PDA

Volledige versie bekijken : Maja (Roemeense)

Laatbloeier
14 september 2015, 17:35
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Maja (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Aftrekken, Körperbesamung
Extra info:

Laatbloeier
14 september 2015, 17:36
Maja is een leuke, aardige Roemeense meid van 23 jaar. Slank, mooie borsten (a/b), lekker. Pijpen op de bank en op naar de kamer. Aldaar ontpopte ze zich tot een lekkere gfe-dame. Kroelen, knuffelen, verleiden. Ik houd er wel van. Prima pijpen, een aantal standjes doorgenomen en afgerond op haar lichaam waarvoor ze zich in allerlei geile posities wentelde. Voor haar kom ik terug.

mynasch
14 september 2015, 20:07
je schrijft 30 € voor een half uur....
Ik meende te begrijpen dat er nieuwe prijzen worden gehanteerd????

Big30
14 september 2015, 20:15
Het bezoek van Laatbloeier was van voordat de kamerprijzen (weer) werden aangepast. Zie zijn verslag onder Freude algemeen. Vandaar dus ;).

Eddy_V
4 juni 2016, 10:42
Misschien op het eerste oog niet de meest opvallende dame in Freude, maar wat een leuke geile donder is Maja toch!
Ruim 3 maanden na mijn eerste en tot nu toe enige bezoek was ik erg vereerd dat Maja mij nog herkende (zo lelijk als ik komen er waarschijnlijk niet veel binnen!) en schaamde ik mij dood dat ik haar in het duister niet gelijk herkende en voorbij was gelopen.
Pas toen ik met Bonny naar een kamer liep, zag ik gaar zitten met haar mysterieuze glimlach!
Direct na de tegenvaller met B. naar Maja toegelopen en een date gemaakt voor over een kwartiertje omdat ik even bij moest komen van de warmte.
Mijn toezegging voor een uurtje zoals ik in februari had gedaan, nagekomen en helemaaaal nergens spijt van gekregen!!!

Stille wateren hebben diepe gronden...

Mijn vorige bezoek aan Freude was samen met Toetebel.
De club is behoorlijk donker en contact leggen met andere bezoekers valt niet mee bij gebrek aan bar of gezamenlijke ruimte (behalve bij de sauna's). Volgens de kentekens waren er zeker 4 Nederlanders, maar ik heb ze niet herkend of gesproken.
Voor een bezoek van 2,5 uur en 2 kamertjes was het okay, maar in het vervolg toch liever samen met één of meerdere leuke ijsberen afspreken.