PDA

Volledige versie bekijken : Groningen, Lorena, Roemeense, Nieuwstad 50I

onder de brug
13 september 2015, 00:45
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

lorena (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:Nu blond (voorheen zwart)Haarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik, Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:uur minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, Massage, Vingeren
Extra info:

jope
22 september 2015, 21:01
Vandaag haar bezocht, wow wat een mooi vrouwtje (aldus mij).
Afgesproken pijpe en een massage
ze vraagt € 35,- ik geef 40
ik vertel haar kort hoe of wat ( ik blijf onder de indruk van haar)

Ik ga liggen en ze doet het condoom erom (mooie spiegel aan het plafond op L&J 8)
ze doet het in alle rust en kriebelt lekker met haar vinger de zak en ballen
laatste stuk aftrekken zonder en daarna ook uitgebreid schoonmaken.

Ik dacht waar blijft mijn massage?/ volgens mij vergeten ..we kletsen nog iets en vertel haar dat er over haar geschreven is (is dat dom van mij? ) en dat het allemaal positief is, dit vond ze wel leuk

Ze vertelde ook nog dat ze eerst in Duitsland werkte maar dat daar tegenwoordig PZC moest en dat wilde ze niet ze was bang voor de bacteriën die ze binnen zou kunnen krijgen.
Dit was voor haar de reden om naar Nederland te komen.

Bij het verlaten werd mijn jas nog dicht geritst met de mededeling dat het koud was buiten
(ik dacht toen je weet niet half hoe warm ik het heb)

Als ik nu 10 jaar jonger was en zij 10 jaar ouder zou ik haar zo voor vast meenemen naar huis :lostit:

onder de brug
26 oktober 2015, 15:42
is vertrokken naar groningen,

Rapido
31 oktober 2015, 20:43
Ze werkt nu in Groningen Nieuwstad 50I

Pieter210
3 februari 2016, 09:54
Volgens mij is deze meid gestopt...

onder de brug
3 februari 2016, 18:19
Volgens mij is deze meid gestopt... ja klopt lorena is gestopt, is heel jammer, ze hielt van haar werk, maar kon niet op tegen de dames die het zonder condoom doen,
heb haar van dichtbij mee gemaakt, heb haar geholpen met papieren, mijn huis was haar postadres . ze is nu bezig met een nieuw leven , en normaal werk, zo zie je maar . de echte dvp gaan tenonder

Moontanner
15 mei 2016, 09:03
ja klopt lorena is gestopt, is heel jammer, ze hielt van haar werk, maar kon niet op tegen de dames die het zonder condoom doen,
heb haar van dichtbij mee gemaakt, heb haar geholpen met papieren, mijn huis was haar postadres . ze is nu bezig met een nieuw leven , en normaal werk, zo zie je maar . de echte dvp gaan tenonder

Men moet dit soort Oosteuropesche praat altijd met een flinke korrel zout nemen. Blijkt wel weer, want Lorena is inmiddels weer aanwezig in de Nieuwstad; nu op nummer 47I.

Pieter210
18 mei 2016, 17:52
Ga morgen gelijk een kijkje nemen :)

biker pc
14 oktober 2016, 18:10
Werkt nu op 47-1. Overdag werkt vicky op deze kamer

biker pc
8 oktober 2017, 20:57
Ze is nu blond! Mooie meid en goeie service