Volledige versie bekijken : Samira (Albanese) Vulkanstraße 17 - 19 Vulkanhaus, kamer 205
Patjax
13 november 2015, 21:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/albania.gif
Samira (Albanese)
Leeftijd
:
29 jaar
Taal
:
Duits (goed), Engels (matig), Nederlands (matig)
Haarkleur
:
Zwart
Haarlengte
:
Halflang
Lengte
:
1.60 m - 1.65 m
Postuur
:
Normaal
Tatoeage
:
Ja
Lichaamsdeel
:
Been, Rug, Zij
Piercing
:
Nee
Lichaamsdeel
:
Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee
Kleur ogen
:
Onbekend
Prijs
:
euro
Tijdsduur
:
minuten
Service
:
NMC, PMC, Deepthroat, GFE, Aftrekken, Vingeren
Extra info
:
Dame met de mooiste ogen van de vulkaan. Bij een bepaald lichtinval zijn ze net tweekleurige kattenogen
Patjax
13 november 2015, 21:43
Na een langdurige afwezigheid is Samira teruggekeert. 1 etage hoger als gebruikelijk. Dit is de dame met wie ik de langste historie heb op de vulkaan. We kennen elkaar al langer als anderhalf jaar en is voor mij een zekerheidje. We hebben een onbeschrijfbare klik. Ze heeft voor mij de mooiste ogen van de vulkaan en als ze mij daarmee geil aankijkt kan ik haar niet weerstaan. Ik krijg altijd een vriendschappelijk klapje in mijn gezicht als ik haar klaar laat komen. Ooit heeft ze zichzelf een "straf" opgelegd, waarbij ze mij een uur lang moest pijpen. Degene die haar orale kwaliteiten kennen weten dat dit voor mij absoluut geen straf was. Eergisteren dus voor het eerst na een half jaar weer een bezoekje aan haar gebracht. Was benieuwd of de oude vonk tussen ons nog aanwezig was. Het voelde al snel weer vertrouwd aan. Een rustige opbouw waarbij we elkaars lichaam sensueel prikkelen. Langzaam wordt met de hand mijn meest edele deel tot vol ornaat gebracht. Rubbertje gemonteerd en ze begint aan de haar kenmerkende pijpbeurt. Een enkele keer moeten afremmen om niet meteen het rubbertje vol te spuiten. Ik kon niet langer wachten en nam haar gelijk in missio. Het standje waarbij ik het beste de controle kan houden. Lekker slow totdat haar ademhaling zwaarder werd. Voor mij het teken dat ze geil is en wil dat ik het tempo opvoer. Ze legt haar handen op mijn billen op mede het tempo aan te geven. Wederom lukt het ons om gelijktijdig klaar te komen, gevolgd door haar klapje. Nog lekker nageknuffeld en bijgepraat.
peer12
21 november 2015, 21:25
Heb haar ook bezocht. Leuke meid. Pijpen was top. Neuken ook , wel met hand afgemaakt. Oorzaak te kleine
/dikke condoom. De volgende keer zorgt ze voor durex condoom. Na afloop nog tijdje zitten praten.
Kortom niks mee en ziet me zeker terug. Gr P12
Patjax
9 december 2015, 17:25
Afgelopen maandag wederom bij haar geweest ondanks dat we afgesproken hadden niet meer te kameren. Ze is en blijft mijn niet te overwinnen demon in Duisburg. Zodra ik haar zie ga ik toch weer voor de bijl, no matter what. Er is een hechte vriendschap ontstaan tussen ons die ook buiten de "Puff" verdergaat. Af en toe is zij mijn moreel kompas of mijn realiteitscheck. Mijn recente saunaclub ervaringen en de daarbij ontstane "gebeurtenissen" moesten gecontroleerd worden en Samira is dan mijn ijkpunt. Ze kent mij door en door. Het kostte haar meer moeite als normaal om hem op volle oorlogssterkte te krijgen, maar bleef pijpen totdat ze haar doel bereikt had, waarna we een zeer intieme missio lieten volgen om wederom samen klaar te komen. Glimlachend constateerde ze dat ik niet "verliefd" was op de saunadame. Ze gaat 29 december tijdelijk naar huis en grote kans dat ik voor die tijd weer bij haar ben geweest.
Patjax
13 december 2015, 16:14
Voor de tweede keer deze week weer bij Samira geweest. Had een "Termin" bij Gyselle en aangezien ik vroeger was ff bij Samira langsgegaan om bij te kletsen. Lekker lopen dollen en ze speelde de verongelijkte furie omdat ik niet voor haar kwam. Ze vroeg me om na mijn sessie nog langs te komen. Bij terugkomst was ze nog steeds gespeeld boos en begon verleidelijk te dansen. Ik begon voor de grap geld in haar broekje te stoppen tot grote hilariteit van de andere dames en verbazing bij de andere wandelaars. Er zat nog te weinig tijd tussen de sessies dus afgesproken een half uurtje later terug te komen en vroeg haar of ze iets te drinken wilde. Gewapend met een colaatje voor haar op het afgesproken tijdstip teruggekeerd. Ze vroeg hoe de sessie bij Gyselle was en mijn antwoord prikkelde haar duidelijk om tot het uiterste te gaan. Mijn voorliefde voor het betere blaaswerk is haar bekend en al snel werd duidelijk dat ze weer eens haar kunstje zou vertonen. Ze weet precies hoe ver ze kan gaan om me tot het randje te brengen zonder me te laten klaarkomen en bleef dit herhaaldelijk (ruim drie kwartier) doen tot ik haar vroeg om te neuken. Normaal bouwen we dit op, maar stond ditmaal zo scherp dat het een heftige, passionele missio werd. Na afloop nog lekker nageknuffeld, gekletst en een sigaretje gerookt. Na ruim 2 uur de kamerdeur geopend en de andere dames begonnen luid te joelen. Niet voor niets was ze mijn miss Duisburg 2014 en zou het waarschijnlijk ook dit jaar wederom zijn geworden als ze niet langdurig afwezig was geweest. Vervolgbezoekje zal weer snel volgen.
der Puffmeister
1 juni 2016, 18:16
Albaanse Samira werkt momenteel in Antwerpen in het Schipperskwartier. Ben daar gisteren voor de eerste keer geweest want moest in de buurt van Antwerpen zijn voor mijn werk.
Verder kwam ik er nog een hele boel ex Vulkan dames tegen. Bij navraag vertelde een dame me dat veel dames switchen tussen Duisburg en Antwerpen. Dit geschiedt vaak op een niet bepaald vrijwillige basis vertelde de betreffende dame. Veel pooiers verplaatsen hun dames regelmatig van Duisburg naar Antwerpen en vice versa schijnbaar ter bevordering van hun omzet.
de duisburg spesjalist
1 juni 2016, 19:06
Albaanse Samira werkt momenteel in Antwerpen in het Schipperskwartier. Ben daar gisteren voor de eerste keer geweest want moest in de buurt van Antwerpen zijn voor mijn werk.
Verder kwam ik er nog een hele boel ex Vulkan dames tegen. Bij navraag vertelde een dame me dat veel dames switchen tussen Duisburg en Antwerpen. Dit geschiedt vaak op een niet bepaald vrijwillige basis vertelde de betreffende dame. Veel pooiers verplaatsen hun dames regelmatig van Duisburg naar Antwerpen en vice versa schijnbaar ter bevordering van hun omzet.
hebben ze in het skw ook weer een goede line up :biggrin:
MrSchwanz
2 juni 2016, 01:49
Waarom werken die dames dan voor een pooier? Het is toch veel beter als je voor jezelf werkt? Ik heb dat nooit begrepen.