Volledige versie bekijken : Janine (Duitse)
bergm550
1 oktober 2015, 23:16
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Janine (Duitse)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:PZC, Zoenen
Extra info:Vriendelijke meid met mooi uiterlijk. Is vaak en lang geboekt. Ze zoent, maar niet met de tong.
vrije jongen
2 oktober 2015, 01:55
Jezys bergmans... Dit is echt wel genant. Als er 1 ding is waar er in hessen consensus over is, dan is het dat janine niet veel kan nog minder wil. Wel mooi en vriendelijk....ja das ook leuk.
satanic surfer
2 oktober 2015, 09:11
Volstaat komischerwijs ruimschoots voor enkelen (waaronder een stel Duitse Vollidioten waarvan iedereen dat weet bovendien :biggrin:) die dan ook op onbegrijpelijke wijze sloten met geld tegen een mokkel aansmijten dat er mooi uitziet doch nul komma nul kan én wil. Soort van gezelschapsdame als men die taferelen gadeslaat..Wat een uitgebreid servicepalet wordt ook geetaleerd door eerwaarde Bergmans: PZC én zoenen, variantreicher wordt het niet tijdens een uuuuuuuuuuur..Meine Gute, sommigen zouden een koddig spelletje Russian roulette beginnen te overwegen, anderen smijten er 5 sterren tegen aan...Ach, no surprises...
mechelen
2 oktober 2015, 09:39
Cupmaat is dacht ik op z'n minst een B, als het al geen C is... Heb vorig jaar effe met haar gesproken, en TZ was niet mogelijk. Voor mij een no-go.:nee:
MongerWarrior
4 oktober 2015, 04:20
bergm550 thawed Janine! :biggrin: Maybe he likes her much so. The stars are for repetition danger for whatever reason what maybe.
NeverEnough
14 oktober 2015, 21:56
Maar mooi is ze wel. Kon het niet laten en er toch eens 50 euro aan gespendeerd. Het was beter dan verwacht ;) Maar geen herhaling :P Deze is ook afgevinkt :biggrin:
satanic surfer
12 mei 2016, 14:59
cupmaat is met wat goeie wil een klein B-cupje...Fraaie dame die vollgelabert wordt door haar "fanclub", doch uiteraard immer nog even sensueel is als een stuk paling in de braadpan..Normale mensen zouden haar als een one-time-mistake bestempelen qua sessiekwaliteit...Volstaat gek genoeg na -tig maanden in Sharks om gans de dag onder de pannen te zijn (grotendeels met praten in de sofa, want van de kamer komen ze gek genoege bijna allemaal snel terug)..Zonder klima is het al snel lichtjes zweterig in de braadpan denk ´k dan maar effe plaatsvervangend...Flopwarnung om die gekke 5 sterren bovenstaand toch enigszins te corrigeren want als dat al 5 sterren waard is zijn we vér, erg vér van huis ...
billclinton
29 april 2017, 10:16
Toen ik aankwam, als ik haar niet wilde missen, ging ik haar dichterbij zitten. Ze zei meteen : no !
KlapKrat
6 mei 2017, 18:12
Oh, is ze weer vor Ort? Ik kom toch ± 1x per maand in Sharks en ik heb 'Janine-the-starfish-sex-machine' alweer een hele tijd niet gezien.
Hoe dan ook billclinton, naar mijn mening heb je weinig tot niks gemist. Mijden die meid. Een kamergang is totaal waardeloos en die €50 kun je beter aan iemand anders uitgeven.
billclinton
6 mei 2017, 18:25
Je hebt inderdaad gelijk. En ze is niet zo mooi als ik dacht.
KlapKrat
7 mei 2017, 10:46
Je hebt inderdaad gelijk. En ze is niet zo mooi als ik dacht.
Precies, bijvoorbeeld meiden zoals Diana (RO), Steffi (RO, zit meestal met een handdoek omgeslagen aan de bar) of Leah/Brandy (RO, hele grote natuurlijke borsten + draag vaak jarretels!) doen qua natuurlijke looks & curves niet onder voor Janine, maar de sex is des te beter.
Maar goed, vergeleken met "starfish-Janine" is het natuurlijk niet moeilijk om daar bovenuit te komen. :biggrin:
mechelen
12 december 2017, 01:25
Volgens de tam-tam heeft zij er de brui aan gegeven... Oude doos dus.