PDA

Volledige versie bekijken : Hannah (Roemeense)

satanic surfer
11 november 2015, 09:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Hannah (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:één der meest geboekte dames in Aca, ook door het gros der Nederlandsche bezoekers doch die vertikken het te tikken. Solide service volgens ss en niet de Lobeshymnen die men van bijna iedereen hoort waard schat ´k in. Mooie kabouter met een teenybody A+

lollypopman
20 maart 2016, 18:02
Man o man man deze klein opdonder is wel zo lekker en zo goed.
Tz wel behoorlijk wild net of je tong in de droogtrommel heb gestopt.
Ma bj en ballen likken goddelijk.
Ze word lekker nat als je haar vingerd.
Super lekker klein fijn lichaampje.

Enige nadeel ze is aan de lopende band weg en dus bijna altijd bezet.
Leek wel of je een nummertje moest trekken net als bij slager om aan de beurt te komen

Johnsonxxx
24 februari 2018, 23:08
Vandaag ook deze dame gescoord. Idd het is allemaal supersnel, maar ook supermooi en prima service:
- geen pre-sales maar dat is sowieso geen gebruik in deze club
- killer body en stunner looks, als je van klein en slank houd. Prachtig kontje en niet te evenaren body en looks :freu:
- niet arrogant, prima (ouderwetse) service incl tz :tongue:
- helaas door dit alles binnen 10 min klaargekomen, een mede ijsbeer klokte totaal 11 min (en dat was meer dan met andere beren) :biggrin:
- after sales, een luchtkusje en een glimlach :cool:

HH gevaar: ja, haar looks en service zijn prima, is wel jammer dat het zo kort is, half uur wordt niet volgemaakt. :roll3:

ferescom
19 maart 2018, 14:18
Afgelopen vrijdag avond heb ik Hannah ook op de kamer gehad.
Inderdaad kan ik alles hierboven beamen;

Ze geeft wat mij betreft één van de beste services in Acapulco.
Voor mij was het de eerste keer dat ik met deze heerlijke dame op de kamer ben geweest.
Van te voren op de bank gevraagd of ze aan TZ deed, ze antwoorde positief. Ik had eerder namelijk een slechte ervaring met Loredanna die me ook beloofde aan TZ te doen.
Later op de kamer, nul komma nul qua TZ, slecht twee kleine kusjes op mijn mond.

Maar goed, Hannah doet wat ze beloofd, ze ziet er goed uit, mooi rond strak kontje, slank middeltje en mooie ronde borsten.
Op de kamer begon ze direct te TZ, eerst staand en op bed ging ze door. Snel door naar beneden waar ze met haar zachte tongetje mijn geladen geweer begon te kietelen.
Ik heb dat snel moeten stoppen, anders was ik voortijdig gekomen, zo goed is ze!
Daarna heb ik haar doggy style genomen, maar ze had haar benen tegen elkaar zodat haar kutje erg strak voelde.
Dit heb ik helaas niet lang volgehouden... Geweer ging naar mijn mening vroegtijdig af.. :(

Sorry, zei ik.... je maakt me ook helemaal gek, je bent zo geil. :)

Bij mijn volgende bezoek aan Acapulco zal ik haar zo weer kiezen.

Bergtester
19 maart 2018, 17:59
Sie schafft bis zu 4 Zimmer die pro Stunde.:eek:

Ihr Body und Service ist wohl der Beste in Velbert.:luvlove:

paul-kuhn
31 maart 2018, 22:00
na ja 4 Zimmer pro Stunde klingt eher nach Abfertigung...
mir gefällt ihr Service nicht so...

PPan
14 mei 2018, 15:17
na ja 4 Zimmer pro Stunde klingt eher nach Abfertigung...
mir gefällt ihr Service nicht so...

Sie ist bekannt für diese Quickies. Allerdings gibt es im ACA bekannterweise jetzt einen 20 Min. Tarif, der das steuern soll.
Ich habe mit Hannah gute Erfahrungen gemacht, insbesondere zusammen mit ihrer Freundin Emily. Die beiden ergänzen sich prächtig. Sehr zu empfehlen... Vorher eine Stunde vereinbaren, wenn das Budget es hergibt. Eines der besten Trios, die ich hatte :biggrin: Mit viel Ausklingen und Aftersales braucht man allerdings nicht zu rechnen.

Vertaling
Ze is wel bekend voor deze Quickies. Er is echter nu een tarief van 20 minuten, omdat te controlen maar de vraag is als dat werkt.
Ik heb goede ervaringen met Hannah, vooral samen met haar vriendin Emily. De harmonieren uitstekend. Sterk aanbevolen... een uur, als het budget het geeft. Een van de beste trio's die ik had: biggrin: maar je hoeft niet veel aftersales te verwachten.

blauwebeer
8 maart 2019, 17:13
Bij het halen van de sleutel loopt zij zo op de ijsberen vooruit dat het wel lijkt of deze laatste keffertjes zijn. Blijkbaar gebeuren de handelingen op de kamer aan dezelfde sneltreinvaart.

Bergtester
20 maart 2019, 05:13
Wenn man Hannah vorher sagt sie solle langsam machen spielt sie mit.
Sagt man aber nichts macht sie Vollgas und in 12 Minuten hat sie ihr Geld verdient.
Hannah und Emily bieten den 20 Minuten Tarif nicht an, aber es gibt auch schöne Alternativen in Velbert wie Juliana.

Patjax
5 mei 2019, 09:34
@ Acapulco Gold

kempie
11 juni 2019, 06:46
Nog steeds in Gold

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bergtester
3 juli 2019, 05:00
@ Acapulco in Velbert.

poefboy
20 oktober 2021, 15:56
Een paar jaar geleden was deze dame voor een korte periode werkzaam in Acapulco Gold. Toentertijd ben ik ook meerdere malen met haar wezen kameren. Mijn eerste sessie van 16 oktober 2021 was ook met deze heerlijke dame. Er is qua service niets veranderd. Ze verleent nog altijd een topservice en lichamelijk verkeert ze ook nog altijd in een topconditie. Ik zal haar wel blijven vereren met een kamergang, ik moet wel uiterst mijn best doen om niet vroegtijdig te gaan ejaculeren bij haar. Ze weet de gevoelige snaren wel gauw te vinden namelijk. Ze is trouwens ook nog 1 van de dames bij Prime die nog altijd 40 euro vraagt voor haar diensten. Heel wat dames vragen er tegenwoordig 50 euro voor namelijk.

comcom
10 maart 2022, 12:34
Gisteren gespot in Prime. Was maar een korte tijd aanwezig. Steeds bezet en snel terug. Rond 17.00 uur had ze voldoende kamers en kon ze naar huis. Haarkleur is nu blond met zwart. Heeft enkele tattoos erbij. Ligt nog steeds goed in markt voor de snelle wip.