PDA

Volledige versie bekijken : Michaela (Roemeense)

Laatbloeier
14 september 2015, 18:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Michaela (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PSE, Vingeren, Körperbesamung
Extra info:Hele mooie meid

Laatbloeier
14 september 2015, 18:28
Michaela, slank, 22 jaar, Roemeense, mooie borsten (a/b) en een prachtig kontje. Een wispelturig typje. Na kennismaken op de bank snel zonder pijpen vooraf naar een kamer. Als op een catwalk liep ze voor me uit. Ze weet dat ze mooi is. Op de kamer pijpte ze me goed en vervolgens namen we een aantal standjes door. Vooral doggy zag er lekker uit tegen die fraaie billen van haar. Het voelde allemaal goed, wel een beetje automatische piloot bij haar. Nadat ik uitgeput neerzeeg, ging ze zich zelf tot mijn verrassing nog even vingeren. Ze bewoog steeds heftiger, ik kneedde haar tieten nog wat ter ondersteuning, ze kreunde, en plotseling hield ze op en zei: tijd!! Ik keek op de klok, nog één minuut! Wat een actrice.

vrije jongen
14 september 2015, 21:42
Volgens mij heb ik er nooit een draadje van aangemaakt, maar als de berichtgeving op FC klopt is de de Michaela uit Dietzenbach die naast de nodige andere clubs ook een paar weekjes in Babylon heeft gezeten.

Ik heb altijd een goede/leuke verstandhouding met haar en meestal zijn de RTC kamers ook heel behoorlijk... maar de wat duurdere kamer in Babylon was veruit de beste ;).

Big30
14 september 2015, 21:49
Dame wordt denk ik hier wel beschreven. Denk dat je dat bedoelt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35056-FKK-Dietzenbach&highlight=Michaela

Eigen topic kan ik zo snel niet vinden.

MiniME
14 september 2015, 22:04
Deze Michaela is inderdaad een beauty, niet alleen Dietzenbach en Babvlon, ook in Oase heeft ze gewerkt. Qua looks kan dat ook prima, service is ook prima, zeker als je goede klik met haar hebt. Wel 1 van de dames die mogelijk niet lang blijft onder het 20 euro per kwartier regime.....(lijkt al verdwenen sinds vrijdag)

Laatbloeier
15 september 2015, 00:54
Big30 verwijst, denk ik, terecht naar een recensie van Vrije Jongen over een Michaela in Dietzenbach. Een vergelijkbare show zag ik in Freude van deze mooie meid. Zie ook mijn inleidende zinnen over Michaela in mijn verhaal bij Freude Algemeen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?744-FKK-Bochum-Freude-39-Algemeen&p=446026#post446026

KanariePiet
15 september 2015, 04:58
Deze Michaela is inderdaad een beauty, niet alleen Dietzenbach en Babvlon, ook in Oase heeft ze gewerkt. Qua looks kan dat ook prima, service is ook prima, zeker als je goede klik met haar hebt. Wel 1 van de dames die mogelijk niet lang blijft onder het 20 euro per kwartier regime.....(lijkt al verdwenen sinds vrijdag)

Het 20 euro/kwartier regime is al weer verdwenen (nu 30€) en Michaela was gisteren dan ook gewoon aanwezig in FKK Bochum. Ze heeft geen onmiddellijke verhuisplannen maar. Wel gaat ze binnenkort enkele weken met verlof.

Verder: Michaela is inderdaad in van de 2,3 mooiste meiden van de club. Ik heb er 2 kamers mee gedaan. Telkens tot mijn grote tevredenheid.

KanariePiet
30 december 2015, 11:08
Ik heb in Freude enkele kamers gemaakt met Michaela.

Michaela is wat mij betreft de mooiste meid van de club (en dat weet ze btw van zichzelf, ze heeft een beetje een arrogante uitstraling).

Michaela is 1,60m groot, normaal gebouwd, heeft een leuke A-cup en een killer kont. Ze heeft een heel mooi gezicht, lang zwart haar en mooie bruine ogen. Geen tattoos, wel een neuspiercing en een piercing in haar bovenlip. Michaela heeft vroeger onder andere in Oase gewerkt.

De kamergangen waren steeds heel goed. Het tongzoenen was lekker en ik kon ondertussen steeds goed met Michaela haar vochtige poesje spelen. Het neuken met deze hele mooie meid was zalig. Vooral de cowgirls, waarbij Michaela lekker wild te keer ging en ik een heel geil zicht op haar lichaam had, zullen me nog lang heugen.

Het herhalingsgevaar met deze mooie meid is en blijft heel groot.