PDA

Volledige versie bekijken : Sascha (Blonde Kazachstaanse)(PHG)



Willem2
28 december 2006, 06:55
Naam :

Haarkleur/-lengte : Blond, halflang

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal, C - Cup

Nationaliteit/Taal : Kazachstaanse, Duits en engels (moeizaam)

Leeftijd : 26-28 jaar

Tatoeages/Piercings : ja een ringvormige om rechterarm

Service : PZC/FO, TZ en kussen, beffen en neuken

Bijzonderheden :

Willi69
7 januari 2007, 15:42
=> Sascha

Babbel
23 februari 2007, 17:12
Zaterdag ben ik ontwaakt uit mijn winterslaap :lostit: Ik heb me uit mijn slaap laten wekken door Sascha :p . Deze dame zoent alsof haar leven er vanaf hangt. Het begon in de bar al met het lonken naar elkaar en het ging de hele dag maar door :D . Heerlijke sessie op de kamer. Dat je weinig kan communiceren met haar wordt gecompenseerd door het zoenen. Een heel uur lang kussen. Voor de rest heb ik heel wat standjes uitgeprobeerd en zijn haar orale kwaliteiten dus uitstekend.
Na afloop hebben we nog heerlijk handje in handje gezeten op een bankje. Het was liefde op het eerste gezicht ............
Zeer groot herhalingsgevaar :love2:

Babbel :wink:

egon, Dr. Rammler
23 februari 2007, 19:24
Zaterdag ben ik ontwaakt uit mijn winterslaap :lostit: Ik heb me uit mijn slaap laten wekken door Sascha :p . Deze dame zoent alsof haar leven er vanaf hangt. Het begon in de bar al met het lonken naar elkaar en het ging de hele dag maar door :D . Heerlijke sessie op de kamer. Dat je weinig kan communiceren met haar wordt gecompenseerd door het zoenen. Een heel uur lang kussen. Voor de rest heb ik heel wat standjes uitgeprobeerd en zijn haar orale kwaliteiten dus uitstekend.
Na afloop hebben we nog heerlijk handje in handje gezeten op een bankje. Het was liefde op het eerste gezicht ............
Zeer groot herhalingsgevaar :love2:

Babbel :wink:

wie nich gepoppt ???

egon, Dr. Rammler
23 februari 2007, 19:26
=> Sascha

hi Kollege. gefärbt blond ? :smile:

Willi69
24 februari 2007, 00:15
hi Kollege. gefärbt blond ? :smile:
Blond ja, ob gefärbt, weiß ich nicht. :rolleyes:

Big30
24 februari 2007, 01:06
Blond ja, ob gefärbt, weiß ich nicht. :rolleyes:
Pfffff du hast ja auch überhaupt gar keine Ahnung von PHG Damen :D :thefinger :teuflisch :happy: :patpat[1] :rofl2:

Gibt es etwas das du weißt und ich nicht:D!

Gruss,
Big30

Willi69
24 februari 2007, 19:59
Pfffff du hast ja auch überhaupt gar keine Ahnung von PHG Damen :D :thefinger :teuflisch :happy: :patpat[1] :rofl2:
Tut mir leid, ich kenne mich nur mit Fußball und Weltmeisterschaften aus! :p Immerhin wusste ich ich - im Gegensatz zu W2 - wenigstens ihren Namen... ;)

Big30
24 februari 2007, 23:01
Tut mir leid, ich kenne mich nur mit Fußball und Weltmeisterschaften aus! :p Immerhin wusste ich ich - im Gegensatz zu W2 - wenigstens ihren Namen... ;)

Und wie du dich mit Fußball und Weltmeisterschaften aus kennst ;), nicht so slecht glaube ich!

Leider gibt es nicht mehr forum mitglieder die sich "so slecht mit die PHG Damen auskennen wie Willi69" ;) :cool: :p!

Deiner Berichte über die Anwesende PHG Mädels lese ich immer sehr gerne!

Schalke - Leverkusen So. 17:00
Gladbach - Bremen So. 17:00

Ob Sascha gefärbt blond ist, vielleicht Morgen mehr dazu ;)!

Gruss,
Big30

Babbel
5 maart 2007, 12:40
wie nich gepoppt ???

Jawel.
Ik heb haar wel geneukt. Ik heb haar alle hoeken van de kamer laten zien en ze vond het nog leuk ook. Afgelopen zaterdag was ze er ook maar ik heb haar deze keer kunnen weerstaan.
Volgende keer ga ik weer van haar goede service gebruik maken.

Babbel
10 april 2007, 22:33
Afgelopen zaterdag weer met deze sympathieke russische op de kamer geweest. Ze zoent je helemaal gek en daarna hebben we heerlijk liggen knallen. 2x in zo'n 40 minuten. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik leek wel een stoomlocomotief :D en dat voor een eekhoorntje. Er zijn zeker mooiere dames maar deze geeft mij gewoon veel kwaliteit.

Babbel :wink:

Willem2
20 augustus 2007, 02:37
Ze is gestopt ( zie ook bericht Josef bij Anita)

MiniME
20 augustus 2007, 08:52
maar voor hoe lang? 3 maanden? :D

Willem2
20 augustus 2007, 12:10
maar voor hoe lang? 3 maanden? :D

Nee heeft niks met visate maken. Er zijn ook vrouwen die gewoon trouwen en gelukkig met één man zijn ....