PDA

Volledige versie bekijken : Anka (Roemeense) ex-VM ex LR



VoX
8 november 2015, 18:17
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Anka (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:75 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:Sinds 2 maanden weer terug in de Villa. Sinds 1.5 jaar in het vak.





Leuke meid met mooie stevige tietjes. Pijpen doet ze echter summier, maar TZ met vol overgave en ze doet haar best om je een GFE te bezorgen.

VoX
8 januari 2016, 22:25
>>Sixsens

pret
24 januari 2016, 05:35
Wieder zuruck in VM. Gevingerd worden wilt ze niet. Volgende week gaat ze naae Roemenie voor enkele weken.

hallodaarbenikweer
17 februari 2016, 13:55
Heb ik gezien vandaag.

stadswandelaar
19 maart 2016, 01:02
gisteren een leuke dag gehad in de villa goed eten en drinken niks mis mee uiteindelijk gekamerd met Anka mooie meid om te zien en paar geweldige tieten mooi recht vooruit maar daar is ook alles mee gezegd,blasen zonder was zeer kort en dan bedoel ik zeeeer kort,als je haar wilt likken moet wel erg snel zijn voordat je het weet heeft ze al glijmiddel tussen haar benen,kussen is heel summier tongen al helemaal niet,laat zich niet vingeren al met al een sessie om snel te vergeten :frown:

VoX
27 maart 2016, 02:51
>>Sixsens

J.S.
28 maart 2016, 06:32
Staat zo afentoe in sixsens, club blijft villa marisol

Boy69
25 juni 2016, 14:15
verkast naar Living Room

Artiestennaam ongewijzigd.

Zeer leuke meid in de omgang, en het belangrijke zeer goed op kamer

herhalingsgevaar: 100%

mrourke
25 juni 2016, 15:28
Weer een topper verdwenen. Nu maar afwachten of ze wegblijft uit VM.

Boy69
3 september 2016, 14:35
vandaag aanwezig in LR

VoX
5 september 2016, 16:10
Was er vorige week donderdag al terug in LR. Matige sessie beleeft met haar, maar dat kon ook aan mij liggen. Ik begin steeds meer verwend te worden door andere meiden.
Zij is igg uitgerust en wel en voor de snelle neuker is zij sowieso een aanrader.

StrikerXMF
26 mei 2017, 11:57
En ondertussen verkast naar The Palace.

Butters
26 maart 2018, 05:54
Sie ist immer noch im Palacet?

VoX
27 mei 2018, 10:05
Is nu in Livingroom sinds vorige week woensdag.

Knabbel
27 mei 2018, 19:25
Is nu in Livingroom sinds vorige week woensdag.

Ze vertelde LR te beschouwen als tijdelijke verhuizing tot ramadan voorbij is.

pipokoeien
28 mei 2018, 18:36
Wat een lekker ding zeg. Inmiddels wel blond maar helemmal pipo’s smaak

WA
27 juli 2018, 17:57
Nog altijd in LR, de Ramadan duurt lang dit jaar.

Meme Moo
9 maart 2019, 12:30
Nog altijd in LR, de Ramadan duurt lang dit jaar.

En duurt kennelijk nog alsmaar voort! :biggrin:

Jooploop
11 maart 2019, 20:22
Toen was het tijd voor mij om toch maar eens te gaan kameren ik had er wel een paar gespot
die wel op het verlanglijstje stonden van jooploop
en ik besloot om anka maar eens uit te gaan proberen ze sprak mij wel aan eerder op de dag al
toen ze zat te roken en dacht dat zou hem wel eens kunnen gaan worden voor mij een nieuwe dame
wel ooit gezien maar kon het me eerst niet herinneren waar op cheasehead zij die werkt al lang hier
toen kwam het weer wat boven drijven
een maal op de kamer ging haar bikini uit en dacht nou dat zijn mooi stevige tietjes
en een mooi figuurtje met een klein kontje ik had er wel zin in pijpen was goed moet ik zeggen
en neuken was ook hele maal goed en voor al in doggy jammer dat het brilletje af gaat tijdens de seks maar ook niet gevraagd als ze die op hield na een half uur de kamer tevreden de kamer verlaten

Shaft9999
10 juni 2019, 11:50
Deze Anka ?https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-anka-60093.html

cath.leen
10 juni 2019, 12:55
Deze Anka ?https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-anka-60093.html

Ja

Cupido
3 november 2019, 00:36
nu in Venus. Maar goed, dat was al te zien aan de link!

Shaft9999
13 december 2019, 06:56
Het is net alsof je het met Taylor Swift doet en op verzoek doet ze de bril weer op. Toppertje.

mager
4 oktober 2020, 03:16
2 uurtjes met Anka gedaan. Was boven verwachtingen, Anka is ontiegelijk mooi. En zo lekker slank !.... En mega vriendelijk.
Alleen blowjob. Anka zit in de 99% van de dames die liever schwanz in mund hebben dan in musschie.
Haar mondje is zacht, sommige dames schrapen met hun tanden langs de schwanz, Anka niet. Prettig voor de beren met grossen schwanz.
Mijn tips hoe het nog beter te doen volgde ze extreem goed op.

Viscamessi
9 oktober 2020, 16:32
Uit mijn algemene verslag van vandaag:

Ik raakte aan de praat met Anka. Ik had haar al wel vaker gezien, maar nog nooit mee gekamerd. Vandaag toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en deze schoenen passen mij prima Wat een leuke meid is dit en wat een goede service biedt zij. Dik een uur op de kamer geweest en het was allemaal prima in orde. Omdat ik niet weet wat nu wel en niet officieel mag op de kamer, laat ik het er op houden dat haar service meer dan 'Venus-waardig' is. Herhalingsgevaar zeer groot voor mij.

pasja
21 oktober 2020, 23:47
Foto ziet er goed uit..is ze dan de laatste tijd veranderd qua service? Bij de eerste recensie valt het zwaar tegen.. korte blowjob. Laat zich kort beffen ...

Knutje77
22 oktober 2020, 07:43
Foto ziet er goed uit..is ze dan de laatste tijd veranderd qua service? Bij de eerste recensie valt het zwaar tegen.. korte blowjob. Laat zich kort beffen
Uit eigen ervaring:

Stuk voor stuk geven de dames een topservice, al zal het met de ene beter klikken dan met de ander.
Wat ik van beren in Venus zelf heb gehoord, is dat Anka echt een servicekannon is. Tel daar haar petit uiterlijk met brilletje bij op, en je kunt niet fout gaan lijkt me.

WA
23 februari 2021, 21:09
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/wesel-anka-9864115

Tiggum
29 juli 2021, 10:57
Anka had ik al zien lopen in de ochtend en ze huppelde af en toe voorbij maar in tegenstelling tot een hoop andere dames, waarvan een aantal toch een prima service aanbieden, was ze echt nooit in de wachtmodus. Dus na het eten toen ze stond te roken maar even een schot in het donker gedaan. Are you busy? Nee hoor, even sigaretje oproken dan kom ik bij je. Toen ze naar me toe kwam stelde ze direct voor een sleutel te halen, nog voor we onszelf uberhaupt aan elkaar hadden voorgesteld. Maar goed, geef haar eens ongelijk. Toen ze zich voorstelde als Anka zei ik dat ik eerder met haar op de kamer geweest was, jaren geleden en dat ik mij haar nog herinnerde. Zij mij niet meer, maar dat begreep ik ook wel, het was al lang geleden. Anka is een erg gevoelig meisje en van strelingen en kussen op sommige plekken op haar lijf kreeg ze spontaan kippevel. Na haar orgasme moest ze even bijkomen en tussendoor vertelde ze dat ze aan haar vagina geopereerd was en geen doggy meer deed op advies van de dokter, en ook geen harde sex meer. Ik vind dit soort dingen heel naar om te horen, maar ik vind wel dat iedereen die prostituees bezoekt (en ook iedereen die op prostituees neerkijkt en/of denkt dat het werk gemakkelijk is) er iets van zou moeten weten. Ik zei dat ik toch niet zo van de harde sex ben, maar zij was dat vroeger kennelijk wel, maar dus niet meer. Ze pijpt echt uitstekend en vrij snel was ik op volle sterkte. Nadat zei een tijdje bovenop had gezeten heb ik haar nog even rustig in missio geneukt tot ik klaarkwam. Achteraf zei ze dat ze me zich toch nog herinnerde.

degoof
8 augustus 2021, 10:56
Tsja wat moet ik nog zeggen over Anka. Anka is top! Ze is leuk, lief, gezellig en geeft een top service. Altijd weer blij als Anka er is, ik haar zien rondlopen met haar prachtige lichaam en nog veel blijer als ik met haar naar de kamer ben geweest. Gelukkig was daar ook nu weer de ruimte voor.

DutchZeus
14 augustus 2021, 15:26
Anka is geweldig, een van de redenen om vaker naar saunaclub Venus te gaan

mentholbear
8 september 2021, 11:43
Erg leuke meid in omgang en wat een fraai natuurlijk figuurtje heeft ze :love:. Genoten van een heerlijk kamertje.

Dalton
13 september 2021, 10:47
Is dat de dame die na 10 minuten de kamer afkomt?

WA
13 september 2021, 12:01
Is dat de dame die na 10 minuten de kamer afkomt?

In jouw geval wel :roll3:

Dalton
13 september 2021, 12:45
Verkeerd antwoord lul de behanger.

JonnyFontane
13 september 2021, 15:52
In jouw geval wel :roll3:

In zijn geval is het geen tien minuten,maar eerder 10 seconden.
Dan heeft Dalton zijn puddingbuks al leeg gespoten....

mentholbear
14 september 2021, 01:12
Is dat de dame die na 10 minuten de kamer afkomt?

Uh nee, bij mij niet. En de meeste dames in Venus blijven redelijk netjes met de tijd.

sweetcat
5 februari 2022, 13:44
Ik had een goede start afgelopen donderdag in Venus. Anka had mij bij binnenkomst gezien en stapte op mij af terwijl ik aan het ontbijt zat. Natuurlijk direct een kamer geboekt! Anka geeft duidelijk haar grenzen aan en als je daarbinnen blijft heb je met haar een prima tijd. Aan ambitie heeft Anka geen gebrek. Ook buiten de club timmert ze aan de weg. Anka zou ik zo meenemen naar een beurs of congres als gezelschapsdame. Zij komt er wel. Een topdame. Het was een enerverende kamer met Anka afgelopen donderdag. Met een glimlach van oor tot oor kwam ik van de kamer af.

Bub
16 februari 2022, 15:51
Good service from this charming girl, very bubbly. She came to me at the the start of her day of work (I knew her visually from her LR days). I made a 30 minutes room with her, she didn't try to push it to 1 h, no extras proposed, I had the full service and I paid the normal price and she was always friendly. I was ready to take her 1 hour but after 30 minutes we were done. Recommended.

pau
24 februari 2022, 07:44
40 kg pure liefde. GFE van de bovenste plank.

DutchZeus
24 februari 2022, 09:59
Ja Anka komt altijd met plezier op me af. Ze kent mijn “kareltje” onderhand goed

Shaft9999
27 februari 2022, 20:43
De beste

mentholbear
1 maart 2022, 14:08
Net een heerlijk kamertje gehad met dit schoolmeisje type met d'r secretaresse brilletje.

Hansibeer
19 maart 2022, 19:10
Heb van week lekker tegen die lekkere billen van Anka aangekeken. Helaas had ik mijn kruit al twee keer verschoten en was ik ruim over mijn budget gegaan dus volgende keer.

Hansibeer
24 maart 2022, 08:52
Gisteren de dag in Venus afgesloten met een uurtje Anka. Ik had haar vorige week al gezien en wilde niet naar huis voordat ik met haar gekamerd had. Het is een supermooi en super aardig meisje, wat lekker pijpt en neukt maar waar je ook nog lekker kunt naknuffelen.
Ga zeker weer bij haar terug.
De tabel in dit “draadje” mag wel aangepast worden. Ze is nu 27, doet PZC maar niet klaarkomen in mond wat ik ook niet erg vind. Na 3 standjes kwam ze op me zitten en reed ze me naar het 4e orgasme van de dag. Ik wist niet eens dat ik dat nog kon. Ze praat vloeiend engels en geeft je een echte GFE als je daar van houd.
Herhalingsgevaar 100%

Patjax
2 april 2022, 20:20
Ik zat op de lange bank tegenover de bar en Anka liet zich verleidelijk naast mij op de bank ploffen. Even bijgepraat en ze zei dat ze last van haar rug had. Hint hint hint. Ik vroeg of zij voor de rol van fluffer wilde gaan en een glimlach op haar gezicht verried haar instemming. Zij ging kijken of er een sleutel beschikbaar was en bij terugkomst stak ze deze triomfantelijk in de lucht.

Op de kamer ging het brilletje af. Vaak heeft een brilletje een meerwaarde qua uitstraling maar bij Anka doet deze juist afbreuk aan haar prachtig gezichtje. Eerst haar rug onder handen genomen met een massage. Nadat het gewenste resultaat was behaald mijn vingertoppen lichtjes over haar lekker lijfje laten gaan. Gezien haar reactie hierop bleek dat ze volledig ontspannen was.

Ze vond het tijd worden om een wederdienst te verlenen. Het gebruikelijke natte doekje verwarmde ze eerst voor op haar bovenbeen alvorens ze hem gebruikte. Haar BJ was langzaam en subtiel. Hierna zadelde ze zich als een volleerd amazone in cowgirl over mijn edel deel. Om in hippische termen te blijven was het een dressuur ritje in slowmotion totdat de finish was bereikt.

Technisch gezien is alles van een hoog niveau maar toch voelt het allemaal klinisch aan. Geen enkel moment heb je het gevoel dat het kan uitmonden in down and dirty stomende sex. Hierboven werd ze door iemand beschreven als een zeer geschikte gezelschapsdame en daar kan ik me volledig bij aansluiten.

sweetcat
15 april 2022, 15:35
Ik zag afgelopen donderdag Sara fris en vrolijk door de club lopen en heb haar daarom aangesproken. Want als Sara een goede bui heeft is ze een pareltje. Ze wilde wel met mij op de kamer mits ik het rustig aan zou doen met haar. Dus geen kamasutra op de kamer. Natuurlijk stemde ik daar mee in en Sara ging de sleutel halen. Helaas kwam ze terug. Alle kamers bezet! Het zal toch niet. Gelukkig hoefde we maar een paar minuten te wachten. Ik samen met Sara naar de kamer. Eigenlijk had ik wel zin in een trio met haar en Anka. Mijn lust voor Anka is kennelijk onverzadigbaar. Ze is om op te vreten. Ik had die dag al twee topkamers van een uur met Anka erop zitten. Eerst Anka in solo en daarna in een trio met topper Eugenia. Dat vertelde ik Sara op de kamer. Sara wist dat Anka vrij was en of ik als een speer Anka wilde halen voor ze weer bezet was! Zo gezegd zo gedaan. De sex was prima van beide dames. Ze werkten zich voor mij in het zweet en het was daarnaast beregezellig. Dat ga ik vaker doen.

DutchZeus
16 april 2022, 21:04
Wow Sara en Anka zijn mijn vaste meisjes. Ik zal ze ook eens om een trio vragen. Ze zijn wel heel verschillend

DutchZeus
8 mei 2022, 08:37
Ik zie dat Anka terug is. Ik heb weer zin in deze topper

schoolmeester
8 mei 2022, 14:36
Zij ook in jou. (geld).

MrDB
8 mei 2022, 21:15
Nee joh, Dutch Zeus heeft een lichaam van een Griekse God ��������

DutchZeus
8 mei 2022, 22:12
Wat cynisch. Waarom ga je naar Venus als je er zo over denkt

mentholbear
11 mei 2022, 00:52
Gisteren het geluk dat Anka een gaatje vrij had na me 2 bezoekjes achtereen teleur te moeten hebben stellen met allerhande pannenkoekers en dates. Leuke dame, met een fraai snoetje en een gevat karakter. Heerlijk van d'r Venus service genoten voor 50p30.

Admin
12 mei 2022, 12:12
https://www.6profis.de/images/member/bilder_578588_b3.jpg





(www.saunaclub-venus.com)

DutchZeus
12 mei 2022, 19:47
Simple perfect girl en bast geil

snellejapie
13 mei 2022, 10:32
Gisteren het geluk dat Anka een gaatje vrij had
Heb je een sandwiches samen met een andere beer gedaan dan?����

mentholbear
8 juni 2022, 01:27
Gisteren was Anka es een keertje niet gepannenkoekt. Na een praatje genoten van een heerlijk kamertje met deze Supergirl. Zonder bril ziet ze er ook prachtig uit :love:

mentholbear
15 juni 2022, 00:43
Vandaag na een pannenkoeker had ze nog eens een gaatje voor me vrij waar ik gretig gebruik van maakte. Kom er maar in snellejapie ;)

Heerlijk van deze gevatte meid genoten met een kamertje.

ToroTinto
10 juli 2022, 14:12
Een paar weken geleden voor het eerst bij Venus op bezoek geweest. Van tevoren een top 3 lijstje gemaakt, maar als je er bent wekken alle dames wel interesse op. Rond de middag aangekomen. Alles prima voor elkaar daar. Dames aan de bar, dames op een kamer, dames buiten roken, het wisselt zich regelmatig af. Na een tijdje de hele toko en meeste dames in mij opgenomen. Als ik twijfelde wie welke dame is en sowieso, even kennis en praatje maken met elk.
Na een paar uur ook Anka gespot. Een tengere mooie kleine dame. Zelfstandig overkomend. Vanwege goede recensies op mijn lijstje gekomen. Even later stond ze in de kooi, ik zat in 1 van de stoelen richting de terras-uitgang. Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat ze dikwijls haar slanke maar ozo schone billetjes en pussy uitdagend achteruit gooide in mij richting en regelmatig een uitdagende blik naar mij wierp. Gewacht tot ze weer uit haar kooi kwam, op haar barstoel plaats nam en een praatje met haar aangeknoopt. Dat leidde rap tot het halen van een kamersleutel door haar.
Al eerder met Sandra ge-kamerd en ik merkte snel verschil in de manier waarop Anka communiceert. Ze praat makkelijk en ik voelde me heel snel bij haar op mijn gemak. Ze zei ook expliciet dat ze het liefste heeft dat ik liet merken wat ik graag wilde, met haar was van alles mogelijk en zo niet dan liet ze het weten.
Ik meen dat we een beetje getongzoend hebben maar veel was het niet, prima hoor (wel mijn tanden gepoetst, daar lag het niet aan :smile2:). Ze is zo licht dat je haar makkelijk op je schoot tilt en zo begonnen we te knuffelen en te kletsen. Vervolgens verder gezoend, geknuffeld en gelikt. Een tijd lang haar spleet gelikt, ze zei dat ze het heerlijk vond en dat ik wel de hel dag zo mocht door gaan. Ook pijpen zonder condoom beleefd. Uiteindelijk zei in cowgirl-positie, ik deels zittend en via de spiegel zien hoe haar vagina over mijn stijve op en neer bewoog, zo geil.
Over een paar weken zou ze naar familie in het oosten, misschien nu al, ik zie dat ze vandaag niet aanwezig is. Overall vond ik het erg prettig met haar, vooral vanwege haar fijne communicatie.

DutchZeus
11 juli 2022, 12:07
Eigenlijk is een bezoek aan Venus niet compleet zonder een uurtje met Anka. Of zoals ze zelf zegt mijn jongeheer mist haar.

MrDB
12 juli 2022, 12:21
Heb een paar keer gekamerd met Anka, maar vind deze dame maar nep. Als je een paar keer bent geweest dan prik je er zo doorheen.
Voortaan links laten liggen.

Meme Moo
12 juli 2022, 17:13
Heb een paar keer gekamerd met Anka, maar vind deze dame maar nep. Als je een paar keer bent geweest dan prik je er zo doorheen.
Voortaan links laten liggen.

Groot gelijk!
Stel je toch voor dat de dames in de clubs niet écht van je houden! :biggrin:

Eddy_V
12 juli 2022, 17:16
Groot gelijk!
Stel je toch voor dat de dames in de clubs niet écht van je houden! :biggrin:
Dan zouden er geen verloofdes zijn ! :heul: :hammer:

pret
12 juli 2022, 19:08
Groot gelijk!
Stel je toch voor dat de dames in de clubs niet écht van je houden! :biggrin:

Sommige houden ook niet van mij, heb ik afgelopen zaterdag wel gemerkt :hammer:

schoolmeester
12 juli 2022, 19:16
De ene DVP kan beter toneelspelen dan de andere.
Maar ik denk dat het bij de getrouwde vrouwen niet veel anders is.
Zijn vaak verplichte nummertjes als men lang getrouwd is.
50 procent van de dingen in het leven is fake.
Gelukkig geniet ik nog volop van die andere 50 procent.

Groet, schoolmeester.

DutchZeus
13 juli 2022, 14:16
De ene DVP kan beter toneelspelen dan de andere.
Maar ik denk dat het bij de getrouwde vrouwen niet veel anders is.
Zijn vaak verplichte nummertjes als men lang getrouwd is.
50 procent van de dingen in het leven is fake.
Gelukkig geniet ik nog volop van die andere 50 procent.

Groet, schoolmeester.

Het blijft lekker …

Meme Moo
13 juli 2022, 15:41
Sommige houden ook niet van mij, heb ik afgelopen zaterdag wel gemerkt :hammer:

Geeft niks hoor Pret, wij houden wél van jou! :)

Patjax
13 juli 2022, 17:22
Geeft niks hoor Pret, wij houden wél van jou! :)

Moeten we dit als een verkapte Theo's uitnodiging van jou richting Pret zien? :biggrin:

Meme Moo
13 juli 2022, 17:38
Moeten we dit als een verkapte Theo's uitnodiging van jou richting Pret zien? :biggrin:

Nee, dat is voorbehouden aan Menthol.
Die zinspeelt zodra die de kans krijgt telkens op Theo’s.

mentholbear
9 augustus 2022, 23:47
Vandaag de dag onverwachts begonnen met deze blonde schone. Het was of ontbijten of Anka. Je zou denken veelvraat gaat natuurlijk voor het belangrijkste: het onbijtbuffet plunderen voordat ie weggehaald wordt.
Maar nou wil het dat deze jonge dame veelvuldig geboekt wordt, dus ik besloot het vuur te smeden terwijl het nog heet was...
Heerlijk van d'r kunsten genoten tijdens het kamertje. Ze zag er wel een klein beetje als een kreeft uit, dus rustig aan gedaan. Sowieso voelt ze bij mij aan dat ik het van relaxt aan doen hou, dus dat zat al snor.

Lieve meid gaat na zondag met een korte break en is pas 28/8 weer terug. Dus grijp je kans ;)

erik301969
20 maart 2023, 11:53
Uit mijn stuk over Club Venus:

Ik wilde net aanstalten maken om een dame uit te kiezen, toen kwam Anka binnen, wat een heerlijke persoonlijkheid en die bril is ook best wel bijzonder.
Dat maakt haar de schooljuf die je zo graag behaagde.
Ik sprak haar aan en zoals gewoonlijk ging ons gesprek weer verder waar we dat eerder beeindigd hadden...

Na een kort tijdje besloten we om naar de kamer te gaan. Ze haalde de sleutel, in volle verwachting en bloedgeil volgde ik haar.
Wat een heerlijk lichaam met goddelijk kontje heeft ze toch.
Op de kamer doken we gelijk op bed en zoenden voorzichtig want ze had wat aan haar lippen laten doen, vertelde ze. Gelukkig niet fillers of zo,
maar iets met een kleurtje. Om eerlijk te zijn viel het niet op.
Na wat zoenen en knuffelen zei ze dat ze mijn grote vriend met haar lippen een knalfuif wilde laten beleven.
Dat laat ik me geen twee keer zeggen, "nicht im mund spritzen" zei ze nog, waarna mijn grote vriend voor de komende 10 minuten heerlijk verwend werd.
Ze kriebelde daarbij lekker onder mijn zak.....
Ik kwam bijna en dat voelde ze aan, pakte een condoom en ging boven op mij zitten en als een amazone bereed ze mij. Haar geile blik op mij gericht...
Ik liet haar lekker rijden en na een tijdje draaiden we de rollen om...
Ze gaf nog even aan dat ze mijn grote vriend wel lekker dik vond en hem heerlijk in haar voelde.
Dat maakte mij nog geiler en ik neukte haar nu lekker, terwijl zij mij aankeek was ze mijn borstkast aan het verwennen met haar handen
afwisselend waren aan het tongzoenen...
Met die aanblik kwam ik heerlijk klaar in het rubber... Nadat we er nog van nagenoten, haalde zij het rubber weg en maakte mij en haarzelf schoon en lagen we nog even in elkaars armen.
Ik gaf aan met haar wel een trio te willen en vroeg haar om haar voorkeur, die had ze niet, althans die wilde ze niet geven.
Ik ben wel benieuwd naar de ervaring van anderen met haar in een trio.
Ze zei me wel dat anderen vanwege de dikte van mijn grote vriend wel moeite zouden hebben met het penetreren.
Die ervaring heb ik eigenlijk niet zo in bijvoorbeeld Babylon (Elsdorf) of andere clubs, wel dat de meiden daar ook aangeven hem groot te vinden,
maar ik vat dat altijd maar op als een opmerking om mij vooral te paaien.

Anka gaf mij als tip dat ik het de dames van te voren maar moet vertellen zodat zij dan kunnen aangeven of ze het aandurven of niet.
Eerlijk gezegd had ik dat nooit gedaan. We kletsten nog wat en ons trio zou wellicht wel kunnen, maar ze had ook diverse stamgasten die ze deze dag nog moest plezieren.
Na het correcte afrekenen, ging ik mij douchen en dook ik na het douchen en drankje, de sauna in.

mr.creative
27 augustus 2023, 16:06
Zat lekker in de tuin met andere beren en Anka stond op het trapje te smoren. Ging gelijk naar haar en gevraagt dat ze een sleutel kon gaan halen. Vooraf wat gebabbelt, was eerste keer met haar. Hele leuke meid in omgang, ze maakt droge mopjes. Hou ik wel van. Pijpen was goed en seks nog beter. Werkt ondertussen naar eigen zeggen 4 jaar maar ze is nog steeds heel strak.

mentholbear
27 december 2023, 18:12
Anka was al vroeg veelvuldig volgepland. Maar geduld is er schone zaak en zo aan het eind van de middag had ze tijd en heb me weer heerlijk door deze GOSC meid laten verwennen op een kamertje. Volgende week dinsdag is haar laatste dag (is al gepannenkoekt voor de hele dag) en gaat voor een paar weekjes met vakantie. Dus geniet ervan zolang het kan.

Toetebel
28 december 2023, 06:43
Zat lekker in de tuin met andere beren en Anka stond op het trapje te smoren. Ging gelijk naar haar en gevraagt dat ze een sleutel kon gaan halen. Vooraf wat gebabbelt, was eerste keer met haar. Hele leuke meid in omgang, ze maakt droge mopjes. Hou ik wel van. Pijpen was goed en seks nog beter. Werkt ondertussen naar eigen zeggen 4 jaar maar ze is nog steeds heel strak.

Met Oktoberfest 2015 werkte ze al in Villa Marisol Hamminkeln.

Giodude
28 december 2023, 08:48
Met Oktoberfest 2015 werkte ze al in Villa Marisol Hamminkeln.

Denk dat ze 4 jaar in Venus bedoelde. ;)

mentholbear
28 december 2023, 10:54
Met Oktoberfest 2015 werkte ze al in Villa Marisol Hamminkeln.

Heette ze daar toen ook Anka?

Wentelt Eefje
28 december 2023, 11:41
Heette ze daar toen ook Anka?

Je had even terug kunnen bladeren... https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43267-Anka-(Roemeense)-ex-VM-ex-LR&p=453845#post453845

Husky
28 december 2023, 11:42
Volgens mij wel,
maar als ik die weinige keren in Venus kom,groet ze mij,
en hebben wij ook wel gesproken over de tijd dat ze in VM/Gallardo gewerkt heeft,
waar ik stamgast was tot er brand uit brak veroorzaakt door een gefrustreerde Pool.
Toetebel heeft het bij het rechte eind:)

Husky
28 december 2023, 11:46
Waarschijnlijk zijn haar geliefde Pannenkoekers ook ex VM klanten:tongue:

Noumoe
18 januari 2024, 13:36
Ik was gisteren in Venus en hoorde van Mariana dat Anka volgende week weer terug verwacht wordt.

Noumoe
18 januari 2024, 18:36
Anka is er volgende week weer wist Mariane me te vertellen

tplitew
5 februari 2024, 21:19
ontvangt ze privé? ik heb geprobeerd haar te bereiken via whatsapp

https://www.freiermagazin.com/threads/anka-in-hamminkeln.107569/

WANDELAAR5
5 februari 2024, 21:21
Nee

Tjeppah
22 februari 2024, 12:05
Gezien mijn eerdere ervaringen in deze club door geen kamer te kunnen maken doordat de vrouwen allemaal afspraken hadden staan, het ontbijt overgeslagen en gelijk richting bar gelopen. 2 vrouwen stonden zich nog wat op te tutten en maar gelijk Anka aangesproken. Een hele slanke meid die ondertussen 29 jaar is terwijl je haar misschien net 20 zou geven. Vooraf even de wensen en serviceniveau besproken waarbij ze heel eerlijk was wat wel en niet kon. Sommige zaken moest ze van te voren inspecteren:biggrin: of het wel kon. Een GFE kamertje gehad met alles erop en eraan. Ze genoot er zichtbaar zelf van en ze werd steeds losser en grappiger naarmate de kamergang verliep. Prima relax kamertje met haar gehad en al gelijk een reservering voor later aangegeven al zei ze eerlijk dat dit afhing of ze niet nog op de kamer zou zijn. Vanaf 19.30u komen meestal haar stamgasten dus daarna wordt het lastiger. Ik vond het bouwzeil op de matrassen wel erg vreemd wat ik nog niet eerder in een club heb meegemaakt.

mynasch
23 februari 2024, 10:06
13 feb 2024 (carnevaldinstag)
nog uit mijn verslagje van 13 februari

:):);):):);):):);):):);):):);):):);)

Ik mij in de buurt van Anka geparkeerd en een optie genomen na haar sigaretje.
Prima idee. Wat een leuke meid. Zij denkt dat we al eens een kamer hebben gehad, maar ik kan me daar weinig van herinneren. (net nog even gezocht op dit forum…. Niets gevonden). En met haar performance van vandaag had ik dat vast onthouden. Teder is het goede woord. En dat op de dag voor Valentijnsdag. Heerlijk. Prima kussen, vrolijk op de kamer. Met dat prachtige 31-jarige 45 kilo lichaam. Schitterend gevormd. Ik ben helaas geen Michelangelo, maar die had er wel raad mee geweten. Mooi hoor. De kleine mynasch werd uiterst plezierig verwend. Dat heeft ze beslist vaker gedaan…. Kortom een gedenkwaardige eerste sessie. Dank Anka


:):);):):);):):);):):);):):);):):);)

gijsyo
9 maart 2024, 14:51
Ik ben nu twee keer in Venus geweest en steeds was Anka continu bezet :( Maar wat een beauty zeg.