PDA

Volledige versie bekijken : Bonny (Bulgaarse) ex-Samya

KanariePiet
20 december 2015, 18:01
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Bonny (Bulgaarse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:RoodHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug, Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel, Wenkbrauw
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:225 euroTijdsduur:180 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

KanariePiet
20 december 2015, 18:03
Mijn vierde, en veruit beste kamer gisteren in Samya was met Bulgaarse Bonny, oa ex PHG (Gabriella), Freude, enkele laufhausen en nog veel meer.

Ik heb een heel lang en leuk gesprek gehad met Bonny en trok iets na de elven, wegens opkomende vermoeidheid, zonder al te veel verwachtingen over Piet zijn presteren, met Bonny naar kamer 15.

Bonny is 23 jaar jong, 1,65m, heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang rood haar. Ze is normaal gebouwd (klein buikje), heeft een stevige poep en een leuke C-cup. Bonny heeft meerdere tattoos, een wenkbrauw- en een navelpiercing.

De kamergang, die maar liefst 3 uur zou duren, was fenomenaal: 1 van de beste van 2015! Veel en diep tongzoenen. Pijpen, pijpen en nog eens pijpen (haar specialiteit) met alles erop en eraan: handenloos pijpen, eierlecken, DT, zacht en hard, alles met enorm veel gevoel. Boh. Wat was me dat lekker.

Neuken in alle mogelijke posities en snelheden was super. Het leukste moment: op een bepaald moment neukte ik Bonny rechtstaand terwijl zij met haar borsten uit het raam hing. Moet een mooi zicht geweest zijn vanop straat.

Na zo'n 2,5 uur van zoenen, pijpen en meermaals neuken, slaagden we er uiteindelijk in mijn 4de orgasme van de dag uit kleine Piet te krijgen.

We hebben nog een half uurtje getongzoend en na geknuffeld en ik heb de kamer verbouwereerd verlaten. Wie had gedacht dat ik de dag nog met zo'n uitzonderlijke goede kamergang zou afsluiten.

Herhalingsgevaar met Bonny is uiteraard heel groot!

KanariePiet
2 januari 2016, 10:50
Ik heb afgelopen woensdag in PHG weer met Bonny gekamerd (daar noemde ze zich Gabriella). Het topic mag echter in Samya blijven staan, want ze keert volgende week naar daar terug.

Ik was eigenlijk 'speciaal' voor Gabriella naar PHG getrokken. Ik was nog maar net in de club of ze spotte me al. Aangegeven dat ik eerst even een pintje met enkele mij bekende mannen wou drinken en haar daarna zou opzoeken. Uiteindelijk werden die ene pint er uiteraard 3, wat geen probleem was voor Gabriella die geduldig op me wachtte.

Rond 17u nam ik tijdelijk afscheid van mijn collegae en zette ik me naast Gabriella in een zetel. We praatten even bij, zoenden er lustig op los en na een kwartiertje of zo trokken we op kamer.

De kamergang was alles wat ik ervan verwachtte: tongzoenen, een zalige pijpbeurt, enthousiast pussy sliden en lekker neuken (GFE en PSE). Het was genieten en ergens rond minuut 40 werden de eerste zaadjes probleemloos verschoten. De rest van de kamertijd hebben we al knuffelend rondgemaakt. Kleine domper daarbij was dat het zoenen nu grotendeels achterwege bleef.

Ik heb de kamer na een uur hoe dan ook heel tevreden verlaten. Herhalingsgevaar met Gabriella blijft heel groot!

KanariePiet
5 januari 2017, 13:02
=> Mag definitief verplaatst worden naar PHG. Ik heb er gisteren tot mijn héél grote tevredenheid nog eens met Gabriella, zoals ze zichzelf daar noemt, gekamerd. Herhalingsgevaar met deze meid is en blijft heel groot!:cool:

vanKees
5 januari 2017, 18:52
Liebe Ijsberen,
bei Bonny in der Setcard stehen noch die alten Samya-Stundenpreise (75€ bis etwa Mitte 2016).
Die sind Geschichte, auch dort kostet die Stunde jetzt 100€.

vanKees