Volledige versie bekijken : Tamara (Iran)
Jansen
28 december 2006, 19:29
Tamara komt uit Iran en woont al 16 jaar in Duitsland.
Lengte : 170 cm
Figuur :normaal
Haren:lang zwart
Piercing: navel en clitoris en schaamlip.
Borsten:C cup 90 siliconen.
Taal: Duits
Bijzonderheden;Praat graag, PZC, NMC, Beffen
Beperkingen:geen tongzoenen en niet vingers inside.
Mooie meid met mooi gezicht half uurtje met haar meegeweest maar probeert wel er een klein half uurtje van te maken.
Na wat pijpen en beffen daarna :fuck: dan ook weer snel terug.
Voor een ervaren ijsbeer dan ook geen groot herhalingsgevaar.
Ik heb over haar nog niets kunnen vinden.
Willi69
28 december 2006, 20:30
Ik heb over haar nog niets kunnen vinden.
Sie heißt Tamara oder Samara und hat einen eher schlechten Ruf. :o Daher trotz interessanten Äußerem von mir bisher nicht gebucht. :rolleyes:
Jansen
28 december 2006, 20:39
Sie heißt Tamara oder Samara und hat einen eher schlechten Ruf. :o Daher trotz interessanten Äußerem von mir bisher nicht gebucht. :rolleyes:
Die name ist Tamara 21 jahre ald ;) aus Achen, und sie arbeidt 4 monathe in PHG 2 tage in woche.
Willem2
25 januari 2007, 13:47
Is deze mooie dame recentelijk nog in Oedt waargenomen?
Paulus
U vraagt en wij draaien ;)
Afgelopen zaterdag was de Samstagabendgast weer aanwezig. Hij was op zoek naar huwbare vrouwen voor een korte periode. Deze Tamara liep ook door de PHG. En Tamara is een hele mooie verschijning en ze was nog huwbaar. Ondanks afraden van enkele ijsberen is de Samstagabendgast toch met haar naar de kamer gegaan. Na een half uur kwam hij toch wel tevreden terug. Ze kuste dan nauwelijks, pijpen mocht wel wat langer, neuken was goed. Maar hij vond het een zeer mooie vrouw voor een kortstondig huwelijk.
Willem2 :wink:
Willi69
25 januari 2007, 20:23
Tamara ist tatsächlich richtig. ;) Wir haben beobachtet, dass sie meist schon nach 15 min. "fertig" ist... :eek:
paulus boskabouter
23 augustus 2007, 10:25
Deze dame is nog steeds spoorloos. Wie kan nog iets zinnigs medelen?
Paulus
paulus boskabouter
20 februari 2008, 13:14
Iemand nog 'n tip voor mij waar deze dame uithangt of wellicht weet dat ze gestopt is?
Paulus
Willi69
20 februari 2008, 19:10
Tamara habe ich schon "ewig" nicht mehr gesehen, keine Ahnung, was sie jetzt macht.