PDA

Volledige versie bekijken : Stewardess verwende passagiers op toilet

Admin
3 oktober 2015, 20:26
Een stewardess bracht haar passagiers tot grote hoogten. Niet alleen in de lucht, maar ook op het toilet, waar ze voor 1700 euro seksuele diensten verleende. De afgelopen twee jaar verdiende ze bijna 730.000 euro............. http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/4155754/2015/10/03/Stewardess-verwende-passagiers-op-toilet.dhtml

Strijker
4 oktober 2015, 07:11
Deze dame liep vast niet rond in het Economy Class gedeelte van het vliegtuig.

Johan35
4 oktober 2015, 08:47
Leuk idee. Dit soort dienstverlening met lange reizen met het OV.
Alleen is 1700 euro erg duur. Voor Economy Class aanpassen aan de doelgroep?

Idee is sowieso leuk t.a.v. het OV.

Deze dame liep vast niet rond in het Economy Class gedeelte van het vliegtuig.

Sjeufke
4 oktober 2015, 10:44
Een saunaclub vliegtuig? Elke 3 uur in- en uitstappen op Düsseldorf airport voor klanten van korte bezoekjes. Lijkt me wel wat een whirlpool of zwembad in de lucht :rolleyes:
Of zo een waar je je ding kan doen onder vrije val, zwevend tot een oerknal komen:eek:

de duisburg spesjalist
4 oktober 2015, 10:54
Een saunaclub vliegtuig? Elke 3 uur in- en uitstappen op Düsseldorf airport voor klanten van korte bezoekjes. Lijkt me wel wat een whirlpool of zwembad in de lucht :rolleyes:
Of zo een waar je je ding kan doen onder vrije val, zwevend tot een oerknal komen:eek:

de meeste dromen zijn bedrog :rolleyes:

Sjeufke
4 oktober 2015, 10:57
de meeste dromen zijn bedrog :rolleyes:

Dat geldt ook voor de saunaclubs op de grond! Al dringt dat niet bij iedereen door :rolleyes:
:wink2:

sofaking
4 oktober 2015, 14:46
Gvd. Daarom dat de toiletten altijd en voortdurend bezet zijn op een lange afstand vlucht.

Red Devil
4 oktober 2015, 14:55
Idee is sowieso leuk t.a.v. het OV.
Een beter idee dan "krantje en croissantje".

boo
5 oktober 2015, 02:35
Vlieg toevallig morgen naar Brazilië, dus ik zal eens polsen of dat onze stewardessen tegenwoordig allemaal meedoen ......