Volledige versie bekijken : Naar welke club in het Eindhovense?
Johan35
5 oktober 2015, 19:15
Hoi boys, dank voor de reacties.
Heb er ook goede herinneringen aan. Daar doe ik het dan mee.
Vraagje: welke club kun je in het E'se tegenwoordig goed terecht?
Johan
Big30
5 oktober 2015, 19:19
Vraagje: welke club kun je in het E'se tegenwoordig goed terecht?
Johan
Het knuffeltje aan de Hoogstraat :tongue:?
Welke clubs zijn eigenlijk nu nog open in EHV???
Nedlovefkk
5 oktober 2015, 19:24
Hofstraat87, body to body, Eindhovenprivé.
Best veel eigenlijk. Volgens mij ook nog 1 a 2 andere clubs. Blijft een industriestadje hé, arbeiders moeten van bil.
Bluebear
5 oktober 2015, 19:26
Het knuffeltje aan de Hoogstraat :tongue:?
Welke clubs zijn eigenlijk nu nog open in EHV???
Nightingale op de Wal 11 in Eindhoven. Nog niet bezocht. Mijn interesse is gewekt. Ik zal daar eens gaan mekkeren over upsellen. Wrong place, wrong time lijkt ons zo. Desalniettemin, hoor ik dat daar zeer leuke dames zitten. Ik moet dan wel met mijn mombakkus naar binnen toe, omdat ik rond die buurt redelijk ingevoerd ben. Wel spannend, wandelen zo dicht bij huis. :rolleyes: :eek:
Big30
5 oktober 2015, 20:06
Hofstraat87, body to body, Eindhovenprivé.
Best veel eigenlijk. Volgens mij ook nog 1 a 2 andere clubs. Blijft een industriestadje hé, arbeiders moeten van bil.
Veel? Er waren tijden dat in EHV je al snel 6-8 prive huizen kon vinden. YP aan de Tongelresestraat is meen ik ook nog open. Kalmoesstraat weet ik niet zeker maar is dacht ik al een tijdje gesloten.
Alleen in de Hoogstraat had je al 3 clubs maar die zijn allemaal gesloten na de nieuwe wetgeving mbt prostitutie. Te dicht bij scholen etc. In Woensel kan ik me ook nog zeker 3 clubs herinneren. Wilma aan de Jeroen Boschlaan bij de DAF. Allemaal historie. Let wel clubs, geen prive ontvangst.
Nedlovefkk
5 oktober 2015, 21:37
Bedankt voor de historie! Wijze lessen worden hier soms geleerd.
Teiresas
7 oktober 2015, 10:55
Naar mijn mening is dit privehuis lang niet meer wat het geweest is !!
Ben er jaren terug veel geweest, nu niet meer: VEEL te duur en dames niet meer zoals de toppers van vroeger, nl Sandra en Romy
Sandra en Romy... OMG, dat neemt me mee terug down Memory Lane...
Zal toch al wel tien jaar geleden zijn geweest dat ik samen met Foots regelmatig deze twee heerlijke meiden bezocht. Eerst geruime tijd Sandra, nadat deze gestopt was overgestapt op Romy. Allebei heerlijke poppetjes en toppertjes, zeker naar NL maatstaven.
De absolute topper daar in die tijd was een Tsjechische die zich Amanda noemde. Die was echt kinky. Helaas ten onder gegaan aan de coke...
Ricardo Banana
7 oktober 2015, 11:03
Nightingale op de Wal 11 in Eindhoven. Nog niet bezocht. Mijn interesse is gewekt. Ik zal daar eens gaan mekkeren over upsellen. Wrong place, wrong time lijkt ons zo. Desalniettemin, hoor ik dat daar zeer leuke dames zitten. Ik moet dan wel met mijn mombakkus naar binnen toe, omdat ik rond die buurt redelijk ingevoerd ben. Wel spannend, wandelen zo dicht bij huis. :rolleyes: :eek:
Daar kun je helemaal niks gaan doen. Is gewoon een ordinaire champagnetent.
Jansen
7 oktober 2015, 21:33
Hofstraat,Tongelresestraat,mecklenburgstraat,kalmo esstraat,frederiklaan en de wal zijn nog open dus kan je eventueel in de lichtjesroute opnemen.
P.s. Het heeft niet met de industrie stad te maken,maar gewoon dat de mensen van en rond Eindhoven in een straal van 35 km door het klimaat hier meer potentie hebben dan in de rest van Nederland ( zie ook de sauna clubs bezoeken in Duitsland )
Hofstraat,Tongelresestraat,mecklenburgstraat,kalmo esstraat,frederiklaan en de wal zijn nog open dus kan je eventueel in de lichtjesroute opnemen.
P.s. Het heeft niet met de industrie stad te maken,maar gewoon dat de mensen van en rond Eindhoven in een straal van 35 km door het klimaat hier meer potentie hebben dan in de rest van Nederland ( zie ook de sauna clubs bezoeken in Duitsland )
Kalmoesstraat is volgens mij onlangs gesloten.
Frederiklaan moet zijn Anthoniusstraat, is verlengde van de Frederiklaan, daar zit Body to Body, momenteel de beste club in Eindhoven.
Zal toch al wel tien jaar geleden zijn geweest dat ik samen met Foots regelmatig deze twee heerlijke meiden bezocht. Eerst geruime tijd Sandra, nadat deze gestopt was overgestapt op Romy. Allebei heerlijke poppetjes en toppertjes, zeker naar NL maatstaven.
De absolute topper daar in die tijd was een Tsjechische die zich Amanda noemde. Die was echt kinky. Helaas ten onder gegaan aan de coke...
Ik had precies hetzelfde: eerst Sandra (beste DVP die ik ooit gehad heb), toen die stopte ook Romy, beste pijpster :)
Die Amanda heb ik nooit gekend
Big30
7 oktober 2015, 22:11
Frederiklaan moet zijn Anthoniusstraat, is verlengde van de Frederiklaan, daar zit Body to Body, momenteel de beste club in Eindhoven.
Kalmoesstraat is inderdaad gesloten maar als we dan toch correct willen zijn. BtoB ligt aan de Sint Anthoniusstraat ;).
IJsberry
21 oktober 2015, 20:07
De beste club? De laatste paar keer dat ik daar was, ben ik weggegaan omdat er slechts twee dames aanwezig waren en die waren allebei niet echt top...
b77
25 oktober 2015, 07:30
Hoi
Ook regelmatig romy en Sandra bezocht destijds, Idd toppers, zijn ze gestopt met deze business of weet iemand of ze elders werken...
Kwam regelmatig in het Eindhovense clubs als bij de hofstraat en mecklenburg waren goed, ben er nu al 7 jaar niet meer geweest, is behoorlijk veranderd hoor ik. En niet ten goede
Johan35
28 oktober 2015, 18:52
Wal 11. Al iets bekend van?
Big30
28 oktober 2015, 19:08
Wal 11. Al iets bekend van?
Typische nachtclub, geen prive huis. Wel luxe maar als RB het een ordinaire champagne tent noemt heeft ie wel een punt!
http://nightingaleeindhoven.nl/nl/home
NeverEnough
28 oktober 2015, 22:26
Blijkbaar roerde we vroeger ook al in dezelfde potjes. Voor het sauna gebeuren ook vaak in Mecklenburgstraat geweest, Hofstraat, B2B.
Toen nog allemaal zeer goed, alleen als je dan voor de eerste keer in een sauna club komt (en nog wel GT) dan gaat er een andere wereld voor je open. Vorig jaar nog eens uit nostalgie een keer wezen kijken. Line-up was redelijk maar niets bijzonders, prijzen niet in verhouding (80e hu + pmc) Tja, we zijn verwend in duitsland.
Johan35
27 november 2015, 11:54
Topic ligt al weer een paar weken stil.
Als ik het zo doorlees hierboven zijn er nog wel wat clubs 'waar wat vrouwen rondhangen',
maar spetterend lijkt het allemaal niet meer.
Of vergis ik me nu? Lees ik er overheen?
Of gaan alle wandel-eindhovenaren zoals Jansen aangeeft elders heen?
Is het de aantrekkelijkheid van de saunaclubs?
(Vergadert de gemeenteraad van Eindhoven geregeld met de NS ( en waar dan? ) om enkele OV verbindingen met Limburg en Duitsland te verhogen? -,) :biggrin: geintje)
gignnl
27 november 2015, 13:32
De enigste club die Eindhoven en verre omgeving nog heeft is deNightingale.Waar het begint met 15 euro entree,de drankjes 25 eurokosten en de dames 195 euro per uur.
De rest betreft allemaal kamerverhuurbedrijven Eindhoven Prive,Hofstraat 87,Tongelresestraat 319,St Antoniusstraat.
@j
29 november 2015, 07:16
Ik heb de laatste jaren prima ervaringen opgedaan bij Body to Body aan de Sint Anthoniusstraat.
Mooie vrouwen en heel divers.
Mijn favorieten Selina en Donna.