Volledige versie bekijken : Barendrecht, Mila
mr big
15 december 2015, 13:52
Ik ben vandaag voor drie uurtjes bij mila geweest. Mila is een lekkere kleine dame in een woord echt perfect voor mij. Na dat ik mijn lul had gewassen begon ze met een geile striptease. Elke keer zag ik ietsje meer van haar lichaam. Mijn lul werd er stijver en stijver van. Toen ze naakt was kwam ze bij me op bed liggen. Eerst lekker tongzoenen met haar en daarna zijn we in 69 gegaan. Terwijl ze me aan het pijpen was ben ik haar gaan beffen en rimmen. De smaak van haar kut en anus waren erg lekker. Na dat ik zo geil als boter was geworden condoom er om heen. Mila ging gehurkt boven mijn lul zitten en ze liet zich over mijn lul heen glijden. Ondanks dat mijn lul vrij groot is ging hij er toch best diep in bij haar. Lekker met haar borsten aan de gang gegaan. Zachtjes in haar tepels gaan knijpen en mila werd natter en geiler. Lekker nat gaan tongzoenen met haar ik vroeg haar om op haar rug te gaan liggen. Ik stopten mijn lul weer in haar kut. En ik deed haar benen om mijn armen heen zo dat ik diep kon gaan in haar kut. Haar een uur lang heerlijk liggen neuken. Toen ik het niet meer vol kon houden. Trok ik het condoom van mijn lul af en spuiten ik haar goed onder met sperma. Wat lekker op haar borsten kwam en ook nog wat in haar haar. Even mijn lul gaan wassen en mila haar borsten. Daarna zijn we weer gaan tongzoenen op bed. Om dat ik al was klaargekomen wou ze me niet meer pijpen. Dat was voor mij geen probleem dan maar met condoom. Na dat mijn lul weer stijf was de rest van de tijd haar heerlijk geneukt. Condoom er weer vanaf en heb ik haar twee keer achterelkaar weer goed vol kunnen spuiten. Ze probeerden me nog een keer stijf te krijgen maar ik was leeg. Mila is een echt sex beest en ze doet goed haar best om je zak echt leeg te krijgen.
mr big
16 december 2015, 13:24
Bedankt SAS. Ik heb het erg naar me zin gehad bij haar. Ik ga morgen weer bij mila langs voor drie uurtjes.
pret
16 december 2015, 17:12
Wat is haar prijs en hoe kunnen we haar bereiken?
Ricardo Banana
16 december 2015, 17:47
http://www.thuisontvangst.xxx/barendrecht/3456/tropische-sexdate-met-n-hete-sex--ontv-th
mr big
16 december 2015, 18:14
heren mila kan je vinden op kinky.nl
mr big
20 december 2015, 11:56
Dit is de link naar mila
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/547009-Kleine-geile-meid/default.aspx
mr big
20 december 2015, 12:09
het is deze dame.
mr big
29 december 2015, 07:00
Ik ben gisteren weer bij mila geweest deze keer voor vier uurtjes. Ik kreeg eerst weer een geile striptease van haar. Daarna ben ik haar gaan beffen en rimmen mila was er goed nat van geworden. Snel een condoom om gedaan en ze kwam gehurkt boven me zitten. Toen mijn lul haar kut in ging begon mila. Wat kan deze mooie meid lekker neuken ze kneep goed met haar kutje. Na een tijdje vroeg ik haar om op haar rug te gaan liggen. Ik stopten mijn lul in haar kut en ik deed haar benen om mijn armen heen. Haar flink hard liggen neuken mila was lekker aan het kreunen. Na een half uur trok ik het condoom van me lul af en ik spuiten haar onder. Even mijn lul gaan wassen en mila haar lichaam. Toen we weer in haar slaapkamer waren begon ze me weer te pijpen. Mijn lul werd weer snel stijf van haar lekkere mondje. Condoom er om heen en deze keer ging mila doggy zitten. Ik stopten mijn lul in haar kut en ik pakten haar billen vast. En ik begon haar flink te neuken ze begon weer geil te kreunen. Na een tijdje trok ik het condoom van me lul af en ik spuiten haar rug onder. Mijn sperma zat zelfs in haar mooie zwarte haar. Ze vroeg me of ik even haar rug wou wassen dat er ook nog wat in haar haar was dat had ze niet door denk ik. Na een lekkere pauze kreeg ik weer een stijve lul mila had me eerst weer lekker gepijpt. Condoom er weer om en mila ging op haar buik liggen. Ik stopten mijn lul weer in haar kut en neukten haar weer goed hard. Het geluid van mijn heupen die tegen mila haar kont op kletsten werkten goed bij mij. Ik trok het condoom er vanaf ik ging er goed voor zitten. Ik spuiten haar boven rug onder en het zat ook weer in haar haar. Haar rug weer gewassen voor haar. Toen ze voor me liep zag ik dat er flink wat in haar haar was gekomen. Even weer pauze daarna heb ik haar geneukt in missio klaargekomen in het condoom en de tijd was om. Vier uurtjes met mila gaan wel snel om hoor. Maar het was erg lekker.
Nieuwe link mila http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/549942-Kleine-sexy-dame/default.aspx
Ik ben net weer thuis van vijf heerlijke uurtjes met mila. Toen ik haar belden zei ze jou heb ik lang niet gesproken dat klopt lachten ik. Ik wil zo even bij je langskomen voor vijf uurtjes zei ik.
Met een geile stem zei ze die flinke nederlandse leverworst van jou is altijd welkom (Blijft altijd leuk om te horen dat ze hem graag wil hebben).
Toen ik bij haar in de straat was belden ik haar even op zo dat ze de deur voor me kon open doen.
Bij binnen komst kreeg ik een heerlijke tongzoen van mila. We gingen naar haar slaapkamer en we hadden al snel onze kleding uit. In de badkamer heeft mila lekker mijn lul gewassen voor me.
Op bed zijn we in mijn favorieten 69 gegaan de smaak van haar kutje en anus waren weer heerlijk. Mila was me lekker diep en erg nat aan het pijpen het gevoel was heerlijk.
Ik moest haar wel een paar keer laten stopen anders was ik al klaargekomen in haar heerlijke natte mondje.
En dat wou ik niet ik wou haar vandaag flink gaan onder spuiten met mijn sperma.Na dat mila een paar keer door mijn tong was klaargekomen (Haar kut vocht smaakt erg zoet en lekker). Ze had geen grote condooms dus had ik mijn doosje maar uit mijn jas gepakt.
Mila lag er klaar voor ik stopten mijn eikel tussen haar prachtige kleine schaamlipjes in. En ik drukten mijn grote lul in een keer haar natte strakke kutje in. Ze begon te kreunen en te gillen van geilheid.
Ik deed haar zachte benen om mijn armen heen zo dat ik goed diep en haar hard kon neuken. Na een paar flinke stoten was mila al ZEIK EN ZEIK nat geworden.
Ze greep mijn kont vast en ze was hard aan het gillen en aan het kreunen. Mila haar mooie bruinen ogen draaiden weg en ze lekker aan het klaarkomen.
Ik zelf hield het ook niet lang meer uit.Ik trok het condoom van mijn lul af en ik ging boven haar buik zitten. Mila pakten mijn lul vast en lachten ik wil het doen. Ze heeft me twee keer achterelkaar flink laten klaarkomen.
Haar mooie gezicht en haar licht bruine borsten zaten onder met sperma. Mijn sperma was zelfs in mila’s haar gekomen maar dat had ze niet door HAHA.
Ze ging naar de badkamer en mila was weer fris. Even wat gaan drinken in haar woonkamer en mijn lul was er weer klaar voor.
Ze ging op tafel liggen en ik ben haar een tijdje lekker gaan beffen.Mila haar clitje en schaamlippen begonnen flink optezwellen. Ik ging op mijn knieen naast haar zitten en terwijl we lekker aan het tongzoenen waren. Ging ik met twee vingers haar zeik natte kutje in.
Toen ik haar g-spot te pakken had begon ze heerlijk te soppen. Het soppen werd meer en meer tot mila begon te spuiten. Man o man wat was ze geil geworden ze gilden dat ik door moest blijven gaan.
Toen ze leeggespoten was zei ze met een schattig lief stemmetje dat ze toe was aan een pauze. Ik zei tegen mila blijf jij maar lekker even bijkomen van dit alles. Ik zei tegen haar ga maar lekker op je buik liggen.
Toen heb ik haar van top tot teen een heerlijke massage gegeven wat ze erg lekker vond. Ik had al weer een stijve lul gekregen en ik vroeg haar of ze er al weer klaar voor was.
Hmm ik denk het wel lachten ze condoom om en ik ging op mijn rug liggen mila kwam gehurkt boven mijn eikel zitten.
Ik hield mijn lul vast en ze glee er over heen ze begon me lekker wild te rijden.Van zo’n wilde hindoestaanse meid daar kon ik het niet van winnen en ik kwam twee keer achterelkaar HEERLIJK klaar. Mila bleef net zo lang door gaan tot mijn lul slap uit haar kutje glee.
Ze kwam naast me liggen en ze keek naar het condoom en ze moest lachen. Je heb hem weer goed vol kunnen krijgen met sperma. Klopt mila lekker weer twee keer achterelkaar lachten ik.
Even pauze lachten ik mila ging naar de keuken en kwam terug met twee blikjes drinken. Ze drukten haar ijkoude blikje tegen mijn ballen aan. Hmm dat voelt lekker zeg lachten ik.
Terwijl we onze blikje dronken hadden we een leuk gesprek. Ze vertelden me over sommige kinky wensen van haar oudere klanten.
Oudere heren vragen soms echt de GEKSTE dingen aan me.Ik ging lang uit liggen en mila pijpten mijn lul weer stijf. Ik vroeg haar om gewoon door te blijven gaan als ik ga klaarkomen dan zeg ik het je wel. Ze was me echt super lekker aan het pijpen.
Ik vroeg haar om me soms even echt keihard in mijn ballen te knijpen. Na dat mila dat een paar keer perfect had gedaan voelden ik dat ik ging klaarkomen.
JA MILA gilden ik ze deed mijn lul uit haar mond. Ze bleef net zo lang door gaan met rukken tot er echt niks meer uit kwam.
Ik zat onder met mijn eigen sperma HAHA. Even onder de douche en ik was weer fris.
Mila vroeg me of ik haar nogmaals kon laten squirten. ZEKKEEEERRR wel zei ik na wat lik en zuig werk aan haar lekkere clitje en schaamlipjes.
Ik ging met twee vingers bij mila naar binnen toe.Ze begon zachtjes te soppen mijn tempo ging flink omhoog. En ze begon met spuiten ze gilden hard dat het erg lekker was. Ik en mila haar bed waren zeik nat geworden van haar vocht.
Na een pauze verdiende pauze voor mila. Deed ik weer een condoom om en ik vroeg haar om op haar buik te gaan liggen. Ik drukten mijn lul bij haar naar binnen toe.
Ik begon haar erg hard en dan weer heel erg zachtjes te neuken. Ze werd natter en natter mijn heupen kletsten tegen mila’s mooie kleine licht bruine hindoestaanse kontje op.
Ik werd van dit geluid geiler en geiler ik keek hoe haar billen heen en weer danste onder mij.Ik heb haar een uur liggen neuken in dit heerlijke standje. Mila was lekker aan het knijpen het haar kutje.
Wat een heerlijk gevoel gaf om mijn lul heen. Toen mila me vroeg of ik haar kont wou onder spuiten hield ik het niet meer. Mila’s mooie lange zwarten haar lag er perfect klaar voor op haar rug.Ik trok mijn lul uit haar kutje en trok het condoom van mijn lul af.
Ik ging dicht tegen haar kontje aan zitten en ik rukten me zelf leeg. De eerste straal ging op haar kont en de rest spoot ik in mila’s haar.
Het zag er zo erg lekker uit dat ik door bleef rukken en nogmaals klaarkwam in mila’s haar. Ze had het denk ik wel door denk ik maar ze zei er gelukig niks over.
Mila zei ik ga even onder de douche toen ze terug kwam was mila’s haar zeik nat. Je bent flink te keer gegaan lachten ze sorry zei ik met een kop zo rood als een tomaat.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo veel kan spuiten. Hahaha lachten ze zoiets kan gebeuren geen probleem ik heb genoeg shampoo staan.
Na de pauze heeft ze me nog een paar keer keihard in mijn ballen geknepen. Terwijl ze me heerlijk aan het rukken was mezelf goed vol kunnen spuiten met sperma.
Daarna onder de douche gegaan met haar kleren weer aan gedaan. En ik zei tegen mila dat ze me weer snel zou gaan zien.
Dat lijkt me weer leuk zei ze lief tegen me.Terwijl ik deze recentie schrijf heb nergens meer gevoel in zitten. Mijn ballen en mijn lul zijn gewoon DOOD. Na een dag of twee dan komt er wel weer gevoel in HAHA.
Hindoestaanse mila heeft me echt kapot gemaakt. Maar het was echt weer super LEKKER om bij haar te zijn.