Volledige versie bekijken : De onzin van statistieken. Omzet prostitutie België.
felrops
26 september 2015, 10:13
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2468831/2015/09/26/Zoveel-kost-een-bezoekje-aan-een-raamprostituee.dhtml
Hoe berekenen ze zo een gemiddelde prijs ?
Brussel goedkoper dan Antwerpen? Dat sluit alvast niet aan bij mijn wandelervaring van 30-jaar. Basistarief is gelijk. Extra's worden in de hoofdstad duurder betaald.
Opmerkelijk dat de Katholieke Universiteit een dergelijk onderzoek aanstuurt.
satanic surfer
26 september 2015, 10:49
Het is uiteraard een onderzoek met een relevantie van nul komma nul. Eenieder met ook maar enige notie weet dat het om veelvouden gaat. Ik veronderstel dat de beste heren bijvoorbeeld de huur der panden niet als onderdeel van de "omzet" hebben meegerekend. Een ruwe schatting gebaseerd op de gangbare prijzen der panden bijvoorbeeld zou er al behoorlijk inhakken qua totaalplaatje:
Antwerpen: 85 E huur per shift gemiddeld per raam maal ongeveer een 60-tal dames per shift maal 2 shiften dus maal 365 dagen: 3.723.000 Euro huur
Brussel: 230E huur per shift gemiddeld per raam maal zo ongeveer 60-tal dames per shift maal 2 shiften maal 365 dagen: 10.074.000 Euro huur u merkt, een huiseigenaar in de Aarschotstraat met zeg maar 3 ramen in z´n pand maakt per dag mits bezetting der ramen (waarom ook niet) 240 maal 6= 1440E huur maal 365 dagen= 525.600Euro op jaarsbasis, vastgoedbeleggingen kunnen somtijds opbrengen dunkt me...Erg benieuwd of onze heren belastingcontroleurs daar ook maar enige notie van hebben...
Gent zijn de gangbare prijzen me onbekend doch het zal ergens tussenin zijn waarschijnlijk... dus zo rondom de 3.200.000 Euro huur naar schatting
Tezamen 17.000.000 Euro huurgeld der panden waar uiteraard erg keurig belasting zal worden betaald, en dit zijn zeer voorzichtige schattingen die men makkelijk zat kan vermenigvuldigen...
Gezien de constataties van de heren onderzoekers worden er in het SKW te Antwerpen zo ongeveer 2500 bezoeken afgelegd pér dag via een eenvoudige staartdeeltrekking: ervanuitgaand dat 60 dames per shift zouden werken betekent dat elke dame gemiddeld een 20-tal klanten over zich heen krijgt pér shift...Oops, 20 maal 68E gemiddeld klaarblijkelijk maakt dus een bruto inkomstenbalans van 1360E minus de 85E huur: 1275E maal 24 dagen als ze 6 op 7 werkt wat toch gangbaar is in ramenbuurten meen ´k: ik veronderstel dat het gros der dames niet maandelijks 30.600 Euro inkomsten gaat inbrengen op hun belastingsbriefje als daar überhaupt al sprake van zou zijn dat ze belastingen betalen. Er gaat uiteraard -tig keer méér geld in om dan deze studie doet vermoeden doch ssssttt, het is zaterdag en dan liggen de beambten met hun luie kloten in hun nest of zijn ze vrolijk aan het vogelen in Duitsland :biggrin:
Bluebear
26 september 2015, 12:06
En oh, wat hebben onze dames er een hekel aan als je meerekent. Doe het maar eens, het is de grootste crime die je in de wandelwereld maar kunt begaan. Een regelrechte roomkiller. Ik heb met mijn plaagstreken al wat boze gezichtjes gezien. Mooi, man. :angryfire: :mad: :mad_6: :ranting2: :motz: :tongue:
VAZKOR
26 september 2015, 12:22
'Er zijn leugens, grove leugens en statistieken'
En zo is dat.