PDA

Volledige versie bekijken : Locatie gezocht

Joke
8 november 2015, 02:08
Hoi lieve Ijsbeertjes,

Aangezien jullie op diverse plekken komen in Nederland en België ( Duitsland heeft niet zoveel zin ) en sommige van jullie misschien wel goede banden hebben met eigenaren van clubs, seksbioscopen, erotische cafés of andere erotische uitgaansgelegenheden... deze vraag:

Weet iemand van jullie of zou dat voor mij kunnen vragen, een legale locatie waar ik gangbangs kan houden met minimaal 2 tot 4/5 dames tegelijkertijd?

En als ik dan toch bezig ben... weet iemand van jullie misschien leuke dames die interesse zouden hebben om daar dan met ons mee te doen??

Stuur mij svp een IM als jullie iets weten? Dan ben ik jullie eeuwig dankbaar en is de 1e GB die wij op die plek houden voor jou GRATIS entree!!

xxx Joke

Dalton
8 november 2015, 03:17
Je zit nu al een lange tijd in het vak en hebt zeker aardig wat verdiend,het beste is gewoon een loods te kopen of te huren met sanitair erin en dan een vergunning vragen bij de gemeente en klaar is de club,de dames die graag geneukt willen worden komen zeker bij je langs en bieden je ook nog eens 200 euro voor zo'n dagje,indien je zorgt dat er minstens 500 man aanwezig zijn die je daarvoor zelfs minimaal 250 euro geven voor zo'n dame waar al 400 mannen op hebben gezeten te pakken.
Dit advies is gewoon graties en ik wil niet eens bij die 500 mannen zijn want mijn belevenis is toch meer met een dame alleen op de kamer en haar dan heerlijk plat neuken,zo hoef ik mijn reet niet in de gaten te houden dat ze die misschien voor een heerlijke dames kut aanzien.