PDA

Volledige versie bekijken : Larissa (Roemeense)



satanic surfer
19 oktober 2015, 00:58
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Larissa (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip, Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:sinds 5 weken in AcaGold, voorts noviete...

madiwodovr
7 november 2015, 02:39
Ik heb het genoegen mogen hebben deze dame op de kamer mee te maken waarbij ze op illustere wijze het heilige vuur had aanschouwd of iets in die geest. Schijnbaar had mijn persoontje een ongekende uitwerking op haar gemoedstoestand, aangezien ik bij binnenkomst in de club al snel door haar aan een vuurdoop werd onderworpen. Maar net als twee andere dames moest ik ook haar in dit stadium verwittigen, ondanks dat haar bijzonder fraaie vertoning m’n goedkeuring wel kon dragen. Timing is een zeer gewaardeerd goed! Na mijn eerste kamergang kwam ik na wat omzwervingen uiteindelijk weer terug in de zaal en stond aan de bar m’n eigen colaatje te tappen. Voor dat tapje heb je de ideale plek om de gehele zaal eens goed in ogenschouw te nemen.
Larissa zat op dat moment helemaal aan het andere einde van de zaal in een bankje en trok toch weer de aandacht door eerst ook even een frisdrankje te tappen naast mij en mij een ‘stootje’ op m’n schouder te geven. Dat ‘stootje’ is een gedragskenmerk van haar. Na het tappen van haar drankje ging ze weer op haar plekje zitten. Ik zocht op subtiele wijze oogcontact met haar en dit werd begrepen aangezien er flink werd gewuifd op geinige manier.
Ik na het hervullen van m’n cola de stoute schoenen aan getrokken en bij haar aangekomen zeer charmant gevraagd of ik naast haar plaats mocht nemen. Wat een ontzettend mooie vrouw met een paar blauwe kijkers waar je helemaal de koude vinketering van krijgt. Dit Roemeens meisje van 22 lentes jong begint me op dat bankje al lieve kusjes te geven. Spreekt een paar woordjes over de grens, maar onvoldoende om een fatsoenlijk gesprek aan te gaan. Maar zoals al vaker heeft moeten blijken: de taal der liefde spreekt iedereen en zo ook deze jonge schone.
Ik was geobsedeerd door de piercings door haar neusvleugel en door haar bovenlip. Heel erg sexy looks voor zo’n jong ding. Terwijl ze ergens ook subtiliteit en klasse uitstraalt, ondanks piercings en tattoos. Op haar rug prijkt een ‘angel’ waar ze bij toelicht dat zij dat zelf is als echte engel. De waarheid omtrent die plaat laten we maar even in het midden. Na wat praten, zoenen en strelen was ik al gauw verkocht en heb ik maar eens tegen de gewoonte in gevraagd aan haar om een sleuteltje te bemachtigen. Op de kamer aangekomen vervolgde het ingezette proces zich, al werd er door haar wel snel over gegaan tot orale zaakjes, daar waar ik in mijn hoofd nog was bij het zoenen an sich. Maar niet getreurd… liever zo dan dat je een vrouwtje moet aansporen tot het verrichten van daden.
Op de kamer mij een tijdje laten blasen alovrens het plasticje om het zwaard te knopen. Daarna in drie standen gekomen tot hoogtepunt waarbij ik haar wel moest aangluren, want het is echt een plaatje om te zien!!!

Uiteindelijk een half uur met deze schone op de kamer doorgebracht, waarbij ik tot de volgende conclusie kom:
Optic: grandioos, zeer knappe vrouw met goed figuur
Pré sales: zeer goed verzorgd
Zoenen: oppervlakkig, maar wel grappig
Orale bevrediging: snel, standaard
Intiem: drie standjes volbracht naar tevredenheid
Illusie: standaard
After sales: niet
Prijs 40,00 voor half uur
Herhalingsgevaar: puur op basis van uiterlijk is dat aanwezig

X_tofke
22 november 2015, 23:32
Alleen al voor het optische element een aanrader... maar dan wel zonder te hoge verwachtingen wat betreft service en diensten.. herhaling gevaar... onbestaand

satanic surfer
28 december 2015, 14:54
==> teruggekeerd richting Aplerbeck (Dortmund)...bron FC

Champollion
30 januari 2016, 13:01
Vandaag aanwezig in Ratingen

Champollion
7 mei 2016, 08:47
Larissa is gisteren avond in Ratingen opdgedoken.
Uitstekend.