PDA

Volledige versie bekijken : Vluchtelingen

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Picasso 1
31 januari 2016, 00:31
Zelfs in het tolerante Zweden is inmiddels de geest uit de fles.Met dank aan hun politici.

Zweden bereikt kookpunt

STOCKHOLM -

De dood van een 22-jarige medewerkster van een asielzoekerscentrum, bezweken aan steekwonden toegebracht door naar verluidt een 15-jarige Somalische migrant, lijkt de lont te zijn geweest in het Zweedse kruitvat.

Foto:
Alexandra Mezher werd maandag vermoord in een opvangcentrum voor kinderen in Mölndal, Zweden. Alexandra Mezher werd maandag vermoord in een opvangcentrum voor kinderen in Mölndal, Zweden.

Vrijdagavond verzamelden honderden woedende Zweden zich in hartje Stockholm. De demonstratie liep uit op een spontane vechtpartij waarbij meerdere jongeren die er niet ’Zweeds’ genoeg uitzagen in elkaar werden geslagen. Volgens een politiewoordvoerder had de menigte „geen ander doel dan migrantenkinderen aan te vallen”.

Minister van Binnenlandse Zaken Ygeman reageerde door te zeggen dat „de racistische groepen die dreigementen en haat naar onze straten brengen met kracht tegemoet moeten worden getreden”. De bewindsman spreekt van een „zorgwekkende ontwikkeling”.

Zeker drie mensen zijn opgepakt, en volgens lokale media in de ochtend alweer vrijgelaten. De gemaskerde aanvallers hebben „banden met hooliganbendes uit Stockholm”, melden de autoriteiten. Een verslaggever van Aftonbladet zegt dat zeker twee arrestanten sjaals van de Poolse club Lech Poznan droegen, en dat hij ook Poolse vlaggen heeft gezien.

De ’Zweedse Verzetsbeweging’, een club van neonazi’s, zette na de aanvallen een verklaring online. De relschoppers „hebben het gebied rond het centraal station, waar veel criminele immigranten uit Noord-Afrika rondhangen, schoongeveegd. Deze criminele immigranten hebben lange tijd Zweden beroofd en gemolesteerd”, schrijft de Verzetsbeweging. „Het ontbreekt de politie duidelijk aan middelen om deze uitzinnige praktijken de kop in te drukken. We zien geen andere mogelijkheid dan zelf de straffen uit te delen die deze lui verdienen.”

http://www.telegraaf.nl/buitenland/25112973/__Groep_valt_jonge_migranten_aan__.html

https://www.youtube.com/watch?v=ZwyFWN5w8GI&feature=youtu.be

sofaking
31 januari 2016, 12:28
Die jonge immigranten kunnen de hooligans toch gewoon op een arlmengte afstand houden ?

Limburger
31 januari 2016, 12:40
Asielzoekers raken slaags met hulpverleners

ZAANDAM -

Tientallen bewoners van het asielzoekerscentrum in Zaandam keerden zich afgelopen nacht tegen ambulancebroeders en politie. Aanleiding voor het geweld was een zelfmoordpoging van een asielzoeker.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25115075/__Hulpverleners_belaagd_bij_azc__.html

uurtje
31 januari 2016, 13:05

ZAANDAM -

Tientallen bewoners van het asielzoekerscentrum in Zaandam keerden zich afgelopen nacht tegen ambulancebroeders en politie. Aanleiding voor het geweld was een zelfmoordpoging van een asielzoeker.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25115075/__Hulpverleners_belaagd_bij_azc__.html

gelukkig gisteren wel keihard opgetreden tegen verkeersovertreders op de A15. Democratie = gelijkheid.......... dus...ongelijkheid = dictatuur?

phoenix
31 januari 2016, 13:47
ik weet niet of jij wel eens op de autoweg rijdt uurtje, maar zitten veel aso's op de weg, die het dikke ik principe van mark rutte volgen....tweebaans weg, mensen rijden 100-120, nee deze dikke ikke moeten harder en harder en harder...terwijl gezien de hoeveelheid weggebruikers dat helemaal niet goed is voor de verkeersveiligheid...en dat geldt ook voor de jongens die overal langs moeten, dus ook files, ook bij wegwerkzaamheden rijden vele als idioten voorbij, net als in duitsland deze mensen van de weg halen, rijbewijs afpakken.
als er er ergens 80 of 60 staat en er zijn wegwerkzaamheden dan dien je dat te respecteren , ent zo goed als er een ongeluk is gebeurd en de politie zijn werk met kunnen doen...jouw vergelijking met vluchtelingen uurtje gaat ook totaal mank . Het enige probleem dat we in deze samenleving hebben is dat bijna iedere afweging, argumentatie die wordt gebruikt door de bestuurderslaag is dat het economisch wel haalbaar met zijn, in gewone mensentaal: als we geen geld mer voor politie meer hebben, dan komt de politie niet...gevolgen, dat ziende de dan wel, tenzij er een berekening volgt dat het economisch toch wel weer slim is om toch weer meer politiemensen in te zetten. Hetzelfde geldt voor wat je vluchtelingen 'geeft' als overheid..ook dat is puur een centenkwestie, stel je voor zeg dat je dat puur doet op basis van morele overwegingen.....

uurtje
31 januari 2016, 13:57
ik rij niet zo veel Phea, slechts 40-60 duizend km per jaar. De verhuftering op de weg is duidelijk te zien. Ik rij met een prive auto die nu niet meer zoveel waard is. Als ik wil, dan kan ik elke dag mijn auto total loss rijden zonder dat het mijn schuld is. Ben het wel met je eens dat het goed raak is op de weg...

Maar hoeveel geweldplegers in AZC's zijn er nu opgepakt en uitgezet of veroordeeld? Het zijn niet de minste vergrijpen. Los van alles wat nog in de doofpot gaat.

Vluchtelingen gaat, wat mij betreft niet over centen. En die groep met mensen groeit dagelijks...

pret
31 januari 2016, 14:17
Zo eng ziet het er dus uit een aanranding door veel mannen om een vrouw heen. Let wel, in deze clip wordt in de titel aangegeven dat dit in Keulen is maar dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat de mannen in t-shirts gekleed zijn en in Keulen was het bij de jaarwisseling voldoende koud om een jas dragen te rechtvaardigen. Niettemin erg verontrustend dit (waar het ook geweest moge zijn), een beetje te vergelijken met een enge zombies film waar opgejaagde mensen zich uit een massa zombies proberen te redden:
]

Deze video alleen al geeft aan wat voor een verkeerd beeld er gecreëerd wilt worden.

Red Devil
31 januari 2016, 14:20
Wanneer je bij analyses uit principe bij voorbaat factoren begint weg te laten dan is het niet verbazingwekkend dat men komt tot verkeerde oplossingsrichtingen.

Als analyses bijvoorbeeld uitwijzen dat criminaliteit vooral bij jonge mannen in de leeftijd tussen 20 en 35 jaar voorkomt dan zou het onzinnig zijn om uit principiële overwegingen (om jeugdige mannen niet te stigmatiseren) oplossingen aan te dragen waarmee ook vrouwen in de leeftijd tussen 35 en 55 flink worden geraakt. Dan zou je investeren in onzinnige weinig effectieve oplossingen. Datzelfde doe je wanneer je achtergrond van mensen uit principiële overwegingen niet in je analyses wenst te betrekken.
Je hebt gelijk als je kunt aantonen dat er een relatie is tussen het weggelaten kenmerk (islamitisch, jonge mannen van 20 tot 35 jaar) en het wangedrag. Dan kun je je inderdaad op de specifieke subgroep richten en mogelijk effectievere maatregelen nemen.
Momenteel zie ik echter niet hoe het islamitisch zijn zou moeten leiden tot wangedrag, gezien de honderdduizenden moslims die in Nederland als fatsoenlijke burgers leven. Waarschijnlijker is het dat Arabische afkomst en traumatische ervaringen een rol spelen. Evenzo is het legitiem om je af te vragen waar het geweld van hooligans vandaan komt en daar gerichte maatregelen voor ontwikkelen. Maar dat is off-topic.

Picasso 1
31 januari 2016, 14:22
Deze video alleen al geeft aan wat voor een verkeerd beeld er gecreëerd wilt worden.

Het verkeerde beeld werd juist recht getrokken nadat de politie meldde dat het een rustige jaarwisseling was geweest. Rond de 1000 aangiften inmiddels alleen al in Keulen waartussen enkele verkrachtingen.....

Megaboob
31 januari 2016, 14:27
Af en toe is het ook nodig om de VVD ook verantwoordelijk te houden voor het vluchtelingen drama wat zich nu voltrekt. Geenstijl doet dat weer feilloos!

LIVE. VVD downplayt COA-cijfers bij #Buitenhof

En dan gaan we nu kijken naar het gezellige tussen-brunch-en-bingo bejaardenprogramma Buitenhof. Want daar mag VVD Kamerlid Malik Azmani (bedenker van het plan-Samsom om dobberdrommels terug te slepen) aanschuiven om eerlijk toe te lichten hoe het ministerie van Veiligheid & Justitie net zo lang heeft geschaafd en gesleuteld aan de incidentencijfers van het COA tot er een geslepen persverhaaltje uitkwam waarin Dijkhoff er goed uit ziet en de incidenten niet te specifiek worden toegelicht een ingestoken lulverhaaltje te komen vertellen over de incidentencijfers van het COA. Het was weer een ware propagandavoorstelling met die cijfers en alle media deden er klakkeloos aan mee. V&J heeft een paar Wob-verzoeken onschadelijk gemaakt door ze om te zetten in een informatievraag, daar een persbericht plus een vaag rapportje van gekookt en dat opgediend aan Wobbende media, waaronder Algemeen Dagblad, de Telegraaf en wij van uw favoriete roze weblog. Met excuses dat we onszelf even op de borst kloppen, maar GeenStijl is dus de enige die het smerige spelletje met de Wob en de daaruit voortvloeiende propaganda doorprikt. Alle andere media (ook NOS en ANP) namen het persbericht van Dijkhoff ongezien over. Dat zegt niets over hoe goed wij zijn. Dat zegt vooral iets over hoe treurig het met de rest gesteld is, dat de Nederlandse media zich zo gewillig om de tuin laten leiden door V&J & VVD. Het is werkelijk beschamend. Daarom stemmen we nu ff af op Bejaardenhof, want het zal ons benieuwen wat er is afgesproken tussen redactie & regering om het downplayen optimaal op de beeldbuis te krijgen. Kleine troost: Pieter Omtzigt zit er ook, toevallig om te vertellen over de naar corrupte geurende chaos en manipulatieve doofpotcultuur die op V&J heerst. Afstemmen maarrr, op DOOFPOTBINGO24.

pret
31 januari 2016, 14:32
Het verkeerde beeld werd juist recht getrokken nadat de politie meldde dat het een rustige jaarwisseling was geweest. Rond de 1000 aangiften inmiddels alleen al in Keulen waartussen enkele verkrachtingen.....

Volgens berichtgeving van de metro van 18 januari waren de verkrachters bij een incident dronkenlappen en geen vluchtelingen. Sterker nog de vluchtelingen kwamen de dame die op het stond verkracht te worden te hulp.

Tegengestelde berichtgevingen geven alleen al aan dat we niet blind naar bepaalde zaken dienen te kijken. Niet alles is zoals het eruit is of weergegeven wordt.

Picasso 1
31 januari 2016, 14:32
Momenteel zie ik echter niet hoe het islamitisch zijn zou moeten leiden tot wangedrag, gezien de honderdduizenden moslims die in Nederland als fatsoenlijke burgers leven. Waarschijnlijker is het dat Arabische afkomst en traumatische ervaringen een rol spelen. Evenzo is het legitiem om je af te vragen waar het geweld van hooligans vandaan komt en daar gerichte maatregelen voor ontwikkelen. Maar dat is off-topic.

Zijn dit de fatsoenlijke mensen waar je op doelt? In de statistieken zul je nergens het gedrag zoals in onderstaande clip als onfatsoenlijk geregistreerd zien staan, het is echter wel gedrag dat mensen om zich heen zien. Zie je echt niet in waarom er niet gefloten werd tijdens de minuut respect stilte voor de slachtoffers in Parijs in andere Europese landen en hier wel?

https://www.youtube.com/watch?v=5-_dqcgirf4

Maar goed, er zijn inderdaad erg veel fatsoenlijke mensen afkomstig uit Arabische en of islamitische landen maar dit bagatelliseren is mijn inziens erg naïef.

uurtje
31 januari 2016, 14:54
Zijn dat al die fatsoenlijke mensen die we nooit en helemaal nooit horen over IS, de aanslagen, radicalen (en hun toehoorders), het opvangen van Syrie terugkeerders, eerwraak, de rol van de vrouw en en en? Diezelfde mensen die op hun achterste poten staan als er ook maar iets met een moskee aan de hand is? Fel tegen Wilders maar wel het gedogen van haatpredikers tot kunst hebben verheven? Die mensen die vaak 3-4 generatie zijn en de taal nog niets eens behoorlijk spreken? Die mensen die zich altijd achter hun geloof verschuilen, de slachtofferrol aannemen en vrijwel niets constructiefs hebben betekend? Ja, die mensen ken ik ook.

Homo's en joden bevinden zich in dit land in een omgeving met een sterk verslechterende veiligheid. Ook hier hoor je de gematigde (als het al bestaat) moslim niet over. Wegkijken, mooi weer spelen, draaien en ontkennen.

Nogmaals, daar waar Islam is, is altijd onderdrukking, nooit geen scheiding van staat en kerk, geen maatschappelijke of economische vooruitgang door eigen toedoen.

Wentelt Eefje
31 januari 2016, 15:17
Dat luidkeels afstand moeten nemen blijft een vreemde oproep! Wilders en zijn PVV-ers, de mensen die zogenaamd zo voor homo-rechten zijn, nemen toch ook geen afstand luidkeels nu van hun Europese vrienden van Lega Nord die bij de zogenaamde "Familiedagen" in Rome vooraan stonden om te verkondigen dat homosexualiteit een ziekte is en er geen adoptierecht voor homo's hoort te zijn?

Is Wilders nu ook toch zwijgend ondersteuner van homo-verdrukking volgens je bovenstaande "fatsoenlijke mensen theorie"?

uurtje
31 januari 2016, 15:37
Je zegt het zelf al....Wilder is net zo erg als de rest. Andersom mag je dit dus niet over Booslims zeggen. Want er zijn immers zoveel liberale Booslims. Bottom line is dat als je ergens niet mee geassocieerd wilt worden, je er afstand van moet nemen. Want anders wordt je er wel aan gelinkt. Behalve als je Booslim bent

Red Devil
31 januari 2016, 15:54
Zijn dit de fatsoenlijke mensen waar je op doelt?
Nee.

Maar goed, er zijn inderdaad erg veel fatsoenlijke mensen afkomstig uit Arabische en of islamitische landen maar dit bagatelliseren is mijn inziens erg naïef.
Ik bagatelliseer niet, ik nuanceer.

Jan Verplancke
31 januari 2016, 16:49
Af en toe is het ook nodig om de VVD ook verantwoordelijk te houden voor het vluchtelingen drama wat zich nu voltrekt. Geenstijl doet dat weer feilloos!

LIVE. VVD downplayt COA-cijfers bij #Buitenhof

En dan gaan we nu kijken naar het gezellige tussen-brunch-en-bingo bejaardenprogramma Buitenhof. Want daar mag VVD Kamerlid Malik Azmani (bedenker van het plan-Samsom om dobberdrommels terug te slepen) aanschuiven om eerlijk toe te lichten hoe het ministerie van Veiligheid & Justitie net zo lang heeft geschaafd en gesleuteld aan de incidentencijfers van het COA tot er een geslepen persverhaaltje uitkwam waarin Dijkhoff er goed uit ziet en de incidenten niet te specifiek worden toegelicht een ingestoken lulverhaaltje te komen vertellen over de incidentencijfers van het COA. Het was weer een ware propagandavoorstelling met die cijfers en alle media deden er klakkeloos aan mee. V&J heeft een paar Wob-verzoeken onschadelijk gemaakt door ze om te zetten in een informatievraag, daar een persbericht plus een vaag rapportje van gekookt en dat opgediend aan Wobbende media, waaronder Algemeen Dagblad, de Telegraaf en wij van uw favoriete roze weblog. Met excuses dat we onszelf even op de borst kloppen, maar GeenStijl is dus de enige die het smerige spelletje met de Wob en de daaruit voortvloeiende propaganda doorprikt. Alle andere media (ook NOS en ANP) namen het persbericht van Dijkhoff ongezien over. Dat zegt niets over hoe goed wij zijn. Dat zegt vooral iets over hoe treurig het met de rest gesteld is, dat de Nederlandse media zich zo gewillig om de tuin laten leiden door V&J & VVD. Het is werkelijk beschamend. Daarom stemmen we nu ff af op Bejaardenhof, want het zal ons benieuwen wat er is afgesproken tussen redactie & regering om het downplayen optimaal op de beeldbuis te krijgen. Kleine troost: Pieter Omtzigt zit er ook, toevallig om te vertellen over de naar corrupte geurende chaos en manipulatieve doofpotcultuur die op V&J heerst. Afstemmen maarrr, op DOOFPOTBINGO24.

Het is zeker nodig om de VVD verantwoordelijk te houden. Niet alleen af en toe. De VVD is de partij die altijd roept 'grenzen dicht' en 'opvang in de regio', maar ondertussen staan de grenzen nog altijd wagenwijd open. Daar is de VVD mede-verantwoordelijk voor. In plaats van "Dublin" uit te voeren en deze gelukszoekers dus terug te sturen naar Griekenland, opent Dijkhoff met schijnbaar veel plezier het ene GZC na het andere GZC.

phoenix
31 januari 2016, 17:22
Uurtje jij bezoekt vila marisol, mobiliseer je typen daar dan vast om deze booslims de mond te snoeren, dat is waar we met zijn allen moeten beginnen, die mensen aanspreken, de politie er bij halen, dat zr hun gedrag meoten aanpassen en anders zorgen voorde justie consequenties...vrouwen lastig vallen forse boetes, net hoog als verkeersboetes...en de belastingdienst erop afsturen. pff tja en ze aanspreken dan de politie gaan halen....dat is waar echt alle politici falen en ook wilders heeft daar geen antwoord op. Het enige wat er gebeurt is nieuwe wetten maken die niet kunnen worden nageleefd.

Dat de PVV rot is net zoals al die andere geweldige alternatieven, zij dulden geen afwijking en ja dan hebben homoseksuelen, vreedzame geassimileerde moslims een groot probleem. Gelukkig krijgt wilders nooit maar dan ook nooit ene meerderheid in het parlement.

uurtje
31 januari 2016, 18:05
IK spreek booslims ergens op aan. Trouwens ook ongelovigen. Het voordeel dat ik heb, is dat ik mijn lichaam en uitstraling mee heb. Ik ben het dus helemaal met je eens dat er zoiets als (wat is het Nederlandse woord?) 'Zivilcourage' moet zijn. Wegkijken en goedpraten, al dan niet met een kopje thee, werkt niet. Waanzin kun je omschrijven door steeds weer dezelfde, succesloze, benadering erop na te houden in de hoop dat het ooit gaat werken. Derhalve, aanspreken en aanpakken is de weg die we moeten bewandelen.
Maar juist hier wringt de schoen. De rassisme kaart wordt al heel snel getrokken. Culturele verschillen maken het moeilijk omdat de gemiddelde booslim respect eist maar niet op wederzijdse basis. Liever verkiest hij een krachtproef die naar goed Islamitisch gebruik ook unfair (vrienden en/of wapens erbij) mag verlopen.

Een hond hoort niet in de vijver, een schaatser niet op een sintelbaan, een crossmotor niet op Spa.....en dat geeft het hele probleem met de booslims weer. Er zal ALTIJD een acceptatieprobleem zijn waarbij men continue, redenerend vanuit superieur zijn, de mensen en het systeem probeert te tarten.

Ik weet niet of de PVV rot is. Daarover kan ik van hier niet oordelen. Wat ik wel weet is dat ze er standpunten op na houden die op zich nog wel bijzonder zijn. In principe is het een linkse partij, die pleit voor isolationisme zonder daarbij voor voldoende veiligheid (Defensie) te zorgen en een goed concept voor internationale handel neer te leggen. Het in stand houden van het te dure verzorgingsapparaat lijkt mij nauwelijks nog te verkopen. Ook niet als je de druk behoorlijk verlaagd door een groot gedeelte van de 'klanten' de toegang, op welke wijze dan ook, te ontzeggen.

Ik ben het ook eens met jouw uitspraak dat Wilders geen meerderheid gaat krijgen. Echter......als hij de grootste, of een van de grootste, partijen gaat worden dan zullen andere partijen niet met hem samenwerken waardoor de stem van de meerderheid van de bevolking (niet in absolute zin) niet gehoord gaat worden. De constructie die dan ontstaat (4-5-6 partijen) levert het land niets op. Zoveel over het democratisch systeem.

Jan Verplancke
31 januari 2016, 18:09
Dat gemiep over de PVV. Natuurlijk kun je er veel van vinden en over zeggen, maar dat kun je ook best over de Partij van de Arbeid - waar twee oerconservatieve buikspreekpoppen van Erdogan jarenlang aan mochten rommelen en menig raadslid bijbaantjes bij goede doelen de kas leegrooft - of Rutte die veel belooft en stoere praat heeft, maar weinig nakomt. Om dan nog maar even te zwijgen over figuren als Houwers, Verheijen en die dame die nu weer is opgepakt i.v.m. een hennepplantage.

Of een Timmermans en Juncker die zonder enige legitimiteit graag overal alles willen bepalen.

Wentelt Eefje
31 januari 2016, 18:15
Zolang de PVV geen meerderheid haalt betekent het simpelweg dat de meerderheid van de bevolking niet Wilders als premier wil zien! dus deze verkapte claim op een meerderheid die slechts een omvangrijke minderheid is slaat nergens op.

Overigens ben ik voor een meritocratie als een dictatuur met mij als staatshoofd niet geaccepteerd mocht worden (dat is namelijk mijn favoriete staatsbestel). Waarbij ik ook vind dat in een meritocratie geen stemmen uitgebracht mogen worden door mensen die niet een meer dan gemiddeld IQ hebben en die niet minstens 60% scoren in een test op algemene ontwikkeling.

Ter illustratie van het type democratie dat de PVV voorstaat is misschien het stukje uit De Speld dat ik zo hier aandraag wel het beste voorbeeld...

Wentelt Eefje
31 januari 2016, 18:16
http://speld.nl/2016/01/28/martin-praatte-heel-hard-en-nu-heeft-hij-gelijk/

“Het ziet er niet uit als kaas, dus het is geen kaas!” Door deze woorden hard te roepen wist Martin (25) gisteren een discussie te winnen. Zijn harde stemgeluid bleek opnieuw voldoende om zijn vrienden van de juistheid van zijn argumenten te overtuigen.“We hadden met z’n allen wat gedronken en toen vroeg Erik of iemand een toastje met kaas wilde. Zat daar van die witte smeertroep op. Dat vind ik dus geen kaas!” Omdat hij dat standpunt op luide toon meerdere malen herhaalde wist Martin het gelijk naar zich toe te trekken. “Ze hadden absoluut geen weerwoord op mijn steekhoudende geschreeuw”.Martins retorische vaardigheden zijn welbekend in zijn vriendengroep. Vorige week nog wist hij zijn vrienden er al tierende ervan te overtuigen dat frietsaus het zelfde is als mayonaise.

Red Devil
31 januari 2016, 18:56
Ik hoop overigens dat geen enkele partij ooit een absolute meerderheid zal behalen. Deze kan dan haar wil opleggen aan de grote minderheid. Zie wat er in Polen gebeurt, waar de mensenrechten worden aangetast. Het is goed dat een partij altijd medestanders moet zien te vinden om iets gedaan te krijgen. Dat leidt doorgaans tot betere besluiten.
Maar dat terzijde.

Picasso 1
31 januari 2016, 19:27
Zolang de PVV geen meerderheid haalt betekent het simpelweg dat de meerderheid van de bevolking niet Wilders als premier wil zien!

Sterker nog. de meerderheid van de bevolking wil simpelweg geen enkele huidige politicus als premier zien.
Volgens mij zijn de helft van de mensen die nu op PVV zouden stemmen geen Wilders fan maar voelen ze zich door andere partijen verraden en in de armen van de PVV geduwd. Bijna alle partijen lopen mee in de richting die de EU wil en dat is de afgelopen tijd zeer ontwrichtend voor maatschappijen gebleken. Vluchten van partijen die het huidige beleid voorstaan betekent bijna automatisch een vlucht naar partijen met wat extremere standpunten omdat er verder niks anders is. Als de PVV groot wordt, heeft Nederland het aan de huidige beleidsbepalende politici te danken.

Brad Clitt
31 januari 2016, 19:56
Ik droom al over een prachtig vergezicht, Geert Wilders geflankeerd door Putin en Trump, samen strijdend tegen de Islam.

Ben benieuwd welke shit-storm ik nu weer van de Gutmenschen over me heen krijg. :biggrin:

phoenix
31 januari 2016, 20:54
mooi beeld Brad Clitt, ik ben geen Gutmensch , maar als die drie de macht hebben vrees ik dat ze geflankeerd worden door militairen generaals...dat is ook prima hoor , alleen lijkt me het niet zo'n pretje meer om in nederland te wonen, waarschijnlijk overweeg ik dan te vluchten naar bijvoorbeeld duitsland

Megaboob
31 januari 2016, 20:59
En binnenkort betalen we weer meer belasting aan de Eu, die onder het voorwendsel "vluchtelingentax" nu nog meer belasting willen gaan heffen over brandstof. De rupsjes nooitgenoeg hebben echt nooit genoeg. Nu de brandstofprijs al voor een idoot hoog deel uit accijns en belasting bestaat, wil de EU, omdat men ook nooit weer eens iets anders of originelers kan en wil verzinnen, nog meer geld van u hebben. Tja....

Megaboob zegt:
Voer maar een Gutmenschtax in. Iedereen die per referendum voor de komst van nog meer gelukszoekers stemt, betaald voortaan een speciale gutmensch tax. dan worden de lasten daar neergelegd waar ze thuishoren, bij de voorstanders van dit hele verhaal.

Nog meer belasting op brandstof? Ik zeg nee. ik zeg: over mijn lijk. Hier stopt het wat mij betreft. Genoeg is genoeg.

De geenstijl variant natuurlijk hieronder ter vermaak:

Europese Commissie: 'Accijns op benzine moet omhoog om vluchtelingencrisis te betalen'

Waren we toch bijna even vergeten wie de baas is in het Avondland. Twee weken terug liet de Duitse MinFin Wolfgang Schäuble een brainfart, namelijk dat heel Europa een extra heffing op autobrandstof moest gaan betalen om de vluchtelingencrisis te bekostigen. Twee weken later is de Europese Commissie keihard aan boord, aldus @een of andere Let waar u nog nooit van gehoord heeft, maar die toevallig een van de vele vice-presidenten van de Europese Commissie en teamleider van de projectgroep "Euro and Social Dialogue" is. In Nederland bestaat de brandstofprijs al voor 60% uit belastingen en accijnzen (anders kostte een liter maar 60 cent), maar tel daar na de Germaanse naheffing aan de pomp nog maar een paar procentjes bij op. En dan is Nederland ook nog eens überhaupt al het duurste Europese land om een auto te hebben. Hoe hoog het vluchtaccijns is waarmee de vervanging van de Europese bevolking betaald wordt, is nog niet duidelijk, maar daar gaan ze in al hun wijsheid wel uitkomen. En dat allemaal om een crisis te betalen, die helemaal geen crisis is, maar beleid. Duits beleid. Enfin, binnenkort bij het tankstation dat bosje bloemen voor vrouwlief maar even laten liggen. Want dat kan er gewoon echt niet meer af natuurlijk als u met iedere tankbeurt de overtocht van een boot ontheemdiërs gaat financieren. (Vertaling uit het Duits bij EJ Bron.)

pret
31 januari 2016, 21:01
mooi beeld Brad Clitt, ik ben geen Gutmensch , maar als die drie de macht hebben vrees ik dat ze geflankeerd worden door militairen generaals...dat is ook prima hoor , alleen lijkt me het niet zo'n pretje meer om in nederland te wonen, waarschijnlijk overweeg ik dan te vluchten naar bijvoorbeeld duitsland

Ik ga mee naar DE wasr je de fantastische clubs hebt :biggrin:

Brad Clitt
31 januari 2016, 21:05
@ phea

Naar Angie ? Ik denk dat zij tegen die tijd al met pek en veren het land uitgesodemieterd is en een man met daadkracht en gezond verstand daar aan het roer staat.
Iemand als Seehofer zou al een stap vooruit zijn.
Verder is het denk ik wel goed als de militairen overal eens gründlich met de bezem gaan keren, als ze daarmee klaar zijn kunnen ze weer terug naar de kazernes.
Het zal zeker geen leuke tijd worden, maar een lachertje vergeleken met als de (fanatieke) Islam het hier voor het zeggen krijgt.

phoenix
31 januari 2016, 21:17
je leeft in de 21e eeuw beste brad, dat er toevallig vrouwen de macht hebben in twee landen waar de meeste vluchtelingen naar toegaan(duitsland en zweden)..geeft te denken, angie heeft tot nu toe gelijk gehad, angst is een slechte raadgever, er zijn niet massaal IS strijders onder de vluchtelingen te vinden blijkt nu, militairen zijn niet geschikt om op te komen voor vrouwen in keulen, die neuken zelf het liefst veel en gaan als ze de kans krijgen te buiten aan excessief seksgedrag....waar nu niet bepaald iedere vrouw op zit te wachten, we leven niet meer in de 20e eeuw, maestro wordt wakker...het enige wat ontbreekt is om wetten die worden nageleefd en eigenaars in clubs, sauna's horeca gelegenheden die fiks worden beboet als de 'mannetjes' het te bont maken of dat nu bruinhemden zijn of sudlander , beiden groepen daarvan weten we inmiddels hoe ze de vrouwen benaderen...de fkk - en saunaclubs hebben ons toch de afgelopen 10-15 jaar genoeg daarvan laten zien...voor de rest moet je vluchtelingen welkom heten en tegelijkertijd consequent wijzen op de spelregels in europa. het enige probleem zijn eigenlijk de politici...en dat is een groot probleem, ze leven in hun hoofd in een europa dat er prachtig uitziet met mensenrechten en borrels en wat al niet meer in de europese hoofdsteden...die werkelijkheid is er niet, en dat is een groot probleem dat jij en ik wel zien maar de politie en politici niet kunnen maar ook net willen zien.

Brad Clitt
31 januari 2016, 21:38
Echte oorlogsvluchtelingen wil ik best welkom heten, maar heb je alle negatieve berichten in Duitsland en Zweden wel tot je genomen. Alles en iedereen (behalve de politici en de Gutmenschen) schreeuwt moord en brand daar. Ja en als zelfs de Zweedse regering nu begint over terugsturen van 80.000 gelukszoekers (of ze het echt doen is een tweede), dan zal er heus toch wel wat aan de hand zijn daar. Militairen die over de schreef gaan, tja het zal dan jammer genoeg voorkomen maar het is of het één of het ander. Misschien een idee om vrouwen uit Oost-Europa, het Midden-Oosten en andere contreien die een extra zakcentje wel kunnen gebruiken hiervoor in te huren (of autochtone dames die wel in zijn voor een verzetje). Alles natuurlijk uit vrije wil en onder strenge regels.

Wist je overigens dat er nog zo'n 300 miljoen gelukszoekers de komende jaren klaarstaan om naar Europa te trekken, wil dan wel nog eens zien of je er dan net zo over denkt.

phoenix
31 januari 2016, 21:52
Ja brad en de zee overstroomt ook nog es met dit klimaat, zullen we samen een bootje kopen dan...? kunnen wij ook weer vluchten, wist je brad dat jouw en mijn voorouders zeer waarschijnlijk ook hebben moeten vluchten.....?en wist je brad dat dat nooit zal stoppen.......ook niet als el salvador geert aan de macht komt....

Big30
31 januari 2016, 22:03
Wist je overigens dat er nog zo'n 300 miljoen gelukszoekers de komende jaren klaarstaan om naar Europa te trekken, wil dan wel nog eens zien of je er dan net zo over denkt.
Je vergist je met een nulletje. De komende jaren verwacht ik toch minimaal 3 miljard gelukszoekers die onze kant opkomen.

Brad Clitt
31 januari 2016, 22:08
Ja en als een IS-strijder op het punt staat om je keel door te snijden zul je nog steeds zeggen dat iedere vluchteling welkom is. Droom maar lekker verder, sommige mensen hebben echt een plaat voor hun kop. Verspilde moeite om daar mee in discussie te gaan. Ach ik zie dat het allang bedtijd is, ik ga lekker slapen en hoop op een natte droom (en nee Geert zal daar niet in voorkomen, zo ver gaat mijn adoratie nu ook weer niet). Und Tschüss.

Picasso 1
31 januari 2016, 23:11
Je vergist je met een nulletje. De komende jaren verwacht ik toch minimaal 3 miljard gelukszoekers die onze kant opkomen.

Een voorbeeld van een land waar Christendom en Islam bijna evenwichtig onder het volk is verdeeld is Nigeria. Geen harmonieuze samenleving zoals de 'gutmensch' zich deze twee verschillende geloven aanhangende mensen voorstelt maar een land die al een lange tijd het toneel is van hevige etnische en religieuze conflicten. Het land heeft 177 miljoen inwoners, als daar de vlam in de pan slaat dan mag je je opmaken voor de vele miljoenen vluchtelingen.
Pakistan met 200 miljoen inwoners ook een verre van stabiel land, Kenia met 45 miljoen inwoners waar steeds meer instabiliteit is met het aangrenzende Somalië en de daaraan gerelateerde al-shahaab en Soedan met 39 miljoen inwoners dat instabiel is vanwege verschillende burgeroorlogen. Maar goed, er zouden zich wel hele nare scenario's tegelijkertijd moeten afspelen opdat zich een situatie voor zou doen met meer dan 100 miljoen vluchtelingen.
Er zijn overigens grote Afrikaanse landen waar de economie in bloei is en die momenteel rustig en veilig zijn qua oorlogsconflicten; denk bijvoorbeeld aan Angola, Congo en Zuid Afrika. Opvallend is dat in deze landen de bevolking grotendeels Christen is.

Jan_Wandelaar
1 februari 2016, 00:45

ZAANDAM -

Het is natuurlijk een enorme belediging om medisch hulpverleners naar een AZC te sturen. Die vluchtelingen zijn immers stuk voor stuk hoog opgeleid, dus daar zitten voldoende kundige verplegers en artsen tussen.

Nee, het is pure arrogantie van de Nederlanders om daar Nederlandse hulpverlening naar toe te sturen. Alsof de hoogopgeleide artsen en verpleegkundigen onder de vluchtelingen niet minstens net zo goed hulp kunnen verlenen als de Nederlandse hulpverleners.

Nee, volkomen begrijpelijk dat de hoogopgeleide vluchtelingen enorm op hun pik getrapt waren door deze Nederlandse arrogantie. En, hoe hoog je ook opgeleid bent, na zo'n provocatie verval je tot primitief gedrag. Wanneer Nederland zich zo arrogant blijft opstellen jegens hulpverleners met een andere religie hoeft IS geen mensen meer te werven, maar melden ze zichzelf aan.

J.W.

Picasso 1
1 februari 2016, 09:25
Kostenplaatjes daar houdt de linkse medemens niet zo van, maar linksom of rechtsom maakt het gewoon onderdeel uit van de realiteit.

Duitse kosten asielzoekers: 50 miljard euro in 2016 en 2017

Aan de opvang van grote aantallen asielzoekers is Duitsland de komende twee jaar zo'n 50 miljard euro kwijt.

Dat schrijft het Instituut van de Duitse Economie (IW) in een prognose die in handen is van de Rheinische Post. De kosten voor onder meer de opvang, voeding, gezondheidszorg en integratiecursussen zouden in 2016 uitkomen op 22 miljard euro, het jaar erna op 28 miljard.

Nieuwe leningen
De Duitse begroting is niet op zulke kostenposten voorbereid, schrijven de economen van het IW. De minister van Financiën Wolfgang Schäuble (CDU) heeft in 2016 het voordeel van een begrotingsoverschot van 16 miljard euro, maar dat is eenmalig.

De stroom migranten kan leiden tot 'een uitholling van de schatkist', aldus het instituut. Uiterlijk in 2017 zou Schäuble nieuwe leningen moeten afsluiten. Dezelfde situatie geldt voor een reeks deelstaten die met tekorten kampen.

Meer migranten
Bij de berekening gaat het IW er vanuit dat het komende jaar 1,5 miljoen migranten naar Duitsland zullen komen, een flinke stijging van de 1,1 miljoen asielzoekers die in 2015 het land binnenkwamen.

De Duitse regering zegt juist hard bezig te zijn om dat aantal naar beneden te krijgen. Zo kunnen de komende twee jaar asielzoekers die niet persoonlijk worden vervolgd in hun thuisland geen familieleden meer laten overkomen.

Terugkeren
Ook is het de bedoeling, zo zei bondskanselier Angela Merkel zaterdag, dat Syrische vluchtelingen weer terugkeren naar hun thuisland als de oorlog daar is afgelopen. Daarmee reageerde ze op de stortvloed van kritiek op haar beleid in de migratiecrisis.

De migratiestroom naar Europa houdt vooralsnog aan: VN-vluchtelingenorganisatie UNCHR meldt maandag dat het aantal migranten dat via Turkije naar Griekenland probeert te reizen niet is afgenomen. In januari maakten 58.000 migranten de oversteek, in juli 2015 waren dat er 55.000.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2016/2/Duits-prijskaartje-asielzoekers-50-miljard-euro-in-2016-en-2017-2754535W/?masterpageid=158493

uurtje
1 februari 2016, 12:39
Kosten zijn voor de linkse mens nog nooit een probleem geweest. De Duitse 'Atompolitik' resulteerde in een aanzienlijke stijging van energiekosten. Dat was geen punt. Vluchtelingen, ontwikkelingshulp zonder toezicht, geld naar Palestijnen gooien, cultuurverrijkende projecten, Islamitische scholen...noem het maar op.....het mag wat kosten.... De werkende sukkel betaald wel..

Megaboob
1 februari 2016, 14:10
En ook deze geenstijl bijdrage is weer briljant in zijn eenvoud. Het klootjesvolk telt allang niet meer mee voor de elite en het word nog maar weer eens bewezen hier:

WOB. Geen asieleisers in achtertuin bestuurselite

Boosmaker. Du Jour. MinPres Rutte en zijn bestuurselitebuurtjes hoeven niet bang te zijn voor een AZC vol tuberculosetestosteronbommen in hun Benoordenhoutse backyard. Rijksambtenaren houden met de toewijzing van asielopvangplekken heel erg rekening met buurtbewoners als dat toevallig "bestuurders" zijn. Het Algemeen Dagblad wiebte de gang van zaken tussen de Rijksgebouwendienst en de COA Asielmaffia en ontdekte de volgende SCHOKKENDE correspondentie: "Ik heb de vraag uitgezet welke bestuurders in de buurt wonen zodat we daar rekening mee kunnen houden", schrijft een topambtenaar van het Rijksvastgoedbedrijf (RVB) op 24 juli aan de COA-directie in een passage over de lege Julianakazerne in de wijk Benoordenhout in Den Haag." Daar hebt u het. Het keiharde bewijs dat de burger driedubbel hard genaaid wordt door de bovenonsgestelden. Mark Rutte en zijn geparfumeerde bestuurselite willen hééél graag asielzoekers opvangen, zolang ze hunnie maar niet tegenkomen bij het boodschappen doen en/of houthakken op zaterdag. Oudere GeenStijl-lezers en zij die wel eens een boek over vroeger hebben ingezien zouden nu getroffen kunnen worden door een deja-vu van historische proporties. Ooit was het koningin Wilhelmina die de komst van een AZC naast haar schitterende paleis op de Veluwe tegenhield. Die opvang werd toen verplaatst naar verweggistan Drenthe en zou Westerbork gaan heten. De rest is geschiedenis & de PVV Den Haag is weer eens boos. Raadsvragen voor burgerbestuurdermeester Jozias in 3, 2, 1...

Jan_Wandelaar
2 februari 2016, 19:22
... militairen zijn niet geschikt om op te komen voor vrouwen in keulen, die neuken zelf het liefst veel en gaan als ze de kans krijgen te buiten aan excessief seksgedrag....waar nu niet bepaald iedere vrouw op zit te wachten ...

Niet alleen de nationale peroxide-populist maakt correcte observaties, ook onze phea kan er wat van.

Hetgeen phea observeert bij militairen is het gevolg van een macho-cultuur waarin primitieve zaken als haantjesgedrag en opgeblazen ego-tjes hoogtij vieren. Binnen zo'n primitieve macho-cultuur is het gebruikelijk geschillen middels fysiek geweld te beslechten.

Correct geobserveerd dus door phea dat binnen de krijgsmacht eenzelfde primitieve macho-cultuur heerst als binnen de islam. Het is die voor de islam kenmerkende primitieve macho-cultuur die zo'n hoop weerstand oproept jegens mohammedaanse migranten van de mannelijke kunne. Zeker wanneer geschillen middels geweld en terreur beslecht worden.

Maar inderdaad:
Het is onzinnig om vrouwen te beschermen tegen een primitieve macho-cultuur door aanhangers van een primitieve macho-cultuur in te zetten.

J.W.

pret
2 februari 2016, 21:05
10.000 VLUCHTELINGENKINDEREN FOETSIE

Minstens 10.000 alleenstaande minderjarige vluchtelingen zijn spoorloos verdwenen sinds ze in Europa zijn aangekomen. Daarvoor heeft Europol gewaarschuwd. De Europese politiedienst vreest dat een groot deel van de vermiste kinderen in handen is gekomen van criminelen.

Alleen al in Italië zou het om 5.000 kinderen gaan en in Zweden om 1.000. Volgens Europol-baas Brian Donald is duidelijk dat criminelen het gemunt hebben op de kinderen om ze seksueel of anderszins uit te buiten. "De afgelopen achttien maanden is een hele criminele infrastructuur opgebouwd rond het misbruiken van de migrantenstroom. Er zijn gevangenissen in Duitsland en Hongarije waar de grote meerderheid van de arrestanten vastzit wegens criminele activiteiten die te maken hebben met de migrantencrisis."

Dat meldt The Guardian en PowNed.

Jan_Wandelaar
4 februari 2016, 00:43
In een melancholieke bui dacht ik eraan hoe 'het tuinpad van mijn achterkleinkinderen' er uit zou zien wanneer de tsunami van mohammedaanse migranten aan blijft houden. Dus maar even de gitaar erbij gepakt, en mijn gedachten op muziek gezet. Het resultaat is hieronder te beluisteren:

https://www.youtube.com/watch?v=BHsOVH061yE

En nee, ik weet het: een tweede Wim Sonnevelt of Boudewijn de Groot ben ik nog niet. Al vind ik zelf wel dat ik aardig in de buurt kom...... (qua la-la-la-la-la dan....)

J.W.

Megaboob
4 februari 2016, 07:24
De "gutmenschkrant"propaganda volgens de Telegraaf:

Nederlands asielbeleid een van de strengste in EU

Nederland is binnen de Europese Unie een van de landen met het strengste asielbeleid. De kans dat een asielzoeker een verblijfsvergunning krijgt, is kleiner dan in bijvoorbeeld Duitsland, België en Zweden. Dat blijkt uit een vergelijkend onderzoek van het WODC, het wetenschappelijk onderzoek- en documentatiecentrum van het ministerie van Veiligheid en Justitie.

De eerste asielzoekers komen aan in vakantiepark Droomgaard waar tijdelijk woonruimte beschikbaar is gesteld.
De eerste asielzoekers komen aan in vakantiepark Droomgaard waar tijdelijk woonruimte beschikbaar is gesteld.

Dat meldt de Volkskrant. Volgens de krant is het de eerste keer dat de verschillen in het toelatingsbeleid tussen Europese landen zijn onderzocht. Nederland komt daarbij als een van de strengste landen uit de bus, omdat wij namelijk niet veel vluchtelingen ontvangen die kansloos zijn, zoals uit Oost-Europa en West-Afrika. In plaats daarvan komen er juist veel vluchtelingen die kansrijk zijn, zoals uit Syrië en Eritrea. Voor die laatste groep is Nederland strenger dan andere Europese landen.

Noot van Megaboob:
Met alle respect, maar als zelfs uitgeprocedeerde asielzoekers nog niet eens het land worden uitgezet, maar gepampert worden met de totaal idiote "bed, bad en brood" regeling, dan kan bovenstaande toch niet echt kloppen in mijn persoonlijke optiek....

uurtje
4 februari 2016, 07:31
De dag is net begonnen...

Vluchtelingen betrokken bij gefilmde groepsverkrachting

http://www.telegraaf.nl/buitenland/25140072/__Jongeren_filmen_groepsverkrachting__.html

De vluchtelingen in Duitsland hebben ook al bezoek

http://www.bild.de/politik/2016/politik/politik-eilmeldung-razzia-44427834.bild.html

De ontbijttelevisie loopt ook al over... prostitutie in Duitse AZC's, vervolging van homo's etc etc. Die zielige, hoog opgeleide, vredelievende mensen komen toch wel erg vaak in het nieuws. Terwijl de pers zooo zijn best doet om het te verzwijgen. Gaat goed....

Brad Clitt
4 februari 2016, 08:06
Alles verloopt volgens plan...

Gisteren weer een incident met een gelukszoeker in Landgraaf, conducteur neergestoken door een zwartrijder (no pun intended) gelukkig alleen gewond.

pret
4 februari 2016, 09:07
In een melancholieke bui dacht ik eraan hoe 'het tuinpad van mijn achterkleinkinderen' er uit zou zien wanneer de tsunami van mohammedaanse migranten aan blijft houden. Dus maar even de gitaar erbij gepakt, en mijn gedachten op muziek gezet. Het resultaat is hieronder te beluisteren:

En nee, ik weet het: een tweede Wim Sonnevelt of Boudewijn de Groot ben ik nog niet. Al vind ik zelf wel dat ik aardig in de buurt kom...... (qua la-la-la-la-la dan....)

J.W.

Mooi gezongen JW. Een interessant stuk tekst vond ik toch wel het volgende: "Laten we hopen dat het de Europeanen niet zo vergaan zal als helaas de Indianen". En door wiens toedoen zijn de Indianen vergaan? Precies door toedoen van Europeanen.

pret
4 februari 2016, 09:12
De dag is net begonnen...

Vluchtelingen betrokken bij gefilmde groepsverkrachting

http://www.telegraaf.nl/buitenland/25140072/__Jongeren_filmen_groepsverkrachting__.html

De ontbijttelevisie loopt ook al over... prostitutie in Duitse AZC's, vervolging van homo's etc etc. Die zielige, hoog opgeleide, vredelievende mensen komen toch wel erg vaak in het nieuws. Terwijl de pers zooo zijn best doet om het te verzwijgen. Gaat goed....

Bij deze incident zijn er ook twee Belgen betrokken. Jammer dat dit niet wordt vermeld.

pret
4 februari 2016, 09:16
Alles verloopt volgens plan...

Gisteren weer een incident met een gelukszoeker in Landgraaf, conducteur neergestoken door een zwartrijder (no pun intended) gelukkig alleen gewond.

Dat het een zwartrijder is maakt hem/haar vast ook niet zwart.

Brad Clitt
4 februari 2016, 09:20
Limburgers rijden niet zwart, zijn ze veels te gezagsgetrouw voor. En aan geweld doen we niet, zijn we veels te aardig voor.
Even serieus, als het een blanke was hadden ze het wel vermeld, want weet je nog ten alle tijden vermijden om vluchtelingen zwart te maken.
En de trein ging richting Aken, naar Duitsland dus waar het wemelt van dit soort volk.

pret
4 februari 2016, 09:26
Limburgers rijden niet zwart, zijn ze veels te gezagsgetrouw voor. En aan geweld doen we niet, zijn we veels te aardig voor.
Even serieus, als het een blanke was hadden ze het wel vermeld, want weet je nog ten alle tijden vermijden om vluchtelingen zwart te maken.
[URL="http://www.telegraaf.nl/binnenland/25138479/__Conducteur_in_buik_gestoken__.html"]

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25138479/__Conducteur_in_buik_gestoken__.html

Reken er maar op dat het een blanke was anders hadden ze het vast wel vermeld. Mocht iemand toch iets vinden over de identiteit van de verdachte zie ik dat graag tegemoet.

Brad Clitt
4 februari 2016, 09:34
Zal ik zeker doen, maar wat maakt het uit, in Duitsland zelf gebeurt dit meermaals per dag en vrijwel altijd lees, hoor en zie je 'Südländer' of 'Asylanten'. Is in de Randstad toch ook, zie o.a. Opsporing Verzocht.
Als het 'gewoon' een blanke junkie zou blijken te zijn, dan bied ik in dit geval mijn excuses aan, maar Heerlen is al jaren geleden schoongeveegd.

Trouwens, ik snap die conducteur ook niet, als ik in zijn schoenen zou staan had ik hem gewoon later door de Polizei laten oppakken, ga me toch niet in het gevaar stellen.

uurtje
4 februari 2016, 10:00
Belgen die Arabisch spraken...net zoals die 'Nederlanders' die hoog op de lijst van Eurpol staan, echte Nederlanders. De rest is voor 50% ook echt echt Europees.

https://eumostwanted.eu/

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25108032/__Twee_NL_ers_op_lijst_Europol__.html

Brad Clitt
4 februari 2016, 14:42
De échte hoogopgeleide Syriërs over de vluchtelingenstroom...

http://xandernieuws.punt.nl/content/2016/02/Syrirs-waarschuwen-Alleen-criminelen-en-onopgeleiden-gaan-naar-Europa

Hemaworst
4 februari 2016, 17:47
De échte hoogopgeleide Syriërs over de vluchtelingenstroom...

Feridun Zaimoğlu is volgens mij een Duitser van Turkse afkomst en geen Syrier...
Azad Hamoto is zelf vluchteling geweest en is volgens zijn eigen norm dus een crimineel zonder opleiding.

Brad Clitt
4 februari 2016, 17:54
Ja, zo kan je op elke slak zout leggen, feit blijft dat het gewoon de waarheid is. En dat kan intussen niet meer ontkend worden.

Picasso 1
5 februari 2016, 00:17
Is dit nou echt de leider die de Duitsers voor hun land uitgekozen hebben? De bundeskanzler Deutschland?

https://www.youtube.com/watch?v=Fi0dffrSmPI

Big30
5 februari 2016, 00:43
Pff wat vind je dan dat ze als een voetbal supporter eng nationalistisch met een Duits vlaggetje moet gaan zwaaien? Gelukkig staat deze grote staatsman hierboven! Kan ook zijn dat ze even in de war was met de juiste vlag, vergeet niet ze komt uit een goed nest onze Angela.

14006

Duitsers kiezen geen "leider" maar stemmen op een partij. Het woord leider in de Duitse context is ook wat ongelukkig gekozen :eek:!

Limburger
5 februari 2016, 11:36
’Afghaanse vluchteling verkracht Keulse vrouw’
KEULEN -

Een 22-jarige vrouw uit Keulen zou in de nacht van donderdag op vrijdag zijn verkracht door een 17-jarige vluchteling uit Afghanistan. De politie heeft een verdachte opgepakt in een plaatselijk asielzoekerscentrum. Hij wordt nu verhoord.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/25149812/___Vluchteling_verkracht_Keulse_vrouw___.html

Picasso 1
5 februari 2016, 14:45
’Afghaanse vluchteling verkracht Keulse vrouw’
KEULEN -

Een 22-jarige vrouw uit Keulen zou in de nacht van donderdag op vrijdag zijn verkracht door een 17-jarige vluchteling uit Afghanistan. De politie heeft een verdachte opgepakt in een plaatselijk asielzoekerscentrum. Hij wordt nu verhoord.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/25149812/___Vluchteling_verkracht_Keulse_vrouw___.html

Zweden staat als nummer 2 van de wereld van landen met het hoogst aantal verkrachtingen en nummer 1 van Europa. Het zou me niet verbazen als Duitsland ze binnen 1 a 2 jaar van die troonpositie stoot. "Wir schaffen das", frau Merkel?

pret
5 februari 2016, 16:05
Zweden staat als nummer 2 van de wereld van landen met het hoogst aantal verkrachtingen en nummer 1 van Europa. Het zou me niet verbazen als Duitsland ze binnen 1 a 2 jaar van die troonpositie stoot. "Wir schaffen das", frau Merkel?

Het hoge volume aan verkrachtingen in Zweden is eerder te wijten aan hun prostitutiebeleid dan aan hun vluchtelingenbeleid. Dit zou jij toch wel moeten weten P1.

phoenix
5 februari 2016, 21:49
wat dacht je van frankrijk pret, daar volgt binnenkort een hoerenloper verbod....in duitsland zijn er voorlopig nog genoeg clubs...en ramen

pret
5 februari 2016, 21:52
wat dacht je van frankrijk pret, daar volgt binnenkort een hoerenloper verbod....in duitsland zijn er voorlopig nog genoeg clubs...en ramen

Hetzelfde zie mijn reactie onder topic over horenvrrbof in Frankrijk.

Brad Clitt
7 februari 2016, 11:41
Zijn ze gek geworden ? JA...

http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/enthuellungen/udo-ulfkotte/jet-set-asylanten-die-schickeria-der-luefte.html

Maar mij verbaast het inmiddels niet meer.

Wentelt Eefje
7 februari 2016, 12:10
Mij verbaast ook niets meer dat men bij Kopp-Verlag uit de extreemrechtse duim zuigt... :hammer: :hammer: :hammer:

Brad Clitt
7 februari 2016, 12:17
Misschien, maar minder erg dan dat links onder dwang de waarheid verdraait, verzwijgt, en die nu alsnog naar buiten is gekomen tot hun leedwezen.
Oogkleppen afdoen wil nog wel eens helpen...

Wentelt Eefje
7 februari 2016, 12:23
Mij lijkt het even erg. Met journalistiek heeft Kopp-Verlag nog minder van doen dan de hier continue gewraakt linkse pers...

Brad Clitt
7 februari 2016, 12:28
Dat mag je best vinden van mij, we zullen wel zien wie uiteindelijk het gelijk aan zijn zijde heeft.
Zal in ieder geval niet lang meer duren denk ik zo.

Maar het is een bekend feit dat mensen, instellingen die een andere mening hebben dan gewenst door het establishment (of de meerderheid) al snel gedemoniseerd worden.
Ik ondervind het zelf ook, zelfs op dit hoerenlopersforum. ;)

Wentelt Eefje
7 februari 2016, 12:36
Nee, puur gebaseerd op de vaststelling dat in de journalistiek algemeen, van rechts tot links, het verzinnen van nieuws als een grotere (dood)zonde wordt gezien dan het niet melden ervan.

En een extreemrechtse uitgeverij demoniseren door ze extreemrechts te noemen lijkt me onmogelijk. Iemand erop wijzen dat de door hem aangehaalde bron in dit geval uit bruinhemden bestaat lijkt me een service als diegene daar niet mee geassocieerd wil worden.

Brad Clitt
7 februari 2016, 12:52
Nou, niet alles zuigen ze uit hun duim, ze waarschuwen al lang genoeg voor wat we nu meemaken op vluchtelingengebied en zij hadden o.m. wel de primeur van de gebeurtenissen in Köln, maar ja dat was natuurlijk puur geluk voor hen dat dit gebeurde, misschien waren zij zelfs wel de Drahtzieher.

Volgens mij waren de vroegere bruinhemden toch afkomstig uit de linkse hoek, nl. de NSDAP.
En zelfs de PVV is eigenlijk ook een linkse partij, dat bezorgdheid om ons mooie landje dan uitgelegd wordt als rechts, daar kan ik ook niks aan doen.
Mij persoonlijk interesseert het niet waar ik mee geassocieerd wordt, maar toch bedankt voor je moeite.

Jan Verplancke
7 februari 2016, 13:25
Het hoge volume aan verkrachtingen in Zweden is eerder te wijten aan hun prostitutiebeleid dan aan hun vluchtelingenbeleid. Dit zou jij toch wel moeten weten P1.

Dus in Duitsland - waar op elke hoek van de straat zo ongeveer betaalde seks te verkrijgen is - vinden geen verkrachtingen plaats?

Badslippers
7 februari 2016, 13:44
Zijn ze gek geworden ? JA...
http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/enthuellungen/udo-ulfkotte/jet-set-asylanten-die-schickeria-der-luefte.html
Maar mij verbaast het inmiddels niet meer.

Topic een poosje links laten liggen omdat het blijkbaar meer ging om het koortsachtig opzoek gaan naar negatieve berichtgeving dan om eigen mening of het kritisch wegen van bestaande nieuwsfeiten.

Die nieuwsfeiten kunnen/moeten gewoon gemeld worden. Niks mis mee. En natuurlijk citeren links dan wel rechts georiënteerde ijsberen het liefst uit media die aansluiten bij hun overtuiging.

Jammer genoeg blijft de kritische beoordeling dan vaak achterwege. Vooral als er geciteerd wordt uit rechts-populistische tinnefwebsites zoals xandernieuws, geenstijl en/of het hierboven genoemde koppverlag.

Nou is het ondoenlijk om als leek alle nieuwsgaring te verifiëren. Toch probeer ik dat wel. Zo ook de link die verwijst naar Koppverlag gepresenteerd door BC. Helemaal onderaan staat weer een link. Maar eens op geklikt: Im Mekka Deutschland scheint der Wahnsinn zur Normalität zu werden. (http://www.kopp-verlag.de/Mekka-Deutschland.htm?websale8=kopp-verlag&pi=944400&ref=portal%2fmeinungNL07_02_16&subref=udo-ulfkotte/jet-set-asylanten-die-schickeria-der-luefte.html)

Dan kom je uit bij een boekje geschreven door een zekere Udo Ulfkotte. Ook maar eens Googlen. En dan kom je uit bij een fantast, een uit de gratie geraakte journalist die ooit bij de gerespecteerde FAZ (http://www.faz.net/) werkte. Een labiel persoon die switchte van Christen naar Moslim en weer terug. Die in elke gebeurtenis een wereldwijd complot ziet en die er van overtuigd is dat het wereldwijde nieuws gestuurd wordt door de CIA en de grote Amerikaanse financiële instellingen. Lijkt me een behoorlijk paranoïde figuur die zich graag mag omringen met een knokploeg bestaande uit dubieuze vriendjes. Meer over deze persoon (http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-132212276.html).

Wat ik wil zeggen is dat je je snel op het verkeerde been laat zetten door eenzijdige berichtgevingen. Zo las ik dat er tijdens de weiberfassnach honderden aangiftes waren gedaan van seksueel misbruik. Nou is verkrachting door een Afghaanse vluchteling niet alleen verschrikkelijk en verwerpelijk maar ook een uiterst plausibele reden om daarvan aangifte te doen. Momenteel blijkt de aangifte bereidheid van de duitse dames zo groot te zijn geworden (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid door de gebeurtenissen tijdens silvesternacht in Köln) dat zelfs al aangifte wordt gedaan als een uitsmijter van een kroeg een zoen vraagt aan een jongedame in ruil voor snelle toegang tot het etablissement. Dadelijk wordt er nog aangifte gedaan omdat je met je kont tegen de kont van een vrouw staat. En dat tijdens Vastelaovend. Alaaf.

pret
7 februari 2016, 14:22
Dus in Duitsland - waar op elke hoek van de straat zo ongeveer betaalde seks te verkrijgen is - vinden geen verkrachtingen plaats?

Dat heb je mij niet horen zeggen. Je zult ongetwijfeld wel met mij eens zijn dat als er geen betaalde seks zou zijn dat het aantal verkrachtingen vele malen hoger zou zijn dan in het geval van de aanwezigheid van betaalde seks.

Brad Clitt
7 februari 2016, 14:27
@ Badslippers

Ok, point taken.

Ik zie mezelf ook niet als uitgesproken rechts of links, zelfs niet midden.
Ik ben gewoon bezorgd (misschien té) over wat er in de wereld allemaal gebeurt en hoe het de maatschappij begint te ontwrichten (en dat is een feit) en wie of wat er uiteindelijk voor verantwoordelijkheid is weet ik ook niet (maar wil het wel weten, daarom kijk ik ook naar zulke sites).
Maar dat het geen zuivere koffie is lijkt me toch wel duidelijk, kijk maar wat onze regering allemaal voor kunstgrepen moet verrichten om in het zadel te blijven.

Van hieruit ook een Alaaf.

Jan Verplancke
7 februari 2016, 14:34
Dat heb je mij niet horen zeggen. Je zult ongetwijfeld wel met mij eens zijn dat als er geen betaalde seks zou zijn dat het aantal verkrachtingen vele malen hoger zou zijn dan in het geval van de aanwezigheid van betaalde seks.

Ik vraag me af of dat zo is. Het lijkt me vooralsnog een onvervalste Cum hoc ergo propter hoc.

pret
7 februari 2016, 14:40
een onvervalste Cum hoc ergo propter hoc.

Is dat het ook niet met alles wat hierboven geschreven is over de vluchtelingen?

Jan_Wandelaar
7 februari 2016, 15:08
(...) Lijkt me een behoorlijk paranoïde figuur ...

Gebrek aan transparantie bij politiek en openbaar bestuur lijdt tot het vermoeden dat er zaken onder de pet worden gehouden of in een doofpot gestopt. Dit biedt een voedingsbodem voor complottheorieën en paranoïde gedachtegangen.

Wanneer feitelijk word vastgesteld dat politiek en openbaar bestuur, geholpen door de media, daadwerkelijk zaken onder de pet houden of in een doofpot stoppen dan worden deze complottheorieën en paranoïde gedachtegangen gelegitimeerd.

Vooral als er geciteerd wordt uit rechts-populistische tinnefwebsites ...

Wanneer een nieuwsmedium achterwege laat om de berichtgeving te voorzien van een politiek-correct sausje is het uitermate politiek correct om dergelijke media te labelen als gevaarlijk rechts-populistisch.

En dat terwijl het werkelijke gevaar juist is dat mensen met linkse idealen het liefst andere meningen verbieden, en mensen die andere meningen aanhangen het liefst zouden vervolgen. Kijk maar naar Noord-Korea, de voormalige DDR en Sovjet-Unie.

Of bijvoorbeeld dat een linkse idioot een aankomend politicus met andere ideeën vermoord. Of dat Pegida-aanhangers de tegendemonstranten rustig hun gang laten gaan, en dat die werkschuwe linkse tyfuslijers er alles aan doen om het Pegida-aanhangers onmogelijk te maken hun recht op demonstratie uit te oefenen (ofwel DE MOND TE SNOEREN!!!!).

En hoe word over dit alles bericht in de politiek-correcte media. Simpel: onder het kopje:

Twintig betogers opgepakt bij Pegida-demonstratie Amsterdam
ME voert charges uit bij demonstratie Pegida in Amsterdam
Veel politie bij Pegida Amsterdam

De politiek-correcte krantenkoppen suggereren volkomen onterecht dat het de Pagida-demonstratie is welke tot een verstoring van de openbare orde heeft geleid. Dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Het was de tegendemonstratie van werkschuwe linkse tyfuslijers die tot de verstoring van de openbare orde heeft geleid. Van de arrestanten behoorde dan ook het merendeel tot de werkschuwe linkse tyfuslijers.

Het is gewoon weer het aloude liedje:
Mensen met linkse principes willen andere principes en gedachtegoed het liefst verbieden. Net zoals dat aanhangers van de islam andere religies het liefst verbieden. Vandaar die verbondenheid tussen politiek-correct links-dragend Nederland en de mohammedaanse migranten: ze delen immers de voorkeur om andersdenkende het zwijgen op te leggen, desnoods met geweld en terreur......

J.W.

pret
7 februari 2016, 15:30
Het is gewoon weer het aloude liedje:
Mensen met linkse principes willen andere principes en gedachtegoed het liefst verbieden. Net zoals dat aanhangers van de islam andere religies het liefst verbieden. Vandaar die verbondenheid tussen politiek-correct links-dragend Nederland en de mohammedaanse migranten: ze delen immers de voorkeur om andersdenkende het zwijgen op te leggen, desnoods met geweld en terreur......

J.W.

Deze onterechte onzinnige beeldvorming is ook bewerkstelligd door dezelfde media die je zojuist bekritiseerd hebt.

Brad Clitt
7 februari 2016, 15:34
Weliswaar geen vluchtelingen (waarschijnlijk), maar toch met allochtone achtergrond...

http://www.bild.de/regional/koeln/blaeck-foeoess/tochter-von-blaeck-foesss-gitarrist-verpruegelt-44466414.bild.html

http://www.express.de/koeln/passanten-schauten-zu-tochter-von-blaeck-foeoess-gitarrist-brutal-verpruegelt-23493242

Best wel zuur voor Köln na Oud en Nieuw, de dochter van een lid van hun meest iconische band (naast de Höhner) wordt tijdens de Carnaval brutaal in elkaar geslagen en de mannen die haar willen helpen ook maar meteen.

Natuurlijk wel even gecheckt of het betrouwbare nieuwsgaring betreft. ;)

phoenix
7 februari 2016, 15:42
als je begint dat mensen tyfuslijders zijn dan haak ik af, zoveel simplisme, causale verbanden zoeken die er niet zijn, of correlaties met causale verbanden verwarren pff, dames en heren het ga u goed wat ook uw standpunt is.

Picasso 1
7 februari 2016, 15:44
Je zult ongetwijfeld wel met mij eens zijn dat als er geen betaalde seks zou zijn dat het aantal verkrachtingen vele malen hoger zou zijn dan in het geval van de aanwezigheid van betaalde seks.

Niet door mij en ik mag hopen ook niet door jou. Het vereist een zieke geest om een dame die tegenspartelt en schreeuwt, huilt, etc. om daar geforceerd seks mee te hebben.
Er zijn overigens genoeg landen waar prostitutie verboden is, zoals bijvoorbeeld de Verenigde Staten, Finland, Noorwegen..... Het zijn echter niet deze landen die op nummer 2 van de wereld staan met het hoogst aantal verkrachtingen, of nummer 1 van Europa.

pret
7 februari 2016, 15:47
Weliswaar geen vluchtelingen (waarschijnlijk), maar toch met allochtone achtergrond...

http://www.bild.de/regional/koeln/blaeck-foeoess/tochter-von-blaeck-foesss-gitarrist-verpruegelt-44466414.bild.html

http://www.express.de/koeln/passanten-schauten-zu-tochter-von-blaeck-foeoess-gitarrist-brutal-verpruegelt-23493242

Best wel zuur voor Köln na Oud en Nieuw, de dochter van een lid van hun meest iconische band (naast de Höhner) wordt tijdens de Carnaval brutaal in elkaar geslagen en de mannen die haar willen helpen ook maar meteen.

Natuurlijk wel even gecheckt of het betrouwbare nieuwsgaring betreft. ;)

Mijn Duits is niet al te best en tenzij ik het over het hoofd heb gezien, maar ik lees nergens dat het om allochtonen gaat. Bovendien ben ik ook benieuwd hoe je het waarheidsgehalte van deze berichtgevingen heb geschekt.

Jan_Wandelaar
7 februari 2016, 15:54
als je begint dat mensen tyfuslijders zijn dan haak ik af ...

Wanneer je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, goedheid en humanisme is het inderdaad moeilijk te bevatten dat anderen je een tyfuslijer vinden juist vanwege het feit dat je jezelf en je eigen idealen superieur vindt ten opzichte van andere idealen en gedachtegoed.

Dergelijke gevoelens van superioriteit zijn immers altijd gevaarlijk, ook als ze niet op ras gebaseerd zijn.

Iedere ideologie die uitgaat van de superioriteit van de eigen aanhang is een kwalijke ideologie, ongeacht of die ideologie nu islam, socialisme of neonazisme heet.

J.W.

Brad Clitt
7 februari 2016, 15:55
Citaat uit de Express : 'Gegen Yussuf B. (24, Name geändert) liegen laut Polizei bereits über 20 Einträge, darunter schwere Körperverletzung, vor.'
Beter kijken dus.

Ja hallo, Bild en Express zijn toch betrouwbare bronnen, ook al zijn het boulevard-bladen. Wat krijgen we nu...

pret
7 februari 2016, 16:01
Niet door mij en ik mag hopen ook niet door jou. Het vereist een zieke geest om een dame die tegenspartelt en schreeuwt, huilt, etc. om daar geforceerd seks mee te hebben.
Er zijn overigens genoeg landen waar prostitutie verboden is, zoals bijvoorbeeld de Verenigde Staten, Finland, Noorwegen..... Het zijn echter niet deze landen die op nummer 2 van de wereld staan met het hoogst aantal verkrachtingen, of nummer 1 van Europa.

Ik ook niet, maar heb het niet over jou, mij of over een ander forumlid. Echter zieke geesten heb je nu eenmaal overal. Wat ik wil benadrukken is dat deze zieke geesten zich mede kunnen beheersen door aanwezigheid van betaalde seks. Ik weet niet waar jij je je informatie vandaan haalt, maar als ik even google zie ik dat Amerika, Finland en Noorwegen hoog scoren als landen met hoog aantal verkrachtingen. Zie o.m de volgende links

http://nl.gatestoneinstitute.org/5770/zweden-verkrachting

http://vandollum.plazilla.com/page/4295132188/de-top-landen-met-de-hoogste-verkrachtingsmisdaad

pret
7 februari 2016, 16:03
Ci Gegen Yussuf B. (24, Name geändert) liegen laut Polizei bereits über 20 Einträge, darunter schwere Körperverletzung, vor.'
Beter kijken dus.
Ja hallo, Bild en Express zijn toch betrouwbare bronnen, ook al zijn het boulevard-bladen. Wat krijgen we nu...

Ok en wie zijn de andere belagers dan?
Sinds wanneer zijn boulevard bladen betrouwbaar of heb ik soms iets gemist? :biggrin:

uurtje
7 februari 2016, 16:10
Bild heeft de reputatie een boulevardblad te zijn en de koppen en de opmaak doet ook alle eer aan. Vaak heeft deze krant het echter bij het goede einde en blijkt steeds weer goed geïnformeerd te zijn. Persoonlijk zou ik voorzichtig zijn om het waarheidsgehalte van deze krant te betwijfelen...

Overigens.....de rol van de (linkse) media kennen we al langer. De wijze waarop Hans Janmaat neergezet (of vermeden) werd, verslaggeving omtrent NVU demonstraties en het daaraan gekoppelde linkse geweld, het stilzwijgen van ANC (Winnie Mandela) misdaden, het niet in het beklaagdenbankje zetten van Mugabe enz enz...

De indoctrinatie gaat ook tijdens de Amerikaanse verkiezingen verder. Enige objectiviteit over Republikeinse kandidaten is ver te zoeken....

Picasso 1
7 februari 2016, 16:15
Ik ook niet, maar heb het niet over jou, mij of over een ander forumlid. Echter zieke geesten heb je nu eenmaal overal. Wat ik wil benadrukken is dat deze zieke geesten zich mede kunnen beheersen door aanwezigheid van betaalde seks. Ik weet niet waar jij je je informatie vandaan haalt, maar als ik even google zie ik dat Amerika, Finland en Noorwegen hoog scoren als landen met hoog aantal verkrachtingen. Zie o.m de volgende links

http://nl.gatestoneinstitute.org/5770/zweden-verkrachting

http://vandollum.plazilla.com/page/4295132188/de-top-landen-met-de-hoogste-verkrachtingsmisdaad

Ze zijn wel verschillend die lijsten valt me op (andere bronnen). Maar goed, ook Duitsland, Engeland en België staan in jouw gerefereerde artikelen hoog. Dit zijn toch landen waar erg veel prostitutie beschikbaar is.
Het opvallende van Zweden is dat het de laatste twee decennia sterk is toegenomen tot aan positie nummer 2 van de wereld. Voorheen was het iets minors/zeldzaams in Zweden.

Jan_Wandelaar
7 februari 2016, 16:21
Sinds wanneer zijn boulevard bladen betrouwbaar of heb ik soms iets gemist?

Nee hoor, je hebt niets gemist.

Zoals ik al eerder gezegd heb: stuur lekker je bloedeigen dochter naar een zwembad waar het publiek voor 30% uit mohammedanen bestaat wanneer je twijfelt aan het waarheidsgehalte van berichtgeving waarin politieke correctheid niet de boventoon voert.

J.W.

Brad Clitt
7 februari 2016, 16:23
Ok en wie zijn de andere belagers dan?
Sinds wanneer zijn boulevard bladen betrouwbaar of heb ik soms iets gemist? :biggrin:

Alsof blanke Duitsers 's nachts met allochtone (criminelen) onderweg zijn, beide groepen zijn mutual exclusive, waarbij de oorzaak héél vaak ligt bij de woestijn-fractie.
Tja, extreem-rechtse bronnen mag ik van enkele forumleden niet meer aanhalen en de 'serieuze' MSM melden het helemaal niet (iets met doofpot), dus moet ik me maar bedienen bij de 'minder' serieuze MSM. Trouwens alle berichten over Sylvie, Sabia en Rafael hebben toch een hoog waarheidsgehalte, dus waarom niet over de allochtonen.

pret
7 februari 2016, 16:24
Bild heeft de reputatie een boulevardblad te zijn en de koppen en de opmaak doet ook alle eer aan. Vaak heeft deze krant het echter bij het goede einde en blijkt steeds weer goed geïnformeerd te zijn. Persoonlijk zou ik voorzichtig zijn om het waarheidsgehalte van deze krant te betwijfelen...

....

Waarom zou ik voorzichtig moeten zijn met betwijfelen van de waarheidsgehalte van Bidl? :confused:
Bild met allerlei porno en paparazzi gehalte ga ik echt niet serieus nemen en betrouwbaar zien.

pret
7 februari 2016, 16:27
Alsof blanke Duitsers 's nachts met allochtone (criminelen) onderweg zijn, beide groepen zijn mutual exclusive, waarbij de oorzaak héél vaak ligt bij de woestijn-fractie.
Tja, extreem-rechtse bronnen mag ik van enkele forumleden niet meer aanhalen en de 'serieuze' MSM melden het helemaal niet (iets met doofpot), dus moet ik me maar bedienen bij de 'minder' serieuze MSM. Trouwens alle berichten over Sylvie, Sabia en Rafael hebben toch een hoog waarheidsgehalte, dus waarom niet over de allochtonen.

Nou als je weet dat serieuze NSM het niet melden dan klopt het meestal dus niet. Waarom zouden blanke Duitsers het niet geweest kunnen zijn? Onlangs was er hier een artikel gedeeld over een vergelijkbaar incident in Belgie waarin Belgen en allochtonen betrokken waren. Dus het kan allemaal wel Brad.

Brad Clitt
7 februari 2016, 16:35
Misschien geradicaliseerde of genaturaliseerde Belgen, wie zal het zeggen, het kan allemaal.
Een normale autochtone man of het nu een Duitser of een Belg is gaat niet 's nachts (trouwens overdag ook niet) een jonge vrouw in elkaar stampen, tenzij het onder groepsdruk gebeurt en daar zijn onze vrienden uit de woestijn héél goed in. Dat een autochtoon zich hiervoor zou lenen zegt veel over hem, een klootzak eerste klas die wat mij betreft nog erger is dan de allochtoon.

pret
7 februari 2016, 16:44
Misschien geradicaliseerde of genaturaliseerde Belgen, wie zal het zeggen, het kan allemaal.
Een normale autochtone man of het nu een Duitser of een Belg is gaat niet 's nachts (trouwens overdag ook niet) een jonge vrouw in elkaar stampen, tenzij het onder groepsdruk gebeurt en daar zijn onze vrienden uit de woestijn héél goed in. Dat een autochtoon zich hiervoor zou lenen zegt veel over hem, een klootzak eerste klas die wat mij betreft nog erger is dan de allochtoon.

Geldt hetzelfde dan ook niet voor allochtonen Brad? Of zijn in jouw ogen alle allochtonen uitschot?

Brad Clitt
7 februari 2016, 16:55
Nou ga ik iets héél gevaarlijks zeggen (een variant op het terroristen-gezegde) : niet alle allochtonen zijn verkrachters, maar veel verkrachters zijn wel allochtoon.

In de huidige tijd, let wel, want vroeger waren de autochtone mannen natuurlijk in de meerderheid (maar in absolute aantallen was het toen veel minder).
Om je gerust te stellen, ik vind niet alle allochtonen uitschot, zolang ze zich gedragen en aan onze regels houden heb ik geen probleem met ze. Maar het moeten er niet te veel worden, want dan gaat het geheid fout in ons mooie Europa (krijgen we een Arabische winter).

pret
7 februari 2016, 17:04
Nou ga ik iets héél gevaarlijks zeggen (een variant op het terroristen-gezegde) : niet alle allochtonen zijn verkrachters, maar veel verkrachters zijn wel allochtoon.

In de huidige tijd, let wel, want vroeger waren de autochtone mannen natuurlijk in de meerderheid (maar in absolute aantallen was het toen veel minder).
Om je gerust te stellen, ik vind niet alle allochtonen uitschot, zolang ze zich gedragen en aan onze regels houden heb ik geen probleem met ze. Maar het moeten er niet te veel worden, want dan gaat het geheid fout in ons mooie Europa (krijgen we een Arabische winter).

Dus als ze zelfs normaal zijn wil je niet dat het teveel wordt. Zo te merken ben jij pas goed geïndoctrineerd door rechts extremistische gedachtegoed :biggrin:

Brad Clitt
7 februari 2016, 17:26
Nee, gewoon gezond boerenverstand, als het er teveel worden gaan ze dingen eisen die niet zo goed zijn voor ons westerlingen (en onder groepsdruk gaan ook de normale, verstandige moslims overstag), zoals sharia-wetgeving (in de UK al realiteit). Om over al die no go-zones nog maar te zwijgen, zij mogen overal komen maar wij niet meer zonder gevaar voor eigen leven.
Trouwens, wie moet dat allemaal betalen, zelfs Dijsselbloem ziet het niet zo zitten.

Ik hoop voor je dat je me zit te stangen, maar volgens mij zit je al te lang in links-dromenland, binnenkort zul je wel wakker geschud worden.
En voor vandaag stop ik er mee, ga carnaval vieren.

pret
7 februari 2016, 17:52
Nee, gewoon gezond boerenverstand, als het er teveel worden gaan ze dingen eisen die niet zo goed zijn voor ons westerlingen (en onder groepsdruk gaan ook de normale, verstandige moslims overstag), zoals sharia-wetgeving (in de UK al realiteit). Om over al die no go-zones nog maar te zwijgen, zij mogen overal komen maar wij niet meer zonder gevaar voor eigen leven.
Trouwens, wie moet dat allemaal betalen, zelfs Dijsselbloem ziet het niet zo zitten.

Ik hoop voor je dat je me zit te stangen, maar volgens mij zit je al te lang in links-dromenland, binnenkort zul je wel wakker geschud worden.
En voor vandaag stop ik er mee, ga carnaval vieren.

No worries. Het zullen er nooit te veel worden. Wat ze in UK doen qua sharia wetgeving is alleen maar omdat moslims daar onderling met hun eigen wetgeving een en ander willen regelen. Dit heeft ook niet er toe geleid dat ze in UK zeggenschap hebben ver UK. Ik ben van geen enkele droomwereld en wil je ook zeker niet stangen. Het enige wat ik probeer is om in kaart te brengen dat alles niet zo zwart en wit is zoals er wordt gesteld. Veel fun met de carnavalviering.

uurtje
7 februari 2016, 18:35
Moslims vluchten dus omdat hun landen, mede met name door hun eigen geloof in een permanente staat van oorlog verkeren. Deze oorlog is tegen andere landen, gebieden, stammen of tegen de eigen bevolking. Vervolgens komen ze hier en proberen het hier zo Islamitisch mogelijk te maken met eventueel bijbehorende rechtspraak. Ik weet niet precies wat je met 'een en ander proberen te regelen' probeert goed te praten, maar los van het feit dat je op deze wijze een substroming creëert die illegaal is, komt het de integratie zeer zeker niet ten goede en leidt dit uiteindelijk tot een situatie waarin men het rechtssysteem van Europese landen niet meer zal dulden. Moet er niet aan denken dat de daders van Keulen (los van het feit dat die toch nooit opgepakt gaan worden) voor de sharia rechtbank staan en pas veroordeeld worden als elke lastig gevallen vrouw 4 mannelijke getuigen (moslims!) weet op te roepen.

Pret, tip van de dag....ga gewoon pret maken in een club. Lijkt mij de betere keuze...:)

Badslippers
7 februari 2016, 18:50
@ Badslippers

Ok, point taken.

You're welcome.

Ik zie mezelf ook niet als uitgesproken rechts of links, zelfs niet midden.

Dan onderscheid je je in ieder geval in positieve zin i.t.t. enkele posters hier die volkomen vastgeroest zitten in het zogenaamde rechts/links denken.

Ik ben gewoon bezorgd (misschien té) over wat er in de wereld allemaal gebeurt en hoe het de maatschappij begint te ontwrichten (en dat is een feit)

De Nederlandse maatschappij is helemaal niet ontwricht. Als dat wel zo is moet er sprake zijn van grote en desastreuze economische schade, vele doden, en moet het dagelijks leven ernstig verstoord zijn. Daarvan is geen sprake. Stel we worden getroffen door aardbeving en een gigantische overstroming vanuit zee waardoor alle infrastructuur ernstig beschadigd is, dan is er sprake van ontwrichting. Nu er wat vluchtelingen deze kant opkomen en daaronder crimineel volk huist hebben we een logistiek probleem en wat kleinere problemen op het gebied van ordehandhaving en gezag waarop de regering nauwelijks een antwoord heeft. Met een andere, meer slagvaardige regering zou ik zelfs durven zeggen: "Wir schaffen das"

Alaaf

Gebrek aan transparantie bij politiek en openbaar bestuur lijdt tot het vermoeden dat er zaken onder de pet worden gehouden of in een doofpot gestopt. Dit biedt een voedingsbodem voor complottheorieën en paranoïde gedachtegangen.

Inderdaad, die complottheorieën en paranoïde gedachtengangen komen vooral bij labiele figuren en ontevreden krentenwegers voor die altijd wat te zeiken hebben en ontevreden zijn met hun eigen leven. In Nederland gaat het onder de pet houden niet verder dan geleuter over onvindbare kassabonnetjes, De Roy van Zuidewijn, Juliana die een of andere charlatan heks bezocht of een in scene gezette foto van van der Graaf. Zorgt voor wat ophef maar niet meer dan dat. Sebrenica was natuurlijk kwalijker.

Wanneer feitelijk word vastgesteld dat politiek en openbaar bestuur, geholpen door de media, daadwerkelijk zaken onder de pet houden of in een doofpot stoppen dan worden deze complottheorieën en paranoïde gedachtegangen gelegitimeerd.
Dat zou van een ongelooflijke domheid getuigen daar complottheorieën per definitie verzinsels en irrationeel zijn.

Wanneer een nieuwsmedium achterwege laat om de berichtgeving te voorzien van een politiek-correct sausje is het uitermate politiek correct om dergelijke media te labelen als gevaarlijk rechts-populistisch.

Nieuwsmedia hoeven berichtgeving niet te voorzien van welk sausje dan ook. Ze dienen hun bronnen en gegevens te checken. Heeft niks met politiekcorrect te maken.

En dat terwijl het werkelijke gevaar juist is dat mensen met linkse idealen het liefst andere meningen verbieden, en mensen die andere meningen aanhangen het liefst zouden vervolgen.

Hoe weet je dat het verbieden van andere meningen en het vervolgen van de aanhangers van die andere meningen het favoriete tijdsverdrijf is van mensen met linkse idealen? Als je heden ten dage nog steeds denkt in termen van rechts en links ben je net zo vastgeroest als de politieke elite.

dat die werkschuwe linkse tyfuslijers er alles aan doen om het Pegida-aanhangers onmogelijk te maken hun recht op demonstratie uit te oefenen (ofwel DE MOND TE SNOEREN!!!!).

Wat een kneuzen zijn die pegidaleden dan. Dat ze zich door een paar werkschuwe linkse tyfuslijers laten muilkorven.

werkschuwe linkse tyfuslijers
Blijkbaar is die aandoening exclusief voor linkse mensen gereserveerd. JW kan rustig gaan slapen.

Wanneer je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, goedheid en humanisme is het inderdaad moeilijk te bevatten dat anderen je een tyfuslijer vinden juist vanwege het feit dat je jezelf en je eigen idealen superieur vindt ten opzichte van andere idealen en gedachtegoed.

Je berichten nalezend kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat je volkomen gelijk hebt.

Zoals ik al eerder gezegd heb: stuur lekker je bloedeigen dochter naar een zwembad waar het publiek voor 30% uit mohammedanen bestaat wanneer je twijfelt aan het waarheidsgehalte van berichtgeving waarin politieke correctheid niet de boventoon voert.

Zwemmen staat niet op de planning wel stort ik me morgen met mijn deerne in het Düsseldorfse carnavalsgebeuren. Eens kijken hoe het met de beveiliging staat die de openbare gangbangs moeten voorkomen. Veiligheidstips zijn natuurlijk van harte welkom. Graag per IM.

Tja, extreem-rechtse bronnen mag ik van enkele forumleden niet meer aanhalen

Mag je gerust aanhalen. Geen enkel probleem. Het is echter niet de enige bron waaruit je kunt putten.

Een normale autochtone man of het nu een Duitser of een Belg is gaat niet 's nachts (trouwens overdag ook niet) een jonge vrouw in elkaar stampen

Kom op zeg, dat doet een normale (wat dat dan ook is) allochtoon toch ook niet.

Mwoahhh, is niet gevaarlijk maar een beetje een verkeerd constructie/voorbeeld van het zogenaamde syllogisme. Normaliter zou je iets krijgen als:
Alle mannelijke islamieten discrimineren vrouwen.
Alibaba is een mannelijke islamiet
Alibaba discrimineert vrouwen.

In de redenatie van jou zit geen logica. Je kunt daar van alles invullen:
Niet alle allochtonen zijn kok, maar veel koks zijn wel allochtoon.

Costana
7 februari 2016, 18:51
Ze zijn wel verschillend die lijsten valt me op (andere bronnen). Maar goed, ook Duitsland, Engeland en België staan in jouw gerefereerde artikelen hoog. Dit zijn toch landen waar erg veel prostitutie beschikbaar is.
Het opvallende van Zweden is dat het de laatste twee decennia sterk is toegenomen tot aan positie nummer 2 van de wereld. Voorheen was het iets minors/zeldzaams in Zweden.

Zweden, rarara hoe dat komt.
Welk soort van 'onderdanen' is er daar de laatste jaren flink toegenomen.... Case Closed

pret
7 februari 2016, 20:27
Moslims vluchten dus omdat hun landen, mede met name door hun eigen geloof in een permanente staat van oorlog verkeren. Deze oorlog is tegen andere landen, gebieden, stammen of tegen de eigen bevolking. Vervolgens komen ze hier en proberen het hier zo Islamitisch mogelijk te maken met eventueel bijbehorende rechtspraak. Ik weet niet precies wat je met 'een en ander proberen te regelen' probeert goed te praten, maar los van het feit dat je op deze wijze een substroming creëert die illegaal is, komt het de integratie zeer zeker niet ten goede en leidt dit uiteindelijk tot een situatie waarin men het rechtssysteem van Europese landen niet meer zal dulden. Moet er niet aan denken dat de daders van Keulen (los van het feit dat die toch nooit opgepakt gaan worden) voor de sharia rechtbank staan en pas veroordeeld worden als elke lastig gevallen vrouw 4 mannelijke getuigen (moslims!) weet op te roepen.

Pret, tip van de dag....ga gewoon pret maken in een club. Lijkt mij de betere keuze...:)

Je denkniveau is net zo koertzinnig als je naam. Bovendien vergelijk je appels met peren. Mocht er een shariarechtbank zijn in Duitsland dan nog zullen de daders van Keulen hier niet beriecht kunnen worden. Simpel om het feit dat alle betrokken partijen in de zaak geen moslim zij. Hou je tips maar voor jezelf heb er geen behoefte aan.

pret
7 februari 2016, 20:40

Dat de lijsten verschillend zijn geeft alleen al dat niet alle informatie even betrouwbaar is. Twee decennia terug had je in Zweden wel betaald seks beschikbaar. Bovendien had Zweden als een tolerant land toen ook al met vluchtelingen te maken.

Jan_Wandelaar
7 februari 2016, 23:13
In Nederland gaat het onder de pet houden niet verder dan geleuter over onvindbare kassabonnetjes ...

Tja, zalig zijn de eenvoudige van geest. Ik wou dat ik net als BS als een naïeve onnozelaar in het leven kon staan.

Echter, veel problemen worden juist voorkomen omdat er mensen zijn die ruim van tevoren een probleem aan zien komen. Hierdoor kunnen naïeve onnozelaars in de waan blijven dat we in één of ander gezellig sprookjesbos leven.

J.W.

Badslippers
7 februari 2016, 23:27
Ik wou dat ik net als BS als een naïeve onnozelaar in het leven kon staan.

Ik was even bang dat je me als
Werkschuwe linkse tyfuslijer zou kwalificeren. Kom ik er toch goed vanaf ! ! !

Picasso 1
7 februari 2016, 23:42
Zoals blijkt uit de volgende berichtgeving zijn er genoeg mensen in AZC's die hulp nodig hebben. De andere kant van de medaille is dat het soort mensen waar ze voor vluchten zich ook onder de asielzoekers begeven.

COC luidt noodklok over azc's

Volgens het COC zijn de incidenten in azc's waar homo's, lesbiennes en transgenders mee te maken krijgen veel ernstiger dan tot nu toe gezegd wordt in de media, schrijft Omroep Gelderland op de website.

Janneke van Maanen van het COC: "Het begon met spugen en pesten, maar het escaleert, omdat de situatie langer duurt. We merken dat het aantal incidenten toeneemt, en dat de incidenten heftiger worden. We hebben grote zorgen dat er dodelijke slachtoffers gaan vallen."
Voorlichting of aparte opvang?

Minister Bussemaker van emancipatie wil dat er op azc's voorlichting wordt gegeven over homorechten. Volgens Van Maanen is dat niet genoeg. Daarom pleit ze nogmaals voor safehouses om te voorkomen dat het misgaat.

Regeringspartij VVD is geen voorstander van safehouses, zegt Tweede Kamerlid voor de VVD Hayke Veldman. Hij wil een aparte opvang voor daders. "Door slachtoffers te verplaatsen, beloon je de daders", vindt hij.

Asielaanvraag heroverwegen

Daarnaast vindt de VVD dat er consequenties moeten zijn voor de asielaanvraag, als mensen zich op deze manier misdragen. Kamerlid Veldman: "Hier in Nederland gelden onze normen en waarden, discriminatie van homo's is niet toegestaan en dat moet tussen de oren."

De uiterste consequentie is dat vluchtelingen wat hem betreft geen verblijfsvergunning krijgen, als ze in de opvang homo's, vrouwen of christenen belagen.
Aangiftes

De VVD hamert op aangiftes, maar volgens COC Midden Gelderland is dat ingewikkeld. Veel homo's hebben slechte ervaringen met de politie in hun eigen land en zullen daarom niet snel naar de politie gaan.

http://nos.nl/artikel/2085493-coc-luidt-noodklok-over-azc-s.html

Picasso 1
8 februari 2016, 00:17
als het er teveel worden gaan ze dingen eisen die niet zo goed zijn voor ons westerlingen (en onder groepsdruk gaan ook de normale, verstandige moslims overstag), zoals sharia-wetgeving (in de UK al realiteit).

Die 'groepsdruk' is inderdaad de kern van het probleem. Een mooie analyse hieromtrent van Afshin Ellian die zelf aan den lijve heeft meegemaakt hoe de politieke islam een vrij land compleet veranderde in een fundamentalistisch maatschappij met weinig vrijheden.

Waar ging het mis? Hoewel er een onderscheid bestaat tussen moslims en de islam, neemt dit niet weg dat de cultuur en de traditie van moslims in hoge mate door de islam worden bepaald. Het culturele jasje dat een moslim wil aantrekken, conflicteert niet zelden met de traditie van de islam.

Zolang er geen islamitische krachten zijn, kan een moslim berusten in zijn eigen tegenstrijdigheden. Ten tijde van de Sjah van Perzië onthielden de Iraniërs zich van het drinken van alcohol tijdens de heilige dagen, maar daarna begon het feest – en hoe. De vrouwen liepen zonder hijab (hoofddoek) rond, in korte rokken en met blote schouders.

Toch beschouwden ze zichzelf als goede moslims. Er waren immers geen baardmannen die hen van on-islamitisch gedrag beschuldigden. De receptie van de liberale cultuur van het moderne Europa werd van meet af aan gedwarsboomd door het oosterse despotisme, dat perfect paste bij het totalitaire karakter van de islam.

.......................

De verlichte moslims, dus de moslims die zich hebben geëmancipeerd van het islamitische superioriteitsgevoel, hebben de islam tot een persoonlijk geloof ontwikkeld. Ze hebben het ontdaan van politieke en maatschappelijke aspiraties.

Maar deze selectieve interpretatie van de islam als een individuele aangelegenheid druist in tegen de oorspronkelijke dogma's van de islam. In een vrije samenleving zou dat geen probleem zijn. Godsdienstvrijheid waarborgt de vorming en ontwikkeling van alle soorten van geloof. Dat is anders in de islamitische wereld.

Maar ook in Europa proberen de fundamentalistische moslims de ontwikkeling van liberale en geëmancipeerde moslims tegen te gaan. De fundamentalisten hebben geen boodschap aan godsdienstvrijheid: het recht om in het openbaar te geloven, van geloof te veranderen of niet te geloven.

http://www.elsevier.nl/Nederland/blogs/2015/1/In-de-geest-van-de-moslim-de-islamitische-trots-verklaard-1682562W/

Wentelt Eefje
8 februari 2016, 00:20
Dus dan is de NOS ineens wel betrouwbaar. Volgens mij niets anders dan COC-propaganda, want inderdaad, nauwelijks aangiftes, maar het COC bestaat uit overwegend linkse mensen die graag tegen de Islam (en ten onrechte niet tegen orthodoxe joden en klein-rechtse christenen) ageren, dus dit komt hen ook mooi uit als het wel waar zou zijn.

Picasso 1
8 februari 2016, 00:31
Dus dan is de NOS ineens wel betrouwbaar.

De media is niet zo zeer onbetrouwbaar, echter wel selectief afhankelijk van politieke kleur en belang van financierende partijen (hier werd overigens geciteerd uit Omroep Gelderland maar daar geldt hetzelfde voor). Aan een ieder om op kritische wijze meerdere bronnen raadplegend zijn eigen conclusies te trekken.

Wentelt Eefje
8 februari 2016, 06:43
Overigens hoop ik dat de gedachte die bij PEGIDA NL leeft bewaarheid wordt, alleen niet zoals zij het bedoelen. Ze willen bij elk lokaal protest tegen een AZC aansluiten, denkend dat 1000 tot 2000 protestanten telkens Nederland doet ontwaken. Ten eerste, waar willen ze 1000 PEGIDA demonstranten vandaan halen als ze dat bij een landelijk protest niet lukt en ten tweede hoop ik dat er duidelijke foto's van de demonstranten verschijnen, als Nederland ziet hoeveel NVU-aanhangers deze demonstraties (evenals overigens PVV-evenementen) van "bezorgde Nederlanders" voorzien.

Om even een klein zijsprongetje te maken naar autochtone Nederlanders vechtend (en dodend) in Syrië die lintjes zouden verdienen, van Jitse A. weet ik niets over eventuele extreem-rechtse sympathie, maar medestrijders daar als bijv. Ritchie K. zijn mainstays in Nederlandse neonazi-kringen net als zijn Vlaamse tegenpool Ruben R. bij onze zuiderburen en enkele leden van Nigel Farage's UKIP. Extreem-rechts demonstreerde 3 jaar geleden al Pro-Assad in Den Haag.

Daarnaast zal ik zelf volgende week in Enschede als gedemonstreerd wordt tegen een AZC en PEGIDA sluit zich aan zelf even vaststellen of de Van Hattem's, Van der Kooi's en aanverwant tuig van Voorpost, Ulfhednar en Blood & Honour en voormalige CP'86/Centrumdemocraten "politici" als Alfred Vierling en consorten zich daartussen begeven.
Dat ook Geert Wilders hier maar geen afstand van neemt (zoals hij omgekeerd altijd gematigde moslims oproept om te doen) heeft er ook toe geleid dat Nigel Farage's UKIP zich niet met de PVV geassocieerd wil zien. (En ook niet met zijn andere Europese "geestverwanten", hoewel die deels uitermate antisemitische tendensen vertonen, iets dat de kleine blonde dood uit Venlo dan weer absoluut niet aangewreven kan worden.)

Wentelt Eefje
8 februari 2016, 07:10
Heeft iemand meer zich dit weekend ook afgevraagd waarom PEGIDA woordvoerder Edwin Utrecht continue deemookraatsie als deemookraatie uitspreekt?

Badslippers
8 februari 2016, 09:47
hoop ik dat er duidelijke foto's van de demonstranten verschijnen, als Nederland ziet hoeveel NVU-aanhangers deze demonstraties (evenals overigens PVV-evenementen) van "bezorgde Nederlanders" voorzien.

Onder demonstranten en groeperingen/bewegingen zitten altijd extreme figuren die terreur, intimidatie en geweld propageren, strafbare feiten plegen en uit zijn op rellen. Dat gegeven is niet voorbehouden aan een specifieke groep. Helaas bepalen die het beeld waardoor de realiteit (en daarmee de perceptie van het niet rellende deel van Nederland) vertekend wordt.
Datzelfde mechanisme zie je ook op andere terreinen. Bijvoorbeeld voetbal. Honderdduizenden mensen genieten wekelijks van het voetbal maar de opgehangen opblaaspop van Vermeer bepaald (dit weekend) het nieuws en niet de 50.000 toeschouwers die zich daar wel gedragen. Relschoppers in de stadions bepalen het nieuws en doen vermoeden dat het voetbal een grote bende is.

Wentelt Eefje
8 februari 2016, 18:27
Het grote verschil echter is dat bij TTG en PVV (Pegida ook) de extreme figuren vaak de meerderheid van de demonstranten vormen. Een bijzonder groot verschil met bijvoorbeeld voetbal en om een dichterbijzijnd voorbeeld aan te halen, de tegendemonstraties. Hoewel bij die laatste om een andere contribuant aan dit forum te citeren "langharig werkschuw tuig" zeker een deel van de aanwezigen uitmaakt.

Wentelt Eefje
8 februari 2016, 18:50
En voor wie het interesseert, niet alleen de in beeld zijnde rouwdouwers... Een veelgebruikt middel om "uit handen van de pers" te blijven als extreemrechtse activist die er niet als neonazi uitziet (maar dat wel is), is het hanteren van valse namen. Zo ook "Ed aus Holland" a.k.a. "Edwin Utrecht"

In werkelijkheid gaat het om Edwin Wagensveld, zijn website:http://www.der-hollander.de/index.php
Hier verkoopt Wagensveld onder meer stroomstootwapens, pepperspray en airsoftgeweren. Zijn Duitse webshop richt zich nadrukkelijk op de Nederlandse markt. In Nederland is particulier bezit van dit soort wapens strafbaar en geldt als een misdrijf, of is gebonden aan strenge wettelijke voorwaarden. Wagensveld blijkt een ondernemer te zijn die zijn producten “discreet verzendt” en het met wet- en regelgeving niet zo nauw neemt. Een controle of zijn klanten aan wettelijke voorwaarden voldoen ontbreekt bij ‘Der Hollander’.

Ed, der geheime Hooligan

Op 15 november 2014 vindt de tweede HoGeSa demonstratie plaats, dit keer in Hannover. ‘Ed aus Holland’ is zelf een van de deelnemers. Na de HoGeSa rellen in Keulen bestaat er geen enkel misverstand over de aard en het doel van deze demonstratie. Toch vormt dit voor de ‘nette’ Pegida activist geen beletsel. Hij beschouwt en gedraagt zich als een HoGeSa activist, in tegenstelling tot wat hij een maand later aan Een Vandaag vertelt. Deze deelname lijkt niet zijn enige connectie met HoGeSa. Verschillende Duitse onderzoeksgroepen stellen dat hij moderator is van het HoGeSa-forum. De bewering van een Telegraaf journalist dat hij vanaf een HoGeSa adres met de krant mailde versterkt deze stelling.

Wagensveld staat media te woord bij HoGeSa demonstratie 15 november 2014, Hannover
14043

Telegraaf over connectie Wagensveld en HoGeSa
14044

‘Ed aus Holland’, die in werkelijkheid Edwin Wagensveld heet blijkt niet de nette, bezorgde burger te zijn die hij lijkt. Ed is een ‘geheime hooligan’. Uit een analyse van zijn persoonlijke facebook profiel blijkt hij allerlei berichten van de nazistische NVU te ‘liken’. Ook heeft hij veel vriendschappen met extreemrechtse Nederlandse activisten, waaronder een aantal uit het meest radicale deel van deze beweging. De politieke oriëntatie van zijn facebookvrienden Jeroen van den Berg (Ulfhednar), Olav Schollaardt (Nationale Sozialisten Niederlande) en Edwin Middeljans (Blood&Honour) laat niets te raden over. Wanneer Middeljans op zijn profiel een foto plaatst waarop hij samen met Stefan Wijkamp (alias de Hollandse Hitler) op een neonazidemonstratie in het Duitse Remagen is te zien, plaatst Wagensveld een ‘like’.

Het is tijd om de ogen niet langer te sluiten voor het rechts-extremisme van PEGIDA, waar het bij PEGIDA NL dus niet alleen de relschoppende meelopers, maar juist ook de leiding betreft, waar ook Wilders zich nadrukkelijk mee inlaat!

uurtje
8 februari 2016, 19:44
ff.......hij biedt dit aan vanuit Duitsland. Dat is legaal en het is niet zijn verantwoordelijkheid om te toetsen of klanten wel of niet voldoen aan de juridische voorwaarden m.b.t. het in bezit hebben van dergelijke middelen. Mogelijk dat het niet is toegestaan die dingen te versturen..... Maar dat is wat anders en daar laat het stukje zich niet over uit. Klassiek stuk suggestieve berichtgeving.

Rechtsextreem? Schijnbaar moeilijk te vinden vandaag de dag. Maar goed, alle wat niet links is, wordt door linkse mensen meteen de bruine hoek ingedrukt. Tot op heden werden de politieke moorden in Nederland door Moslims en linkse activisten gepleegd. RaRa, de aanslag op CP'86, de krakers, dierenbevrijdingsfront en en en zijn verdere voorbeelden van links geweld. Klaarblijkelijk kun je als zijnde milieu terrorist in Nederland gewoon fractievoorzitter worden en in Duitsland kun je er zelfs minister van buitenlandse zaken (J Fischer) mee worden.

Er zal nog heeeeeel veel rechts geweld moeten komen om de linkse score te evenaren. En dat zie ik persoonlijk niet gebeuren...

Jan Verplancke
8 februari 2016, 20:38
Gaaaap, Wentelteefje. Gewoon legaal spul in Duitsland. In Nederland niet, maar gezien al het tuig dat wordt geïmporteerd, is het niet gek dat Nederlanders zich gaan bewapenen om zich in geval van nood te kunnen verdedigen. Nu loopt Nederland over van de metro-mannen, pussy figuren en mietjes, maar er zijn ook mensen voor wie geldt dat je niet aan hun familie of aan hun spullen komt en dat wanneer dat Syrische gajes dat toch doet, dat ze dan wat extra gaatjes hebben om hun vingers in te steken.

Jan_Wandelaar
8 februari 2016, 22:04
Nu loopt Nederland over van de metro-mannen, pussy figuren en mietjes .......

Inderdaad: we leven in het tijdperk van de emo-hipster. Je kent ze wel: van die figuren die je voor de lol helemaal de tyfus slaat, en vervolgens opgerold in hun eigen yoga-mat de gracht in flikkert.

Koning onder de emo-hipsters is de Singer-Songwriter. Een bekende cabaretier heeft een zeer treffende beschrijving van dit type emo-hipster, en geeft tevens een praktische tip over hoe met dergelijke emo-hipsters om te gaan:

https://www.youtube.com/watch?v=VsvonUctM9Y

In plaats van kapot schieten kan je ze natuurlijk ook wurgen met het oplaadsnoer van hun elektrische auto.

In het tijdperk van de emo-hipsters worden echte mannen als een soort van dinosauriërs beschouwd die eigenlijk hel liefst zo snel mogelijk uit dienen te sterven. Ben je dol op roken, zuipen en neuken, en heeft je auto minstens zes cilinders (en geen verlengsnoer!!!!) dan word je door de emo-hipster als onwenselijk beschouwd. Zeker wanneer je ook nog eens recht-voor-z'n-raap bent i.p.v. politiek correct (wat eigenlijk betekend: feitelijk-incorrect).

J.W.

uurtje
8 februari 2016, 22:23
Der Hollander waarschuwt op zijn site....maar goed...wie links is mag kapot maken...zo gaat dat..

2. § 1 betekent dat u zich goed moet informeren welke wettelijke bepalingen in Uw Land gelden wanneer u een Artikel bij ons koopt,in heel Europa gelden andere Wetgevingen bij Messen,Sprays ,Airsoft en andere Artikelen.

Big30
8 februari 2016, 22:53
En voor wie het interesseert, niet alleen de in beeld zijnde rouwdouwers... Een veelgebruikt middel om "uit handen van de pers" te blijven als extreemrechtse activist die er niet als neonazi uitziet (maar dat wel is), is het hanteren van valse namen. Zo ook "Ed aus Holland" a.k.a. "Edwin Utrecht"

In werkelijkheid gaat het om Edwin Wagensveld, zijn website:http://www.der-hollander.de/index.php
Hier verkoopt Wagensveld onder meer stroomstootwapens, pepperspray en airsoftgeweren. Zijn Duitse webshop richt zich nadrukkelijk op de Nederlandse markt. In Nederland is particulier bezit van dit soort wapens strafbaar en geldt als een misdrijf, of is gebonden aan strenge wettelijke voorwaarden. Wagensveld blijkt een ondernemer te zijn die zijn producten “discreet verzendt” en het met wet- en regelgeving niet zo nauw neemt. Een controle of zijn klanten aan wettelijke voorwaarden voldoen ontbreekt bij ‘Der Hollander’.

Even voor de duidelijkheid want ik heb wat spulletjes besteld o.a. een honkbalknuppel dat zal toch geen probleem zijn, ik wil hem gebruiken waar die voor bedoeld is, dus dat zal wel goed zitten.
Mijn oog viel ook op een kruisboog, ook maar besteld, volgens mij ook legaal want ik wil me (moet gaan) kwalificeren voor de spelen van Rio op het nummer kruisboogschieten.
Bedankt WE voor de tip, mooie site met echt topspul. Ook die camouflage vesten maar besteld ik wil nog carnaval vieren en dan behoort zo'n ding tot de standaard uitrusting.

Nogmaals bedankt voor de link namens mij Big30 aka Henk uut Windbuulstad.

Jan_Wandelaar
8 februari 2016, 23:39
Het is tijd om de ogen niet langer te sluiten voor het rechts-extremisme van PEGIDA ...

Juist, wanneer emo-hipster groeperingen over 1 kam beginnen te scheren is het over 1 kam scheren opeens volledig politiek correct.

Ik vindt het nogal racistisch dat het wel door de beugel kan wanneer een hoofdzakelijk blanke groepering over 1 kam geschoren word, en dat er moord en brand geschreeuwd word zodra dit met een uitheemse groepering gebeurt.

J.W.

Wentelt Eefje
9 februari 2016, 00:11
Ik vind dat de Jannen de kortzichtigheid van "De Jannen" tentoonspreiden. Maar daar zit het verschil tussen jullie en mij. Één van jullie ooit gezien wat er bij de Kögida-demonstraties in Keulen liep. Dan kun je spreken over een vaststelling (vanuit de tegendemonstratie... ), niet over het vooroordeel leidend tot over één kam scheren, maar over een afgewogen oordeel dat daartoe leidt!

Misschien overbodig te melden, maar een tegen-/linkse demonstrant die geweld gebruikt geef ik net zo makkelijk de foto van door aan de politie als ik die toevallig schiet als van de NVU/PEGIDA/TTG/Kögida-aanhanger die dat doet. Geweld lost nooit iets op (snap je als er een mug op je zak zit).

Picasso 1
9 februari 2016, 00:17
In Nederland gaat het onder de pet houden niet verder dan geleuter over onvindbare kassabonnetjes, De Roy van Zuidewijn, Juliana die een of andere charlatan heks bezocht of een in scene gezette foto van van der Graaf. Zorgt voor wat ophef maar niet meer dan dat. Sebrenica was natuurlijk kwalijker.

Er wordt wel meer onder de pet gehouden in Nederland dan een onvindbare kassabonnetje.

In oktober 2014 dienden de NOS, RTL en de Volkskrant onafhankelijk van elkaar verzoeken in op basis van de Wet openbaarheid van bestuur (Wob). Er werd gevraagd om de verslagen van de ministeriële en ambtelijke commissies die zich bezighielden met de MH17, om zodoende het kabinetsbeleid na de ramp te kunnen reconstrueren.

Onleesbaar
In de loop van vorig jaar werd duidelijk dat het ministerie van Veiligheid en Justitie weigerde veel documenten openbaar te maken. Van documenten die wel werden vrijgegeven, waren hele stukken onleesbaar gemaakt. Ook een bezwaarprocedure bracht daarin geen verandering.

De redacties van NOS, RTL en de Volkskrant zijn daarom samen naar de rechter gestapt. Hiermee benadrukken de drie nieuwsorganisaties hoe belangrijk ze deze kwestie vinden voor de journalistiek. Het principe van openbaarmaking van documenten rondom de MH17-ramp weegt in dit geval zwaarder dan de gebruikelijke onderlinge concurrentie.

http://nos.nl/artikel/2085698-nos-rtl-en-volkskrant-bij-rechter-om-mh17-documenten.html

Wentelt Eefje
9 februari 2016, 08:06
14046

van lotje gekrikt
9 februari 2016, 14:00
Ik was even bang dat je me als
Werkschuwe linkse tyfuslijer zou kwalificeren. Kom ik er toch goed vanaf ! ! !

Typhus, daar heb je pilletjes voor
Links, daar heb je scholen voor
Werkschuw, ... gewoon zo laten.

db2
9 februari 2016, 20:24
Gratis bordeel bezoeken voor vluchtelingen!

http://youtu.be/kd-H8APXUrM

Dit plannetje kwam van een pastoor!
Vandaag ook nog een spotje gezien van politieke partijen cristen unie , was op de wallen opgenomen, de sukses formule van het sluiten van ramen daar! Er moest meer wetgeving komen bla, bla bla.

Megaboob
10 februari 2016, 09:44
Ook deze geenstijl bijdrage over Havana aan de Waal ( lees nijmegen) is een fijne toevoeging aan het door en door verotte vluchtelingen debat:

Havana aan de Waal jorist verkeerde asielzoeker

De uit Irak gevluchte Pekar (26), kok van beroep, serveert al jaren uitsmijters in het Nijmeegse, maar wordt nu zelf door de IND eruitgesmeten, omdat hij voor een kleine afwijking van het rechte pad in zijn puberjaren een strafblad heeft. Hij moet terug naar Koerdistan, een land dat niet eens bestond toen hij naar Nederland kwam en waar hij een stuk slechter de weg kent dan in Gelderstan. De Nijmegenaren snappen het logischerwijs even niet meer: korannieke homomeppers krijgen een*luxekampom hun status af te wachten, maar een perfect geïntegreerde kok alsook*pillar of the community*wordt uitgezet. Dat er vervolgens ook nog eens de Ien Dales Prijs (deugfossiel uit de jaren '70) wordt uitgereikt aan "Refugees Welcome" door het gemeentebestuur terwijl het Pekar dus wel uitzet, schiet helemaal in het verkeerde keelgat. Emotioneel, maar uit het hart geschreven en pijnlijke raak*pleidooi*voor een beter asielbeleid van vaste gast Bart Kouwenberg in de leesverder.

Credible is in de rouw. Ik ook. Finaal over de zeik.

Mocht je een keer in Credible geweest zijn dan is de kans groot dat je tosti, uitsmijter of stamppot gemaakt is door Pekar, de 26-jaar oude kok. Regelmatig zag ik hem met een grote smile en twinkeling in de ogen door Credible heenlopen. Hij praat netter Nederlands dan ik, gebruikt woorden die op de universiteit niet zouden misstaan en de dames van de bediening zijn gek op hem.

Tot een dag of tien geleden was hij daar.
Wat niemand voor mogelijk houdt, gebeurt. Pekar moet Nederland uit. Hij wordt weggestuurd. Niet teruggestuurd maar weggestuurd. Want ons kokkie woont, na als 9-jarig jochie met zijn ouders gevlucht te zijn uit Irak, inmiddels 16 jaar in Nederland. Zestien jaar hè… Toen Pekar hier als jochie kwam wonen, hadden we nog de gulden.

En nu wordt hij morgen op het vliegtuig gezet naar een gebied waar hij niet gewenst is, niemand kent, naar een land wat in oorlog is en waar onze F16’s bommen op gooien. Als jochie van Koerdische afkomst zonder juiste geboortepapieren en die al 16 jaar weg is, erkent Irak hem niet eens als landgenoot. Zijn vader, moeder en zus wonen al jaren in Utrecht als fysiotherapeut en ict'er en ingeburgerde Nederlanders met idem paspoort. Dus wat is terugsturen in dit verhaal? Niets, nada noppes. Er bestaat in dit verhaal geen terug.

What the fuck gebeurt hier?

Zijn vader, moeder en zus hebben al jaren een Nederlands paspoort. Bij Pekar is de procedure door een tweetal delicten in zijn tienertijd en als gevolg hiervan in aanraking met justitie, anders gelopen en tot stilstand gekomen. En is er na een jarenlang bureaucratische besluiteloosheid, in het geval van Pekar van ziin achttiende tot zijn vijfentwintigste, alsnog de stekker eruit getrokken. Maar Pekar heeft zich in deze tijd bewezen. Jarenlang. Een afgeronde opleiding, verhuizing naar Nijmegen en begeleiding hebben hem gemaakt tot wat hij nu is. Als de kok van Credible en een mooi sociaal leven.

Zijn onschuld dat hij dacht zich na bijna twee decennia als inwoner van Nederland, 100% Nederlands te mogen voelen heeft hem de kop gekost. “Dat paspoort? Dat komt wel een keer. Anders begeleiden ze mij toch niet en laten ze mij toch geen opleiding doen? En ik werk als kok bij een restaurant, heb een echt woonadres en betaal belasting dus de permanente status komt ook wel goed.” Logisch toch?

Niet dus. Daar waar er op dit duizenden mensen nieuw binnenkomen, mag Pekar opzouten.

De IND stuurt hem naar een niet erkend zichzelf uitgesproken onafhankelijk nietszeggend Koerdisch gebiedje in Irak en doet daar zaken mee als zijnde de manier om “legaal” mensen terug te sturen. Niemandsland is het. Geen erkend land maar een paar bergen waar milities de scepter zwaaien. In de brandhaard van de wereld. Niks meer en niks minder. En Pekar? Die kent het daar niet. Heeft daar nooit gewoond, geen familie en is na 16 jaar Nederland volledig verhollandst.

Ik was gisteren aanwezig in Den Haag bij de hoorzitting. Samen met tientallen personeelsleden en vrienden van Credible. Verbaasd was ik over ons rechtsyteem.

Pekar wordt dus niet erkend in Irak. Maar nu blijkt dat ene meneer Hasan wél welkom is. En geloof het of niet maar na bijna twintig jaar en op het moment supreme heeft de overheid ( IND) documenten gevonden waaruit blijkt dat Pekar eigenlijk Hasan is. Veelvuldig verzoek van de advocaat van Pekar om bewijs over te dragen en in te zien , wordt genegeerd. Een Nijmegenaar krijgt dus een andere naam op gespeld om op deze manier alsnog weggestuurd te worden en de verdediging krijgt de bewijsstukken hieromtrent niet te zien???

Beste burgemeester Bruls, beste gemeenteraad, wat gebeurt hier?

Vorige maand werd iemand tot Nijmegenaar van het jaar gekozen omdat deze persoon een facebookpagina startte met “ Refugees Welcome in Nijmegen”. Deze week ontvingen de vrijwilligers van Heumensoord de Ien Dales Prijs voor hun werk.

Hoe verkoop je dit dan? Prijzen uitdelen voor het helpen van vluchtelingen uit Irak en Syrie maar ondertussen een volledig ingeburgerde zichzelf weer op de rit hebbende jongen onder onjuiste naam wegsturen naar deze regio waar hij he-le-maal niets te zoeken heeft en niet vandaan komt?

In Heumensoord vangen we dus duizenden mensen uit Irak en Syrie die uit dat oorlogsgebied komen op en zijn we bezig verblijfstatussen te regelen en je stuurt een Nijmegenaar die al 16 jaar wacht op zijn papiertje hiernaartoe?

Beste burgemeester Bruls, beste gemeenteraad,

Laat zien dat jullie niet alleen duizenden mensen willen opvangen. Laat zien dat jullie ook één mensenleven willen redden. Van een Nijmegenaar. Van Pekar. Die mijn tosti’s maakt. En twee jaar geleden in een Holland-shirtje samen met zijn collega’s van Credible het WK-voetbal aan het kijken was. Nijmegenaar. En personeelslid van Credible die zijn leven hier heeft opgebouwd en intens gelukkig was.

Morgen vertrekt het vliegtuig. Nijmegen, doe je ding.

Tik tak tik tak.

Piet Plezier
10 februari 2016, 13:56
hier in het mooie Roemse land heb je gelukkig geen last van die ondankbare stinkzakken.

Piet Plezier
10 februari 2016, 13:59
Ook deze geenstijl bijdrage over Havana aan de Waal ( lees nijmegen) is een fijne toevoeging aan het door en door verotte vluchtelingen debat:

Havana aan de Waal jorist verkeerde asielzoeker

De uit Irak gevluchte Pekar (26), kok van beroep, serveert al jaren uitsmijters in het Nijmeegse, maar wordt nu zelf door de IND eruitgesmeten, omdat hij voor een kleine afwijking van het rechte pad in zijn puberjaren een strafblad heeft. Hij moet terug naar Koerdistan, een land dat niet eens bestond toen hij naar Nederland kwam en waar hij een stuk slechter de weg kent dan in Gelderstan. De Nijmegenaren snappen het logischerwijs even niet meer: korannieke homomeppers krijgen een*luxekampom hun status af te wachten, maar een perfect geïntegreerde kok alsook*pillar of the community*wordt uitgezet. Dat er vervolgens ook nog eens de Ien Dales Prijs (deugfossiel uit de jaren '70) wordt uitgereikt aan "Refugees Welcome" door het gemeentebestuur terwijl het Pekar dus wel uitzet, schiet helemaal in het verkeerde keelgat. Emotioneel, maar uit het hart geschreven en pijnlijke raak*pleidooi*voor een beter asielbeleid van vaste gast Bart Kouwenberg in de leesverder.

Credible is in de rouw. Ik ook. Finaal over de zeik.

Mocht je een keer in Credible geweest zijn dan is de kans groot dat je tosti, uitsmijter of stamppot gemaakt is door Pekar, de 26-jaar oude kok. Regelmatig zag ik hem met een grote smile en twinkeling in de ogen door Credible heenlopen. Hij praat netter Nederlands dan ik, gebruikt woorden die op de universiteit niet zouden misstaan en de dames van de bediening zijn gek op hem.

Tot een dag of tien geleden was hij daar.
Wat niemand voor mogelijk houdt, gebeurt. Pekar moet Nederland uit. Hij wordt weggestuurd. Niet teruggestuurd maar weggestuurd. Want ons kokkie woont, na als 9-jarig jochie met zijn ouders gevlucht te zijn uit Irak, inmiddels 16 jaar in Nederland. Zestien jaar hè… Toen Pekar hier als jochie kwam wonen, hadden we nog de gulden.

En nu wordt hij morgen op het vliegtuig gezet naar een gebied waar hij niet gewenst is, niemand kent, naar een land wat in oorlog is en waar onze F16’s bommen op gooien. Als jochie van Koerdische afkomst zonder juiste geboortepapieren en die al 16 jaar weg is, erkent Irak hem niet eens als landgenoot. Zijn vader, moeder en zus wonen al jaren in Utrecht als fysiotherapeut en ict'er en ingeburgerde Nederlanders met idem paspoort. Dus wat is terugsturen in dit verhaal? Niets, nada noppes. Er bestaat in dit verhaal geen terug.

What the fuck gebeurt hier?

Zijn vader, moeder en zus hebben al jaren een Nederlands paspoort. Bij Pekar is de procedure door een tweetal delicten in zijn tienertijd en als gevolg hiervan in aanraking met justitie, anders gelopen en tot stilstand gekomen. En is er na een jarenlang bureaucratische besluiteloosheid, in het geval van Pekar van ziin achttiende tot zijn vijfentwintigste, alsnog de stekker eruit getrokken. Maar Pekar heeft zich in deze tijd bewezen. Jarenlang. Een afgeronde opleiding, verhuizing naar Nijmegen en begeleiding hebben hem gemaakt tot wat hij nu is. Als de kok van Credible en een mooi sociaal leven.

Zijn onschuld dat hij dacht zich na bijna twee decennia als inwoner van Nederland, 100% Nederlands te mogen voelen heeft hem de kop gekost. “Dat paspoort? Dat komt wel een keer. Anders begeleiden ze mij toch niet en laten ze mij toch geen opleiding doen? En ik werk als kok bij een restaurant, heb een echt woonadres en betaal belasting dus de permanente status komt ook wel goed.” Logisch toch?

Niet dus. Daar waar er op dit duizenden mensen nieuw binnenkomen, mag Pekar opzouten.

De IND stuurt hem naar een niet erkend zichzelf uitgesproken onafhankelijk nietszeggend Koerdisch gebiedje in Irak en doet daar zaken mee als zijnde de manier om “legaal” mensen terug te sturen. Niemandsland is het. Geen erkend land maar een paar bergen waar milities de scepter zwaaien. In de brandhaard van de wereld. Niks meer en niks minder. En Pekar? Die kent het daar niet. Heeft daar nooit gewoond, geen familie en is na 16 jaar Nederland volledig verhollandst.

Ik was gisteren aanwezig in Den Haag bij de hoorzitting. Samen met tientallen personeelsleden en vrienden van Credible. Verbaasd was ik over ons rechtsyteem.

Pekar wordt dus niet erkend in Irak. Maar nu blijkt dat ene meneer Hasan wél welkom is. En geloof het of niet maar na bijna twintig jaar en op het moment supreme heeft de overheid ( IND) documenten gevonden waaruit blijkt dat Pekar eigenlijk Hasan is. Veelvuldig verzoek van de advocaat van Pekar om bewijs over te dragen en in te zien , wordt genegeerd. Een Nijmegenaar krijgt dus een andere naam op gespeld om op deze manier alsnog weggestuurd te worden en de verdediging krijgt de bewijsstukken hieromtrent niet te zien???

Beste burgemeester Bruls, beste gemeenteraad, wat gebeurt hier?

Vorige maand werd iemand tot Nijmegenaar van het jaar gekozen omdat deze persoon een facebookpagina startte met “ Refugees Welcome in Nijmegen”. Deze week ontvingen de vrijwilligers van Heumensoord de Ien Dales Prijs voor hun werk.

Hoe verkoop je dit dan? Prijzen uitdelen voor het helpen van vluchtelingen uit Irak en Syrie maar ondertussen een volledig ingeburgerde zichzelf weer op de rit hebbende jongen onder onjuiste naam wegsturen naar deze regio waar hij he-le-maal niets te zoeken heeft en niet vandaan komt?

In Heumensoord vangen we dus duizenden mensen uit Irak en Syrie die uit dat oorlogsgebied komen op en zijn we bezig verblijfstatussen te regelen en je stuurt een Nijmegenaar die al 16 jaar wacht op zijn papiertje hiernaartoe?

Beste burgemeester Bruls, beste gemeenteraad,

Laat zien dat jullie niet alleen duizenden mensen willen opvangen. Laat zien dat jullie ook één mensenleven willen redden. Van een Nijmegenaar. Van Pekar. Die mijn tosti’s maakt. En twee jaar geleden in een Holland-shirtje samen met zijn collega’s van Credible het WK-voetbal aan het kijken was. Nijmegenaar. En personeelslid van Credible die zijn leven hier heeft opgebouwd en intens gelukkig was.

Morgen vertrekt het vliegtuig. Nijmegen, doe je ding.

Tik tak tik tak.

ik heb dat verhaal ook gelezen op FB
Maar regels zijn regels klaar.
Had hij zich maar moeten gedragen toen hij jonger was.
Op het vliegtuig en nooit meer toe laten hier

molaar
15 februari 2016, 21:23
http://www.nu.nl/entertainment/4215179/nieuwe-versie-het-land-van-van-lange-frans-grote-hit-internet.html

Megaboob
15 februari 2016, 21:48
Uit de Telegraaf vandaag:

’Duitsland verwacht 500.000 asielzoekers’

AMSTERDAM -
De Duitse regering verwacht dat het aantal asielzoekers dit jaar fors afneemt. Klopten er vorig jaar nog 1,1 miljoen migranten bij onze oosterburen aan, dit jaar stopt de teller op 500.000.
De Rheinische Post heeft de hand weten te leggen op voorspellingen van het federaal arbeidsbureau van de Bondsrepubliek. Dinsdag wordt dat rapport officieel gepresenteerd. Het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft nog niet gereageerd.

Wentelt Eefje
15 februari 2016, 23:30
Het Duitse katholieke opperhoofd Kardinal Marx heeft zich inmiddels in 2 maanden tijd van neutraal tegenover AfD en PEGIDA in zijn houding, hoewel hij ook begin december al aangaf het duidelijk niet met hun standpunten eens te zijn, tot een uitgesproken tegenstander ontwikkeld. En deed en passant een vaststelling over de manier van debatterenen actievoeren van met name de tegenstanders van vluchtelingenopvang die hier helaas ook geldt:
"Der Firnis der Zivilisation ist offenbar doch nicht so dick wie immer gedacht."

Wo hat Barmherzigkeit ihre Grenzen?
Barmherzigkeit kennt keine Grenze. Genauso wenig, wie es für unser Asylrecht eine Beschränkung nach oben gibt. Jeder, der europäischen Boden betritt, muss anständig behandelt werden und ein faires Verfahren erhalten. Die Grenze Europas darf keine Grenze des Todes sein. Es ist eine Schande, dass geschätzt schon Tausende Flüchtlinge im Mittelmeer ums Leben gekommen sind; vielleicht sind es sogar mehr.

Die AfD schlägt derzeit kräftig Kapital aus der Flüchtlingskrise. Ist diese Partei gefährlich?
Überlegungen, an den Grenzen auf wehrlose Flüchtlinge zu schießen, sind inakzeptabel und menschenfeindlich. Parteien, die so etwas äußern, sind keine Alternative für Deutschland. Mir macht insgesamt Sorgen, dass der Rechtspopulismus bei uns immer weiter um sich greift. Es wird der Eindruck erweckt, als würde es angesichts des Zustroms der Flüchtlinge einfache Antworten geben. Aber einfache Antworten sind keine Lösung. Ich wünsche mir, dass die Regierung, die ja eine große Koalition ist, zusammensteht und mit einer gemeinsam getragenen Politik die Menschen überzeugt.

Big30
15 februari 2016, 23:44
Kardinaal Reinhard Marx, voorzitter van de Duitse bisschoppenconferentie en aartsbisschop van München, roept op tot “een vermindering van het aantal vluchtelingen” naar Duitsland.

Hoewel kardinaal Marx eerder zei dat Europa vluchtelingen moet verwelkomen, zei hij vorige week, namens de Duitse bisschoppenconferentie, dat Duitsland niet “alle behoeftigen in de wereld” kan opnemen.

Liefdadigheid en verstand

“Als Kerk zeggen we dat er een vermindering van het aantal vluchtelingen nodig is”, aldus kardinaal Marx tegen de Duitse krant Passauer Neue Presse.

Volgens kardinaal Marx is de huidige migratiecrisis in Europa, de grootste sinds de Tweede Wereldoorlog, niet alleen een kwestie van “liefdadigheid maar ook van verstand”.

1,1 miljoen

Duitsland heeft in 2015 circa 1,1 miljoen vluchtelingen en migranten opgenomen.
http://www.katholieknieuwsblad.nl/nieuws/kardinaal-marx-vermindering-van-het-aantal-vluchtelingen-naar-duitsland

De kardinaal roept dus eigenlijk, "minder, minder!" ;).

Brad Clitt
16 februari 2016, 08:29
Meteen een rechtszaak aanspannen tegen die man, dat soort uitspraken kunnen niet door de beugel...

Kunnen kardinalen ook gedemoniseerd worden ? :biggrin:

yylover
18 februari 2016, 18:18
Hilarisch !!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/02/moooh_hokboeren_westland_de_gekste.html

Piet Plezier
18 februari 2016, 21:00
GEEN AZC IN HEESCH

yylover
18 februari 2016, 21:41
Knap hoor, zonder spelfouten :biggrin:

Big30
18 februari 2016, 21:59
GEEN AZC IN HEESCH

Jammer, bijna alle steden in NL krijgen tegenwoordig zo'n mooi AZC, waarom wordt Heesch nu weer achtergesteld?
Zul je zien dat Den Haag en andere steden in het Westen er wel een krijgen en de Brabanders kunnen weer toekijken, das discriminatie.
Maar er is nog hoop, een wat kleinschaliger AZC zal er waarschijnlijk wel komen, goed nieuws!

Piet Plezier
19 februari 2016, 04:15
Geen azc in HeeschDonderdag, 18 februari 2016 23:07HEESCH - Er komt definitief geen azc in Heesch, ook niet in een kleinere vorm. Dat was donderdagavond na lang beraad de uitkomst van de raadsvergadering in Bernheze.

*

Het oorspronkelijke raadsvoorstel voor de opvang van 500 vluchtelingen voor tien jaar op de locatie Ruitersweg-West werd, zoals al duidelijk was, door de raad verworpen. Uiteindelijk werd er gestemd over twee moties en een amendement.

*

Een motie van SP, D66, VVD en CDA haalde het uiteindelijk. Daarin wordt het college opgeroepen om te zoeken naar andere mogelijkheden om vluchtelingen op te vangen, verspreid over de kernen. Het gaat dan om zogeheten statushouders, waarvan Bernheze er meer moet gaan opvangen dan nu wettelijk verplicht is.*

*

Een motie van Lokaal om toch nog te kijken naar de mogelijkheid van een azc, maar dan op kleinere schaal, werd niet aangenomen. Lokaal, Progressief Bernheze en Blanco werden daarbij erg boos op D66, omdat die partij aanvankelijk voor de motie leek te stemmen.

*

Progressief Bernheze en Blanco waren erg teleurgesteld na afloop van de vergadering. Volgens hen gebeurt er nu op korte termijn niets in Bernheze om vluchtelingen te helpen. Het wachten is nu op een nieuw voorstel van het college over het bieden van onderdak aan vluchtelingen

http://www.d-tv.nl/index.php/nieuws/23571-raad-bernheze-zoekt-alternatieven.html

Piet Plezier
19 februari 2016, 04:20
http://www.omroepbrabant.nl/?news/244610512/Geen+azc+in+Heesch,+gemeenteraad+wil+wel+meer+stat ushouders+opvangen.aspx

http://www.bd.nl/regio/oss-uden-veghel-e-o/bernheze/geen-azc-in-heesch-voor-500-asielzoekers-ook-geen-steun-voor-kleine-opvang-teruglezen-1.5741477

Piet Plezier
19 februari 2016, 04:25
Tokkies , rellers ,aso's en discrimineerders...op ut nieuws en in de kranten worden de hissenaren zo afgeschilderd. Ik denk un typfout of durre spellingcontrole is op hol geslagen.. want ik lees doar dwars dur heen : volhouwers, standvastig en liefde vur un durpke wa nie kapot gemakt kan worre dur unne durpsgek uit limburg !! Alleman die d'r eigen dag en nacht hier vur hebben in gezet BEDANKT ! opgeven kwam in ullie woordenboek nie veur en da het resultaten opgeleverd. Ak un pet op ha zette ik um nou vur jullie af. ����

Wentelt Eefje
19 februari 2016, 04:54
14192

De Chinese kunstenaar Ai Weiwei bracht 14.000(!!!) reddingsvesten gebruikt door vluchtelingen aan op het Konzerthaus in Berlijn

molaar
19 februari 2016, 17:33
http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.nrc.nl%2Fhandelsblad%2F20 16%2F02%2F19%2Fwacht-dan-even-met-publicatie-1589886&h=xAQEh21CzAQHWRTEUkLoqrY1Van5tBz_DHW8wGckTRIvfgg

Wentelt Eefje
19 februari 2016, 22:33
Speciaal voor degenen die vooral schreeuwen en zelden luisteren en denken dat Kopp Verlag en Bild serieuze uitgevers/publicaties zijn, heeft de Duitse kwaliteitskrant Süddeutsche Zeitung een toetsenbord ontwikkeld, de Tastatur für Wutbürger. Let inderdaad op knoppen rechts boven- en onderin...

14197

Piet Plezier
20 februari 2016, 10:56
14200

pret
20 februari 2016, 15:39
Dat vernemen we dan van Pietplezier die als gelukzoeker zit in Roemenie. Hoe ironischer wil je het hebben. :wink2:

Piet Plezier
20 februari 2016, 16:35
Dat vernemen we dan van Pietplezier die als gelukzoeker zit in Roemenie. Hoe ironischer wil je het hebben. :wink2:

ja dat is ook zo.
Maar ik ben net geland dus weer terug

pret
20 februari 2016, 17:27
ja dat is ook zo.
Maar ik ben net geland dus weer terug

Welcome back.

Badslippers
20 februari 2016, 19:50
Temperamentvol volk die vluchtelingen ! ! !

Massale vechtpartij azc België om hoofddoek

In een asielcentrum in het Belgische Leopoldsburg zijn zo’n honderd mensen met elkaar op de vuist gegaan. Dat gebeurde na een discussie over een hoofddoek.

Op beelden van VTM is te zien hoe Afghanen, Irakezen en Syriërs elkaar te lijf gaan met stoelen, bezems en afvalbakken. Zeven mensen moesten naar het ziekenhuis.

(Gelukkig hebben we de beelden nog. Klik op de foto voor de video)
http://img-s-msn-com.akamaized.net/tenant/amp/entityid/BBpJWZ8.img?h=534&w=728&m=6&q=60&o=f&l=f (http://nieuws.vtm.be/binnenland/179357-100-asielzoekers-op-de-vuist-om-hoofddoek)

Piet Plezier
20 februari 2016, 20:09
ze moete ze nu nog allemaal terug sturen.

Piet Plezier
20 februari 2016, 20:47
ze moete ze nu nog allemaal terug sturen.

sofaking
20 februari 2016, 23:01
Temperamentvol volk die vluchtelingen ! ! !

Massale vechtpartij azc België om hoofddoek

Op de vlucht voor oorlog en geweld : episode 3198 : Stenengevecht voor een locker... of zoiets.

"Amper één dag na de massale vechtpartij in het asielcentrum van Leopoldsburg is het nu ook tot opstootjes gekomen in het asielcentrum in Zwijndrecht. Een zestienjarige jongen is daar lichtgewond geraakt na een schermutseling tussen enkele minderjarigen, bevestigt de lokale politie.

Rond 18.35 uur kreeg de politie volgens commissaris Werner Fabré een oproep binnen voor een vechtpartij in het asielcentrum Fort Sint-Marie. Twee ploegen uit Zwijndrecht gingen ter plaatse en kregen bijstand van vijf ploegen uit Antwerpen.

“Er zou een discussie ontstaan zijn tussen een viertal jongeren, mogelijk over problemen met een locker. Dat heeft geleid tot een schermutseling tussen een vijftiental minderjarigen”, zegt Fabré. “Daarbij raakte één persoon lichtgewond, blijkbaar door een steen tegen het hoofd. Hij werd afgevoerd naar het Stuivenbergziekenhuis.”

Het is volgens de commissaris niet meteen duidelijk wie de dader is. Mogelijk lagen taalproblemen mee aan de basis van het probleem.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160220_02140262

Piet Plezier
21 februari 2016, 09:47
Goedemorgen pvv vrienden..

Het is triest gesteld in Nederland!
Kopvod mag dus wel maar een varkensmuts?
We zijn een nieuw triest tijdperk in geslagen!

De PVV moet er hard tegenaan . Maar Nederland gaat terug voor en van de Nederlanders worden!
En wij .. De stemmers zetten daartoe de eerste stap, de verkiezingen in 2017 moet de verkiezingen worden voor de PVV!

14220

pret
21 februari 2016, 09:53
Goedemorgen pvv vrienden..

Het is triest gesteld in Nederland!
Kopvod mag dus wel maar een varkensmuts?
We zijn een nieuw triest tijdperk in geslagen!

De PVV moet er hard tegenaan . Maar Nederland gaat terug voor en van de Nederlanders worden!
En wij .. De stemmers zetten daartoe de eerste stap, de verkiezingen in 2017 moet de verkiezingen worden voor de PVV!

Ach waar maak je je druk om. Je kan nog altijd emigreren naar Roemenië als het niet bevalt :biggrin:

Piet Plezier
21 februari 2016, 09:59
Ach waar maak je je druk om. Je kan nog altijd emigreren naar Roemenië als het niet bevalt :biggrin:

je denkt toch niet da ik ga emigreren voor die stinkers never.

Jan Verplancke
21 februari 2016, 10:01
Het is in de AZC's elke dag dikke ambras. Je leest er weinig over. Het moet onder de pet blijven. Het is voor de politie de hele dag op en af rijden naar en van AZC's, omdat er weer gevochten wordt, er vrouwen worden lastig gevallen of er in de buurt uit winkels is gestolen. Voor diefstallen heeft het Rode Kruis (of moeten we zeggen: de Rode Halve Maan) al een "oplossing" gevonden. Die "oplossing" is niet dat er tegen de Syrische artsen wordt gezegd dat stelen niet mag, maar dat ze volop mogen stelen en dat de Rode Halve Maan aan het eind van de maand wel de rekening betaalt bij de winkel in kwestie.

Arm België, Arm Nederland, Arm West-Europa. Hier gaat iedereen nog veel miserie mee krijgen met deze zogenaamd hoogopgeleide, zielige vluchtelingen. Het zou zomaar eens kunnen dat op de dag dat ook de naïeve linkse wegkijkers zien dat de wolven hun schaapsvacht af hebben gedaan, het te laat is en er geen redden meer aan is. De verhoudingen zijn straks zoek en het is maar de vraag of de pacifistische, gecastreerde, Europese metroman die beter kan stofzuigen en afwassen dan vechten, er nog wat aan kan doen.

Dappere ridders sloegen de islamitische veroveraars weg uit Spanje en weg bij de poorten van Wenen. Dit keer is de tactiek anders. Lees het boek Eurabië van Bat Ye'or maar eens...

pret
21 februari 2016, 10:05

Hahaha weet ik veel je hebt er al een huis gekocht.

Badslippers
21 februari 2016, 16:09
Wat een negatief gelul in dit topic. Voor de zoveelste keer lees ik dat Nederland naar de knoppen gaat en voor de zoveelste keer zeg ik dat dit niet gaat gebeuren.

Al die negatieve fatalistische azijnzeikers en doemdenkers moeten gewoon ophoepelen als ze van mening zijn dat ze in een kutland wonen. Ga naar IJsland verhuizen. Lekker rustig.

Ik hoor nu al 57 jaar hetzelfde geblaat van ontevreden lamzakken die gewoon de pest in hebben over hun eigen miezerige leven waarin ze niks bereiken. En juist dat is het volk wat als eerste roept dat het aan de andere ligt. Het ligt aan Rutte, aan de politici aan de vluchtelingen, aan de rijken, aan rechts, aan links aan de verregende aardappeloogst, aan de benzine prijs. Aan de communisten maar nooit aan hun zelf. Optiefen die negatieve übermenschen.
En . . . . Over 50 jaar bestaat Nederland nog steeds en krijgen de Marsmannetjes de schuld.

Zo nu weer gezellig feestvieren in de huiskamer met gezellige mensen

bergm550
21 februari 2016, 16:13
Bron: www.zeit.de

"Heimatland" - ein Kurzfilm von Loretta Arnold, Andrea Schneider, Marius Portmann und Fabio Friedli

Ein Schweizer Patriot führt ein geregeltes und zufriedenes Leben. Bis zu dem Tag, als neben ihm ein Ausländer einzieht.

https://www.youtube.com/watch?v=GBilYGG_WBU

Piet Plezier
21 februari 2016, 16:13
badslippers Nederland gaat zo wel naar de knoppen
Maar jij bent een linkse verrader en wil dat niet zien m14226

Badslippers
21 februari 2016, 16:20
Hoezo een verrader? Ik laat me gewoon niet gek maken door de waan van de dag en wat een paar tokkies met een grote bek en het verstand van een zoetwatergarnaal brullen want dat is het. Al die schreeuwers zijn ziek van hun eigen miserabele leven.
Bovendien ik zuip ook Bavaria dus ik heb het Nederlands produkt hoog in het vaandel.

Een grote waffel opzetten kan iedereen zelfs ik. Ter illustratie dit bericht waar de schlemielige tokkies zich weer in vast kunnen zuigen.

Piet Plezier
21 februari 2016, 16:22
aan de reactie van badslippers tokkie te zien is hij dronken:biggrin::biggrin:

Piet Plezier
21 februari 2016, 16:25
Hoezo een verrader? Ik laat me gewoon niet gek maken door de waan van de dag en wat een paar tokkies met een grote bek en het verstand van een zoetwatergarnaal brullen want dat is het. Al die schreeuwers zijn ziek van hun eigen miserabele leven.
Bovendien ik zuip ook Bavaria dus ik heb het Nederlands produkt hoog in het vaandel.

Een grote waffel opzetten kan iedereen zelfs ik. Ter illustratie dit bericht waar de schlemielige tokkies zich weer in vast kunnen zuigen.

volgens mij ben jij de GROOTSTE TOKKIE op dit forum
En niet ons voor TOKKIES uitzetten met je klote gelukzoekers

@j
21 februari 2016, 21:49

Nee lekker naar die stinkers van Chauecescu !!! Mafkees

Big30
21 februari 2016, 23:16
Hilarisch !!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/02/moooh_hokboeren_westland_de_gekste.html

Het is op zich prima dat men mits van redelijke argumenten voorzien bezwaar aantekent tegen een AZC als bv de overheid afspraken mbt aantallen of samenstelling van een AZC niet nakomt.
Als het protest ontaardt in alleen maar zingen vd evergreen "daar moet een piemel in" als antwoord op de vraag waarom men tegen de komst van een AZC is dan vind ik de argumentatie niet zo sterk.
Zie de GeenStijl link, waar je niet vrolijk van wordt.

Triest en tragische video. Jarenlange Westland Promotie door onze stijlloze medewerker John Quid (Westland), over die schitterende hardwerkende Westlandse mensen die voor dag en dauw in de Tomaten- en Paprikaschuren van Nederland aan het buffelen zijn voor onze vitamientjes, in luttele minuten TENIET gedaan door die trut van de NPO. Rukkie al?
Zo'n reactie is inderdaad triest en tragisch.

Jan_Wandelaar
22 februari 2016, 01:05
Al die negatieve fatalistische azijnzeikers en doemdenkers moeten gewoon ophoepelen ...

Wat een vreemde uitspraak van iemand die er prat op gaat anderen in hun waarde te laten.

J.W.

Jan_Wandelaar
22 februari 2016, 01:18
Het is op zich prima dat men mits van redelijke argumenten voorzien bezwaar aantekent tegen een AZC als bv de overheid afspraken mbt aantallen of samenstelling van een AZC niet nakomt.

Het is een zeer redelijk argument om te stellen dat het gros van de 'vluchtelingen' formeel helemaal geen vluchteling zijn, maar ordinaire, opportunistische gelukszoekers. Wanneer men niet bereid is te luisteren naar dit redelijke argument (dat bovendien keer op keer gestaafd word) gaat er uit een ander vaatje getapt worden. Een suffe doos in een bestuursfunctie die oost-Indisch-doof is voor dit redelijke (en bovendien feitelijk juiste) argument word dan inderdaad toegezongen met de tekst: 'daar moet een piemel in'. De doos in kwestie is immers aantoonbaar nergens anders goed voor dan het warmhouden van een piemel.

J.W.

Wentelt Eefje
22 februari 2016, 05:16
14227

Wentelt Eefje
22 februari 2016, 05:17
14228

14229

Badslippers
22 februari 2016, 11:10
Al die negatieve fatalistische azijnzeikers en doemdenkers moeten gewoon ophoepelen

Wat een vreemde uitspraak van iemand die er prat op gaat anderen in hun waarde te laten.

Helemaal niet. Ik gedraag me doorgaans keurig netjes op dit forum. Als ik dan al eens uit de losse heup schiet en me bedien van opruiend en platvloers taalgebruik weet de geoefend lezer onmiddellijk dat het hier om de stijlfiguur bijtend cynisme met overdrijving gaat om de boodschap over te brengen. Goed, dat kan sommigen ontgaan. Geen probleem. Misschien zelfs de moderatoren. Zij zijn vrij om dit soort opruiende teksten te verwijderen en ze hoeven me daarvoor niet eens te raadplegen.
Tenslotte, ik beledig niemand persoonlijk en dat is aan mijn adres wel anders. Gelukkig kan ik dat incasseren want als ik dat niet zou kunnen heb ik hier niks te zoeken. Uitdelen en incasseren, dat is een fenomeen wat bij fora en discussiegroepen hoort. De ene gaat dat wat makkelijker af dan de ander maar al doende leert men.

enjoyerik
22 februari 2016, 11:52

14220
En deze set foto's moet mij daarbij over de streep trekken ??? :-)

van lotje gekrikt
22 februari 2016, 12:45
En deze set foto's moet mij daarbij over de streep trekken ??? :-)

Als ik mag kiezen welk hoofd mijn piemel wel in mag, dan doe toch maar kopvod. Muts vind ik toch net wat minder.

sofaking
22 februari 2016, 12:58
Je zal toch eerst een stukje van je piemel moeten afsnijden voor je dat kopvoddeke mag benaderen.

van lotje gekrikt
22 februari 2016, 13:22
Welnee. Voor een visum doet ze alles :biggrin:

Gondolas9
22 februari 2016, 17:53
En . . . . Over 50 jaar bestaat Nederland nog steeds en krijgen de Marsmannetjes de schuld.

Herdoopt (oei nee, dat begrip is haram dan) tot Holandistan :eek:

pret
22 februari 2016, 17:55
Als ik mag kiezen welk hoofd mijn piemel wel in mag, dan doe toch maar kopvod. Muts vind ik toch net wat minder.

Ja en die gast met varkenskop mag geplaatst worden in een stal waar hij thuis hoort. :biggrin:

Badslippers
22 februari 2016, 18:50
Herdoopt (oei nee, dat begrip is haram dan) tot Holandistan :eek:

Ik geloof dat moslims niet gedoopt worden dus dat woord zullen ze t.z.t. met rust laten.
Als het echt zo erg wordt gaan we gewoon naar Israël waar we trouwe bondgenoot en vriend van zijn. Zijn we eindelijk ook eens af van dat klote weer hier. En de dames schijnen daar volgens SFL de moeite waard te zijn.

Piet Plezier
22 februari 2016, 18:55
Ik geloof dat moslims niet gedoopt worden dus dat woord zullen ze t.z.t. met rust laten.
Als het echt zo erg wordt gaan we gewoon naar Israël waar we trouwe bondgenoot en vriend van zijn. Zijn we eindelijk ook eens af van dat klote weer hier. En de dames schijnen daar volgens SFL de moeite waard te zijn.
hoezo gaan we naar Israël???
Ga jij maar mooi alleen
Praat voor je eigen..
En neem dan meteen al je vrienden mee de gelukzoekers

Badslippers
22 februari 2016, 19:53
Praat voor je eigen.

Graag. Geen enkel probleem.
Sommige mensen laten liever Geert "huilie huilie" Wilders voor zich praten.

Picasso 1
22 februari 2016, 20:18
Wel opvallend dat het grenzeloze relativeringsvermogen van BS nauwelijks staande blijft bij zoiets pietluttigs als de mening van hoerenbezoekers op een prostitutieforum.

Lijkt een links trekje om enerzijds grote collectieve problemen te relativeren en anderzijds zich wel druk maken om onbeduidende binnen het individuele domein optredende futiliteiten.

pret
22 februari 2016, 20:40
Wel opvallend dat het grenzeloze relativeringsvermogen van BS nauwelijks staande blijft bij zoiets pietluttigs als de mening van hoerenbezoekers op een prostitutieforum.

Lijkt een links trekje om enerzijds grote collectieve problemen te relativeren en anderzijds zich wel druk maken om onbeduidende binnen het individuele domein optredende futiliteiten.

Wat mij opvalt is dat jij voornamelijk actief bent op off topic onderwerpen op een hoerenforum. :biggrin:

Picasso 1
22 februari 2016, 21:27
Wat mij opvalt is dat jij voornamelijk actief bent op off topic onderwerpen op een hoerenforum. :biggrin:
Sterker nog, het hele forum is denk ik in meerderheid off-topic (t.o.v. club- en dames-recensies). :rolleyes:

Badslippers
22 februari 2016, 21:56

Ik maak mij nergens druk om. Niet om collectieve problemen en niet "om onbeduidende binnen het individuele domein optredende futiliteiten". Wat dat dan ook moge betekenen. Bovendien is het maar de vraag of het collectieve problemen zijn of dat het problemen zijn die door een groepje schreeuwers als zodanig gekwalificeerd worden.

Picasso 1
22 februari 2016, 22:25
Bovendien is het maar de vraag of het collectieve problemen zijn of dat het problemen zijn die door een groepje schreeuwers als zodanig gekwalificeerd worden.

Het antwoord ligt besloten in je relativerende afvraging erover. :biggrin:

Jan_Wandelaar
22 februari 2016, 23:32
... dat het hier om de stijlfiguur bijtend cynisme met overdrijving gaat om de boodschap over te brengen.

Frappant dat je gebruik maakt van het favoriete stijlfiguur van onze nationale peroxide-populist. Het bloed kruipt blijkbaar waar het niet gaan kan..........

J.W.

Wentelt Eefje
23 februari 2016, 06:20
14232

Wentelt Eefje
23 februari 2016, 06:21
14233

pret
23 februari 2016, 10:25
http://www.welt.de/politik/deutschland/article152465749/Schaulustige-bejubeln-Brand-in-Asylheim-in-Bautzen.html

Een opvangcentrum voor vluchtelingen in Bautzen (DE wat in fik gesotken is en menigte juicht dit toe. Schandalig gewoon.

Piet Plezier
23 februari 2016, 11:04
http://www.welt.de/politik/deutschland/article152465749/Schaulustige-bejubeln-Brand-in-Asylheim-in-Bautzen.html

Een opvangcentrum voor vluchtelingen in Bautzen (DE wat in fik gesotken is en menigte juicht dit toe. Schandalig gewoon.

dat vind ik ook schandalig ja dat ze zoveel gelukzoekers toelaten.

Wentelt Eefje
23 februari 2016, 11:42
Dat opvangcentrum is reparabel, ik vrees dat dat voor jouw bovenkamer niet meer opgaat Piet...

pret
23 februari 2016, 16:05
dat vind ik ook schandalig ja dat ze zoveel gelukzoekers toelaten.

Piet ok weliswasr zitten er wel gelukszoekers tussen maar het overgrote deel vluch niet voor niets. De meesten zijn gevlucht omdat het in hun eigen land niet langer uithoudbaar is door oorlog, onmenselijke en onveilige situaties.

Piet Plezier
23 februari 2016, 16:10
Piet ok weliswasr zitten er wel gelukszoekers tussen maar het overgrote deel vluch niet voor niets. De meesten zijn gevlucht omdat het in hun eigen land niet langer uithoudbaar is door oorlog, onmenselijke en onveilige situaties.
ja als je dat maar denkt .
Het merendeel laat vrouw en kinderen achter .
Ze hebben allemaal mooie kleren
IPhone nikes
Allemaal terug sturen
Ik ben blij dat wij hebben gewonnen in Heesch.
0 asielzoekers

pret
23 februari 2016, 17:45
ja als je dat maar denkt .
Het merendeel laat vrouw en kinderen achter .
Ze hebben allemaal mooie kleren
IPhone nikes
Allemaal terug sturen
Ik ben blij dat wij hebben gewonnen in Heesch.
0 asielzoekers

Ow ja hoe verklaar je dan mijn eerder geplaatste berichtgeving dat er op EUR 10.000 vluchteling kinderen spoorloos zijn en dat ze mogelijk in handen zijn gevallen van orgaan en mensen handelaren? Is dit de beschaving van Europa. Laat staan 10.000 ik zou zelfs 1 teveel vinden als een kind in handen komt van zulke malafide handelaren.

Piet Plezier
23 februari 2016, 18:08
Ow ja hoe verklaar je dan mijn eerder geplaatste berichtgeving dat er op EUR 10.000 vluchteling kinderen spoorloos zijn en dat ze mogelijk in handen zijn gevallen van orgaan en mensen handelaren? Is dit de beschaving van Europa. Laat staan 10.000 ik zou zelfs 1 teveel vinden als een kind in handen komt van zulke malafide handelaren.

daar heb ik niets mee te maken .
Ik wil alleen geen gelukzoekers

Picasso 1
23 februari 2016, 19:16

Waar baseer je dat op?
Volgens de vluchtelingvriendelijke Timmermans is 60% van de mensen die een vluchtelingstatus aanvragen geen vluchteling. Hij baseert zich op cijfers van Frontex.
http://nos.nl/artikel/2082786-timmermans-meer-dan-helft-vluchtelingen-heeft-economisch-motief.html

Picasso 1
23 februari 2016, 19:35

Als je niet weet waarom ze spoorloos zijn en wie er achter zit, dan is het van weinig toegevoegde waarde om dat aan de Europese beschaving te wijten.
Bijvoorbeeld Zweden is het land met het hoogst aantal verkrachtingen van Europa en tweede van de wereld. Lijkt me dat de daders de onbeschaafden zijn en niet dat Zweden een onbeschaafd land is (weliswaar een land met een dom beleid maar dat is weer een andere discussie).

pret
23 februari 2016, 21:24
Als je niet weet waarom ze spoorloos zijn en wie er achter zit, dan is het van weinig toegevoegde waarde om dat aan de Europese beschaving te wijten.
Bijvoorbeeld Zweden is het land met het hoogst aantal verkrachtingen van Europa en tweede van de wereld. Lijkt me dat de daders de onbeschaafden zijn en niet dat Zweden een onbeschaafd land is (weliswaar een land met een dom beleid maar dat is weer een andere discussie).

Ja joh misschien heeft Merlijn Tovenaar ze laten verdwijnen naar Disneyland. In de eerder geposte berichtgeving is al aangegeven dat ze ontvoert zijn door orgaan en mensenhandelaren. Onbeschofte heb je overal en zeg ook niet dat bepaalde landen onbeschoft zijn. Wat ik duidelijk wil maken is dat deze kinderen nu eenmaal onder de hoede waren van deze Europese landen dan hadden ze ook de verantwoordelijkheid ervoor moeten nemen en zorgen dat zoiets nooit had mogen gebeuren. Nu het eenmaal wel gebeurt is het ook de taak van deze autoriteiten om alles in werk te stellen om ze op te sporen. Wellicht hebben ze dit ook gedaan maar waren blijkbaar niet succesvol anders hadden we vast wel berichten hierover gehoord. Als er een aanslag iop Europees grondgebied bijvoorbeeld Parijs gebeurt (wat ik ook niet goedkeur overigens) dan staat iedereen op en wordt het veroordeeld en dagenlang over gesproken en geprotesteerd. Maar als er vluchtelingskinderen verdwijnen of aanslagen gebeurt buiten Europa bijvoorbeeld afgelopen week in Ankara dan boeit het niemand. Hoe huichelachtiger kun je het hebben.

uurtje
23 februari 2016, 22:36
hou toch op, schei toch uit. Dat gejammer voor de 'kindertjes'. Kinderen hebben in niet-westerse culturen een andere betekenis. Om maar te zwijgen over het onderscheid dat men tussen jongens en meisjes maakt. Kinderen zijn vaak een ruilmiddel. En aangezien me prima door heeft dat het op de westerling als een tranentrekker werkt zijn kinderen ook een prima PR middel.

Dat gezegd hebbende is het voor de kinderen bijzonder zuur dat ze het slachtoffer worden van de hersenkronkels van een door een kwaadaardige religie besmette ouder. Maar het probleem zit hem niet in de verdwijning van de kinderen. Het probleem zit hem in het wereldbeeld van de ouders. En net zoals eerwraak, de groepsverkrachtingen, straatterrorisme, Jodenvervolging, potenrammen hebben we hier nu een nieuw fijn fenomeen dat geïntroduceerd werd door deze hoog opgeleide mensen; kinderhandel.

Los van het bovenstaande zorgt dit nieuwe probleem meteen weer voor extra uitholling van het politieapparaat. En de gutmensch maar roepen 'daar moeten we wat aan doen'. Ja, net zoals de vrouw van de oppermoslim Obama toen Boko Harem die 200 meiden kidnapte. Michelle is wel heel erg stil geworden. Waarschijnlijk heeft Barrack ff piekfijn uitgelegd hoe het zit met man en vrouw en dat ze haar klep moet houden. Maar dat terzijde.... Jammer voor de kinderen, niets aan te doen.

Picasso 1
23 februari 2016, 23:48
Ja joh misschien heeft Merlijn Tovenaar ze laten verdwijnen naar Disneyland. In de eerder geposte berichtgeving is al aangegeven dat ze ontvoert zijn door orgaan en mensenhandelaren.

Nu haal je er zelfs orgaanhandel bij. Waar lees jij dat? Wat ik zie in de berichtgeving is dat er veel aannames worden gedaan inzake de vermissingen:

Stafchef Brian Donald zegt in de krant The Observer dat een onbekend aantal kinderen waarschijnlijk in de handen van criminele bendes is gevallen. Anderen zijn mogelijk op eigen houtje doorgereisd of opgehaald door familie en op die manier uit het zicht van de autoriteiten geraakt. "We weten simpelweg niet waar ze zijn, wat ze doen en in welk gezelschap ze zijn", aldus Donald.
Kortom, de vermissingen kunnen aan vele oorzaken te wijten zijn en zonder gegevens kan men alleen maar aannames doen en eventuele zorgen uiten.

Nu het eenmaal wel gebeurt is het ook de taak van deze autoriteiten om alles in werk te stellen om ze op te sporen. Wellicht hebben ze dit ook gedaan maar waren blijkbaar niet succesvol anders hadden we vast wel berichten hierover gehoord.

Het weinig succesvol zijn betekent simpelweg dat de aannames onvoldoende onderbouwd kunnen worden. Niettemin de aannames dienen wel serieus genomen te worden, mensensmokkelaars blijken uit de Europol database immers ook actief te zijn in mensenhandel en seksindustrie. Maar goed, ook inzake de seksindustrie is er zoals wij weten uit vele berichtgeving erg veel schimmigheid en onduidelijkheid (politieverhoren en vele controles van sekswerksters leidt hoogst zelden tot aangifte tegen pooiers of mensenhandelaren).

Wat we nog aan informatie missen overigens zijn de 'aannames' van Europol inzake de afkomst van mensenhandelaren zodat we ook weten vanuit welke hoek meer of minder beschaafd wordt gehandeld. ;)

Big30
24 februari 2016, 00:10
Lijkt me een mooi klusje voor Derek Bolt vh programma spoorloos. Je mag wel enige twijfel plaatsen bij de betrouwbaarheid van de verschillende administratieve systemen waarmee men de stroom vluchtelingen bijhoudt.

Jan_Wandelaar
24 februari 2016, 00:27
De meesten zijn gevlucht omdat het in hun eigen land niet langer uithoudbaar is door oorlog, onmenselijke en onveilige situaties.

Pertinent onjuist.

De meerderheid komt deze kant op omdat ze lijden aan chronische goudkoorts. Zelfs organisaties die mensen al gauw, en soms zelfs onterecht, 'vluchteling' noemen moeten toegeven dat 60% van de 'vluchtelingen' tot de categorie 'aan goudkoorts lijdende gelukszoeker' behoort.

Ow ja hoe verklaar je dan mijn eerder geplaatste berichtgeving dat er op EUR 10.000 vluchteling kinderen spoorloos zijn en dat ze mogelijk in handen zijn gevallen van orgaan en mensen handelaren?

Dat is te verklaren doordat hun aan goudkoorts lijdende ouders zelf willens en wetens met mensenhandelaren/smokkelaars in zee gaan in de hoop dat deze hen naar het beloofde land brengen waar volgens de overleveringen huizen en flatscreens gratis weggegeven worden.

Is dit de beschaving van Europa.

Nee, dat is het gebrek aan beschaving wat velen in Europa terecht buiten de deur willen houden.

J.W.

Jan_Wandelaar
24 februari 2016, 00:34
Hoe huichelachtiger kun je het hebben.

Wanneer er bij de buren ingebroken word dan heeft dat minder impact dan wanneer er bij jezelf ingebroken word. Hoe huichelachtig wil je het hebben?

J.W.

Jan_Wandelaar
24 februari 2016, 00:54
14232

Grappig: Een oproep tot het uitsluiten van mensen die mensen uitsluiten. Sluit je aan zou ik zeggen...............

J.W.

Wentelt Eefje
24 februari 2016, 03:39
http://youtu.be/zHWCXyKKUIw

pret
24 februari 2016, 07:50
Stafchef Brian Donald zegt in de krant The Observer dat een onbekend aantal kinderen waarschijnlijk in de handen van criminele bendes is gevallen. Anderen zijn mogelijk op eigen houtje doorgereisd of opgehaald door familie en op die manier uit het zicht van de autoriteiten geraakt. "We weten simpelweg niet waar ze zijn, wat ze doen en in welk gezelschap ze zijn", aldus Donald. ;)

Sinds wanneer geloof jij in Donald Duck?

Jan Verplancke
24 februari 2016, 08:19

Alsof Israël zit te wachten op de massale import van linkse wegkijkers die de Joodse staat willen ondermijnen.

pret
25 februari 2016, 07:57
hou toch op, schei toch uit. Dat gejammer voor de 'kindertjes'. Kinderen hebben in niet-westerse culturen een andere betekenis. Om maar te zwijgen over het onderscheid dat men tussen jongens en meisjes maakt. Kinderen zijn vaak een ruilmiddel. En aangezien me prima door heeft dat het op de westerling als een tranentrekker werkt zijn kinderen ook een prima PR middel.

Dat gezegd hebbende is het voor de kinderen bijzonder zuur dat ze het slachtoffer worden van de hersenkronkels van een door een kwaadaardige religie besmette ouder. Maar het probleem zit hem niet in de verdwijning van de kinderen. Het probleem zit hem in het wereldbeeld van de ouders. En net zoals eerwraak, de groepsverkrachtingen, straatterrorisme, Jodenvervolging, potenrammen hebben we hier nu een nieuw fijn fenomeen dat geïntroduceerd werd door deze hoog opgeleide mensen; kinderhandel.

Los van het bovenstaande zorgt dit nieuwe probleem meteen weer voor extra uitholling van het politieapparaat. En de gutmensch maar roepen 'daar moeten we wat aan doen'. Ja, net zoals de vrouw van de oppermoslim Obama toen Boko Harem die 200 meiden kidnapte. Michelle is wel heel erg stil geworden. Waarschijnlijk heeft Barrack ff piekfijn uitgelegd hoe het zit met man en vrouw en dat ze haar klep moet houden. Maar dat terzijde.... Jammer voor de kinderen, niets aan te doen.

Wat weet je toch weer alles te verdraaien in kwadelijke zin. Walgelijk gewoon. Wat maakt het nou uit of een kind dan wel niet Westers is of wat voor relegie dan ook aanhangt? Ze zouden allemaal beschermd moeten worden en dienen op te groeien in een veilige omgeving. Uiteraard is dit in eerste instantie de taak van de ouders. Echter als zij tekortschieten zoals jij stelt en zoals in dit geval ze ontvoert zijn dan zouden de authoriteiten moeten ingrijpen. Immers dit zou de taak moeten zijn van beschaafd land.

Piet Plezier
25 februari 2016, 09:26
als ze hier maar weg blijven.

pret
25 februari 2016, 10:01
als ze hier maar weg blijven.

Dat is weer een andere discussie. Als ze er nu eenmaal zijn dan zou de overheid ook de verantwoordelijkheid over hun moeten nemen.

Piet Plezier
25 februari 2016, 10:31
Dat is weer een andere discussie. Als ze er nu eenmaal zijn dan zou de overheid ook de verantwoordelijkheid over hun moeten nemen.

die moeten zeker de verantwoordelijkheid nemen
Op het eerste en het beste vliegtuig zetten en terug sturen

pret
25 februari 2016, 11:46
http://www.yenisafak.com/en/world/palestinian-man-shot-multiple-times-killed-by-israeli-soldiers-2421217

Een Palestijnse vluchteling die wordt neergeschoten en vervolgens wordt doodgeknald door Israelische soldaten. Wat is Isreael toch een beschaafde rrechtsstaat.

Big30
25 februari 2016, 12:46
http://www.yenisafak.com/en/world/palestinian-man-shot-multiple-times-killed-by-israeli-soldiers-2421217

Een Palestijnse vluchteling die wordt neergeschoten en vervolgens wordt doodgeknald door Israelische soldaten. Wat is Isreael toch een beschaafde rrechtsstaat.
Even googlen op je nieuwsbron en ik vind dit:

Yeni Şafak ("New Dawn") is a conservative Turkish daily newspaper. The newspaper is known for its hardline support of president Recep Tayyip Erdoğan and the AKP.[2] Yeni Şafak newspaper made it to international headlines when it was found out that the newspaper fabricated some parts of an interview done with world famous intellectual Noam Chomsky.[3] According to a report published by Hrant Dink Foundation, Yeni Şafak is one of the top three Turkish newspapers resorting to hate speech.[4][5][6]
https://en.wikipedia.org/wiki/Yeni_%C5%9Eafak

Oftewel een rechts conservatieve pro-Erdogan krant (een man die censuur normaal vindt) die beschuldigd wordt van het plaatsen van fake interviews en van antisemitisme. Een krant die aanzet tot haat en geweld tegen journalisten.

De man viel Israëlische soldaten met een mes aan, dat lijkt me niet zo verstandig.

pret
25 februari 2016, 16:13
Even googlen op je nieuwsbron en ik vind dit:

https://en.wikipedia.org/wiki/Yeni_%C5%9Eafak

Oftewel een rechts conservatieve pro-Erdogan krant (een man die censuur normaal vindt) die beschuldigt wordt van het plaatsen van fake interviews en van antisemitisme. Een krant die aanzet tot haat en geweld tegen journalisten.

De man viel Israëlische soldaten met een mes aan, dat lijkt me niet zo verstandig.

Het is al een feit dat de mediamacht in de wereld in handen is van joden. En aangezien mijn bron anti Joods is is het niet zo gek dat er negatief over wordt bericht. Dit even als een kanttekening. In feite doet de bron in dit geval er niet veel toe aangezien de beelden voor zich spreken. In de bron wordt ook niet ontkend dat de man de soldaten heeft aangevallen. Als je goed kijkt wordt de man nadat hij is neergeschoten al uitgeschakeld is. Vervolgens gaan de soldaten door met schieten waardoor de man in feite wordt geexecuteerd.

deket
25 februari 2016, 16:48
Ga het met deze oneliner verduidelijken, de politici spreken altijd over een complex probleem en nu speciaal voor de linkse (in zoverre dat die begrippen rechts en links niet gedateerd zijn, maar dan aan @maat BS, Molaar en Big 30,;"MOETEN WIJ TOLERANT ZIJN AAN DEGENEN DIE TOLERANTIE NIET TOLEREREN.?

Wentelt Eefje
25 februari 2016, 17:20
Het grootste voorrecht in een democratie is niet dat je mag zeggen wat je wilt, maar...
dat je niet hoeft te luisteren naar wie je niet wilt horen!

Piet Plezier
25 februari 2016, 18:05
allemaal opruimen die linkse kliek
De linkse rotzooi moet gestopt worden.

Badslippers
25 februari 2016, 18:21
Ga het met deze oneliner verduidelijken, de politici spreken altijd over een complex probleem en nu speciaal voor de linkse (in zoverre dat die begrippen rechts en links niet gedateerd zijn, maar dan aan @maat BS, Molaar en Big 30,;"MOETEN WIJ TOLERANT ZIJN AAN DEGENEN DIE TOLERANTIE NIET TOLEREREN.?

Dat zou een semantische discussie kunnen worden. Om het simpel te houden, JA.
Ik tolereer namelijk iedereen die aan dit topic deelneemt. Denk daar maar eens over na.

Jan Verplancke
25 februari 2016, 18:32
Daar hebben we Pret weer met z'n hetze tegen Israël.

Picasso 1
25 februari 2016, 18:37
Ik tolereer namelijk iedereen die aan dit topic deelneemt. Denk daar maar eens over na.

Het wordt echter onredelijk wanneer van jou tolerantie wordt geeist door degenen die zich niet tolerant naar jou opstellen.
Maar het is inderdaad jouw vrijheid om een eis in te willigen en andermans vrijheid om die eis naast zich neer te leggen.

deket
25 februari 2016, 18:47
Wel dan verschillen wij hier van mening. Zal je een voorbeeld uit het leven gegrepen geven. Het was niet de eerste keer, dat in een vluchtelingenkamp een vrouw die geen hoofdoek draagt beschimpt en/of verkracht word. Ik dacht BS dat je uit je ivoren, linkse toren toch wat empathisch kan zijn. Wel deze vrouwen ontvluchten juist zulke mensen. Watkomen die islamfascistische crapuul hier doen.?
echte vluchtelingen, zijn veilig normaal gesproken eens uit hun land, waarom blijven ze niet in zuiderlijke landen? Ze kiezen heus niet altijd Belgie, Nederland, Duitsland of Zweden voor het klimaat. Groot Brittannië lijkt dan weer aantrekkelijk omdat er al velen familieleden zitten, je hoeft in het Verenigd Koninkrijk ook geen ID op zak hebben
BS, zie jij ook niet liever een minirok daneen Boerka? Wel ik heb steden zoals bij ons Brussel, Antwerpen en zelfs Oostende zien veranderen.
Vind jij het normaal dzt vrouwen in minirok bespuwd en beledigd worden zodat ee allemaal sober en geloten gekleed gaan? Bij mijn exvriendinnen hoefden ze het niet durven wagen hoor, of ze zouden wat meegemaakt hebben

pret
25 februari 2016, 18:55
Als men toch tolerantie wenst dan dient men oconsequwnt te handelen en ook tolerantie te tonen voor de vluchtelingen en moslims.

Piet Plezier
25 februari 2016, 18:56
Als men toch tolerantie wenst dan dient men ook tolerantie te tonen voor de vluchtelingen en moslims.

NEVER

Piet Plezier
25 februari 2016, 18:57

sorry badslippers maar daar lijkt het niet op

pret
25 februari 2016, 18:58
NEVER

Dat is je recht Piet no problem verder.

Jan Verplancke
25 februari 2016, 18:58
Als men toch tolerantie wenst dan dient men oconsequwnt te handelen en ook tolerantie te tonen voor de vluchtelingen en moslims.

Onzin. Typische houding voor 'n linkse Dhimmi. Dat is als 'n kudde schapen die 'n wolf vraagt om onderdeel te worden van de kudde. Vragen om problemen.

Piet Plezier
25 februari 2016, 18:59
Wel dan verschillen wij hier van mening. Zal je een voorbeeld uit het leven gegrepen geven. Het was niet de eerste keer, dat in een vluchtelingenkamp een vrouw die geen hoofdoek draagt beschimpt en/of verkracht word. Ik dacht BS dat je uit je ivoren, linkse toren toch wat empathisch kan zijn. Wel deze vrouwen ontvluchten juist zulke mensen. Watkomen die islamfascistische crapuul hier doen.?
echte vluchtelingen, zijn veilig normaal gesproken eens uit hun land, waarom blijven ze niet in zuiderlijke landen? Ze kiezen heus niet altijd Belgie, Nederland, Duitsland of Zweden voor het klimaat. Groot Brittannië lijkt dan weer aantrekkelijk omdat er al velen familieleden zitten, je hoeft in het Verenigd Koninkrijk ook geen ID op zak hebben
BS, zie jij ook niet liever een minirok daneen Boerka? Wel ik heb steden zoals bij ons Brussel, Antwerpen en zelfs Oostende zien veranderen.
Vind jij het normaal dzt vrouwen in minirok bespuwd en beledigd worden zodat ee allemaal sober en geloten gekleed gaan? Bij mijn exvriendinnen hoefden ze het niet durven wagen hoor, of ze zouden wat meegemaakt hebben

dat vinden die linkse tokkies allemaal normaal

pret
25 februari 2016, 19:00
Onzin. Typische houding voor 'n linkse Dhimmi. Dat is als 'n kudde schapen die 'n wolf vraagt om onderdeel te worden van de kudde. Vragen om problemen.

Liever linkse dhimmi dan een rechtse Nazi staat.

Jan Verplancke
25 februari 2016, 19:07
Liever linkse dhimmi dan een rechtse Nazi staat.

De nazi's waren anders vriendjes met die islam-maatjes van je, dhimmi. Je ware aard komt nu wel naar boven. Ook gezien je berichten over Israël.

pret
25 februari 2016, 19:13
De nazi's waren anders vriendjes met die islam-maatjes van je, dhimmi. Je ware aard komt nu wel naar boven. Ook gezien je berichten over Israël.

Jouw ware aard is ook overduidelijk met je liefde voor joden en haat tegen moslims. Met Nazi staat bedoel ik dat huidig hetzelfde gebeurt met moslims als wat met joden is gebeurd. Namelijk eerst in kwaad daglicht zetten en vervolgens uitroeien.

Jan Verplancke
25 februari 2016, 19:16
Jouw ware aard is ook overduidelijk met je liefde voor joden en haat tegen moslims. Met Nazi staat bedoel ik dat huidig hetzelfde gebeurt met moslims als wat met joden is gebeurd. Namelijk eerst in kwaad daglicht zetten en vervolgens uitroeien.

Je haalt het in de slachtofferrol kruipen (wat een typisch kenmerk is van en onderdeel is van de tactiek van moslims) en de vreselijke gebeurtenissen geïnitieerd door nazi's en - ja, daar heb je ze weer - moslims door elkaar.

pret
25 februari 2016, 19:21
Je haalt het in de slachtofferrol kruipen (wat een typisch kenmerk is van en onderdeel is van de tactiek van moslims) en de vreselijke gebeurtenissen geïnitieerd door nazi's en - ja, daar heb je ze weer - moslims door elkaar.

Als een echte jood weet iji alles mooi te verdraaien naar gedachtengoed van Sionisten.

Badslippers
25 februari 2016, 19:23
Het wordt echter onredelijk wanneer van jou tolerantie wordt geeist door degenen die zich niet tolerant naar jou opstellen.
Maar het is inderdaad jouw vrijheid om een eis in te willigen en andermans vrijheid om die eis naast zich neer te leggen.

Precies. Vooral je eerste zin illustreert dat.
Bewust heb ik slechts één voorbeeld genoemd (deze discussie/dit topic). Het moge duidelijk zijn dat er verschillende gradaties in tolerantie zijn naar degene die minder of totaal niet tolerant zijn. Maar dat vond ik zo'n open deur.

Jan Verplancke
25 februari 2016, 19:31
Als een echte jood weet iji alles mooi te verdraaien naar gedachtengoed van Sionisten.

Er wordt niets verdraaid, dhimmi.

pret
25 februari 2016, 19:36
Er wordt niets verdraaid, dhimmi.

Euhuh aangezien jij het aangekaart hebt weet je als jood zijnde wel wat het is om je zelf in een slachtoffer rol te plaatsen.

Jan Verplancke
25 februari 2016, 19:40
Euhuh aangezien jij het aangekaart hebt weet je als jood zijnde wel wat het is om je zelf in een slachtoffer rol te plaatsen.

Ik benoemde een aantal feiten. Die passen echter niet in jouw straatje. Vervelend voor je, maar dan hoef je nog niet zo'n poep uit te kramen, dhimmi.

Badslippers
25 februari 2016, 19:41
Wel dan verschillen wij hier van mening.

Ik denk van niet. Zie mijn reactie aan Pic1.
Het kan best zo zijn dat iemand mijn mening absoluut niet tolereert en vindt dat ik die mening al helemaal niet moet ventileren of alhier posten. Ik heb er geen enkele moeite mee om die persoon wél te accepteren/tolereren. Zoals ik al stelde, het kan een semantische dan wel filosofische discussie worden en dan kun je beter een ander forum opzoeken om daarover te discussiëren. (https://groups.google.com/forum/#!forum/nl.filosofie)
Wat betreft die Burka of minirok? Ligt eraan wie erin zit.

http://cdn.jewsnews.co.il/wp-content/uploads/2015/02/burka-eyes-800x528.jpg

14256

pret
25 februari 2016, 19:44
Ik benoemde een aantal feiten. Die passen echter niet in jouw straatje. Vervelend voor je, maar dan hoef je nog niet zo'n poep uit te kramen, dhimmi.

Snap wel dat waarheid pijnlijk voor je is.

Badslippers
25 februari 2016, 19:47
sorry badslippers maar daar lijkt het niet op

Geef één quoot van mij in deze hele discussie (wel effe door lezen anders ben je om 23:00 nog niet klaar) waar ik intolerant ben naar een van de deelnemers en je zult beloond worden met een vrijkaart (door Willem2)

deket
25 februari 2016, 19:51
Zal ik eens opzoeken, maar ik meen er te herinneren. Zal juust voot t slapen zijn of morgen tussendoor, nu eerst naar de mooiste club ter wereld kijken, die om 21h in het zachte klimaat maar harde aanhangers in Griekenland gaan spelen

Piet Plezier
25 februari 2016, 20:02
Zal ik eens opzoeken, maar ik meen er te herinneren. Zal juust voot t slapen zijn of morgen tussendoor, nu eerst naar de mooiste club ter wereld kijken, die om 21h in het zachte klimaat maar harde aanhangers in Griekenland gaan spelen

dat kan maar 1 club zijn van GOCH natuurlijk.

Piet Plezier
25 februari 2016, 20:03

die moslims roeien iedereen uit

Jan Verplancke
25 februari 2016, 20:06
Snap wel dat waarheid pijnlijk voor je is.

Poep is wat anders dan de waarheid, dhimmi.

pret
25 februari 2016, 20:08
Poep is wat anders dan de waarheid, dhimmi.

Heb niks anders te poepen dan waarheid sorry.

Piet Plezier
25 februari 2016, 20:08
Geef één quoot van mij in deze hele discussie (wel effe door lezen anders ben je om 23:00 nog niet klaar) waar ik intolerant ben naar een van de deelnemers en je zult beloond worden met een vrijkaart (door Willem2)

word tijd dat je wat rechtser word.
Inplaats van die linkse kliek te volgen
En die stinkers binnen halen
En wat je quote betreft ik ga dat niet allemaal door lezen voor 1 kaartje :biggrin:

Brad Clitt
25 februari 2016, 20:16
Binnenkort barst in Griekenland de vluchtelingenbom...

http://www.bild.de/politik/ausland/fluechtlingskrise/fluechtlinge-verzweifeln-in-griechenland-chaos-44702232.bild.html

Plan Wilders blijkt in de Balkan goed te werken, nu nog de rest die al hier is terugsturen (behalve de echte vluchtelingen natuurlijk).

Piet Plezier
25 februari 2016, 20:20
Heb niks anders te poepen dan waarheid sorry.

Pret ga mooi met Badslippers op de Bahamas zitten en neem ook meteen al die stinkzakken mee .
Met die kinderen en vrouwen
Dan kunnen onze dochters ook weer rustig over straat

uurtje
25 februari 2016, 20:20
Eigen Schuld van de Grieken. Hadden ze grenscontrole moeten invoeren. Maar het zijn net moslims daar. Eerst niets doen, regels aan laars lappen en dan janken en anderen de schuld geven.

pret
25 februari 2016, 20:22
Pret ga mooi met Badslippers op de Bahamas zitten en neem ook meteen al die stinkzakken mee .
Met die kinderen en vrouwen
Dan kunnen onze dochters ook weer rustig over straat

GA toch naar die pand van je in Roemenië. daar zul je vast wel veel plezier beleven en heb je geen last van die stinkerds hier.

Piet Plezier
25 februari 2016, 20:25
GA toch naar die pand van je in Roemenië. daar zul je vast wel veel plezier beleven en heb je geen last van die stinkerds hier.

nee daar ga ik niet heen
Nu weet je het niet meer en dan zou ik moeten gaan
Ga lekker zelf vluchtelingenknuffelaar

Piet Plezier
25 februari 2016, 20:29
en ja hoor kom je langs het oude belasting kantoor in Oss,en wat zie je een man of 8 politie binnen en een enkele ambulace broeders binnen het gaat er nou al op.
Ze zijn precies 1,5 dag in Oss
meteen rechtsom keert naar eigen land sturen da volk bah bah

Brad Clitt
25 februari 2016, 20:29
@ uurtje

Juist, en zoals onze nieuwste cabaretier al eerder zei tegen de Italianen, dat is een probleem wat jullie aangaat en niet ons.
Ben benieuwd, ik hoop werkelijk dat er eens wat harde actie komt, de Grieken schijnen best vechtersbaasjes te zijn itt de softe West-Europeanen.

Overigens de Noorse premier schijnt ook de grenzen te willen sluiten, want ze verwacht dat Zweden binnenkort ook kopje onder dreigt te gaan.
Wat mij betreft liever gisteren dan morgen.

pret
25 februari 2016, 20:30
nee daar ga ik niet heen
Nu weet je het niet meer en dan zou ik moeten gaan
Ga lekker zelf vluchtelingenknuffelaar

Liever een vluchtelingenknuffelaar dan een racistenknuffelaar.