PDA

Volledige versie bekijken : Traurige Nachricht

Robin
22 oktober 2015, 15:20
Hallo Forumskollegen,

wie ich gerade erfahren habe, ist "unser Hausmeister" Willi69 bereits vor 5 Wochen tot in seiner Wohnung aufgefunden worden. Er war in vielen Foren die kompetente Person, die mit viel Engagement aus dem Clubleben berichtet hat und stets für "Führungen" in " seinem Happy" mit Rat, Tipps und Tat zur Verfügung stand.

Viele von uns haben mehr als einen FK verloren! Viele werden seine lustige und freundliche Art - gekennzeichnet von hintergründigen bis hin zu sarkasstischen Humor- vermissen!

Einige haben durch seinen Tod einen guten Freund verloren!!!

Gruß Robin

The Joker
22 oktober 2015, 15:43
Iedereen veel sterkte met het verwerken van dit verlies. :eek:

Johnny Bravo
22 oktober 2015, 15:50
Was fur eine traurige Nachtricht, ich wunsche Freunde und Familie viel Kraft.

Don Rudo
22 oktober 2015, 15:58
Dit bericht komt als een enorme schok.

Veel sterkte aan alle familie vrienden en bekenden van de PHG huismeester.

Picasso 1
22 oktober 2015, 16:04
Dit bericht komt als een enorme schok.

Veel sterkte aan alle familie vrienden en bekenden van de PHG huismeester.

Een schok inderdaad!

Megaboob
22 oktober 2015, 16:05
Wirklich traurig. Ich wünsche Freunde und Familie viel kraft.

Ascari
22 oktober 2015, 16:36
Triest bericht :frown:.

http://www.trauersprueche.today/images/ruhe-in-frieden.jpg

Flipper
22 oktober 2015, 16:39
Ontzettend droevig dit te horen..

Ricardo Banana
22 oktober 2015, 16:42
Ik zat toevallig gisteren nog te denken dat ik hem allang niet meer gezien had.

Triest bericht. Sterkte aan allen die Willy kende.

Flipper
22 oktober 2015, 16:45
Ik denk dat het ibf misschien iets passends moet organiseren in happy of zo.

Bluebear
22 oktober 2015, 16:56
Hier schrik ik toch ook van. De "hausmeister" is niet meer. Voor zijn familie en vrienden, veel sterkte toegewenst. Triest.

12956

Knabbel
22 oktober 2015, 17:01
Triest nieuws over onze aimabele ijsberenvriend, die toch voor menigeen het pad in vele clubs geëffend heeft.

MiniME
22 oktober 2015, 17:25
Jeetje, erg heftig, is toch echt iemand van het 1e uur. Veel sterkte aan allen die dicht bij hem stonden!

Autobahn
22 oktober 2015, 17:28
Viel gelesen von Willie und meinen beileid.

Big30
22 oktober 2015, 17:54
Een bijzonder grote schok, toen ik het treurige nieuws vernam.

Willi69 was een van de leden die aan de geboorte van dit forum stonden. Hij heeft veel bijgedragen aan de groei van dit forum en ook aan de bekendheid onder de vele Duitse leden. Recent heeft hij ook zeer veel bijgedragen aan het opzetten vh Duitse forum.

Altijd zeer exact en nauwkeurig in zijn bijdragen. Zeer gewaardeerd, niet alleen om zijn veel geroemde aanwezigheid lijstjes van zijn geliefde club.

Vriendelijk, bescheiden, soms ook wat eigenzinnig en fel. Fan van Borussia en Happy Garden.

Een echte Rheinländer is van ons heengegaan.

Rust zacht Willi69.

de duisburg spesjalist
22 oktober 2015, 18:07
er zullen in de toekomst veel meer formleden ons verlaten somige weten het zijn ernstig ziek somige overlijden plots zoals willi69 foots om voor een ieder form lid wat te regelen is denk ik onbegonnen werk daar in tegen om ieder jaar stil te staan bij de formleden die ons verlaten hebben niet

willi69 heb ik 1 keer ontmoet in phg rust zacht willi69

Flipper
22 oktober 2015, 18:19
Ik ken hem 15 jaar dus.. vroeger kwam ik hem meerdere keren per week tegen in happy.. altijd vrolijk, altijd mannergetranke en bbq... zeer triest..

gignnl
22 oktober 2015, 18:23
Op een korte periode na was dit toch het boegbeeld van alle info rond de PHG,een lopende damesencyclopedie.Heb hem slechts enkele malen ontmoet maar wens al zijn vrienden veel sterkte.

P11111
22 oktober 2015, 18:44
Een schokkend bericht.

Rust zacht, Willi69.

Jack42
22 oktober 2015, 19:12
Toen ik in 2003 aarzelend mijn eerste berichtje plaatste op Hookers was Willi69 de eerste die daarop reageerde.
Daarna hem vele malen ontmoet in PHG waar je hem altijd wel iets kon vragen over een dame.
De laatste jaren zagen we elkaar niet vaak meer maar als we elkaar tegen kwamen was het altijd gezellig om wat bij te praten en oude herinneringen (Leona) op te halen.
De laatste keer dat ik hem zag was in LR en heb ik hem nog naar huis gebracht.
Rare gedachte dat hij er nu niet meer is en ik hem niet meer tegen zal komen.
Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte.

froop
22 oktober 2015, 19:23
Lieber Willi69,

wie einige Eisbären sicherlich wissen, warst du und wirst immer für mich mein Club-Mentor sein. Ich werde deine Berichte so sehr vermissen…du kannst Dir nicht ausmalen, welche Lücke du hier bei uns hinterlässt. Ich kann mich noch an deine erste Nachricht erinnern, da schriebst du:

„Hey froop komm doch zu den Eisbären, das sind prima Jungs“

…du hattest Recht mein Freund, durch Dich durfte ich weitere nette Eisbären kennenlernen und dafür werde ich Dir ewig danken.
Ich bete für Dich mein Großer und hoffe zugleich, dass du im „happy“ Himmel den Empfang erhälst, den Du verdienst…ich werde Dich sehr vermissen Willi69

Deine Eisbären/Ejsberen

Nedlovefkk
22 oktober 2015, 19:32
Gecondoleerd bij deze aan alle goede bekenden van Willi69..

Badslippers
22 oktober 2015, 19:37
Altijd schrikken zo'n bericht. Willi69 heb ik vaker ontmoet in zijn geliefde Happy. Altijd over Gladbach praten en over de dames natuurlijk.

Rest in peace Willi69.

rmjhexe
22 oktober 2015, 19:37
Veel te vroeg van ons weggegaan, maar geleefd en genoten heeft hij . Rust zacht vriend

Bosco
22 oktober 2015, 19:55
Dat is schrikken! Rust zacht Willi, je zal gemist worden.

Johan35
22 oktober 2015, 19:58
Ja, een triest bericht. Gecondoleerd aan allen die hem kenden.

Strijker
22 oktober 2015, 20:06
Heb hem niet persoonlijk gekend maar heb begrepen dat hij mede aan de wieg heeft gestaan van dit forum en veel voor dit forum heeft betekend.
Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte toe.

Tiga
22 oktober 2015, 20:10
Wauw, dit bericht komt binnen zeg! Totaal niet zien aankomen. Mr Happy is niet meer... Ik zal hem missen. Sterkte voor eenieder die hem een warm hart toedraagt.

noglangnietuitgewandeld
22 oktober 2015, 20:26
Toevallig hadden we het er een paar dagen geleden nog over dat Willi69 al een hele tijd niets van zich had laten horen. Nu weten we waarom. Tweemaal heb ik hem ontmoet, in de Happy, zijn stamclub. En we hadden ook wel eens IM contact. Diep triest dit nu te lezen. RIP.

felrops
22 oktober 2015, 20:31
Bericht dat hard aankomt. Erg minzame man. Sterkte voor zijn naasten.

Jansen
22 oktober 2015, 20:57
Heel triest dit bericht, ik hoorde het net van Big30 die mij speciaal belde omdat hij ook wel verwacht had dat Willi morgen ook wel in Happy zou zijn en dit dan ook als een extra klap kon aankomen.
Ik heb Willi ook gekend sinds 2004 en het ging vaak over voetbal de trainer Huub Stevens indertijd en ook over zijn Gladbach.
We hebben ook gelachen met zijn typische uitspraken en zijn eigen mening,maar het meeste herinner ik me zijn uitgewerkte verslagen welke dames er waren of nieuw waren daar heb ik ook vaak gebruikt van gemaakt.

Willi bedankt.

Willi rust zacht en sterkte voor zijn nabestaanden.

Willem2
22 oktober 2015, 22:02
Heel treurig ....
Maar helaas voor mij niet zo onverwacht. Ik had al een tijdje door dat hij niet meer online was en vreesde daardoor dat er wel iets aan de hand was. Heb wel getracht te bellen maar kreeg geen gehoor. En dat was wel wat vreemd allemaal ....
Ja, ik kende Willi69 vanaf ongeveer 2001. Willi69 schreef aanwezigheidslijsten van PHG en soms leek het of hij er woonde. Daarom ook de bijnaam Hausmeister. Hij was erbij bij de oprichting van het IJsberenforum en bij het Eisbärenforum. Tja, en nu is dat voorbij ....

:wink2:

Dalton
22 oktober 2015, 22:55
Dat is de eerlijkheid van het leven,je wordt geboren om te sterven zoals alles hier op deze aardkloot.
Hij heeft in ieder geval toch nog aardig lang kunnen dolen op deze planeet.
Rust zag WILLY69,veel sterkte voor alles wat hij achter zich heeft gelaten.

boo
22 oktober 2015, 23:11
ken jem niet persoonlijk maar veel sterkte toegewenst voor familie en vrienden

deket
22 oktober 2015, 23:25
gecondoleerd

Wijze grijze
23 oktober 2015, 00:01
Ooit schreef ik wel eens Duitstalige recensies, die ik ook hier geplaatst heb.

Willi69 meldde zich aan de hand daarvan toen bij mij en bood aan om er eens met een gründliche Deutsche grammaticale correctiestift doorheen te gaan. En dan niet zomaar fouten aanstrepen, maar ook met uitleg en verbetertips. Daaruit ontstond toen regelmatig een heel interessante correspondentie. Aldus heeft hij mijn Duits naar een nog hoger niveau getild. Ook nu heb ik nog vrijwel dagelijks profijt van zijn tips.

Uiteindelijk hebben we elkaar dan ook enkele keren in PHG getroffen, waarbij we uitvoerig over taalverloedering en taalpurisme gesproken hebben. Uiteraard kwam daarbij natuurlijk ook zijn stokpaardje “de Fohlenelf uit Jlabbach” uitvoerig aan de orde. Een club waar toch regelmatig wat talent van RODA JC heen verkast is.

Een monument heeft Willi69 hier achtergelaten:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41219-Linkliste-NRW&p=422914#post422914
Een indrukwekkend overzicht met > 2.000 links naar P6 gerelateerde websites.

Ik heb hem wel eens gezegd dat hij een goeie Nederlander zou zijn geweest.
Voor mij verdiende Willi69 behalve de bijnaam Hausmeister ook de eretitel: Schullehrer.

Willi, Tschö wah und maat et joot doa ovve.

Goedemorgenallemaal
23 oktober 2015, 09:50
Arme Willie..

satanic surfer
23 oktober 2015, 10:26
Een treurige mare en sterkte gewenst aan z´n naasten...Het eindige leven neemt geen gijzelaars doch slaat toe. De lijstjes des aanwezigheid in PHG van diens huiscorrespondent zal niemals nog een Willy69 (wieder da) vertonen. Voorts hadden we meer meningsverschillen dan raakvlakken qua denkwijze aangaande clubben doch doorgaans op een serene en respectvolle manier. ss wenst W69 een omringd hiernamaals toe...

jansenroy
23 oktober 2015, 10:45
Rest in peace Willy. Als ik lees wat je allemaal voor je medemens betekend hebt, en wat het met iedereen doet, dan weet ik zeker dat een mooi mens van ons is heengegaan. Voor de collega ijsberen: soms is het beter om iemand te moeten missen, beter missen dan hem nooit gekend te hebben!

Wentelt Eefje
23 oktober 2015, 10:52
Ik miste Willi69 al online. Kende hem helaas niet persoonlijk, maar had zeker afgelopen jaar regelmatig zeer plezierig vooral IM contact over NL-D en D-NL vertalingen. Zeer spijtig dat de geplande persoonlijke kennismaking er nu ook niet zal komen!

Rust zacht Willi69 en sterkte voor allen die hem een warm hart toedroegen.

Befke
23 oktober 2015, 13:25
Droef nieuws...

Ik hoop dat hij daarboven in goede handen is. Zijn naasten wens ik sterkte.

sirgreg
23 oktober 2015, 13:43
Auch ich zeige mich zutiefst betroffen und Anteil nehmend... Möge er nun die Englein beglücken....

Gustomass
23 oktober 2015, 15:01
heel veel sterkte aan allen die hem goed gekend hebben. Heb Willy zelf nooit gekend, maar dat is niet van belang. Er is een lid van de grote Ijsberenfamilie heengegaan en dat is een groot verlies. Laat ons allemaal van iedere dag er weer iets moois van proberen te maken.
Een tijdje terug kregen wij een bordje van een kennis uit Duitsland. met als opschrift.
"gib jeden Tag die Chance der schönste deines Lebens zu werden"

groetjes van Gustomass

Boy69
23 oktober 2015, 15:20
Zeer droevig nieuws.

sterkte toegewenst aan alle naasten en iedereen die hem kende

mechelen
23 oktober 2015, 15:26
Ik heb Willi nooit ontmoet.

Ik weet wel dat hij voor dit forum een belangrijke bron van info was; ik denk dat de man achter de nick iemand was die tot het laatste ogenblik van het leven genoten heeft.

Rust in vrede.

Iamlonely
23 oktober 2015, 22:16
Ja Willi der hausmeister erg geschrokken van dit trieste bericht! Wat zal hij gemist worden! Hoop dat ie snel een aanwezigheidslijstje van de hemel post, want wil daar tzt best eens gaan kijken als ik weet dat bepaalde mensen daar aanwezig zijn! Sterkte aan zijn familie en vrienden

rob45
24 oktober 2015, 12:58
Ik heb Willi69 en aantal keren ontmoet in zijn geliefde PHG.Heel sympathieke beer en ook hadden we af en toe mail contact.
Jammer dat hij niet meer in ons midden is maar eens ding geloof ik wel,hij heeft van zijn tijd hier genoten !

Sphinx
24 oktober 2015, 20:27
Willi heb ik precies 1 keer getroffen, op zn eigen party in PHG, volgens mij 3 jaar terug. Droevig nieuws idd, sterkte aan de nabestaanden:

"See the stars that shine and give us light
One less star is in the sky tonight
Words alone won't keep our tears away
But I know that star will shine again someday

And heaven laughs when we say good-bye
It ain't so far to the other side
Someday soon we will meet again
Say it over and over and over 'til then"

https://www.youtube.com/watch?v=3L-MyX46tWs

Bredero
24 oktober 2015, 20:39
Hij noemde me altijd zijn beste Belgische vriend.
Ik weet zeker dat hij ergens hierboven aanwezigheidslijstjes zit te maken.
RIP herr Hausmeister!!

Bredero
24 oktober 2015, 20:55
P.S. Happy gaat failliet!

Horny_one
24 oktober 2015, 21:44
Triest te horen dat Willi69 niet meer onder ons is, wie kende zijn lijsten niet? Wie kende zijn encyclopedisch geheugen niet? Wie stond altijd als eerste in de rij bij de metzger? Behalve Hausmeiter was hij ook thekefrauensammler, nordkurve mittglied, sauna kumpel, borussia fan en forumlid van het eerste uur.

Men zal hem missen, ik ook....

ButtinSky
24 oktober 2015, 23:04
Dat was schrikken toen ik zojuist " Traurige Nachricht" openklikte , Willy69 is er niet meer. Ik ken hem al 15jaar als een fijne ijsbeer met wie ik altijd een praatje maakte over de vrouwtjes en het vooral voetbal. Zal hem missen als ik weer eens in PHG ben, mijn oude en zijn enige stamclub ever.
R.I.P. Willy.

Flurkman
13 november 2015, 00:04
Ik lees het nu pas... Vreselijk spijtig. Een van onze roergangers is niet meer...