PDA

Volledige versie bekijken : Würselen-Bardenberg, Privat bei Sara, Liliana



Brad Clitt
7 december 2015, 18:45
Zo, na een voor mijn doen drukke en dure novembermaand (binnen 2 weken 3 keer naar VV en 1 keer naar SS) besloten om het voor dit jaar gezien te houden in de saunaclubs. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik het neuken voor gezien houd, want dit is inmiddels toch echt een eerste levensbehoefte voor mij geworden (laatbloeier, met nadruk op laat...).

Tot de start van saunaclubseizoen 2016 (waarschijnlijk eind januari in DV, vrijkaartje gekregen van ome Willem) wil ik weer eens ouderwets als wandelaar de (onbekende) bordelen bij mij in de buurt afklapperen en dan vooral tussen Heinsberg en Aken (of zoals je wilt tussen YY en SS).
Vandaag ben ik gestart met een bezoekje aan 'Privat bei Sara' ( http://www.beisara.de/ ), ligt vlak over de grens bij Kerkrade (Kirchroa volgens de inboorlingen) en heeft volgens de website (en 6relax.de) best wel een paar appetijtelijke dames in de aanbieding. Verder hebben ze op zondag en maandag aangepaste prijzen, dus niets stond in de weg om de sprong te wagen.

Na een ritje van 25 km en evenveel minuten om 11 uur de parkeerplaats van de achterliggende REWE opgedraaid (je kunt dus meteen goedkoop boodschappen doen of nog goedkoper bij de tegenoverliggende Aldi ;)) en aansluitend naar de ingang aan de straatkant gewandeld (niet echt discreet, maar mij boeit dat niet, al kwam er een stoet gelukszoekers langs). Na een belletje en aansluitende gezichtscontrole ging de deur open en liep ik de trap op. Boven aangekomen stond er al een aardige, luchtig geklede dame mij op te wachten. Mocht naar het Wohnzimmer doorlopen, waar meteen alle 4 beschikbare dames zich kwamen voorstellen (dus geen ED gezien). Jammer genoeg waren een paar van mijn favorietjes óf (nog) niet aanwezig óf reeds bezet, maar gelukkig was Liliana wel beschikbaar, anders had ik toch een keuze moeten maken waar ik niet geheel achter stond (dames toch iets voller dan op de foto's zeg maar).

Liliana dus, een Roemeense van 37 lentes afkomstig uit Boekarest, met een lekker vol figuurtje (niet té vol ;)) en een geile uitstraling. Ze zag er in haar body bijzonder appetijtelijk uit, kreeg al meteen een stijve en dat is voor mij meestal al een goed voorteken (raak niet zo snel écht opgewonden van een (half)naakte dame, ja alles went). Voordat we begonnen zei ze wat de prijzen waren en wat daarbij inbegrepen is. Normaal is 30'/60 euro, 45'/80 euro en 60'/100 euro, maar zoals gezegd op zo/ma is alles een tientje minder. Heb gekozen voor een halfuurtje a 50 euro dus, inbegrepen is PZC, TZ, beffen/vingeren (tenminste bij haar) en zelfs voor een FT hoeft niet bijbetaald te worden, dus echt wel waar voor je geld. Mocht me eerst op de kamer douchen en dan pas zou de tijd ingaan (zéér goed).
Nou, ik kan er kort over zijn, Liliana heeft me goed verwent (en ik haar ook) en deed alles heel rustig maar toch overtuigend. Was bijna in haar mondje klaargekomen (ik hield het maar net tegen) en daarna heb ik het tijdens het neuken in doggy niet lang meer volgehouden, ben lekker in haar klaargekomen (maar wat wil je ook als ze als een samba-danseres de hele tijd met haar billen aan het schudden is :betrunken:).
Na afloop nog even geknuffeld, gezoend en samen snel gedoucht (tijd om nog wat na te praten was er niet, want er was best al wat aanloop). Tijdens het afscheid vroeg ze of ik tevreden was, nou meid, dat zie je toch wel aan me zei ik met een knipoog waarop ze me nog een lekkere, natte tongzoen gaf. Na een Tschüss und hoffentlich bis bald, liep ik zwevend de trap af en eenmaal buiten zei ik tegen mezelf hier zal je je kunsten nog vaker vertonen, ik denk dat ik er een leuk adresje bij heb gevonden.

Conclusie, het is een leuke Wohnungspuff, zéér schoon en hygienisch, voor wat je krijgt lage prijzen, dames die ik gezien heb (buiten Liliana dan) zijn weliswaar niet echt van saunaclub-niveau (optisch dan, service kan/zal best goed zijn), maar je kunt het slechter treffen (daarbij heb ik de mooiste dames nog niet eens gezien, misschien daarvoor beter een afspraak maken). In ieder geval heb ik een super maandagmorgen beleefd, heb er echt een goed gevoel aan overgehouden.
Maar eens kijken waar ik nu heenga, of zal ik gewoon meteen teruggaan...