Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a Carmen
fletch
26 november 2015, 19:45
Geil zin in een lekker kutje dus op naar DS een heerlijk kutjes paradijs.
Had Carmen al een keer zien rond huppelen en toen maakte mijn pik al een stijgende beweging
met haar gegaan en het werd een stevige geile neukpartij haar mooie kutje gelikt en daarna stevig gedekt, ze heeft ook zeer geile foto's op de site13238
Er lopen daar nog zoveel kutjes rond die ik zo graag ook zou willen dekken, een heerlijke geile neuktent dat DS:smile2:.
kidman
27 november 2015, 08:10
hmmm...Weet niet wat hier van te denken
fletch
13 september 2016, 12:02
Mmmm Carmen achter haar de trap op dat heerlijke kontje ze zag er lekker geil uit met haar kousen en hoge hakken:eek: daarna de gedachte maar bij een ding :fuck:NEUKEN heerlijke neukpartij was het wat een lekker kutje kan niet wachten tot de volgende neukpartij met haar::tongue:
fletch
1 oktober 2016, 19:25
Geil zin om lekker te neuken op naar DS weer met Carmen stevig geneukt veel gehijg en gekreun heerlijk kutje::biggrin:
fletch
23 november 2016, 23:40
Weer met Carmen gegaan wat heeft ze toch een heerlijk prachtig kutje :tongue:
fletch
21 januari 2017, 16:25
Weer naar Carmen geweest achter haar de trap dat geile kontje voor je neus wiebelend op de kamer wilde ik haar zo snel mogelijk stevig neuken wat ook gebeurde wat heeft ze toch een prachtig gleufje ze neukt heerlijk.:tongue: ook lekker geil hoe ze me aftrok na de geile neukpartij flink spuiten, er liepen ook weer nieuwe heerlijkheden rond bij ds zo zag ik ene venus lekker blond stuk met een paar mooie geile tieten eerste gedachte bij het zien van haar:fuck: binnenkort eens bezoeken kijken wat voor moois zij tussen haar benen heeft:biggrin:
phoenix
21 januari 2017, 16:46
wat een fan ben jij fletch, heb je nog andere favorieten of alleen maar Carmen?
fletch
21 januari 2017, 18:12
Nee er lopen daar nog meer heerlijkheden rond Tess, Nancy ,Donna, Alex, Ilse oh wat zijn ze lekker.:tongue:
Elena, Stefany, Nicole en venus staan ook nog hoog op de lijst voor een goeie beurt :fuck: erg moeilijk altijd daar met die lekkere meiden:biggrin:
phoenix
21 januari 2017, 18:15
ow nou ik reis naar duitsland, ook heel veel keus in saunaclubs...na een uur wippen met carmen sta je weer buiten en 150 euro lichter...daar heb ik in duitsland een hele avond spass, met eten drinken, en 1,5 seks in totaal...
fletch
9 april 2017, 23:04
Carmen terug van vakantie dus snel haar heerlijke kutje opgezocht weer heerlijk geneukt.
fletch
28 augustus 2017, 22:40
Vorige week weer heerlijk geil met haar geneukt heerlijke kutje
fletch
9 juli 2018, 01:59
Ze blijft heerlijk lekker flink geneukt heerlijk kutje.
fletch
20 juli 2019, 09:00
Carmen is helaas gestopt jammer het lekkerste kutje van DS.
fletch
9 september 2019, 06:17
Ook niet mee bij DS:frown: had het mooiste een lekkerste kutje daar.