PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Ghana); huis 11-13-15



van lotje gekrikt
30 november 2015, 10:03
Weinig tijd dus verleden week even naar Duisburg gereden om weer eens te kijken.
Lang geleden, meestal zit ik in de RTC clubs.
Maar weinig tijd dus, geparkeerd bij huis 26, maar dat was bijna uitgestorven. Ik ben altijd in de ochtend/vroege middag op jacht, en dan is er gewoon te weinig te doen op de Vulkanstrasse, vandaar mijn voorkeur voor de clubs.

Overgestoken en helemaal achteraan begonnen, huis voor huis doorgelopen, maar veel naar mijn zin was er niet. Bijna bij het eind aangekomen, 26 alweer voorbij, zit er op de hoek een huis met een zwart-wit bord; ik denk 11/13/15. Beneden was niets, maar op de 1e verdieping (meteen bij de trap naar links, 2e kamer rechts)... WOW!
Lisa uit Ghana dus. Prachtig meisje (bij tl-lamp-licht lijkt ze toch wel wat ouder te zijn), zeer slank, mooie benen, mooie redelijk grote tietjes (B denk ik), lief koppie (tanden wat vooruit, maar staat haar goed wat mij betreft; en hagelwit). Helaas niet tongzoenen, maar wel wat op de lippen kussen. Pijpen en neuken met condoom, schijnt hier wel standaard te zijn.
Niks geen gehaast (al kwam ik uiteindelijk toch vrij snel), 2 posities geen probleem, maar verder ook gewoon erg aardig.

Beloofd terug te komen en dat deed ik een paar dagen later ook. Ze herkende me meteen, was ook echt blij (Ka-tsjingggg... vaste klant erbij), want het klikte behoorlijk goed. De eerste keer al en nu helemaal. Weer 2 standjes, weer geen tongzoenen, maar langzaam maar zeker krijg ik die bovenste lipjes ook wel open. Beffen geen probleem. Pijpen goed, maar niet fantastisch (iets te hard voor mij, na verzoek om rustiger aan te doen ging het wel wat beter). Hoeft ook niet, want zo'n knap meisje wil ik gewoon neuken.

Leeftijd niet gevraagd, doe ik volgende keer wel en zal het hier dan bijzetten.
Prijs gewoon 30 euro.

Tsja, de clubs... Ik weet op de Vulkan nooit wat je moet doen in de tijd er tussenin... Ik ben geen 20 meer. Dus dan toch maar liever een club. Maar ik zal zeker af en toe bij Lisa (en misschien ook wel weer een andere) langsgaan.

van lotje gekrikt
4 december 2015, 10:54
Goed, weer terug geweest. Nog steeds het kamernummer niet genoteerd, maar het is dus inderdaad 11-13-15; middelste deur, 2e verdieping, naar links, 2e of 3e deur rechts. Er staat groot LISA, dus de dame is niet te missen...

Borsten zijn kleiner; A dus. Maar goed stevig en lekkere sabbel-tepels.
Ze is 23 jaar.

Als er nog iemand naar haar gaat hoor ik graag de ervaringen!

joejackson
28 juni 2016, 22:06
Eind van de middag kwam ik aan op de Vulkan en na een paar rondjes, waarbij ik de dames op mijn wensenlijstje niet vinden kon, zag ik haar weer eens staan, en ik kon haar niet weerstaan, dat slanke lijfje en dat heerlijke kontje.
Ze was lief tegen me en gaf me een paar complimentjes vooraf en achteraf. Een professionele sessie, een beetje (te) voorzichtig mondwerk en daarna ging ze er in cowgirl stevig op los.
Uiteindelijk in missio de finish gehaald. Een gewoon prima kwartiertje met een vrouwtje met een lekker lijfje...
Hierna een mooi moment om wat Döner naar binnen te werken om kracht op te doen voor de volgende ronde.
Dat werd Tanja... https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45196-Tanja-(Roe)-Charlottenstrasse-69-K26&highlight=charlottenstrasse+69

Herhalingskans voor Lisa: best aanwezig!