Volledige versie bekijken : Tina (Duitse)
sofaking
18 november 2015, 21:20
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Tina (Duitse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ESiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Opvallende kenmerken : groot, geen piercings of tatouages en behoorlijk grote naturel bussel hout voor de deur.
sofaking
18 november 2015, 21:50
De dame zat aan de bar en jaagde niet. ik zat even verderop en we wisselden wat blikken en glimlachjes uit, uiteindelijk ben ik zelf op haar toegestapt. Voornaamste reden : haar boezem. Volgens mij op dat moment ( en waarschijnlijk voor heel de dag) wel de grootste die in Yin Yang aanwezig was.
Bij closer contact zag ik dat haar gelaat toch niet helemaal mijn type was, maar ze sprak vlot Engels en was vriendelijk en wist me op mijn gemak te stellen. Na wat smalltalk wou ik nu eindelijk die borsten in volle glorie zien en zijn we naar de kamer vertrokken.
Onderweg viel pas op dat ze ook wel groot is. Met schoenen aan stak ze een stuk boven me uit, en het waren geen grote plateauschoenen, ze zal misschien enkele cm. tekort komen om de 1.80m te halen. Nog opvallend kenmerk is een smal spleetje tussen de voortanden.
Op kamer elkaar uitgekleed en kon ik eindelijk haar natuurlijke schatten in volle glorie bewonderen. Ik heb cup E aangeduid in het paspoort, maar zou misschien nog wel groter kunnen zijn. Het waren wel een 3-tal handjesvol per boobie. Helemaal natuurlijk en bijgevolg ook al doorhangend, maar als echte borstenfan vind ik dat ook wel opwindend. Haar leeftijd is, zoals gewoonlijk, puur natte vingerwerk. Ergens rond de 25 denk ik, maar kan er een paar jaar voor of na zijn. Er was geen enkele tatouage of piercing te bespeuren.
Ze zei van Duitse afkomst te zijn en in Zwitsterland te wonen. Ze had dan ook al in Duitse en Zwitserse clubs gewerkt en was nu één week in Yin Yang.
Zij stelde een gezamenlijke douche voor. Ik had vooraf al gedoucht, maar vind het altijd weer sexy en plezierig om tesamen al wat te rotzooien in de douche, en zo gebeurde. Wat kussen, strelen, droogneuken (nou ja, droog in de waterstraal) beffen en pijpen. Kussen doet ze wel op de lippen maar zonder tong.
De actie werd verdergezet op bed. Het was de gewone routine, zonder verrassingen. De service was naar behoren, maar niet speciaal vergeleken met wat we gewend zijn in sauna clubs. Middenmootje dus.
Het was mijn eerste ritje van de dag en ik stond scherp, dus toen ze na het voorspel mij ging berijden voelde ik al vlug het hoogtepunt komen, maar het was te laat toen ik haar zei even te pauseren. Heb dan maar snel gecorrigeerd naar, "neenee doe maar voort", en ze reageerde gelukkig snel genoeg zodat het hoogtepunt toch nog bevredigend was.
Alleen waren we toen nog maar 15 minuten op de kamer. We hebben de tijd volgemaakt met nog wat praten en strelen. Herhalingsgevaar bestaat zeker wel, vnl. voor die borsten. Buiten het tongzoenen was er niks mis met de service, en de gezamenlijke douche was toch wel een fijn initiatief dat, jammer genoeg, slechts weinig dames nemen. Het is een gezellige, aangename meid, maar na al die jaren SC liggen de verwachtingen wat hoger dan deze kamergang.
laplagne
21 november 2015, 22:23
Ik kan mij heel goed vinden in bovenstaande ervaring, want ik bewaar uitstekende herinneringen aan mijn date met Tina. Nadat ik onder het genot van een bak koffie Anastacia van mijn schoot had gegooid, was ik de balans van de aanwezige dames aan het opnemen. Ik zag een voor mij onbekende dame op een man afstappen. Zij zag er met heel lang haar op het eerste gezicht goed uit, maar ik piste gelijk naast de pot. Voordat ik maar kon investeren ging deze opvallend lange dame met een ijsbeer richting de kamers. Gelijk maar doorschakelen naar plan B. Na dik een uur zag ik deze schoonheid langs de lockers lopen. Gelijk actie ondernomen en haar aangesproken. 'Ich bin Tina' en gelijk moest ik aan mijn ontbijt eerder die dag op kantoor denken. Over deze dame had ik gelezen en er stond een redelijke recensie op het forum. Dank Sofaking. Gelijk maar Tina naar de kamer meegevraagd. Lekker lange dame van 25 jaar uit Beieren. Er was gelijk een klik en dat was nadat Tina was opgewarmd wederzijds. Het zoenen was inderdaad in eerste instantie enigszins terughoudend, maar gaandeweg kwam dame helemaal los. Natuurlijk draagt zij de nodige kilo's mee, maar ik kon er mee leven. Het werd één van mijn top dates van het jaar. Echt super borsten. Denk dat menige ijsbeer - en zeker Megaboob - onder de indruk van haar voorgevel zou raken. Tina had tijdens een gezamenlijke douche alleen een vervelende mededeling. Zij blijft nog maar een paar dagen in Yin Yang, want Tina moet als studente weer aan de bak. Tina, die inderdaad de nodige clubervaring bezit, hoopt de tweede helft van januari 2016 weer eventjes haar opwachting in Yin Yang te maken, maar gezien haar populariteit van afgelopen vrijdag sluit ik een comeback zeker niet uit. Heel jammer dat ik nog twee maanden moet wachten, want voor Tina zou ik zeker wekelijks naar Yin Yang rijden. Ik had bij haar ook helemaal geen fake gevoel en dat bewees Tina later op de avond. Zullen we samen gaan eten en daarop volgde mijn antwoord dat je zoveel in een trouwzaal op het Stadhuis hoort. Ik heb Tina als nagerecht mee naar de kamer genomen en het was deze tweede sessie ook weer genieten.
Elmo3108
19 januari 2016, 21:48
Wel Laplagne, ik kan je melden dat Tina weer in Yin Yang te bewonderen is. Ik heb gisteren een prima sessie met haar gehad en kan eigenlijk alleen maar beamen wat hier boven al vermeld is, lekker samen douchen, prima zoenen, heerlijk pijpen en natuurlijk lekker genieten van die heerlijke grote jetsers! Volgens Tina heeft ze maat 85DD...
laplagne
16 april 2016, 16:14
Vers van de pers: Tina is dit weekeinde in YY! Zij is met haar geweldige figuur niet te missen. Laplagne kijkt als een berg tegen Tina op.
Scrotum
14 mei 2016, 10:55
Voor mezelf een short-list in gedachten genomen van de dames die me wel wat leken. Een daarvan leek me een beetje op een "reuzin", zeker temidden van al die kleine Roemeentjes. Ze intrigeerde me en ik ging bij haar staan. Ze bleek Christina te zijn en uit Duitsland te komen. Een stevige dame met lang zwart haar in een soort van zwart badpak gehesen. Ze leek me aardig en een kamer besteld. Daar ontvouwde zich een vrouw met geweldig naturelle borsten. Ik zag later op het forum dat ze zelf over 85DD spreekt. Het zijn jetsers en ze begon ermee om mij daarmee licht te masseren. Heerlijk. Je hebt echt twee handen nodig om ze enigszins te kunnen omvatten. Helaas geen tongzoenen, wel zoenen. Pijpen deed ze heel zachtjes, subtiel, maar wel lekker. In 69 begon ze opgewonden te worden maar brak het zelf af. In cowgirl met die schommelende meloenen voor mijn ogen had het niet lang nodig voordat ik het rubber vulde. Ik had niet goed de tijd bijgehouden maar volgens mij waren we al na 20 minuten weer van de kamer af. Dat vond ik wel een minpuntje. Het was wel een ervaring die ik niet had willen missen. Overigens op het forum staat ze als Tina. Zelf stelde ze zich echter voor als Christina.
laplagne
18 mei 2016, 19:16
Dit is één van de grote voordelen van deze site, want je kan lezen als een dame aanwezig is. En zo werd ik vorige week fraai verrast met de aanwezigheid van Tina. Gelukkig tijd gevonden in mijn bomvolle agenda en een avondje lekker gaan stoeien met deze studente. Ik ben zo onder de indruk van haar hele voorkomen dat Tina aan het einde van het jaar zo goed als zeker bij de Miss-verkiezing in mijn top-5 zal eindigen. Met haar twee meer dan gigantische borsten staat Tina zeker op de tweede plaats. Tina is lang, lekker, leuk en bijna afgestudeerd. Het blijft elke keer een gigantisch genot om met haar borsten te spelen. Ik vind de paar kilootjes overgewicht geen probleem. Hopelijk verblijft Tina tijdens haar zomervakantie een langere periode in Yin Yang.
jeegee
27 oktober 2016, 09:24
Ik hoop dat ze er volgende week (nog) is. Het is al even geleden dat ik haar in YY ontmoette, maar ben haar nog niet vergeten.
laplagne
27 oktober 2016, 20:59
Twee zielen één gedachte. Tinas' is allemaal afhankelijk van haar studie. Hoop haar snel weer te ontmoeten. Wat een superborsten!
Elmo3108
13 januari 2017, 07:51
Hoppa! Precies een jaar na onze kennismaking weer met rondborstige Tina op een kamer beland. Ik zag haar plots aan de bar staan en wist tot mijn grote schande haar naam niet meer....:eek: Oogcontact gemaakt en na Tina's "Wie geht's?", schoorvoetend toegegeven dat ik haar naam niet meer wist... Lachend meldde ze dat het Tina was en mij nog wel vaag te herinneren, maar ook geen naam meer te weten. Afijn, een paar minuten later waren we op een kamer voor een fijne sessie die uiteindelijk anderhalf uur zou duren! Na een wat weifelend begin heb ik Tina onder andere heerlijk mogen beffen en ben ik uiteindelijk na een prima blowjob klaargekomen. Het was weer fijn met deze voluptueuze Duitse die gelukkig prima Engels spreekt.
Dus mede Tina fans: op naar Yin Yang!!
Heb nog eens even in mijn posts gebladerd en zag dat ik op 4 maart van het vorig jaar melding heb gemaakt van mijn eerste kennismaking met Tina. Van mijn daaruit ontstane goede voornemens was nog steeds niets gekomen omdat ik haar tijdens mijn latere bezoekjes aan YY haar niet trof. Maar gisteren was het dan eindelijk bingo. Wat heb je heerlijk veel heerlijke vrouw als je met Tina bent. Ik heb erg genoten van haar. Had na het diner nog wat tijd voordat ik de lange, zeer lange thuisreis moest aanvangen. Deze tijd gevuld met een bijzonder aangename kamergang met Tina. Wat ik me had voorgesteld, ruim een jaar geleden werd bewaarheid. Danke vielmals, Tina!