Volledige versie bekijken : Nastja (Poolse) Vulkanstraße, Haus 48, kamer 212
Patjax
3 oktober 2015, 10:47
Als je al geruime tijd rondloopt op de vulkaan dan zijn er huizen die je maar zeer sporadisch binnenloopt. Haus 11 is er zo een voor mij. Door geruchten in de wandelgangen en zeer positieve recensies over een dame in dit huis toch maar eens besloten een kijkje te gaan nemen. Trappetje omhoog en dan tweede kamer aan de linkerkant. Nastya zat op haar krukje en moet zeggen dat ze optisch niet mijn voorkeur heeft ( te groot ), maar toch een apart gezicht met Aziatische trekjes. We maken een kort praatje en het blijkt dat ze enige tijd heeft gewoond in mijn eigen "stedje van plezeer". Nog steeds had ik mijn twijfel en besloot om verder te lopen. Weekje later toch nog maar eens een kijkje gaan nemen. Nog steeds twijfelde ik, zodoende gekozen voor de 30 euro variant. Na het gebruikelijke wasje zat ze al rechtop op mij te wachten op haar smalle 1 persoonsbedje. Ik liep naar haar toe en verwachtte eigenlijk dat ze ging liggen, maar in plaats daarvan begon ze mij zittend op bed terwijl ik nog stond te pijpen zonder condoom. Niet onverdienstelijk, maar mijn voorkeur heeft toch echt wel dat ik relaxed kan liggen. Na enige tijd vroeg ze hoe ik wilde neuken, gekozen voor missio en besloten zo snel mogelijk af te maken. Nastya doet wel degelijk haar best, maar door het ontbreken van elke vorm van chemie was dit een once in a lifetime.
Don Rudo
3 oktober 2015, 12:25
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif
Nastya (Poolse)
Leeftijd
:
34 jaar
Taal
:
Duits (matig), Engels (matig), Nederlands (matig)
Haarkleur
:
Bruin
Haarlengte
:
Halflang
Lengte
:
1.79 m
Postuur
:
Normaal
Tatoeage
:
Nee
Lichaamsdeel
:
Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
Cup-maat
:
A
Siliconen
:
Nee
Kleur ogen
:
Onbekend
Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
30 minuten
Service
:
NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
Extra info
:
Don Rudo
3 oktober 2015, 12:33
Gaarne voegen bij de thread van Patjax.
Opgegeven service is uit eigen ervaring van een half uurtje, maar volgens de diverse fora uitgebreider, o.a. anaal maar daar eens niet aan toegekomen
Schijnt ooit in Aplebecker saunaclub gewerkt te hebben.
Deze dame werd me aanbevolen door haar collega van de begane grond (Steffi) die mijn ausdauer na een lange dag werken niet kon bijhouden.
Nastya is uiterlijk atypisch voor een Poolse, een GND-type. Vwb de sex goed zwaar belastbaar.
Ik had er wel een goede sessie mee voor laufhausbegrippen, al heb ik het niet zo op peeskamertjes.
Anders dan OP wel iets van een klik met de dame. Herhalingsgevaar toch laag omdat voor mij dit vulkaanbezoek incidenteel was na een afwezigheid aldaar van een jaar of twee.
pasja
14 november 2015, 17:19
Gisteren voor de derde maal bij haar geweest en de service was weer top .. TZ ,ballenlikken , pzc enz. Ze had het vandaag vrij rustig. Ik snap het niet want zij geeft hele goede service voor een redelijke prijs. ook haar figuur is top.. Lekkere billen en een zachte huid.
Duitslandfan
1 februari 2016, 16:41
Ik bezoek Nastja regelmatig want de seks met haar vind ik erg lekker. Ze tongzoent lekker en ze pijpt je lekker zonder rubber. Verder geen enkele tijdsdruk. Toen ik haar voor het eerst bezocht vanwege de goede recensie recensies viel haar uiterlijk me niet mee aangezien ik van wat steviger dames houd en ze heeft maar kleine borsten. Overigens heeft ze wel weer in verhouding tot haar lichaam brede heupen en aardige kont. Ze biedt gewoon een uitstekende service en is erg aardig. Converseren is wel wat lastig met haar want het is een mengelmoes van Duits/Pools.
poefboy
22 februari 2016, 10:53
Deze vriendelijke Poolse heb ik ook vereerd met een bezoekje. Ik heb me alleen oraal laten bevredigen. Hierbij zaten ballenlikken, klaarkomen in mond en perineumlikken ook in. Het was met 1 woord een perfecte sessie. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
poefboy
26 februari 2016, 22:41
Deze dame is sinds een paar dagen werkzaam in Haus 48 op tweede etage kamernummer 14. Gelieve aan te passen door de mods.
poefboy
13 maart 2016, 04:23
Ook deze dame heb ik weer bezocht. Ze werkt tegenwoordig op de begane grond van haus 48 kamer 2. Dit keer heb ik naast pzc, ook geneukt met haar en dat ging ook vlekkeloos. Er veranderde niks aan de prijs. Weer 30 euro betaald.
Duitslandfan
28 maart 2016, 00:17
Momenteel is ze niet aanwezig. Een klein briefje op de deur met de vermelding dat ze vanaf 23 maart t/m 31 maart afwezig is. Dus 1 april is ze er weer en das heus geen grap.
der Puffmeister
13 april 2016, 13:52
Deze Poolse dame werkt momenteel op de begane grond van huis48 in kamer 2.
Duitslandfan
17 april 2016, 10:07
Heb haar vorige week nog bezocht maar wel via een omweg. Haar vriendin Anna die tegenover Nastja werkte in vulkanstrasse 11 kwam ik tegen op de 2e etage van de Julius Weberstrasse 48. Ik sprak haar aan want de deur van Nastja bleef maar dicht terwijl een kruk voor haar deur stond. Ze belde Nastja en zei dat er een klant op haar wachtte. Ik liep snel naar beneden en zag dat ze beschikbaar was. Aardig toch van Anna. Beneden aangekomen weer even gepraat alvorens te gaan sexen. Heb haar een tijd niet bezocht en was behoorlijk geil. Lekker tongzoenen en daarna een lekkere pijpbeurt zonder. Ik was de eerste klant van de dag dus ze was lekker fris. Ik kreeg alle tijd om haar in diverse standjes te nemen. Uiteindelijk lekker klaargekomen.
Ze zei nog ook opschriften met de tekst "frei" en "besetzt" te hanteren. Wel zo handig om niet voor noppes te hoeven wachten. Dit systeem Italiaanse Elena in eros26 ook. Zou Poolse Betty ook mogen doen want heb vaak voor niets op haar staan wachten.
Duitslandfan
18 mei 2016, 22:44
Heb Nastja onlangs weer bezocht. Mijn eerste optie Betty aus Polen bleef bezet en Nastja's deur bleef gesloten. Er hing wel een kaartje met de opschrift: bitte nicht storen. Ik pendelde heen en weer tussen Betty en Nastja. Toen ik voor de zoveelste maal op de gang stond vlakbij Nastja vroeg een man die uit een privat- deur kwam op wie ik wachtte. Ik zei Nastja en hij dat ze bezet is. Aangezien ik niet de opschrift besetzt zag staan dacht ik dat ze sliep of even buitenshuis was. Uiteindelijk ging de deur open en moest ik even wachten want ze wilde douchen. Het bleek dat ze een klant had van 3 uur. Nastja zei nog veel praten en een beetje sex. Niks voor mij. Ik kom om te knallen en lekker gepijpt te worden en dat kan zij prima waardoor ik haar blijf bezoeken.
Duitslandfan
8 juni 2016, 14:27
Afgelopen zaterdag heb ik misgekleund bij Nastja. Had haar vriendin Jenny al geneukt die ik lang niet meer had gezien. Het balen van de werkplek van Nastja is dat de deur om huis48 binnen te gaan pas laat open gaat. Om 14.00 uur was de deur nog gesloten. Heb haar begin van de avond nog gezien en gesproken en rond 19.00 uur stond ik op de uitkijk. Mijn alternatief Italiaanse Elena in eros26 was ook constant bezet. Tot 20.30 uur bleef ik op de gang bij Nastja maar de deur ging maar niet open. Probeer haar volgende week te treffen en hopelijk dan meer succes.
Nb: moderator; een kleine wijziging v.w.b. de naam. Nastja staat op haar deur vermeld en niet Nastya.
Duitslandfan
9 juni 2016, 19:44
Moderator; lengte in tabel aanpassen. Ze is 1.79m. Heb haar vandaag bij aankomst gelijk bezocht. Was weer een supersessie met lekker tongzoenen en bij het pijpen vroeg im of ze meine Eier lecken wollte en dat was geen enkel probleem. Heerlijk is dat toch. Nog leuk nagepraat en een volgend bezoek zal volgen.
de duisburg spesjalist
19 juni 2016, 17:56
Nastja
Gisteren was ik niet sterk genoeg ik had me voorgenomen om maar is een zaterdag thuis te blijven ma het pakte niet zo uit om 20.15 uur sprong ik in de auto richting Duisburg ik arriveerde er rond de klok van 21.30 en trof er de vulkaanridder even een kort gesprekje en ik begon me wandel tocht door de duisburgse huizen echter de ramadan en het voetbal heeft zijn tol geslagen de lineup was matig te noemen legen kamers in wel alle huizen zelfs eros 26 . laten we het een ritueel noemen ieder jaar het zelfde verhaal tijdens de ramadan . natuurlijk heeft Duisburg zijn vaste waardes . ma ook nog een te doe lijst van mijn kant .
Na de klok van 1 heb ik ma besloten om de Poolse nastje te bezoeken nastja is 34 jaar oud en ik moet zeggen dat ze er beter uit ziet als toen ze nog in huis 11 werkte . op de vulkaan is het van belang dat je wensen kenbaar maak ik had na gisteren gewoon nog is zin in een pz en geen verassing. dus dat ter kennen gegeven en dat ging me 50 euro kosten .op de kamer verdween haar lingerie en ik trof een mooie a cup en een geschoren poes . al snel lagen we op bed en begon ze me overal te zoenen . lies tepels en eieren werden gelikt al snel bracht ze me penis zonder handen in haar mond en dat heeft ze zo 20 minuten vol gehouden al zoenend kwam ze om hoog en er volgde een tong sessie van heb ik jou daar . al gauw bracht ze het condoom aan met haar mond en bereed ze mijn in amazone al zoenend en tongen na een tijdje wou ik haar in misjonaris neukend en daar gingen de beentjes de hoogte in met grote geile ogen keek ze me aan en liet me eigen tempo bepalen ik hoorde mijn lichaam tegen het haren kletsen en dat wond me op . en spoot ik het condoom vol.
Nog even wat naar gepraat en als afscheid kreeg ik een zoen op me mond . nastja is zeker nog een bezoek waard :wink2:
de duisburg spesjalist
22 augustus 2016, 17:15
dame is verhuist na kamer 12 van het zelfde huis vrijdag heb ik weer van haar genoten deze dame heeft in het verleden kort in magnum gewerkt haar dienst verlening is super en vergelijkbaar met de top dames in de sauna clubs big30 kamernr aanpassen
de duisburg spesjalist
25 augustus 2016, 18:47
dame is verhuist na kamer 12 van het zelfde huis vrijdag heb ik weer van haar genoten deze dame heeft in het verleden kort in magnum gewerkt haar dienst verlening is super en vergelijkbaar met de top dames in de sauna clubs big30 kamernr aanpassen
kamer nr aanpassen bitte big30 :motz:
pasja
13 november 2016, 12:36
Gisteren weer eens bij Nastja binnen geweest. Ze is een tijdje op vakantie geweest. de vakantie heeft haar goed gedaan. Ziet er heel goed uit en de service was weer top..Ben blij dat ze weer terug is en ga er zeker vaker naar toe.
de duisburg spesjalist
13 november 2016, 15:41
vrijdag heb ik ook van haar genoten kunnen veel dames in sauna club land een puntje aan zuigen