 2010, 20:45
Gisteren genoten van een superieur Bayern dat Lyon op alle vlakken letterlijk volkomen overvleugelde. Let wel het Lyon dat eerder de met dubieus geld bijeen gekochte zogenaamde sterren formatie van Real uit de CL kieperde.

Vanavond zal Inter laten zien dat het Spaans club voetbal zwaar overschat wordt en dus zal het Finale Affiche in uitgerekend Madrid heten: Bayern - Inter oftewel Arjen -Wesley oftewel De Meester en zijn Leerling :freu:!

Tegelijkertijd wordt het nederlands voetbal onderschat want de nederlandse toppers spelen bij Inter en Bayern :smile2:......en bij Ajax :biggrin:

Big30
28 april 2010, 21:06
Tegelijkertijd wordt het nederlands voetbal onderschat want de nederlandse toppers spelen bij Inter en Bayern :smile2:......en bij Ajax :biggrin:

Klopt Nederlandse Toppers zijn goed wat heet wereldklasse, een ander kenmerk is dat ze vaak ver komen, heel ver, vaak tot plaats 2 :biggrin:!
(of ze worden in de voorronden van het Euro songfestival uitgeschakeld ;))

Dus Twente wordt kampioen daar spelen niet zo veel Nederlandse Toppers, komt bij de laatste Nederlandse overwinning op het Euro Songfestival werd niet door Nederlandse Toppers gehaald maar door ....? Klopt afkomstig uit?? Klopt!! Enschede!

Jünther
28 april 2010, 22:02
je bent weer in genade aangenomen ;), wel op voorwaarde dat je dit kado accepteert en zult dragen, viel Spass!
http://farm3.static.flickr.com/2098/1751935416_ccf6f2a0eb_o.jpg

De uitbroek van FC Hollywood, in de clubkleuren van Schalke?
Mmmmmhhhh :gruebel:
Waar koop ik dit?

Stiffmaster
28 april 2010, 22:44
En weer wordt het voetbal vermoord door een Italiaanse ploeg, Barcelona slaagde er niet in om de witte muur te doorbreken, de 3-1 in Milaan kon niet worden teniet gedaan, nu maar hopen op Bayern.

CLUBSPORT
28 april 2010, 22:49
Ik heb weer eens goed gegokt, maar niet heus :biggrin:
daarom doe ik ook nooit mee met de staatsloterij:biggrin: .

Picasso 1
28 april 2010, 22:54
In Madrid haalt men nu opgelucht adem. Enerzijds vind ik het jammer dat een Spaanse ploeg uit ligt, anderzijds was er zoveel fanatisme in Barcelona over het winnen van de CL in Madrid dat het daardoor weinig pijn doet dat ze eruit liggen.

Big30
28 april 2010, 22:54
Barca is in een boeiend duel op waarde geklopt door een bij vlagen superieur spelend Inter. Het pressie voetbal van inter was van een ongekend hoog nivo
Inter overtuigde door fraai combinatie voetbal en liet de linies kort op elkaar aansluiten. De veel geloofde Messi liet zien eigenlijk een zwaar overschatte voetballer te zijn die op de momenten waar het aankomt niet thuis geeft.

De belgische scheidsrechter was van het zelfde nivo als de aanvalsmachine an Inter. Over 2 wedstrijden gezien was het volkomen terecht dat Inter de finale haalde.

Jünther
28 april 2010, 23:31
Het voetbal heeft verloren, en een Belgische randmongool heeft het anti-voetbal laten winnen. Belgie, een dikke proficiat met uw grootste kloot, éne de Blekere. Tien minuten ongestraft laten tijdrekken, een zuiver doelpunt onthouden, en lekker het haantje spelen.

Ik ga ziek naar bed.

ijsbeer11
29 april 2010, 17:46
Barcelona hanteerde een veel te laag tempo, ze staan bekend om hun positiespel en positiewisselingen..

Gister zag je veelal Xavi en Messi de bal naar elkaar spelen een meter of 30 van het doel af, Dani Alves is de meest overschatte voetballer ter wereld want die kan nog geen voorzet geven of een bal over 5 meter bij iemand in de voeten schuiven

En om Internazionale niet tekort te doen, ze hebben toch een uur met een man minder tegen de beste ploeg van Europa moeten spelen en het uiteindelijk overleefd...

Jammer dat Mourinho zich zo liet gaan, als hij echt klasse had zou hij een stuk ingetogener reageren (zoals ook Wim Kieft anaylseerde)

Mooie finale Inter tegen Bayern, 2 trainers die allebei vinden dat ze de beste zijn..
Nou we zullen het zien!!!

edward
29 april 2010, 20:08
Ik denk toch dat 718de beker gaat winnen

Sphinx
29 april 2010, 20:38
Barcelona hanteerde een veel te laag tempo, ze staan bekend om hun positiespel en positiewisselingen..

Gister zag je veelal Xavi en Messi de bal naar elkaar spelen een meter of 30 van het doel af, Dani Alves is de meest overschatte voetballer ter wereld want die kan nog geen voorzet geven of een bal over 5 meter bij iemand in de voeten schuiven

Op Langs de Lijn hadden de heren Elshof en Timmerman het er over dat Barca voetbalde alsof het een puzzel van 14.000 stukjes probeerde op te lossen, later hadden ze het over 13.999 stukjes toen Motta rood kreeg.

Picasso 1
2 mei 2010, 12:12
En wie zal vandaag kampioen worden?
Ik gun het Twente en hoop dat ze winnen maar ik vrees dat Ajax er weer met de buit vandoor gaat.

Hoe dan ook, de brabanders zijn vandaag de grote verliezers :biggrin:

Johnny Bravo
2 mei 2010, 16:18
:freu::freu:Gefeliciteerd FC Twente met het behalen van het kampioenschap.:freu::freu:

Ben je al dronken @ Big30 ????

Jetliner
3 mei 2010, 20:08
Wel koddig om zien, na het laatste fluitsignaal die hotsende armen en hoofdjes op dat Tukkerse plein :redface:

Big30
3 mei 2010, 22:00
:freu::freu:Gefeliciteerd FC Twente met het behalen van het kampioenschap.:freu::freu:

Ben je al dronken @ Big30 ????

Nou dat schoot dus niet echt op hoor ;)! Becks Ice is erg lekker maar om nu te zeggen dat je er dronken van wordt, nee niet echt. Maar was spreekwoordelijk wel dronken van geluk toen eindelijk na al die jaren het kampioenschap naar de Tukkers ging.

Leuk te zien dat een kampioens feestje ook een echt feest kan zijn. Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen!

Stiffmaster
7 mei 2010, 09:56
Ajax wint voor de 18e keer de beker en dat in het hol van de leeuw met duidelijke cijfers 4-1, Feijenoord kan op een goed seizoen terugkijken maar zit wel zonder een prijs. Ik als Feijenoorder heb met bewondering gekeken naar de manier van spelen van Ajax en feliciteer daarmee dan ook Ajax en alle Ajaxsupporters met het behalen van deze prijs, zo en nu nooit meer zeuren dat Feijenoorders niet sportief kunnen zijn. :rolleyes::rolleyes:

Jünther
7 mei 2010, 18:50
# Niets is sterker dan dat éne woord...........Feyenoord.......Mijn Feyenoord #

Mijn baas noemt Feyenoord altijd 'structurele losers' en heeft enkel compassie met de club. Niet getreurd, het komt snel weer goed met Feyenoord, als:

- de cultuur wordt vervangen
- het elftal wordt vervangen
- het stadion wordt vervangen
- het bestuur wordt vervangen
- de supporters worden vervangen

Maar super Mario moet blijven!

Jetliner
7 mei 2010, 19:46
Maar super Mario moet blijven!

Pietje Bell, volgens Big :)

Voetbalclubs naar Amerikaans franchisemodel? (Een heel team wordt overgekocht en verkast naar een andere stad, krijgt daar nieuwe naam en andere kleuren)
In onze sportcultuur is zoiets ondenkbaar.

Admin
10 mei 2010, 17:02
Zlatan: Kom mee naar mijn huis. En neem je zus ook mee .............. http://www.ad.nl/ad/nl/1053/Primera-Division/article/detail/482453/2010/05/10/Zlatan-Kom-mee-naar-mijn-huis-En-neem-je-zus-ook-mee.dhtml

RAUL7
13 mei 2010, 04:37
Atletico Madrid heeft ten koste van Fulham de eerste editie van de Europa League gewonnen, de opvolger van de UEFA Cup. In een weinig hoogstaande wedstijd scoorde Diego Forlan voor Atletico in de verlengingen het beslissende doelpunt (2-1). De reguliere speeltijd was geëindigd op 1-1, na doelpunten van Forlan en Davies. De wedstrijd was lange tijd op slot, met weinig kansen aan beide kanten. Lange tijd leek de wedstrijd af te stevenen op penalty's, maar dat was dus buiten Forlan gerekend. Fulham, dat nog nooit een prijs pakte, schrijft zo geen geschiedenis...

http://www.hln.be/hln/nl/4900/Europa-League/article/detail/1105346/2010/05/12/Atletico-Madrid-wint-Europa-League-na-verlengingen.dhtml

Big30
17 mei 2010, 22:58
Ik ga nog even wat voorspellingen doen ;)!

1. Ik denk dat in Spanje Barca Kampioen zal worden.
2. In Italië tip ik Inter als Kampioen.

Met dank aan mijn glazen bol :biggrin:!

Big30

MichelJ
17 mei 2010, 23:07
Ja en nadat MJ in de glazen brommert heeft gekeken zal hij ook voorspellingen van kampioenen doen:

CFR Cluj
Lech Poznan
Sparta Praag
Shahktar Donetsk
Debreceni
en misschien ook wel Litex Lovech

Hoop dat de voorspellingen uitkomen. Wat is de hoofdprijs big?

Big30
17 mei 2010, 23:32

Een glazen bol!

RAUL7
19 mei 2010, 15:00
José Mourinho wil met volle overtuiging trainer van Real Madrid worden. Dat vertelde de Portugees vandaag in een interview met de Spaanse sportkrant 'Marca'...

http://www.hln.be/hln/nl/1303/Serie-A/article/detail/1107633/2010/05/19/Mourinho-Ik-wil-graag-trainer-van-Real-worden.dhtml

RAUL7
19 mei 2010, 17:52
Volgens de Spaanse kranten As (http://www.as.com/futbol/articulo/valencia-traspasa-villa-barca-millones/dasftb/20100519dasdasftb_13/Tes)en Marca (http://www.marca.com/2010/05/19/futbol/equipos/barcelona/1274265299.html)is de transfer van David Villa naar Barca een feit!
Met de transfer is een bedrag van 40 miljoen euro gemoeid!

Jetliner
19 mei 2010, 18:33

Een gastronomisch weekend met Willem en Big aan de Moezel.

Jetliner
20 mei 2010, 20:28
Jan Wauters, onze coryfee van de sportverslaggeving, zeg maar de Belgische Mart Smeets, ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis...
Zijn echtgenote Trees is niet optimistisch: 'Ik vrees dat we de oude Jan niet meer terugkrijgen'...
Wauters (70) was dinsdagavond te gast in de talkshow Phara, waar hij samen met Jan Mulder en Tom Lanoye vooruit blikte op het komende WK in Zuid-Afrika. Met dit trio rederijkers beloofde het een uitzending te worden om van te smullen.
Na afloop van de opname kreeg hij een hartinfarct en werd met spoed opgenomen in het Brugmannziekenhuis. De VRT besloot hierop om het programma niet uit te zenden.

Big30
20 mei 2010, 22:23
Een gastronomisch weekend met Willem en Big aan de Moezel.

Klopt ;)! Een Schnitzel en Bratwurst avond in Cochem :biggrin:!

Willem2
21 mei 2010, 16:26
Louis van Gaal: Der Tod oder die Gladiolen ............... http://www.ad.nl/ad/nl/1001/AD-Sportwereld/article/detail/484990/2010/05/21/Louis-van-Gaal-Der-Tod-oder-die-Gladiolen.dhtml

Willi69
21 mei 2010, 19:49
Einen deutschen Champions League-Sieger gibt es schon:

http://www.bild.de/BILD/sport/fotos/FOTO-GALERIEN-R/fussball/champions-league/frauen-finale-2010-potsdam-lyon/pokal-potsdam-16229209__MBQF,templateId=renderScaled,property=Bi ld,height=349.jpg

7:6 im Elfmeterschießen gewinnt Turbine Potsdam gegen Olympique Lyon das erste Champions-League-Finale der Frauenfußball-Geschichte! :freu:

RAUL7
23 mei 2010, 09:34
Voor het eerst in zijn geschiedenis heeft Inter Milaan de treble beet. De Italiaanse kampioen en bekerwinnaar klopte in de finale van de Champions League Bayern München met 2-0....

http://www.hln.be/hln/nl/1307/Champions-League/article/detail/1109065/2010/05/22/Milito-bezorgt-Mourinho-treble.dhtml

RAUL7
23 mei 2010, 09:35
Dat de Champions League-finale de laatste match van Mourinho was als trainer van Inter was een publiek geheim, dat hij zijn vertrek meteen na de gewonnen finale zou aankondigen is wel een verrassing...

http://www.hln.be/hln/nl/1307/Champions-League/article/detail/1109086/2010/05/23/Mourinho-kondigt-meteen-al-vertrek-aan.dhtml

RAUL7
28 mei 2010, 23:00
José Mourinho is de nieuwe trainer van Real Madrid. Dat deelde de Spaanse vicekampioen op zijn website mee. De 47-jarige Portugees komt over van Inter Milaan...

http://www.hln.be/hln/nl/1303/Serie-A/article/detail/1111314/2010/05/28/Jose-Mourinho-voor-8-miljoen-euro-naar-Real-Madrid.dhtml

sofaking
1 juni 2010, 21:28
Duits antwoord op de Nederlandse Heineken pletterpet.

http://www.youtube.com/watch?v=Hn_Qi588ZkU

inco
1 juni 2010, 22:16
Belgïe wordt WM !!!

Go go go Rode duivels...

RAUL7
29 juni 2010, 20:21
Real Madrid heeft zich versterkt met de Argentijnse smaakmaker Angel Di Maria van de Portugese topclub SL Benfica. Di Maria, die met Argentinië op het WK in Zuid-Afrika de kwartfinale tegen Duitsland speelt, is de eerste aanwinst van nieuwbakken trainer Jose Mourinho. Di Maria tekent na het WK een overeenkomst voor zes jaar in de Spaanse hoofdstad en kost Real 25 miljoen euro...

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=32403

Jansen
29 juni 2010, 21:37
Bij PSV heeft Wilfred Bouma een goede indruk achter gelaten in de trainingen en oefenwedstrijd.
Het is dus mogelijk dat deze speler transfer vrij bij PSV een contract krijgt.

PSV onderleiding van Tinnie.Sanders en Marcel Brands hebben Rutten ruimte gegeven om hem te gebruiken in de voorbereiding.