Volledige versie bekijken : Vanessa (Nigeriaanse)
Bubbelbader
27 november 2015, 08:37
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Nigeria.gif
Vanessa (Nigeriaanse)
Leeftijd:21 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:40 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Vingeren
Extra info:
Bubbelbader
27 november 2015, 08:38
Mooi hé
http://www.saunaclub-babylon.com/b/476/02b.jpg
Bubbelbader
27 november 2015, 09:09
Als ik naar Babylon ga kijk ik altijd specifiek op de AWL welke donkere pareltjes er aanwezig zijn. Deze dag had ik niet echt een voorkeur, Katja stond wel enigszins op de to do list, daarnaast Annabel een keer gesproken maar dat gaat hem niet worden, Juiliet werd mij afgeraden Maria en Vanessa waren nog opties die open stonden.
Vervolgens tijdens de avondhap zat daar Vanessa. Een Afrikaanse (Nigeriaanse vertelde ze) met priemende ogen en op een of andere manier wat verlegen of onwennig. Ze maakte een kopje thee en stampte daarin wat speculaas fijn en voegde een klodder ketchup toe, het zag er ranzig uit maar ze lepelde het wel op. Later zou blijken dat dit een van de meest rare maffe wijven is die ik ooit gezien heb. Na mijn sessie met Katje stonden de donkere dames in een kliek bij elkaar en ik besloot er maar eens tussen te gaan staan. Katje was Vanessa duidelijk aan het promoten bij mij. Ze had nog weinig verdient deze dag, echter Vanessa heeft een kreukel in heur lip en de tandjes eronder staan ook niet helemaal zoals de tandarts dat graag ziet. Waarschijnlijke heeft ze bij een stammenoorlog een klap gehad van een groot kapmes of is tegen een afgedankt RET modelletje aangelopen die nu dienst doen als paardentram. Voor de rest mankeert er weinig aan op haar vreemde voorkeuren na dan.
Wat socializen met de dames en langzaam manoeuvreerde ik me tot bij Vanessa. Leuke meid die toch wat moest ontdooien. Maar wat een oogopslag en een egaal gave donkere zachte huid, echt een snoepje, Nou dat snoepje stak na wat inleidende praat snel haar handjes onder de handdoek en begon daar vakkundig iets op sterkte te brengen. Om nog maar te zwijgen over de boterzachte tongzoenen die ze me gaf. Dit beloofde wat te worden.........
We gingen naar een kamer ergens beneden in een uithoek, waarom weet ik niet, er waren boven nog genoeg kamers vrij. Ze had overigens net een Leffe blond gepakt en nam heur glas mee. Deze sessie was nadat ik met Katja een uur heb liggen rommelen dus er zal wel wat uitgewisseld zijn. Op de kamer gingen we verder waar we gebleven waren. Heerlijk zoenen en een voortreffelijk pijp en likbeurt viel mij ten deel, subliem! ok ok, maar toen. (even ter info, Katje nam een slok Kolsch en ging mij dan met volle mond pijpen, lekker koud) Wat doet dit mokkel, die neemt een slok Leffe en begint me te pijpen, daar er wat meer alcohol in zit dan Kolsch, prikt dat lekker op de eikel. Dat herhaalt zich een aantal keer. Ze gaat hier in steeds verder op eigen initiatief, ik zal verder niet in detail treden maar ik heb mijn maatje wel eea vertelt.;):biggrin:
Opeens gaat ze strak op heur rug liggen en staart naar het plafond, ik denk die wordt onwel. Ze springt op en rent de kamer uit naar het toilet. Ok die gaat kotsen dacht ik nog. Maar niets van dat alles ze moest opeens alleen nodig pissen. Had dat dan ff gezegd.......:biggrin:Daar kunnen we tenslotte ook wat mee. :wink2:
Na terugkomst gingen we gewoon verder en op het half uur haar achterwaarts staand volgeblaft.
Een mooie meid, zachtaardig waar je veel kanten mee op kunt. Heeft wel moeite met openbare actie vertelde ze me. Nog wat nagepraat en de kamer verlaten.
Aftersales. helemaal goed, toen we vertrokken kwam ze nog aangerend om met een paar kussen afscheid te nemen.
24HOURS
5 mei 2016, 16:23
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Nigeria.gif
Vanessa (Nigeriaanse)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Beffen, Vingeren, Rimmen bij haar, Körperbesamung
Extra info:Everything is possible ... I didn't used the half of the catalog ...
24HOURS
5 mei 2016, 16:35
Nearly perfect for me. I like black girls, I like PSE girls .... just what she is :biggrin:
It was not my first choice at the beginning, not because of the body but because of the face. The body is a fuckin body :eek: :biggrin: ...if you like black panthers ;)
After one hour of room, I was completely dead ... Just found my spirits in the Kino :redface:
It was just a sport session with a lot of intensity, I was just a pig :biggrin::tongue::)
For sure she will see me more, a lot of games possible with her ...and I like to play :biggrin:;)
24HOURS
9 augustus 2016, 18:28
Hey !!! I know that I'm not the only one to book this crazy girl. But I'm the only to speak about her pfffff... :redface:
One room with her last saturday. One more time she killed me. She told me that I'm now her husband. Maybe she's then my wife :biggrin:
Rhaaahhh, everything is possible with her but also if I'm her husband ... she doesn't forget to be commercial.... :biggrin:Hahaha me too baby :tongue:
What a fuckin body!!!!
Sphinx
10 december 2017, 14:27
You walked in, I woke up. I've never seen a pretty girl
Look so tough, baby. You got that look
Color you peach and black, Color me takin' aback
Crucial, I think I want ya
You've got the look (You've got the hook)
You sho'nuf do be cookin' in my book
Your face is jammin', your body's heck-a-slammin'
If love is good, let's get to rammin'
You got the look You got the look
https://www.youtube.com/watch?v=_jCuroTbqBI
Op de een of andere manier slaagt deze racebeer er vaak in Vanessa mis te lopen, hoewel ze voor mij toch geen onbekende is. Afgelopen november was het wél raak, vooral met dank aan Shana, die ons heren beren een beetje zat uit te dagen en Vanessa daar in mee trok. Vanessa had al het een en ander over me vernomen, vooral over mn voorkeuren voor zwarte dames dan. Shana's attenties bewaarde ik voor later die avond, maar met Vanessa heb ik toen 's middags een leuk uurtje beleefd.
Dat ik bij Prince als omlijsting uitkom is vanwege de blik die Vanessa op haar gezicht heeft: beetje heerszuchtig, soms ronduit dreigend, maar als je haar aanspreekt breekt er een lach door. Zoals 24H al meldt er is heel veel mogelijk, als het maar een actief karakter heeft. Mocht je tempo namelijk terugvallen gaat ze je gewoon zelf liggen uitpersen :roll3: Nadat ik op die manier ontploft was bleef ze ook gewoon doorknijpen, wou me gewoon niet loslaten uit die massage :smile2: Afgelopen vrijdag had ze het aardig druk, ik kwam haar pas heel laat in het wellness gedeelte tegen, maar toen had ik er zelf al een enerverende en vooral vermoeiende dag opzitten. Weer een mooie toevoeging voor de Zwarte Lijst, dat zekerrrr!
VAZKOR
3 oktober 2019, 21:59
VANESSA (Babylon) - African Tigress
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=673837#post673837)
Foto's
https://thumbs2.imgbox.com/c5/ce/Dh6K6bEV_t.jpg (http://imgbox.com/Dh6K6bEV)
Uiterlijk
Een mooie zwarte parel, deze Vanessa die ik al langer op het oog had en ze herkende me ook. Lang van gestalte en prachtige grote chocokleurige ogen en lang zwart haar.
Karakterschets
In mijn ervaring meer een 'U vraagt, ik draai'-lady, ietwat afstandelijk. Dat kan misschien veranderen na de 'aftastende eerste ronde'. Ze heeft zeker wat dominants in zich maar ze is ook nogal rigide naar mijn gevoel. Meegaand is ze wel.
Presales
Kort gesprek, was eigenlijk op zoek naar Gina maar vond die nergens meer. Ik gaf deze dame dan een kans, Gina kan dan voor de volgende ronde. Het wordt een volgende keer want die was te druk bezet. So Vanessa it is. Ze keek verwonderd bij de beslissing dat ik toch met haar op kamer wilde en liet haar 'de sleutel halen' wat in deze club neerkomt dat ze haar naam onder een kolom van een kamernummer mag schrijven met de tijd. Hou deze in het oog.
Kamer 13
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
'Aftastende' sessie want is de eerste keer met haar. Het verliep allemaal gladjes en profi zonder veel initiatief aan aar kant, ik dirigeerde de sessie.
2) Duur:
1 uur
3) Communicatie en klik:
Moeizame communicatie soms maar ook niet te stroef. Van een klik kan ik niet spreken, daarvoor verliep alles iets te koel al werd de letterlijke temperatuur ferm opgedreven naarmate het uur vorderde.
4) Betrokkenheid:
Eerder een profi dame, is me iets te afstandelijk.
5)Sessie:
Deze verliep moeizaam en dat heeft gelijk ook met mij te maken en mogelijk haar profi houding waardoor ik me minder opgewonden voelde. Het neuken verliep in meerdere standjes zij op mij, ik op haar, doggy. Uiteindelijk kwam ik in dat uur 2x doggy moe en zwetend klaar. Dit heeft me meer moeite gekost dan anders al heeft Vanessa zeker haar best gedaan. Ik mistte een vonk, een klik met haar en dat heeft geheid een rol gespeeld. Na het tinderen met vele zwarte parels in zwart Afrika was ik toch wel opgewonden genoeg dat het geen fiasco werd met deze dame bij wie ik mijn geilheid kon uitleven. Elke minuut van de sessie werd benut dus de tijd werd quasi volgemaakt. Neuken verliep 'technisch' niet steeds even vlot.
Afhandeling en betaling
100€ voor het uur werd formeel ontvangen.
Aftersales
Behalve een groet en of ik het naar wens had in de club verder niets. Beleefd, correct maar niet zo erg warm.
Fazit en Score beleving
Ik zal niet al te snel met haar op kamer gaan maar men weet het nooit als ze plots als een enthousiaste AFrikaanse tijgerin op me afspringt.
Belevingsscore: ***1/2
Bubbelbader
6 oktober 2019, 13:39
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43432-Vanessa-(Nigeriaanse)&highlight=vanessa