PDA

Volledige versie bekijken : Emily (Roemeense)

satanic surfer
8 oktober 2015, 11:23
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Emily (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Hand
Piercing:JaLichaamsdeel:Neus
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen
Extra info:sinds 2 maanden in Aca, kijkt nors en boos, op de kamer valt dat weg...pour les dompteurs des Roumaines...

cassenoisette
11 oktober 2015, 11:03
Nationality / spoken languages: Romanian from :confused::rolleyes: / German only
Face: Superb, little less perfect teeth
Hair: Brown
Size: Medium to large
Chest: Beautiful and medium
Figure / Body: Beautiful
Tattoos - Piercings: Nothing it seems
Blowjob: Yes, but a little too energetic
Cunni: Yes, she appreciates, fingering
Kiss: Yes, DFK
Other Features: Just coming from Hamburg(Ionela at Club 77 for 3 months?), there for six days(21/06/2015)
Interviewed just when i arrived, but I already had an obligation...
The room of mirrors was chosen to support a certain tradition. ;)

kempie
26 september 2018, 13:41
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Emily (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:

kempie
26 september 2018, 13:41
Zusjes van Hannah en hier al langer werkzaam. Mooi slanke dame met prima service.

vrije jongen
26 september 2018, 16:34
Is natuurlijk al heeeel lang een draadje van:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42992-Emily-(Roemeense)

Voor mij een proto type van 3 sterren service (net als Hannah).

kempie
26 september 2018, 17:43
Is natuurlijk al heeeel lang een draadje van:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42992-Emily-(Roemeense)

Voor mij een proto type van 3 sterren service (net als Hannah).

Ja laatste en enige post was in 2015. Sorry hoor dat ik niet zover had gekeken.

Voor mij ook 3/4 sterren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

blauwebeer
8 maart 2019, 17:09
Mooie meid met een onderhoudende babbel en ruimschoots voldoende aftersales.

Patjax
5 mei 2019, 09:35
@ Acapulco Gold

Bergtester
3 juli 2019, 04:58
@ Acapulco in Velbert.

kempie
15 augustus 2021, 01:01
Zaterdag in Prime. Zag wel een lekker blondje. Hoorde wel goede dingen over haar. Ik stel me voor en zei ook Emily. Laat haar de sleutel halen. Op weg naar de kamer zegt ze ik ken jou. Ik vraag waar heb je nog meer gewerkt; al 6 jaar hier. Graven in m’n herrineringen. Emily Vriendjn of zusje van Hanna? Ja. Ik herkende je niet. Doet niemand meer zegt ze. Als ik in de bar zit zijn er nog mannen die naar de receptie lopen is Emliy al weer terug gekeerd. Ik moet zeggen dat ik het ook bijna niet zie na dat ze me het verteld heeft.

Nu blond haar, flinke tatoo’s op de arm, haar in een aparte staart. Redelijk wat make-up Van girl next door uiterlijk getransformeerd in bad girl met een nog altijd heerlijk slank lichaam. Lekker kontje. Zo veel meer mijn type.

Kan me niet herrineren dat het pijpen toen ook zo goed was. Beter ben ik al in tijden niet tegen gekomen. Sex prima alleen maar bij een half uur gehouden omdat m’n maten zaten te wachten en weg wouden. Half uur werd keurig helemaal vol gemaakt zonder op een sneller einde aan te sturen. Beste kamer sinds de clubs weer open zijn (misschien buiten m’n favo gerekend) Aan het einde maar eens gevraagd of ze geen problemen had met een lange blowjob, langer sex. Nee hoor en geen probleem om alle standjes te doen die ik wenste. Een kamer helemaal zoals ik dat graag heb. Ook nog op kamer 6. Heerlijk met een extra afgerond. Dit keer 5 uit 5. Absoluut voor herhalingvatbaar met voornameljjk matige kamers die ik sinds de heropening heb gehad.

Zal als het open gaat snel weer eens naar deze club terug keren om een kamer of waarschijnljjk wel 2. Service die precies wilt zoals jij dat wilt zonder gezeur, correct en op ook nog het hoogste niveau kom je maar zelden tegen en moet je koesteren (vooral in deze matige tijden met achteruithollende service en ook veel upselling enz).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wooley
1 juni 2024, 14:16
Vanmiddag toen ik net wilde vertrekken uit prime omdat het zo slap was, komt deze Emily binnen. Na wat Smalltalk meteen mee naar de kamer. Had haar wijsgemaakt dat wij ons al kenden en dat pakte goed uit.
Mooie kamer met veel spiegels en de fun begon. Lekker tongzoenen en kussen hele lichaam. Daarna een super blowjob, anaconda was dolblij en was hard als een stuk hout. Daarna gaan liggen en elkaar in 69 verwendt. Daarna haar laten opzadelen en ze begon lekker te rijden in cowgirl.. Na een tijdje werd het steeds wilder en moest anaconda zich gewonnen geven. Daarna liefdevol reinigen en weer veel tongzoenen. Helemaal top. Zij heeft mijn dag gered. Wordt vervolgd