PDA

Volledige versie bekijken : Leeuwarden Moulin Rouge 7, Meriam



Rolls 47
22 september 2015, 15:34
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif




MERIAM (Dominicaanse)
Leeftijd:41 jaarTaal:Nederlands (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Piercing:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:40 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij jou
Extra info:Heel veel mogelijk

Moontanner
1 november 2015, 06:19
Gisteravond als Groninger even de eigen stad in geweest. De bedoeling was eigenlijk Laura, maar die liet zich niet zien. Ik had het bovenstaande paspoortje van Rolls 47 over Meriam in mijn achterhoofd en dacht 'laten we het eens proberen'. Eerst maar eens de 30 Euro variant, om te kijken hoe de dame is. Nou dat viel niet tegen! En wat mag je voor 30 E verwachten? Ik heb niet geklokt hoe lang ik binnen geweest ben, maar het ging voor mijn gevoel niet gehaast. Het was tongzoenen, strelen, pijpen zonder condoom, beffen in de 69 werd door haar spontaan aangeboden en uiteraard geaccepteerd :tongue:. Neuken MC werd gedaan in de cowgirl, wat zondermeer goed was. Echt voor nadere verkenning vatbaar. Ik ga dus nog wel eens weer naar haar toe, maar dan voor de 50 Euro variant.
Ik schatte Meriam trouwens wel flink wat ouder dan 41, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken.
Ook prettig trouwens dat je met haar gewoon Nederlands kunt praten. Ze babbelt honderd uit zonder vervelend te zijn en ze is echt vriendelijk.
Meriam zegt dat ze van december tot februari naar huis gaat, maar dat ze in februari in de Nieuwstad gaat werken. ;)

Moontanner
14 februari 2016, 07:26
Meriam zit nu in Nieuwstad nummer 13 II.

Moontanner
6 juni 2016, 22:32
Meriam is er even tussenuit geweest maar zit nu, 6 juni, weer op 13 II

Rolls 47
26 juli 2020, 14:24
Dit lekkere ding is weer aanwezig en weer als vanouds zeer geil Heb al een heerlijk uur met haar gehad !

Moontanner
5 januari 2024, 06:43
Deze dame zat gisteren in Moulin Rouge 7 Leeuwarden.