PDA

Volledige versie bekijken : Een kamergang afbreken?

Big30
31 oktober 2015, 03:10
Soms heb ik die behoefte ook om van de kamer af te gaan. Bijvoorbeeld als de BH uit gaat en er komen 2 van die lege theezakjes uit terwijl ze in de bar rondlopen met gevulde BH's.
Of je bent of je bent met de meid op de kamer en ze begint over gevoelige borsten en dat je nergens aan mag komen. Tot welk moment mag je een kamergang afkappen?
kan dit touwens of moet je dan toch betalen?
wie heeft hier ervaring mee?
en hoe reagewerd de theke als je om die reden een kamergang afkapt.
Bovenstaand bericht uit clubtopic gekopieerd. Meestal vind ik bij een bepaalde vraag wel een passend topic en laten we zeggen "regels" die van toepassing zijn.

Dit is een vraag die wat lastig te beantwoorden is. Vraag is eigenlijk wanneer kun je "met reden" de kamer af gaan zodanig dat de Theke zal zeggen je hebt volkomen gelijk, no problem?

Dit topic beschrijft een soortgelijke ervaring zonder een echt antwoord te geven.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21205-Vroegtijdig-de-kamer-verlaten&highlight=afbreken

wervelwind
31 oktober 2015, 10:04
In het geval waar ik over schreef, heb ik de dame 50 euro gegeven voor niet geleverd plezier. Ik vind het bindend als je al op de kamer bent dat je dan betaalt.
Ik vind het ook mijn volle recht om anderen en de theke te waarschuwen voor menu-praktijken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

bergm550
31 oktober 2015, 10:36
Ik heb ook weleens een sessie afgebroken. Meestal was dit na zo'n 5 minuten. Maar je kunt een sessie op ieder moment afbreken. Na 1 minuut voelde ik al aan dat de sessie niets zou worden en na 5 minuten afgebroken. Ik zei dat ik niet tevreden was, ze probeerde me nog te overtuigen te blijven, maar ik gaf aan dat ik wilde gaan. We zijn toen naar mijn kluisje gelopen en heb haar toen 50 Euro gegeven. Ze was verbaasd en nam het met ongenoegen aan. Ze had het waarschijnlijk niet verwacht.

Klagen bij de receptie moet je nooit doen, want dit geeft alleen maar een rebound effect. Dan sta je als klager ook bij haar vriendinnen bekend. Meiden die geen goede service geven, verdwijnen sowieso vanzelf. Meestal houden ze het een paar weken vol en dan is hun slechte service bij de meeste gasten wel bekend en dan maken ze geen kamers meer. Dus gewoon de 50 Euro betalen, sessie afschrijven en door gaan met je leven. Er wachten nog honderden vrouwen op je die wel goed zijn.

Zultbroek81
31 oktober 2015, 12:36
Vind het heel correct wat bergm550 doet.
Je doet jezelf en mede beren daar alleen wel te kort.
Ik vind dat je wel bij de theke moet melden wat er zoal mis is met de service vd dame.
Als ze bepaalde dingen niet in haar pakket heeft bijv kussen wil ze niet enz.
Kan ik dat begrijpen,is helemaal prima.
Dit hoort de dame wel te melden bij de klant.

Echter als ze me dubbele prijs wil laten betalen voor een standaard kamergang met karige service omdat er een paar minuten.
Over de tijd heen zijn gegaan sta ik zo bij de theke.
Vaak zijn het ook nog dames die zich voor de kamer gang opeens moeten opfrissen en vervolgens gewoon
5 tot 10 min weg blijven en dit dan weer bij de totale tijd optellen.
Kan absoluut niet!
Hun gedrag is dan alles behalve correct en dan dien je met gelijke munt te betalen.

SAS
2 november 2015, 15:47
Heb dit 1 keer gehad bij Golden Time.
Is al weer jaren terug.
Ben toen bij Marina geweest en heb het verteld wat mij was overkomen en dat ik niets verder meer van de jonge dame wilde weten.
De dame deed haar BH uit en haar DD werd een AAAAAA.
Dikke afknapper!
Deze dame kreeg gelijk te horen dat dit niet kan bij GT en dat zij een passende BH moest gaan dragen of geen BH dragen.

SAS
2 november 2015, 16:12
De twee keer dat ik dit heb gedaan was ik in Villa Vertigo.

Ging met een dame naar de kamer.
Op de kamer gaf ik na een minuutje al aan dat het niet als een raket moest maar dat ik tijd had.
Zij had een ander plan.
Het ging als de brandweer.
Voor ik het wist was ik klaar gekomen en wat moet ik dan nog op de kamer met haar!
Zij ging een peuk roken.
Ik naar beneden.

Na 7 minuten stond ik weer beneden bij de receptie.
Nou stond Stefan daar ook net.
Hij zag schijnbaar aan mij gezicht dat er iets was.
Ik pak 50 euro uit mijn badjas en gaf dit in het bij zijn van de dame aan hem.
De dame keek wel even vreemd op maar zie niets.
Ik zeg tegen Stefan je kan het geld aan haar geven of je haalt er ijs voor!
Ik ga haar niet betalen
Het was zomer en er zit dicht bij een goede ijs zaak.
Hij begreep wat ik bedoelde.
Ik ben gaan douchen.
Na het douchen zag ik de dame aangekleed de Villa verlaten.
Stefan vertelde mij dat er meer klachten waren over haar tempo en dat dit nu te veel was.
Voor haar was het tijd om te gaan en voor de ijsberen werd het tijd voor lekker ijs te eten dit was besteld en werd via de taxi geleverd in de villa.
Mijn geld kreeg ik terug en ook nog een vrijkaartje.

Dus afbreken van de kamer gang kan wel maar zorg dat het klopt wat je zegt.
Of dat ze je kennen dan is dit geen probleem.

Bluebear
2 november 2015, 16:58
Ik heb ook ooit een kamer afgebroken. Ik ben toen uit de club gebonjourd. Belachelijk!! :redface: :rolleyes:

13047

Big30
2 november 2015, 17:10
De twee keer dat ik dit heb gedaan was ik in Villa Vertigo.

Ging met een dame naar de kamer.
Op de kamer gaf ik na een minuutje al aan dat het niet als een raket moest maar dat ik tijd had.
Zij had een ander plan.
Het ging als de brandweer.
Voor ik het wist was ik klaar gekomen en wat moet ik dan nog op de kamer met haar!
Zij ging een peuk roken.
Ik naar beneden.

Na 7 minuten stond ik weer beneden bij de receptie.
Hmmm. Dit lijkt meer op een snelle kamergang waar dan ook nog eens is klaargekomen. Lijkt me dat er in zo'n situatie gewoon betaald moet worden.
Heb in de kino vd Oase eens een pijpsessie laten doen afgesloten met een FT, duurde minder dan 5 minuten, schade 100 €. Jammer maar helaas. Plas was eigenlijk om de sessie op de kamer voort te zetten, dat het daar niet van kwam lag vooral aan mezelf.

Vraag is kun je een sessie afbreken en dan ook nog stellen dat het redelijk is niet te betalen? Hebben er laten we zeggen seksuele handelingen plaats gevonden wordt dit een lastig verhaal. Bij een totale wanprestatie zou ik wel naar de Theke gaan, vraag is natuurlijk wat je daaronder verstaat.

de duisburg spesjalist
2 november 2015, 17:36
Hmmm. Dit lijkt meer op een snelle kamergang waar dan ook nog eens is klaargekomen. Lijkt me dat er in zo'n situatie gewoon betaald moet worden.
Heb in de kino vd Oase eens een pijpsessie laten doen afgesloten met een FT, duurde minder dan 5 minuten, schade 100 €. Jammer maar helaas. Plas was eigenlijk om de sessie op de kamer voort te zetten, dat het daar niet van kwam lag vooral aan mezelf.

Vraag is kun je een sessie afbreken en dan ook nog stellen dat het redelijk is niet te betalen? Hebben er laten we zeggen seksuele handelingen plaats gevonden wordt dit een lastig verhaal. Bij een totale wanprestatie zou ik wel naar de Theke gaan, vraag is natuurlijk wat je daaronder verstaat.

ik vind dat je geen kamer gang kan afbreken zelf heb ik ooit 1 keer betaald en toen de dvp mijn lul zag wou ze niet meer dan moet er niet betaald worden dat is mijn mening en dat is niet in een sauna club gebeurt ma in duisburg dvp had de 50 euro al geinkaseerd en wou het niet terug geven security er bij en het geld kwam weer retour bij mijn :biggrin: als ik er aan terug denk moet ik nog lachen :wink2:

Piet Plezier
3 november 2015, 11:59
ik heb afgelopen zaterdag nog een kamergang afgebroken.
En me netjes met haar bij de theke gemeld.
Netjes uitgelegd wat er aan de hand was.
En niets hoeven te betalen.

Picasso 1
3 november 2015, 12:22
Netjes uitgelegd wat er aan de hand was.

"Mijn lul verschrompelde toen ze een condoom er omheen deed"?

Piet Plezier
3 november 2015, 12:33
"Mijn lul verschrompelde toen ze een condoom er omheen deed"?

nee hoor daar heb ik geen last van
De mijne is altijd op oorlogssterkte met de beste pilletjes die er zijn.