PDA

Volledige versie bekijken : Vluchtelingen willen met sex ook bijverdienen

Jansen
20 september 2015, 00:00
Vandaag liepen op verschillende plaatsen bij het kanaal naast het vliegveld Eindhoven diverse vrouwen die er op uit waren om geld te vragen voor sex.
Een paar zaten bij de frituur naast de brug en twee andere stonden op de spotters plaats waar ook een frituur staat.
Het waren vrouwen uit de regio Syrië en Turkey, die vroegen om geld en wilde dan wel even met je mee.
Ze gebruikten hun afwerkplek in het homo bosje naast de golf dus 500 M verder.
PZC was E.20,- en met standje erbij E,40,-
Ik heb dit op afstaand aangehoord omdat een man in de auto naast mij wel interesse had en haar meenam.
Uit nieuwschierigheid reed ik 50 M achter hun aan en dus daar naar die plaats waar je niet gestoord wordt.
Voor mij was er geen enkele bij waar ik het mee zou willen doen,schatte ze ook rond de 30/35 jaar.
Vorig jaar op dezelfde plaats wel dames ontmoet die eerst probeerde op de luchthaven wat bij te verdienen op het toilet,maar toen de Marechaussee er lucht van kreeg en hun geen geldige ticket kon overleggen zijn ze naar buiten gestuurd.
Deze dames spraken Roemeens en wilde al beginnen met werk ipv eerst naar Duitsland af te reizen.
Of taxigeld bij elkaar verdienen omdat ze te lam zijn om met Bus en trein verder te gaan.

beffer69
20 september 2015, 08:30
Ja, ja begint overal en als dat niet werkt/lukt komen ze de € zo wel halen bij je thuis, 'k weet niet of iemand er bij nagedacht heeft maar crisis eindigt tweemaal op IS IS .......de oorlog verplaatst zich, want als ze niet krijgen
wat ze willen zullen ze het nemen, we moeten een helpende hand aan deze mensen bieden op één of andere manier, maar wat mij verontrust is het % van de mannen tussen de 20/30 jaar zonder hun familie..........

phoenix
20 september 2015, 09:45
Veel mannen zijn gedeserteerd, assad is vooral op zoek naar jongemannen om te vechten tegen IS

Dalton
20 september 2015, 10:54
Wat een goed heilig man is PATER JANSEN om de vrouwelijke vluchtelingen in de buurt van EINDHOVEN te bezoeken en ze als een goede schaapherder in de gaten te houden zodat ze het juiste doen en niet van het rechte pad afwijken.
Waarschijnlijk had hij ook soep en lekkere broodjes bij zich voor de hongerige dames,alleen van sperma kunnen ze niet leven en zoals PATER JANSEN iedere zondag in de kerk op zijn spreekstoel tot zijn publiek schreeuwt:GA EN VERMENIGVULDIG U: zo zal hij de dames in de buurt van EINDHOVEN zeker flink hebben toegeschreeuwd en als goed katholiek,om een wit voetje bij de PAUS te halen,het voorbeeld gegeven om de dames ook nog eens lekker een voor een te neuken.

de duisburg spesjalist
20 september 2015, 11:24
Vandaag liepen op verschillende plaatsen bij het kanaal naast het vliegveld Eindhoven diverse vrouwen die er op uit waren om geld te vragen voor sex.
Een paar zaten bij de frituur naast de brug en twee andere stonden op de spotters plaats waar ook een frituur staat.
Het waren vrouwen uit de regio Syrië en Turkey, die vroegen om geld en wilde dan wel even met je mee.
Ze gebruikten hun afwerkplek in het homo bosje naast de golf dus 500 M verder.
PZC was E.20,- en met standje erbij E,40,-
Ik heb dit op afstaand aangehoord omdat een man in de auto naast mij wel interesse had en haar meenam.
Uit nieuwschierigheid reed ik 50 M achter hun aan en dus daar naar die plaats waar je niet gestoord wordt.
Voor mij was er geen enkele bij waar ik het mee zou willen doen,schatte ze ook rond de 30/35 jaar.
Vorig jaar op dezelfde plaats wel dames ontmoet die eerst probeerde op de luchthaven wat bij te verdienen op het toilet,maar toen de Marechaussee er lucht van kreeg en hun geen geldige ticket kon overleggen zijn ze naar buiten gestuurd.
Deze dames spraken Roemeens en wilde al beginnen met werk ipv eerst naar Duitsland af te reizen.
Of taxigeld bij elkaar verdienen omdat ze te lam zijn om met Bus en trein verder te gaan.

jansen heeft de oplosing voor het vluchtelingen proobleem stuur iedere vrouwlijke vluchteling naar een sauna club kunnen ze voor hun eigen gezin geld verdienen :biggrin:

Big30
20 september 2015, 21:27
Discussie vluchtelingen algemeen zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42729-Vluchtelingen