Volledige versie bekijken : Katharina ehem. Cassandra (Hongaarse)
Bubbelbader
27 november 2015, 08:15
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif
Katharina ehem. Cassandra (Hongaarse)
Leeftijd:42 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:
Bubbelbader
27 november 2015, 08:30
Vanaf het moment dat ik aanwezig was had ik de dikke tieten van Katharina al in het vizier. Deze dame zat wat alleenig in een hoekje aan bij de bar te lurken aan een fles bier. Vouwen die bier zuipen of erger nog dronken vrouwen, ach ach wat heb ik daar goede herinneringen aan. Ze pakte af een toe zelf een nieuwe fles dus ik wachtte nog even rustig af. :biggrin: Daarnaast deed zij mij terugdenken aan Sunny de toenmalige masseuse uit Panthera.
De tijd was er inmiddels rijp voor en het zaad borrelde zowat spontaan mijn ballen uit, deze milf mocht als eerste van de dag wat aftappen. We hadden al geregeld oogcontact gehad en steeds als ze weer achter de bar een nieuwe fles bier haalde schuurde ze met de toeters langs me heen. Ik ging er maar eens op af en na een kort praatje zat ze met 2 handen onder mijn handdoek en met haar tong in mijn mond. Dit duurde een tijdje en we dronken samen onze fles leeg en gingen naar een kamertje.
Katharina is een rustige dame, veel tongen, tepels likken en nat pijpen maar ook vooral eierlecken:luvlove: tot het gaatje. Na nog wat spielerei met die dikke toeters besloten om doggy af te maken, die stevige dijen eens goed gepakt en flink doorraggen, hier heeft ze geen enkele moeite mee. Het kostte me dan ook niet veel inspanning om het eerste schot van de dag te lossen.
Een aardige sessie, scoort net aan voldoende daar het toch wat te kort schiet in intimiteit en betrokkenheid.