PDA

Volledige versie bekijken : Emmi (Roemeense)

mrourke
19 september 2015, 10:17
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Emmi (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Schouder(blad)
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:Notk euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:Mooie dame maar wel iets terughoudend

mrourke
19 september 2015, 10:23
Ook van deze dame kan ik niets terugvinden op het forum. Weet dat ze in Koln aan de slag is geweest. Mooie lange dame, volslank, schitterende huid met wel een lelijke tekening op de linkerschouder. Hoe krijg je dat voor elkaar zei ik nog tegen haar. Kreeg bijna een draai om de oren, ze is fel en temperamentvol. Toch houd ik daar wel van. Veel mee zitten kletsen, en uiteindelijk na het verlenen van enige dienstverlening van mijn kant toch nog op de kamer belandt. Je mag lang niet alles bij haar dus daar moet je wel rekening mee houden. Ze stelt wel haar grenzen, kussen doet ze ook niet echt, TZ al helemaal niet. Voor de rest prima.

mrourke
24 oktober 2015, 10:02
Gisteren trof ik haar in de Kino. Ze had een witte bikini aan waarin haar welvingen prima geaccentueerd werden. Ze is volslank met een prachtige huid. De sessie vond ik beter dan de vorige keer. Blijkbaar heeft ze haar draai gevonden. Zeker voor herhaling vatbaar.

888
31 oktober 2015, 09:48
Deze dame gister gezien.
22 jaar en heeft hiervoor bij Samya gewerkt.
Ik weet alleen niet of dit onder dezelfde naam was

mrourke
15 februari 2016, 17:51
Af en toe is ze weer aanwezig in het weekend, zo ook vrijdag en zaterdag. Dit keer kwam ze op mijn tweede dag pas laat aan de beurt. Wie geeft nu wie een beurt is altijd de vraag. Deze dame heeft iets mysterieus over zich. Blijft voor mij een vaste waarde in VM ook al is ze er niet elke week.

VoX
5 mei 2016, 12:45
Wat kijkt deze dame toch heerlijk ondeugend en arrogant.....was onverwachts geheel van slag door haar blik in de ogen. Ze komt aanstaande zaterdag terug en voor zondag een afspraak gemaakt om zelf op verkenning te gaan.

VoX
27 juni 2016, 18:53
Vandaag was ik dichtbij de Villa en dacht, waarom ook niet. Wel een snelle in-out beurt, gezien de tijdsdruk.

Gelijk bij binnenkomst viel mij een dame op die met de rug naar mij toe stond te praten met een andere ijsbeer. Gekleed in knalroze jurkje met mooi opgemaakt haar. Is dat Emmi, i hope so?

Opfrissen, berenvel aan en gelijk omhoog. Koffieautomaat werkte nog niet helemaal lekker, maar dat geeft niet. Ik stond nog stijf van alle Starbucks koffie die je tegenwoordig bij elke Shell tankstation kunt krijgen. Anyhoe, waar is zij gebleven....
Achteraf gehoord dat ze net de andere kant opgegaan was om sigaretten te halen. Ik vroeg Yvonne nog of Emmi op de kamer was. Nee. Blij als een kind nam ik plaats aan de bar, met smart wachtend op Emmi. Voor jullie beeldvorming. Dit kwam aardig in de buurt van hetgeen wat ik zag nadat ik inliep.

16037

Ze kwam uiteindelijk terug in de bar en na oogcontact duurde het niet lang en we liepen richting kamer 19, een lekker grote kamer. Terwijl ik op de rand van het bed plaats neem staat ze mij aan te kijken en trekt ze enkel haar string uit, doet haar jurkje omhoog en kruipt langzaam op mij. Met mijn vingers voel ik dat ze goed nat is (heerlijk) en volledig onverwachts pakt ze mij vol op de mond. Onverwachts ja, want ik heb nog nooit met haar gezoend. De snelle pitstop kon nog weleens een lange worden en uiteindelijk ruim 2.5 non-stop sexen op de kamer. Man, ik was compleet bezweet, energieloos en kapot geneukt door deze DVP.

Ik hoop haar vaker te treffen in deze stand, want dit was werkelijk fantastisch.

J.S.
29 juni 2016, 04:13
Dit is zo als ik haar ook ken toppertje

StrikerXMF
29 juni 2016, 13:35
Zeer leuke, spontane en vooral geile meid. Haar fluweelzacht huidje is een genot om te strelen, in tegenstelling tot velen waarbij je het gevoel hebt dat je een ananas berijdt (Anka bijv.).

Zoenen doet ze kennelijk niet met een ieder, maar dat geldt voor vele DVP's. Maar haar PZC en NMC is in mijn optiek top. Wel is ze erg "strak" daar beneden en de anaconda's onder ons zal ze ook zeker weigeren.

Al met al. Over 2 uurtjes hoop ik een herhaligasessie te mogen doen. Aanwezig is zij in de Villa, beschikbaarheid is nog onbekend.

J.S.
29 juni 2016, 19:19
hehe voor de anaconda heeft ze ook een goede oplossing meer glijmiddel lukt altijd aardig ;) miss boven de 28 a 30cm zal een probleem zijn maar ja wat mot je met zoon ding :P

VoX
4 juli 2016, 14:22
Voor twee weken afwezig.

J.S.
4 juli 2016, 22:34
ja en vervolgens nog een week in Marisol om vervolgens afscheid te nemen van het vak ...ga haar missen gisteren nog liefdevol afscheid genomen van haar.

VoX
5 juli 2016, 00:39
Laat je toch niet zo bespelen man. Tegen mij riep ze wat anders, willens en wetens dat het mij weinig interesseert. Ik roep dan altijd, tegen een ieder, dat de opvolger nog geen 10 meter verderop zit. Vond zij absoluut niet leuk en ik werd dan ook bedankt met een gissend gebaar. Oh well....live goes on.

Ik ken haar sinds haar Samya tijd. Zeer leuke meid, maar heeft veel teveel praatjes.

mrourke
6 juli 2016, 18:24
Dat klopt, van die fijne praatjes. Bovendien heb ik vaker gehoord dat dames voor eeuwig zullen stoppen en dan........ kom je ze maanden later tegen op locaties ver over de landsgrenzen heen in een of ander clubje. Duitsland zit barstensvol clubs, vertel mij wat.
Er zijn meer clubs dan VM.

J.S.
23 juli 2016, 22:13
Emmi is back gister weer in de Villa terug gekomen, ze had dromen maar om 1000 en 1 redenen ze is er weer, en was weer heerlijk BITCHIE zoals het heurt

boka1982
2 september 2016, 12:27
Mooie meid! Ze wordt na meedere kamergangen wat losser. Ook het voorspel in de kino wordt dan beter.

Mooiejoke
4 oktober 2016, 22:30
Vanavond bij Emmi geweest. Pffff. Wat een sipersessie. Ik had haar een paar weken geleden voor het eerst gezien en kort gesproken in de kleedruimte toen ik net wegging.
Ik hoopte dat zij of Alexa er vandaag zouden zijn, nu Valentina en Adina afwezig zijn.
Alexa zag ik nergens en Emmi ook niet. Totdat ik uit een donker hoekje iemand naar me hoorde roepen. Even bijgekletst en daarna het zakelijke gedeelte besproken. En daarna: Voor de eerste keer met haar naar de kamer. En het was super. Ik ben nog nooit zo lekker gepijpt! Het was super. Ze zegt na deze week te stoppen met dit werk. Jammer, maar ja...

VoX
5 oktober 2016, 14:19
Dat hoop ik toch echt niet. Word zo wel karig voor mij als ook Emmi niet terug zou komen.

Mooiejoke
5 oktober 2016, 20:24
Ach joh, wat ze zeggen kun je toch niks op aan. En dan nog.... er komen vast ook weer andere leukerds voor terug.

J.S.
9 september 2017, 22:02
Iemand idee waar deze dame werkt???

VoX
9 september 2017, 23:35
Niet. Momenteel in Roemenië en blijft ook daar, zeker de komende 9 maanden. Get it?

it wasn't me, I swear...

J.S.
10 september 2017, 08:37
Haha dan laat maar, bedankt voor je reactie

boka1982
10 september 2017, 21:06
Niet. Momenteel in Roemenië en blijft ook daar, zeker de komende 9 maanden. Get it?

it wasn't me, I swear...

Serieus:baby2: Is ze de laatste maanden ergens werkzaam geweest in duitsland?