PDA

Volledige versie bekijken : Madalina (Roemeense)



satanic surfer
16 oktober 2015, 09:20
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Madalina (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:

KanariePiet
14 november 2016, 16:00
Afgelopen vrijdag heb ik gekamerd met Roemeense Madalina. Dit is een mooie, kleine, slanke meid, met een wondermooie C-cup. Alleen al door die borsten stond ze al ongeveer een jaar op mijn to do lijst.

Na een korte, maar leuke presale ben ik met Madalina naar 1 van de nieuwe kamers (links achter de receptie door) getrokken.

De eigenlijke kamergang was een tegenvaller. Zoenen beperkte zich tot kusjes op de mond. De pijpbeurt (allez, ik zou eerder aftrekbeurt moeten zeggen...) was veel te zacht en inspiratieloos. Het neuken (dat enkel mogelijk was omdat kleine Piet zo opgewonden werd van Madalina haar mooie borsten) was een flop: het moest héééél zacht en het was precies alsof ik met een opblaaspop bezig was...

Klaarkomen bij deze meid was onmogelijk, dus ik heb de kamergang na dik 25 minuten zonder orgasme afgesloten.

Herhalingsgevaar? Ondanks het zalige lijfje met de wondermooie borsten: nope:cool:

Rammelmann
29 maart 2018, 21:49
I met her yesterday again after 4 momths and must say she improved a lot. BJ was great and with switches in technique. I love her body and sex was good as well. I think with her it depends on her mood and if she knows the man. Shes just a little too sassy sometimes but its her style of humor.

cheasehead
7 oktober 2018, 12:39
Madalina, zij had mij in de vroege middag ook misbruikt als hoofdsteun en ik was eigenlijk wel content dat ze aanwezig was, omdat ze op mijn Samya verlanglijstje staat.
Na mijn sauna en relax rituelen vond ik het wel tijd om me eigen te gaan afzonderen met de mooie Madelina. Wat heeft ze toch een heerlijk slank lijf met een mooie C-cup.
Op de kamer bleek Madelina een prima bedpartner te zijn met een goede BJ en lekker neukwerk en hierdoor was ik achteraf positief verbaasd. Het is geen service kanon, maar het was wel gewoon goed en zeker voor Samya begrippen.