PDA

Volledige versie bekijken : Wanita 28 jr ( Ned/Thai ) privé ontvangst Genk



Ties85
14 november 2015, 21:58
Onlangs bij Wanita in Genk langs geweest een 28 jarige vrouw met Aziatische roots maar die al haar hele leven in Nederland heeft gewoond. Ze spreekt dus ook vloeiend Nederlands dat is t.o.v. de meeste Aziatische import dames vaak een voordeel. Ze ontvangt momenteel nog in een rendez vous hotel maar gaf aan binnenkort een eigen ontvangst te krijgen.

Wanita is een leuke spontane meid iets voller als de meeste Aziatische dames maar zeker niet lelijk, haar borsten zijn dan ook wat groter als bij de gemiddelde Aziatische. De sex is goed pijpen MC is uitstekend en een fijn praatje is mogelijk al met al een aanwinst voor de regio als je van Asia ladies houd in ieder geval

Informatie dame
Naam: Wanita
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 26 - 29
Plaats / Wijk: Genk
Adres: privéontvangst
Nationaliteit / uiterlijk:Thais

Haarkleur: zwart
Kleur ogen: onbekend
Postuur en Lengte: stevig / 1.60m
Cupmaat: D (echt)
Tatoeage’s: ja
Piercings: onbekend

https://www.redlights.be/profiel/wanita

fg22
3 december 2015, 13:46
Wow.

Even bekeken, maar dat is echt een kanjer ..

Daar rijd je wel een eindje voor om ..

Sjeufke
3 december 2015, 14:20
Idd, wat een mokkel. Die kan wel tegen een 'stoot'je :biggrin:
Wat ik nou weer niet begrijp.....PZC, en nog andere verregaande service.........maar wel beffen met een lapje :gruebel:

Ties85
19 mei 2016, 18:43
Onlangs haar nog eens een keertje bezocht in op haar nieuwe locatie in Genk, en ook in het ( softere ) SM werk is deze dame een kei tegen een faire prijs :respekt:

jobriath
30 januari 2019, 07:55
Geprobeerd contact te leggen vervolgens zegt ze de dag erop contact op te nemen, 2 dagen later weer geprobeerd en dan blijkt er bepaald niet zo'n vriendelijke dame achter deze persoon schuil te gaan, die platvloers begint te vloeken en helemaal niet prettig overkomt. Wat mij betreft gewoon nooit doen. Ik hoef niet eens om te rijden, maar gewoon links laten liggen is mijn advies

Nieuwe wandelaar36
4 maart 2019, 22:56
Onlangs bij Wanita geweest.Aan de telefoon is ze juist heel vriendelijk en komt ook direct over maar terecht natuurlijk. Als dame van plezier weet je nooit wat je in huis haalt. Bij de binnenkomst is ze precies zoals op de foto's en heel vriendelijk. Leuke en goedlachse meid. Ik kan naar de bovengenoemde mening niet begrijpen dat ze niet vriendelijk is.....wellicht ben je dan zelf niet helemaal respectvol geweest lijkt mij. Een dame gaat niet zomaar vloeken. Aangezien Wanita ook op hookers zeer goeie recencies heeft lijkt mij dat niet logisch. Ze staat hoog in het vaandel bij de klanten ! Ik heb haar gevonden via mondelinge reclame en wou haar eens uitproberen. Dit was wel nieuw voor mij en ik moet zeggen dat mijn ervaring wel de moeite waard was om haar te nog eens te bezoeken.

schmusebaerchen2001
9 maart 2019, 06:19
en waar is die juist te vinden?

Nieuwe wandelaar36
9 maart 2019, 07:46
Wanita ontvangt in Genk op haar eigen privé plek. Haar kamer is zeer proper.

jobriath
8 september 2019, 17:06
Ik denk dat het nogal onfatsoenlijk is om zonder reden zo tekeer te gaan als zij deed. Daar was absoluut geen aanleiding toe

Lemonade3550
9 augustus 2022, 03:18
Staat ook op m’n to-do lijst ��

BefBeer
9 augustus 2022, 18:23
Vreemd bericht.
DVP die al heel erg lang niet bezocht is wordt ineens genoemd als eentje die iemand die net lid is geworden op zijn to-do-list heeft staan.

Eddy_V
9 augustus 2022, 19:01
Vreemd bericht.
DVP die al heel erg lang niet bezocht is wordt ineens genoemd als eentje die iemand die net lid is geworden op zijn to-do-list heeft staan.
Je had vroeger reclame voor Grolsch: op een dag sta je op en drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch.

zo is deze lemonade waarschijnlijk vannacht ook wakker geworden maar dan met een ODOL door over Wanita te dromen

jemame
9 augustus 2022, 21:37
Wanita staat ook regelmatig op de aanwezigheidslijst van Massagewereld in Weert !

Herr Fick
2 november 2022, 08:36
In de voorbije dagen heb ik een paar keer dames bezocht op volgende adressen:
Bessemerstraat 192 Lanaken
Genkersteenweg 151 Hasselt
Allebei sterk af te raden: De BRA-COL dames zien er veel minder aantrekkelijk uit dan op de foto's op Redlights en de werkomstandigheden lijken mij niet hygiënisch. De meeste dames spreken en begrijpen geen woord Engels, Frans, Duits of Nederlands. Ik heb er dan ook nergens gekamerd. Een indicator is dan je ze niet kan bellen maar enkel teksten. Iemand anders antwoordt dan in hun plaats.