Volledige versie bekijken : Hanna (Russische)
satanic surfer
17 november 2015, 12:13
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif
Hanna (Russische)
Leeftijd:36 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:Russich/Roemeense mix, sinds een tijdje in AG..lijkt een vaste waarde te gaan worden in de club...
ggd
4 december 2015, 06:36
zijn er foto's van haar beschikbaar?
Champollion
8 december 2015, 18:42
Sympathieke MILF die een goede service heeft (TZ, PZC, eierlecken). Ze is aanwezig in acagold / Duitsland sinds een paar weken maar heeft in veel plaatsen (Italy, Oosterijk, Spanje-Lloret de Mar) gewerkt.
Ze spreekt Ru / Roem / Span / Deutsch (beetje).
40E / 30'
Herhaling mogelijk.
satanic surfer
11 februari 2016, 10:44
wieder da
is erg lekker dame, geniet er van als je haar tieten goed verend en haar tepels langdurend hart zuigt, klets nat wordt ze.
ze genoot van mijn langdurige aars likken en helemaal toen ik mijn tong er indrukte.
Zo geil dat ze ook bij mij deed....ze zij eigelijk niet te doen maar ik had haar zo lekker verwend dat ze graag terug wilde doen.
ze kwam echt klaar toen ik haar grootje uitlikte, me mond zat vol van haar sap....ze glunderde en bedankt me voor heerlijk orgasme.
Pussy heerlijk over me pik laten glijden....maar ni naar binnen gelukkig...pff zat er bijna in. snel een rubbertje en toen vol gas klaar geneukt.......zalig condoom vol spuiten, en zij.....weer klaar gekomen zij ze.....dat weet ik ni zeker, nat was ze zeker.
Een heerlijk vrij en sex beest. zekers volgende keer weer.