Volledige versie bekijken : Elina (Russische)
Alfijojo
5 oktober 2015, 12:19
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif
Inna (Russische)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Onbekend
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:80 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE
Extra info:
Alfijojo
5 oktober 2015, 13:26
Deze Inna, tenminste als ik goed verstaan heb,ontmoet tijdens Oktoberfest afgelopen vrijdag. Zag haar samen met Russische vriendin (bobline,beetje volslank. Weet haar naam niet).
Ze kwam beetje timide over en leek wel of het haar eerste dag was in de scene. Ze zat op bankje bij gokkasten en ik begroette haar in Russisch, hierop volgde een glimlach maar ook werd meteen duidelijk dat ze geen woord over de grens sprak.
Maar tja ze is Russisch dus haar hand gepakt en haar mee naar Kino genomen.
Hier beetje stuntelig proberen te converseren met mijn beperkte Russische vocabulaire. Uiteindelijk werd haar duidelijk dat ik graag naar de kamer wilde en werd door haar beantwoord in een innige natte tongzoen…..welke veel beloofde.
Op kamer aangekomen deze zoenpartij voorgezet en ons ontdaan van kleding nam ik zittend plaats
Op het bed en knielde zij voor mij neer voor een niet onverdienstelijke bl..job.
Dit ging nog verder op het bed en voor een newbee haalde ze een trukendoos open want voor ik wist
Zat er een rubber om heen en kom ze naar boven om mij te bestijgen….
Eigenlijk had ik een uurtje in gedachten maar dacht bij mijzelf, ik ga later gewoon in de herkansing.
Na enkele posities te hebben doorgenomen trok ze het condoom eraf en begon weer te pijpen.
Dit zeer variatievol en met deepthroat aanzetten en een alsmaar opvoerend tempo kon een FT niet
uitblijven.
Zeer voldaan van kamer gekomen en met groot herhalingsgevaar (die avond helaas niet meer van
gekomen.)
robglover
13 oktober 2015, 19:22
Deze Inna, tenminste als ik goed verstaan heb,ontmoet tijdens Oktoberfest afgelopen vrijdag. ......
Zeer voldaan van kamer gekomen en met groot herhalingsgevaar (die avond helaas niet meer van
gekomen.)
Ik ben ook volgens mij met deze dame naar de kamer geweest want ik kan deze recensie beamen (echt en top ervaring) en de beschijving klopt ook maar deze dame heet Elina!! één klein minpuntje is ze spreekt ALLEEN russisch